Bijna crimineelquote:Op woensdag 28 november 2012 20:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor schandalige praat?
En ik maar denken dat je dan ook telkens plaatjes zou posten.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
[..]
Alsjeblieft jongens.Laten we het enigszins netjes houden oké?
Nee gaat me net iets te ver hier in het topic. Maar wie weet als je het lief vraag via DMquote:Op woensdag 28 november 2012 20:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je dan ook telkens plaatjes zou posten.
Wist je trouwens dat er serieus mensen zijn die "in extase" kwaken.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
[..]
Alsjeblieft jongens.Laten we het enigszins netjes houden oké?
Nee? Maar ik zou het eigenlijk bijna niet geloven..of heb je er ervaring mee?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat er serieus mensen zijn die "in extase" kwaken.
...Nee..quote:Op woensdag 28 november 2012 20:36 schreef Maharbal het volgende:
Actaeon, heb jij toevallig een alfa met een turbo?
Dat is het makkelijke gedeelte.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:36 schreef Tchock het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst in mijn leven gedaan wat iedereen van mijn Montessori-leraar tot mijn examinator Scheikunde me verteld heeft: een leerplanning gemaakt.
Ik denk dat Tchock ons iets wil vertellen. Maar alle eerste stapjes zijn moeilijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Scheidsrechter van der Woerd ?
Deed ik altijd voor tentamens.3 weken van tevoren een mooie planning. Dag tot dag. Je bent autist of niet hé.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:36 schreef Tchock het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst in mijn leven gedaan wat iedereen van mijn Montessori-leraar tot mijn examinator Scheikunde me verteld heeft: een leerplanning gemaakt.
Bij mij floept er wel eens een OECD-bepaling uit. Of ik doe de meerkoet.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee? Maar ik zou het eigenlijk bijna niet geloven..of heb je er ervaring mee?
True.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:37 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Dat is het makkelijke gedeelte.
Ik stuurde jou het topic uit met je bewoerde humor.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik denk dat Tchock ons iets wil vertellen. Maar alle eerste stapjes zijn moeilijk.
Een blow off en eendengeluid. Kloeke woerd ben je.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jammer, je hebt ook blow off valves die eendengeluiden maken
Krijg je daar dan veel positieve feedback op of niet?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bij mij floept er wel eens een OECD-bepaling uit. Of ik doe de meerkoet.
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jammer, je hebt ook blow off valves die eendengeluiden maken
Als dat het criterium is ben ik er duidelijk geen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Deed ik altijd voor tentamens.3 weken van tevoren een mooie planning. Dag tot dag. Je bent autist of niet hé.
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:37 schreef eriksd het volgende:
Bij mij floept er wel eens een OECD-bepaling uit. Of ik doe de meerkoet.
Het is dus wel crimineel.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Omdat bijna niet helemaal is.
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
'Ik wil je vaste vertegenwoordiger in mijn financierings v.i.'.
We kunnen je moeilijk als een perfectionist betitelen inderdaad.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als dat het criterium is ben ik er duidelijk geen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |