Het brandt in mijn handen!quote:
Met een DE-razor?! Dat lijkt me minder handig!quote:Op woensdag 28 november 2012 17:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Scheer anders je schaamstreek?
Of benen.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je benenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Gewoon voorzichtig doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Met een DE-razor?! Dat lijkt me minder handig!
Wat betaal je voor mesjes dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:51 schreef Geelman het volgende:
Hangt af van het mesje dat je gebruikt. Het systeem is sowieso 10x mooier. Gaat jaren mee, Duitse degelijkheid.
5 mesjes voor 1.15 heb je al.quote:
Nice.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:06 schreef Akantha het volgende:
[..]
5 mesjes voor 1.15 heb je al.
http://www.barbieredifiga(...)rt&Itemid=12&lang=nl
De scherpste en beste mesjes noemen ze het. 10 voor 4.50 maar als je er 20 beste 3.90.
Gaat een stuk beter dan je denkt hoor!quote:Op woensdag 28 november 2012 17:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik heb laatst 100 derby mesjes gekocht voor iets van 15 euro, bij deze Ebay verkoper.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:06 schreef Akantha het volgende:
[..]
5 mesjes voor 1.15 heb je al.
http://www.barbieredifiga(...)rt&Itemid=12&lang=nl
De scherpste en beste mesjes noemen ze het. 10 voor 4.50 maar als je er 20 beste 3.90.
En ik maar denken dat puni het enige woord voor vagina op de straten was.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:51 schreef Broder het volgende:
[..]
En ik maar denken dat puni het enige woord voor vagina op de straten was.
http://wiki.badgerandblade.com/quote:Op woensdag 28 november 2012 19:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nice.Heb inmiddels een broertje dood aan de dure setjes van Gillette. Zo'n 30 euro voor 4 mesjes terwijl ik al snel merk dat ze niet optimaal meer scheren. Ik ga me dus eens inlezen.
Goed te doen zolang je niet tegen de richting in gaat. Die regionen vinden dat niet plezant.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Voor een vlassig donsnorretje misschienquote:Op woensdag 28 november 2012 23:30 schreef Gary_Oak het volgende:
Moeilijk doen over scheren.Serieus, het enige wat er gebeurt is dat je haartjes weggaan, meer niet.
Zo'n goedkoop wegwerpdingetje voldoet prima.
ik zou ergens anders oefenenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
precies, alsof je met een wegwerpmesje staal kunt snijdenquote:Op donderdag 29 november 2012 03:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Voor een vlassig donsnorretje misschien
Daarom heb ik het ook aangeschaft + minder irritatie. Ervaringen komen van het weekend.quote:Op donderdag 29 november 2012 03:37 schreef Alborz het volgende:
Ben jaloers. Ik wil ook zo'n mes. Post je pics + ervaring als je je daarmee hebt geschoren? Vind het echt bossy namelijk.
Met donshaartjes gaat dat makkelijk ja, maar echt stug baardhaard laat zich in veel gevallen niet zonder irritaties verwijderen, dat heeft niks met wel of niet kunnen scheren te maken.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:07 schreef sinepedraap het volgende:
Mannen die niet kunnen scheren
Gewoon bakkenbaarden en keel met een scheermes, droog, en de rest netjes met een philishave
Scheer jij droog?! Maanlandschap of Marslandschap?quote:Op donderdag 29 november 2012 08:07 schreef sinepedraap het volgende:
Mannen die niet kunnen scheren
Gewoon bakkenbaarden en keel met een scheermes, droog, en de rest netjes met een philishave
Dat mogen ze dan ook helemaal niet doen van hun sprookjesboek.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:34 schreef Flying_eagle het volgende:
Wat een kut OP ... de kindertjes in Afrika kunnen zich niet een scheren!
Wat een dwazenpost weerquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:38 schreef MichaelScott het volgende:
Die mogen dat dan ook helemaal niet doen van hun sprookjesboe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |