Het nummer van Heppie!quote:Op woensdag 28 november 2012 20:10 schreef Hypocriet het volgende:
Volgens mij heb ik maar van één FOK!ker zijn nummer.
ik voel me aangesprokenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:10 schreef Hypocriet het volgende:
Volgens mij heb ik maar van één FOK!ker zijn nummer.
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het nummer van Heppie!
Ik heb er 2, was vanwege nachtbagger meet... anders wist ik niet wie me kwam ophalen op station
Ik heb wel wat nummers van FOK!ers maar niet van hierquote:Op woensdag 28 november 2012 20:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het nummer van Heppie!
Ik heb er 2, was vanwege nachtbagger meet... anders wist ik niet wie me kwam ophalen op station
Die ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het nummer van Heppie!
Meh. Van Moeba en Snow heb ik ook nog wel ergens geloof ik.quote:
wat die van snow? Ik begin jaloers te wordenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Die ja.![]()
[..]
Meh. Van Moeba en Snow heb ik ook nog wel ergens geloof ik.
Oh van Amoeba is minder erg?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat die van snow? Ik begin jaloers te worden
Niet het nummer van snow hebbenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat die van snow? Ik begin jaloers te worden
Ik mag geen nummers van vreemde FOK!kers meer aannemen van Heppie.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:14 schreef Mandéra het volgende:
Alle fans die nummers willen uitwisselen, DM.
Owja.. en zomaar wil je mijn nummer dan nietquote:Op woensdag 28 november 2012 20:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb wel wat nummers van FOK!ers maar niet van hier
stuur DM danquote:Op woensdag 28 november 2012 20:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Owja.. en zomaar wil je mijn nummer dan nietdiep teleurgesteld
jij nooit, laat de spanning stijgen voor een uur, ik ben laat voor iets.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zou ik ooit tegen je liegen?
okee have funquote:Op woensdag 28 november 2012 20:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jij nooit, laat de spanning stijgen voor een uur, ik ben laat voor iets.
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |