Ja dat is waar. Ach who cares eigenlijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:09 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren iig. Het gaat ook zo snel de laatste tijd.
John Denver.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:17 schreef Paxcon het volgende:
Weet iemand nog een goed country/folk nummertje?
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:17 schreef Paxcon het volgende:
God's gonna cut you down van Johnny Cashquote:Op woensdag 28 november 2012 20:17 schreef Paxcon het volgende:
Ik moet opeens denken aan Cotton Eye Joequote:Op woensdag 28 november 2012 20:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
God's gonna cut you down van Johnny Cash
Hou op alsjeblieft..dat is traumatisch.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan Cotton Eye Joe
Wat is dit nu weer voor schandalige praat?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mooie OP
KluwerMijn favoriete Wettenbundel. Zeer goed te hanteren
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het is wel weer eens tijd voor een goed gesprek over bundels en tabjes inderdaad
Goed plan toch. Het was weer veel te lang geleden. Net ging het allemaal over rare dingen als houderschap, bezit, overdracht, bruikleen, vormen van voorzieningen etc.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het is wel weer eens tijd voor een goed gesprek over bundels en tabjes inderdaad
Mwah, pakt me toch niet echt.quote:
Annie's songquote:
Hmm ook niet echt weg van. Hurt daarentegenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
God's gonna cut you down van Johnny Cash
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Goed plan toch. Het was weer veel te lang geleden. Net ging het allemaal over rare dingen als houderschap, bezit, overdracht, bruikleen, vormen van voorzieningen etc.
Ken je het origineel ook?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm ook niet echt weg van. Hurt daarentegen
Ik zag het. Gauw doorgescrolled.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Goed plan toch. Het was weer veel te lang geleden. Net ging het allemaal over rare dingen als houderschap, bezit, overdracht, bruikleen, vormen van voorzieningen etc.
Ik voel een running gag aankomenquote:
Actaeon legt 'm je graag uit.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt die grap met die eendenkooi niet![]()
Goed dat je het zegt! Was het bijna vergeten. Leuker toch dan het Baksteen-arrest?quote:
Die voel ik al enige tijd aankomenquote:
Ik was ook al bang dat mocht het geval zich voordoen dat we allebei op die meet verschijnen je iets gaat doen waaruit het recht van eendenkooi valt af te leiden.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een eend meenemen naar de meeting.
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt die grap met die eendenkooi niet![]()
Ik heb ooit een keer in het topic vermeld dat ik rechten van eendenkooien en afpaling en andere oude zakelijke rechten heel leuk, geinig en interessant vond. Maharbal heeft dat vervolgens omgevormd in een running gagquote:Op woensdag 28 november 2012 20:29 schreef Paxcon het volgende:
Ja Actaeon, vertel mij dat eendenkooiverhaal ook eens. Dat heb ik volgens mij ook ooit gemist.
Ja enge shit. Niet lezen dat.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zag het. Gauw doorgescrolled.
Ik vind de oude zakelijke rechten van Emma Stone erg leuk, geinig en interessant.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ooit een keer in het topic vermeld dat ik rechten van eendenkooien en afpaling en andere oude zakelijke rechten heel leuk, geinig en interessant vond. Maharbal heeft dat vervolgens omgevormd in een running gag.
Dat is het?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ooit een keer in het topic vermeld dat ik rechten van eendenkooien en afpaling en andere oude zakelijke rechten heel leuk, geinig en interessant vond. Maharbal heeft dat vervolgens omgevormd in een running gag.
quote:
Alsjeblieft jongens.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik vind de oude zakelijke rechten van Emma Stone erg leuk, geinig en interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |