baby don't hurt mequote:Op woensdag 28 november 2012 15:18 schreef promisionxexposed het volgende:
This is love this is love this is loveeeee
Can you feel the loooveeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 28 november 2012 15:18 schreef promisionxexposed het volgende:
This is love this is love this is loveeeee
Welke radiozender luister je?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Weer dat schijtlied, this girl is on fiyaaaaaah
mja behoefte aan 3 uur gelul heb ik ook nietquote:Op woensdag 28 november 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dan noem je ook een radiozender. Daar komt inderdaad 100x per uur hetzelfde voorbij
.
"Skyradio tussen 9 en 5 nooit dezelfde plaat"quote:Op woensdag 28 november 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dan noem je ook een radiozender. Daar komt inderdaad 100x per uur hetzelfde voorbij
.
Waar is er 3 uur gelul dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja behoefte aan 3 uur gelul heb ik ook niet
Tussen 9 en 5 's nachts zekerquote:Op woensdag 28 november 2012 15:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
"Skyradio tussen 9 en 5 nooit dezelfde plaat"
Qmusic is mijn favoriet, en als het daar kut is ga ik lekker over op Slam!
altijd als ik naar andere zenders zap hoor ik gelulquote:Op woensdag 28 november 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar is er 3 uur gelul dan?
[..]
Tussen 9 en 5 's nachts zeker.
Als ik radio luister, luister ik 3FM of Veronica. SlamFM vind ik wel zo pauperzender
Heb op me kamer geen slamTVquote:Op woensdag 28 november 2012 15:34 schreef promisionxexposed het volgende:
Thuis kijk ik altijd slamtv, is altijd wel lekker en de enige zender die het normaal doet
hoe kan je offtopic gaan in een slowchat?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:38 schreef mr_chuck het volgende:
Niet off-topic hè?
Griefelijke groeten,
- M-C
Door ontopic te gaanquote:Op woensdag 28 november 2012 15:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe kan je offtopic gaan in een slowchat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, apartquote:Op woensdag 28 november 2012 15:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
altijd als ik naar andere zenders zap hoor ik gelul
Dat vroeg ik mij ook afquote:Op woensdag 28 november 2012 15:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe kan je offtopic gaan in een slowchat?
quote:Op woensdag 28 november 2012 15:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Door ontopic te gaan
zo jij bent bijdehandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
JE MAG HELEMAAL GEEN GRIEFELIJK ZEGGEN!quote:Op woensdag 28 november 2012 15:49 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen mening!
Griefelijke groeten,
- M-C
Dit dus.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
JE MAG HELEMAAL GEEN GRIEFELIJK ZEGGEN!
Jij mag helemaal niet zeggen wat ik wel en niet kan doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
JE MAG HELEMAAL GEEN GRIEFELIJK ZEGGEN!
Kijk eens boven het tekstvak danquote:Op woensdag 28 november 2012 15:56 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet zeggen wat ik wel en niet kan doen.
Griefelijke groeten,
- M-C
Aan wat heb ik de eer te danken?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk eens boven het tekstvak dan.
Niet op hem ingaanquote:Op woensdag 28 november 2012 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk eens boven het tekstvak dan.
haha aardigquote:Op woensdag 28 november 2012 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan sterft hij vanzelf. Goed plan.
Je hebt mijn hart gestolenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo ben ik. Niet iedereen is aardig
Jouw zou ik wel voeden mocht dat nodig zijn.
Liever niet, dan ben jij doodquote:Op woensdag 28 november 2012 16:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je hebt mijn hart gestolen
jouquote:Op woensdag 28 november 2012 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo ben ik. Niet iedereen is aardig
Jouw zou ik wel voeden mocht dat nodig zijn.
true true, dan moet het anders he.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Liever niet, dan ben jij dood.
Ik kom haar wel even terug brengen.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true true, dan moet het anders he.
Let een beetje op je taalgebruik.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true true, dan moet het anders he.
topquote:Op woensdag 28 november 2012 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kom haar wel even terug brengen.
* Taexon kijkt toe hoe vinnie erachter komt dat ze in dat dorp geen station hebbenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee pakt trein naar promisionxexposed met hart onder zijn arm
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
* Taexon kijkt toe hoe vinnie erachter komt dat ze in dat dorp geen station hebben
Dat is anatomisch onmogelijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee pakt trein naar promisionxexposed met hart onder zijn arm
Er rijdt vast wel een bus, en anders een taxiquote:Op woensdag 28 november 2012 16:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
* Taexon kijkt toe hoe vinnie erachter komt dat ze in dat dorp geen station hebben
Psst ik weet alles van der.. waar ze woont etc maar dat weet zij nog nietquote:Op woensdag 28 november 2012 16:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er rijdt vast wel een bus, en anders een taxi.
En Amsterdam is geen dorp volgens mij.
Stalkerquote:Op woensdag 28 november 2012 16:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Psst ik weet alles van der.. waar ze woont etc maar dat weet zij nog niet
Amsterdam... nee nee
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Psst ik weet alles van der.. waar ze woont etc maar dat weet zij nog niet
Amsterdam... nee nee
hatelijk is datquote:Op woensdag 28 november 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn telefoon is niet vol genoeg voor de terugreis.
1,5 uur doe ik over een stukje van 45kmquote:
Ga in een hoekje zitten huilen.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:50 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Die maak ik vaker de laatste tijd
Wij zijn erg blij met uw mededeling.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:52 schreef mr_chuck het volgende:
Jongens, ik heb noch steeds geen honger hoor!
Griefelijke groeten,
- M-C
Neequote:Op woensdag 28 november 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga in een hoekje zitten huilen.
jezus snel je motor maken dan maarquote:Op woensdag 28 november 2012 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1,5 uur doe ik over een stukje van 45km. Tijd dat ik mijn motor fix, dan doe ik er maar 3 kwartier over
.
Ga je schamen.quote:
Klopt. Moet even een nieuwe voorband bestellenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jezus snel je motor maken dan maar
Let een beetje op je tellen, straks raak je de tel nog kwijt!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:53 schreef Akantha het volgende:
[..]
Wij zijn erg blij met uw mededeling.
Hoogachtend, pauper beweging de rode molen.
doe dat danquote:Op woensdag 28 november 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga je schamen.
[..]
Klopt. Moet even een nieuwe voorband bestellen. En zorgen dat mijn teller werkt
.
Ik maak anders nooit spelfouten.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga je schamen.
[..]
Klopt. Moet even een nieuwe voorband bestellen. En zorgen dat mijn teller werkt
.
watjequote:Op woensdag 28 november 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maar de bus is zo lekker warm, en de motor is nu koud.
je mag geeneens 140quote:Op woensdag 28 november 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met 140 over de snelweg is het best koud als je geen verwarming hebt hoor.
Ik train niet, jij wel dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:58 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik toch
Hoe gaat het met trainen trouwens?
Op de teller wel. Dat is 130 echte km'squote:
Gestopt, blessure nog steeds. Maar ik moet het weer eens oppakken.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:58 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik toch
Hoe gaat het met trainen trouwens?
vooruit dan maarquote:Op woensdag 28 november 2012 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op de teller wel. Dat is 130 echte km's.
[..]
Gestopt, blessure nog steeds. Maar ik moet het weer eens oppakken.
Ai, dat is naar!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Heb je echt een hernia of zijn het meer je spieren? Je was zo goed op wegquote:Op woensdag 28 november 2012 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Zijn wel mijn spieren. Maar heb er misschien nog weer wat bij gekregen, mijn heupen ploppen als ik mijn been te ver op trek.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:05 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Heb je echt een hernia of zijn het meer je spieren? Je was zo goed op weg
vervelendquote:Op woensdag 28 november 2012 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn wel mijn spieren. Maar heb er misschien nog weer wat bij gekregen, mijn heupen ploppen als ik mijn been te ver op trek.
Dankjequote:Op woensdag 28 november 2012 17:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vervelendsterkte ermee
Dan is er wel wat aan te doen. Buikspieroefeningen en hyperextensions in het begin. Waarom is je onderrug zo zwak?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn wel mijn spieren. Maar heb er misschien nog weer wat bij gekregen, mijn heupen ploppen als ik mijn been te ver op trek.
Ja, dat weet ik. Fysio kan er wat aan doen:masseren. Maar dat helpt voor een half uurtje en dan heb ik er weer last van. Al is het de laatste tijd minder.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:10 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dan is er wel wat aan te doen. Buikspieroefeningen en hyperextensions in het begin. Waarom is je onderrug zo zwak?
Dat ben jij zeker!quote:Op woensdag 28 november 2012 17:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[ afbeelding ]
als je wil gaan trainen, lees zijn boeken
train jij ook?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[ afbeelding ]
als je wil gaan trainen, lees zijn boeken
Ah, dat is mooi. Het is beter om te trainen, maar dat is aan jouquote:Op woensdag 28 november 2012 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Fysio kan er wat aan doen:masseren. Maar dat helpt voor een half uurtje en dan heb ik er weer last van. Al is het de laatste tijd minder.
sexyquote:Op woensdag 28 november 2012 17:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jazeker
lichaam een geest moeten op een lijn zitten
Daarom drink ik altijd bier, en als ik dat niet doe, train ik met mijn buik.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jazeker
lichaam een geest moeten op een lijn zitten
dat is een noemenswaardige filosoofquote:Op woensdag 28 november 2012 17:16 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Dat ben jij zeker!
Griefelijke groeten,
- M-C
mannen met teveel egoquote:Op woensdag 28 november 2012 17:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
een ware ego boost als ik al niet genoeg had
Ben jij een noemswaardige filosoof?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat is een noemenswaardige filosoof
Dat kan je nu wel mooi zeggenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
bij grootheidswaan houd het op, ik balanceer op de rand
nee, ik nietquote:Op woensdag 28 november 2012 17:31 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Ben jij een noemswaardige filosoof?
Griefelijke groeten,
- M-C
ik sta achter me posts, in het echt ben ik niet veel andersquote:Op woensdag 28 november 2012 17:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat kan je nu wel mooi zeggen
ik wens de mensen om jou heen sterktequote:Op woensdag 28 november 2012 17:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik sta achter me posts, in het echt ben ik niet veel anders
ik kies ze met voorzorgquote:Op woensdag 28 november 2012 17:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wens de mensen om jou heen sterkte
het is maar hoe ik me voel of waar ik zin in heb, of ik me meega met het gedrag van de mensen om me heenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:42 schreef Taexon het volgende:
Vraag me dat bij best vaak af bij sommige mensen, of ze in het echt hetzelfde zijn als op het forum.
Bij mij ligt het ook aan de situatie met wie ik ben enzoen wat ik aan het doen ben, maar over het algemeen ben ik voor mijn gevoel hetzelfde kwa opmerkingen etc
* Taexon schrijft dit op in zijn dagboek
Dat vraag ik me dus ook wel eens af met sonmige mensen op FOK!quote:Op woensdag 28 november 2012 17:42 schreef Taexon het volgende:
Vraag me dat bij best vaak af bij sommige mensen, of ze in het echt hetzelfde zijn als op het forum.
Bij mij ligt het ook aan de situatie met wie ik ben enzoen wat ik aan het doen ben, maar over het algemeen ben ik voor mijn gevoel hetzelfde kwa opmerkingen etc
* Taexon schrijft dit op in zijn dagboek
Van sommige mensen wil ik het niet een wetenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook wel eens af met sonmige mensen op FOK!
neem voorzorgsmaatregelenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
Altijd als ik sta te wachten op de bus komt er iemand voorbij met eten als ik honger heb. En dan heb ik niet genoeg tijd om het alsnog te kopen.
Ik ook niet maar van sommige mensen word je interesse toch wel gewekt, tenminste zodanig dat je benieuwd bent of ze in het echt net zo zijn als op FOK!quote:Op woensdag 28 november 2012 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van sommige mensen wil ik het niet een weten.
Als ik meer eten mee neem heb ik geen honger en kan ik 't weg gooien. Zonde, dus dan maar honger hebben.quote:
Klopt weet precies wat je bedoeltquote:Op woensdag 28 november 2012 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ook niet maar van sommige mensen word je interesse toch wel gewekt, tenminste zodanig dat je benieuwd bent of ze in het echt net zo zijn als op FOK!
smijt wat beleg op een bruinbrood en flikker het in een rechthoekige doosquote:Op woensdag 28 november 2012 17:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik meer eten mee neem heb ik geen honger en kan ik 't weg gooien. Zonde, dus dan maar honger hebben.
Denk dat het ook niet veel verschilt bij sommige mensen maar je weet het maar nooitquote:Op woensdag 28 november 2012 18:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt weet precies wat je bedoelt
Degene die op de nachtbagger meet waren die waren vrijwel kwa gedrag aardig hetzelfde als op het forum
Alsof ik overdag niet eetquote:Op woensdag 28 november 2012 18:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
smijt wat beleg op een bruinbrood en flikker het in een rechthoekige doos
dan pak je het afquote:Op woensdag 28 november 2012 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof ik overdag niet eet. Ik heb rond half 6 honger. Dan wacht ik maar een uurtje. Maar mensen die met lekker eten voorbij komen is hatelijk.
Doeiiquote:Op woensdag 28 november 2012 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
Ik hou het even voor gezien, telefoon leeg. Tot straks wellicht..
Misschien ben ik dat stiekem ook welquote:Op woensdag 28 november 2012 18:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan vieze oude mannetjes
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan vieze oude mannetjes
Dan ben je goed in vermommenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Misschien ben ik dat stiekem ook wel
Heppie is ook een vies oud mannetjequote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan ben je goed in vermommen
Hey DVquote:
ik maar denken dat je 18 was ben je gewoon een oud mannetjequote:Op woensdag 28 november 2012 18:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heppie is ook een vies oud mannetje
[..]mooi dus me vermomming werkt!
[..]
Hey DV!
Jup... soms vermom ik me als hipster, dan weer als beveiliger lekker aan mensjes zitten etc... jaja je wil niet wetenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik maar denken dat je 18 was ben je gewoon een oud mannetje
creep ben je ookquote:Op woensdag 28 november 2012 18:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jup... soms vermom ik me als hipster, dan weer als beveiliger lekker aan mensjes zitten etc... jaja je wil niet wetenme echte leeftijd is 56
maar maar maar....quote:Op woensdag 28 november 2012 18:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
leugenaar, hoe kan ik je nu ooit vertrouwen
ja is goedquote:Op woensdag 28 november 2012 18:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
maar maar maar....hmm nou ik koop je om met een mcflurry
Koop je er voor mij ook een?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
maar maar maar....hmm nou ik koop je om met een mcflurry
doe maar langsbrengen anders wordt de envelop zo viesquote:Op woensdag 28 november 2012 18:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moet ik hem langsbrengen of zal ik hem in een envelop versturen?
Maar ik weet niet waar je huis woontquote:Op woensdag 28 november 2012 18:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe maar langsbrengen anders wordt de envelop zo vies
Mijn reisplanner zegt 2 uurquote:Op woensdag 28 november 2012 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uurtje met de trein. Alleen vandaag niet meer
.
Uithoorn Busstationquote:Op woensdag 28 november 2012 18:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar ik weet niet waar je huis woont
[..]
Mijn reisplanner zegt 2 uur
Amsterdam is een uur en 10 minuten.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar ik weet niet waar je huis woont
[..]
Mijn reisplanner zegt 2 uur
Ik woon niet in Amsterdam!quote:Op woensdag 28 november 2012 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Amsterdam is een uur en 10 minuten.
Citeer de post waar ik dat zei dan eensquote:Op woensdag 28 november 2012 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leugenaar!
Vanmiddag zei je van wel.
dan rij je door naar de rotonde en dan afslag 1 en de eerste straat linksquote:Op woensdag 28 november 2012 18:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja daaag ik ga lekker met de autoen ik vind dat ik niet bij het busstation mag stoppen
Alleen denk dat die al gesmolten is voor ik er benquote:Op woensdag 28 november 2012 18:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan rij je door naar de rotonde en dan afslag 1 en de eerste straat linkstenminste ik neem aan dat je van de N201 komt
Ik ga kijken of ik het kan vindenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Citeer de post waar ik dat zei dan eens!
Denk dat je verkeerd heb gelezen
Vrieskast in je auto natuurlijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alleen denk dat die al gesmolten is voor ik er ben
Ben zo terug even eten![]()
we gaan zo verder over de discussie hoe de mcflurry niet gesmolten aan moet komen
zo'n speciale koeltasquote:Op woensdag 28 november 2012 18:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alleen denk dat die al gesmolten is voor ik er ben
Ben zo terug even eten![]()
we gaan zo verder over de discussie hoe de mcflurry niet gesmolten aan moet komen
word dat een date?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo'n speciale koeltaseetsmakelijk
Vanavond even geen bierquote:Op woensdag 28 november 2012 18:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welk bier wordt het zometeen?
Ik heb even geen zin in bierquote:Op woensdag 28 november 2012 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is dit dan? Ben je wel helemaal lekker?
dus ik ben voor jou een grapje?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Op internet worden geintjes gemaakt, zo gaat dat
dat zeg ik toch niet?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dus ik ben voor jou een grapje?
Geest verruimenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zal ik mijn fysieke grenzen verleggen of m'n geest verruimen?
dat is zeker waarquote:Op woensdag 28 november 2012 18:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heppie is ook een vies oud mannetje
[..]mooi dus me vermomming werkt!
[..]
Hey DV!
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hallon
en doei, ik ga eten
Eet smakelijkquote:Op woensdag 28 november 2012 19:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hallon
en doei, ik ga eten
geef maar een rauwe rapquote:
ik zie dat als een bevestigingquote:
Weet niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zie dat als een bevestiging
Hoi jij
die enge dingen doe met 15 jarigenquote:
Dit kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
die enge dingen doet met 15 jarigen
enkel omdat ik van.je houd tochquote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
enkel omdat ik van.je houd toch
quote:
Dankje,,quote:Op woensdag 28 november 2012 18:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo'n speciale koeltaseetsmakelijk
quote:
ik weet niet of ik hier blij of verdrietig.om moet zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 19:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij kan niet eng doen, al zou je het willen.![]()
Weet niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik weet niet of ik hier blij of verdrietig.om moet zijn
dank je schatquote:Op woensdag 28 november 2012 19:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Weet niet.
Vat het maar op als een compliment dan.
zondag weer ja?quote:
gewoon een paar koppen groene thee achterover gooien, zelfde effectquote:Op woensdag 28 november 2012 19:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
heb net dat hot coldrex genomen
doe dat maarquote:Op woensdag 28 november 2012 19:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
eerst mezelf over de dag laten bezinnen
terechte klachtquote:
ik vind thee goorquote:Op woensdag 28 november 2012 19:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
gewoon een paar koppen groene thee achterover gooien, zelfde effect
Je moet er wat voor overhebbenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje,,
Moet ik nou nog een koeltas halen ooktsjongejonge
Ik had het vernomen ja, elke dag je pik wassen dusquote:Op woensdag 28 november 2012 19:55 schreef Nestalgie het volgende:
ff weer wat leven in deze sc blazen er is een stuk literatuur van me afgenomen KLB / vieze piemel
t is toch niet te gleuven!quote:Op woensdag 28 november 2012 19:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik had het vernomen ja, elke dag je pik wassen dus
Pik wassen. Elke dag. Ransaap.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:55 schreef Nestalgie het volgende:
ff weer wat leven in deze sc blazen er is een stuk literatuur van me afgenomen KLB / vieze piemel
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:55 schreef Nestalgie het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je moet er wat voor overhebben
ja hoor, kom maar naar de mac in Hillegomquote:Op woensdag 28 november 2012 20:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet ik het ophalen dan zeurpiet?
Oke misschien doe ik dat wel eensquote:Op woensdag 28 november 2012 20:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
ja hoor, kom maar naar de mac in Hillegomdan is die in ieder geval nog niet gesmolten
Ik hoor het dan welquote:Op woensdag 28 november 2012 20:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Oke misschien doe ik dat wel eens
Ja via Whatsapp ofzoquote:Op woensdag 28 november 2012 20:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik hoor het dan wel
Ik ga zo weertoetje halen... Mcflurry mars vandaag denk
wil je mijn nummer? zit je er wel voor eeuwig aan vastquote:Op woensdag 28 november 2012 20:08 schreef Mandéra het volgende:
Oh we wisselen hier ook al nummers uit ja?
Heb je nummer geeneensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 20:10:49 ]
nee was een grapje, ik heb niemand op whatsappquote:Op woensdag 28 november 2012 20:08 schreef Mandéra het volgende:
Oh we wisselen hier ook al nummers uit ja?
Het zou kunnenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee was een grapje, ik heb niemand op whatsapp
Het nummer van Heppie!quote:Op woensdag 28 november 2012 20:10 schreef Hypocriet het volgende:
Volgens mij heb ik maar van één FOK!ker zijn nummer.
ik voel me aangesprokenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:10 schreef Hypocriet het volgende:
Volgens mij heb ik maar van één FOK!ker zijn nummer.
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het nummer van Heppie!
Ik heb er 2, was vanwege nachtbagger meet... anders wist ik niet wie me kwam ophalen op station
Ik heb wel wat nummers van FOK!ers maar niet van hierquote:Op woensdag 28 november 2012 20:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het nummer van Heppie!
Ik heb er 2, was vanwege nachtbagger meet... anders wist ik niet wie me kwam ophalen op station
Die ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het nummer van Heppie!
Meh. Van Moeba en Snow heb ik ook nog wel ergens geloof ik.quote:
wat die van snow? Ik begin jaloers te wordenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Die ja.![]()
[..]
Meh. Van Moeba en Snow heb ik ook nog wel ergens geloof ik.
Oh van Amoeba is minder erg?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat die van snow? Ik begin jaloers te worden
Niet het nummer van snow hebbenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat die van snow? Ik begin jaloers te worden
Ik mag geen nummers van vreemde FOK!kers meer aannemen van Heppie.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:14 schreef Mandéra het volgende:
Alle fans die nummers willen uitwisselen, DM.
Owja.. en zomaar wil je mijn nummer dan nietquote:Op woensdag 28 november 2012 20:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb wel wat nummers van FOK!ers maar niet van hier
stuur DM danquote:Op woensdag 28 november 2012 20:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Owja.. en zomaar wil je mijn nummer dan nietdiep teleurgesteld
jij nooit, laat de spanning stijgen voor een uur, ik ben laat voor iets.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zou ik ooit tegen je liegen?
okee have funquote:Op woensdag 28 november 2012 20:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jij nooit, laat de spanning stijgen voor een uur, ik ben laat voor iets.
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |