Ja dat is waar. Ach who cares eigenlijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:09 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren iig. Het gaat ook zo snel de laatste tijd.
John Denver.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:17 schreef Paxcon het volgende:
Weet iemand nog een goed country/folk nummertje?
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:17 schreef Paxcon het volgende:
God's gonna cut you down van Johnny Cashquote:Op woensdag 28 november 2012 20:17 schreef Paxcon het volgende:
Ik moet opeens denken aan Cotton Eye Joequote:Op woensdag 28 november 2012 20:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
God's gonna cut you down van Johnny Cash
Hou op alsjeblieft..dat is traumatisch.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan Cotton Eye Joe
Wat is dit nu weer voor schandalige praat?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mooie OP
KluwerMijn favoriete Wettenbundel. Zeer goed te hanteren
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het is wel weer eens tijd voor een goed gesprek over bundels en tabjes inderdaad
Goed plan toch. Het was weer veel te lang geleden. Net ging het allemaal over rare dingen als houderschap, bezit, overdracht, bruikleen, vormen van voorzieningen etc.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het is wel weer eens tijd voor een goed gesprek over bundels en tabjes inderdaad
Mwah, pakt me toch niet echt.quote:
Annie's songquote:
Hmm ook niet echt weg van. Hurt daarentegenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
God's gonna cut you down van Johnny Cash
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Goed plan toch. Het was weer veel te lang geleden. Net ging het allemaal over rare dingen als houderschap, bezit, overdracht, bruikleen, vormen van voorzieningen etc.
Ken je het origineel ook?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm ook niet echt weg van. Hurt daarentegen
Ik zag het. Gauw doorgescrolled.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Goed plan toch. Het was weer veel te lang geleden. Net ging het allemaal over rare dingen als houderschap, bezit, overdracht, bruikleen, vormen van voorzieningen etc.
Ik voel een running gag aankomenquote:
Actaeon legt 'm je graag uit.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt die grap met die eendenkooi niet![]()
Goed dat je het zegt! Was het bijna vergeten. Leuker toch dan het Baksteen-arrest?quote:
Die voel ik al enige tijd aankomenquote:
Ik was ook al bang dat mocht het geval zich voordoen dat we allebei op die meet verschijnen je iets gaat doen waaruit het recht van eendenkooi valt af te leiden.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een eend meenemen naar de meeting.
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt die grap met die eendenkooi niet![]()
Ik heb ooit een keer in het topic vermeld dat ik rechten van eendenkooien en afpaling en andere oude zakelijke rechten heel leuk, geinig en interessant vond. Maharbal heeft dat vervolgens omgevormd in een running gagquote:Op woensdag 28 november 2012 20:29 schreef Paxcon het volgende:
Ja Actaeon, vertel mij dat eendenkooiverhaal ook eens. Dat heb ik volgens mij ook ooit gemist.
Ja enge shit. Niet lezen dat.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zag het. Gauw doorgescrolled.
Ik vind de oude zakelijke rechten van Emma Stone erg leuk, geinig en interessant.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ooit een keer in het topic vermeld dat ik rechten van eendenkooien en afpaling en andere oude zakelijke rechten heel leuk, geinig en interessant vond. Maharbal heeft dat vervolgens omgevormd in een running gag.
Dat is het?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ooit een keer in het topic vermeld dat ik rechten van eendenkooien en afpaling en andere oude zakelijke rechten heel leuk, geinig en interessant vond. Maharbal heeft dat vervolgens omgevormd in een running gag.
quote:
Alsjeblieft jongens.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik vind de oude zakelijke rechten van Emma Stone erg leuk, geinig en interessant.
Bijna crimineelquote:Op woensdag 28 november 2012 20:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor schandalige praat?
En ik maar denken dat je dan ook telkens plaatjes zou posten.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
[..]
Alsjeblieft jongens.Laten we het enigszins netjes houden oké?
Nee gaat me net iets te ver hier in het topic. Maar wie weet als je het lief vraag via DMquote:Op woensdag 28 november 2012 20:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je dan ook telkens plaatjes zou posten.
Wist je trouwens dat er serieus mensen zijn die "in extase" kwaken.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
[..]
Alsjeblieft jongens.Laten we het enigszins netjes houden oké?
Nee? Maar ik zou het eigenlijk bijna niet geloven..of heb je er ervaring mee?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat er serieus mensen zijn die "in extase" kwaken.
...Nee..quote:Op woensdag 28 november 2012 20:36 schreef Maharbal het volgende:
Actaeon, heb jij toevallig een alfa met een turbo?
Dat is het makkelijke gedeelte.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:36 schreef Tchock het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst in mijn leven gedaan wat iedereen van mijn Montessori-leraar tot mijn examinator Scheikunde me verteld heeft: een leerplanning gemaakt.
Ik denk dat Tchock ons iets wil vertellen. Maar alle eerste stapjes zijn moeilijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Scheidsrechter van der Woerd ?
Deed ik altijd voor tentamens.3 weken van tevoren een mooie planning. Dag tot dag. Je bent autist of niet hé.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:36 schreef Tchock het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst in mijn leven gedaan wat iedereen van mijn Montessori-leraar tot mijn examinator Scheikunde me verteld heeft: een leerplanning gemaakt.
Bij mij floept er wel eens een OECD-bepaling uit. Of ik doe de meerkoet.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee? Maar ik zou het eigenlijk bijna niet geloven..of heb je er ervaring mee?
True.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:37 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Dat is het makkelijke gedeelte.
Ik stuurde jou het topic uit met je bewoerde humor.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik denk dat Tchock ons iets wil vertellen. Maar alle eerste stapjes zijn moeilijk.
Een blow off en eendengeluid. Kloeke woerd ben je.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jammer, je hebt ook blow off valves die eendengeluiden maken
Krijg je daar dan veel positieve feedback op of niet?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bij mij floept er wel eens een OECD-bepaling uit. Of ik doe de meerkoet.
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jammer, je hebt ook blow off valves die eendengeluiden maken
Als dat het criterium is ben ik er duidelijk geen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Deed ik altijd voor tentamens.3 weken van tevoren een mooie planning. Dag tot dag. Je bent autist of niet hé.
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:37 schreef eriksd het volgende:
Bij mij floept er wel eens een OECD-bepaling uit. Of ik doe de meerkoet.
Het is dus wel crimineel.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Omdat bijna niet helemaal is.
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
'Ik wil je vaste vertegenwoordiger in mijn financierings v.i.'.
We kunnen je moeilijk als een perfectionist betitelen inderdaad.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als dat het criterium is ben ik er duidelijk geen.
En bedankt meneer... waarheid.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
We kunnen je moeilijk als een perfectionist betitelen inderdaad.
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
We kunnen je moeilijk als een perfectionist betitelen inderdaad.
Niet te hard nu. Straks gaat het weer mis. Boze novieten enzulks.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
Zeg, hoe durf jij iemand zomaar het label van autist op te plakken? Dat kunnen psychologen zelfs niet.
Zeg opa, ik ben vooralsnog de enige persoon hier die gekwalificeerd is om dat te zeggen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Waar gaat het heen met dit topic
Normaal zou ik zeggen dat je naar de psycholoog moet maar gezien de situatie hier....quote:Op woensdag 28 november 2012 20:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Innerlijke tweestrijd alles.
Zie je Boterbartje al onder dwang naar zo'n gast gaan om van zijn Apple-fobie af te komen? Komt hij binnen, wat staat daar op de balie? Juist.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen dat je naar de psycholoog moet maar gezien de situatie hier....
Typisch woordgebruik is dat. Zit je toevallig bij Carolus magnus oid?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niet te hard nu. Straks gaat het weer mis. Boze novieten enzulks.
Terwijl Boterbartje z'n symptomen uitlegt, kijkt de psycholoog in z'n boek. Want ja, geen feeling he.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zie je Boterbartje al onder dwang naar zo'n gast gaan om van zijn Apple-fobie af te komen? Komt hij binnen, wat staat daar op de balie? Juist.
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Terwijl Boterbartje z'n symptomen uitlegt, kijkt de psycholoog in z'n boek. Want ja, geen feeling he.
Zou een gynaecoloog wel feeling hebben? Of met een boek in de hand naar die eendenkooi grabbelen?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Terwijl Boterbartje z'n symptomen uitlegt, kijkt de psycholoog in z'n boek. Want ja, geen feeling he.
Met de eendenbek in de eendenkooi.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zou een gynaecoloog wel feeling hebben? Of met een boek in de hand naar die eendenkooi grabbelen?
En de notities op de iPad! Geluidstherapie met iPod. Beeldtherapie met Apple TVquote:Op woensdag 28 november 2012 20:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zie je Boterbartje al onder dwang naar zo'n gast gaan om van zijn Apple-fobie af te komen? Komt hij binnen, wat staat daar op de balie? Juist.
Okquote:Op woensdag 28 november 2012 20:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zeg opa, ik ben vooralsnog de enige persoon hier die gekwalificeerd is om dat te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Vooralsnog geen mening, aangezien ik geen hypothecaire lening heb.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:46 schreef eriksd het volgende:
Ja, laten we weer ontopic gaan. Wat vinden jullie van de verplichte annuitaire aflossing?
Geen mening. Sowieso is de hele woningmarkt kut, ik zit namelijk vastquote:Op woensdag 28 november 2012 20:46 schreef eriksd het volgende:
Ja, laten we weer ontopic gaan. Wat vinden jullie van de verplichte annuitaire aflossing?
Kom ik zo over op je dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:44 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Typisch woordgebruik is dat. Zit je toevallig bij Carolus magnus oid?
Op zich een aardig idee.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:46 schreef eriksd het volgende:
Geleerd dat de gemeente geen bestuursorgaan isquote:Op woensdag 28 november 2012 20:49 schreef Maharbal het volgende:
Of iets anders ontopic: wat voor interessante rechtengerelateerde dingen hebben jullie vandaag allemaal gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |