Uithoorn Busstationquote:Op woensdag 28 november 2012 18:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar ik weet niet waar je huis woont
[..]
Mijn reisplanner zegt 2 uur
Amsterdam is een uur en 10 minuten.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar ik weet niet waar je huis woont
[..]
Mijn reisplanner zegt 2 uur
Ik woon niet in Amsterdam!quote:Op woensdag 28 november 2012 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Amsterdam is een uur en 10 minuten.
Citeer de post waar ik dat zei dan eensquote:Op woensdag 28 november 2012 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leugenaar!
Vanmiddag zei je van wel.
dan rij je door naar de rotonde en dan afslag 1 en de eerste straat linksquote:Op woensdag 28 november 2012 18:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja daaag ik ga lekker met de autoen ik vind dat ik niet bij het busstation mag stoppen
Alleen denk dat die al gesmolten is voor ik er benquote:Op woensdag 28 november 2012 18:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan rij je door naar de rotonde en dan afslag 1 en de eerste straat linkstenminste ik neem aan dat je van de N201 komt
Ik ga kijken of ik het kan vindenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Citeer de post waar ik dat zei dan eens!
Denk dat je verkeerd heb gelezen
Vrieskast in je auto natuurlijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alleen denk dat die al gesmolten is voor ik er ben
Ben zo terug even eten![]()
we gaan zo verder over de discussie hoe de mcflurry niet gesmolten aan moet komen
zo'n speciale koeltasquote:Op woensdag 28 november 2012 18:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alleen denk dat die al gesmolten is voor ik er ben
Ben zo terug even eten![]()
we gaan zo verder over de discussie hoe de mcflurry niet gesmolten aan moet komen
word dat een date?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo'n speciale koeltaseetsmakelijk
Vanavond even geen bierquote:Op woensdag 28 november 2012 18:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welk bier wordt het zometeen?
Ik heb even geen zin in bierquote:Op woensdag 28 november 2012 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is dit dan? Ben je wel helemaal lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |