baby don't hurt mequote:Op woensdag 28 november 2012 15:18 schreef promisionxexposed het volgende:
This is love this is love this is loveeeee
Can you feel the loooveeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 28 november 2012 15:18 schreef promisionxexposed het volgende:
This is love this is love this is loveeeee
Welke radiozender luister je?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Weer dat schijtlied, this girl is on fiyaaaaaah
mja behoefte aan 3 uur gelul heb ik ook nietquote:Op woensdag 28 november 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dan noem je ook een radiozender. Daar komt inderdaad 100x per uur hetzelfde voorbij
.
"Skyradio tussen 9 en 5 nooit dezelfde plaat"quote:Op woensdag 28 november 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dan noem je ook een radiozender. Daar komt inderdaad 100x per uur hetzelfde voorbij
.
Waar is er 3 uur gelul dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja behoefte aan 3 uur gelul heb ik ook niet
Tussen 9 en 5 's nachts zekerquote:Op woensdag 28 november 2012 15:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
"Skyradio tussen 9 en 5 nooit dezelfde plaat"
Qmusic is mijn favoriet, en als het daar kut is ga ik lekker over op Slam!
altijd als ik naar andere zenders zap hoor ik gelulquote:Op woensdag 28 november 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar is er 3 uur gelul dan?
[..]
Tussen 9 en 5 's nachts zeker.
Als ik radio luister, luister ik 3FM of Veronica. SlamFM vind ik wel zo pauperzender
Heb op me kamer geen slamTVquote:Op woensdag 28 november 2012 15:34 schreef promisionxexposed het volgende:
Thuis kijk ik altijd slamtv, is altijd wel lekker en de enige zender die het normaal doet
hoe kan je offtopic gaan in een slowchat?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:38 schreef mr_chuck het volgende:
Niet off-topic hè?
Griefelijke groeten,
- M-C
Door ontopic te gaanquote:Op woensdag 28 november 2012 15:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe kan je offtopic gaan in een slowchat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, apartquote:Op woensdag 28 november 2012 15:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
altijd als ik naar andere zenders zap hoor ik gelul
Dat vroeg ik mij ook afquote:Op woensdag 28 november 2012 15:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe kan je offtopic gaan in een slowchat?
quote:Op woensdag 28 november 2012 15:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Door ontopic te gaan
zo jij bent bijdehandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
JE MAG HELEMAAL GEEN GRIEFELIJK ZEGGEN!quote:Op woensdag 28 november 2012 15:49 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen mening!
Griefelijke groeten,
- M-C
Dit dus.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
JE MAG HELEMAAL GEEN GRIEFELIJK ZEGGEN!
Jij mag helemaal niet zeggen wat ik wel en niet kan doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
JE MAG HELEMAAL GEEN GRIEFELIJK ZEGGEN!
Kijk eens boven het tekstvak danquote:Op woensdag 28 november 2012 15:56 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet zeggen wat ik wel en niet kan doen.
Griefelijke groeten,
- M-C
Aan wat heb ik de eer te danken?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk eens boven het tekstvak dan.
Niet op hem ingaanquote:Op woensdag 28 november 2012 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk eens boven het tekstvak dan.
haha aardigquote:Op woensdag 28 november 2012 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan sterft hij vanzelf. Goed plan.
Je hebt mijn hart gestolenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo ben ik. Niet iedereen is aardig
Jouw zou ik wel voeden mocht dat nodig zijn.
Liever niet, dan ben jij doodquote:Op woensdag 28 november 2012 16:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je hebt mijn hart gestolen
jouquote:Op woensdag 28 november 2012 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo ben ik. Niet iedereen is aardig
Jouw zou ik wel voeden mocht dat nodig zijn.
true true, dan moet het anders he.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Liever niet, dan ben jij dood.
Ik kom haar wel even terug brengen.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true true, dan moet het anders he.
Let een beetje op je taalgebruik.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true true, dan moet het anders he.
topquote:Op woensdag 28 november 2012 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kom haar wel even terug brengen.
* Taexon kijkt toe hoe vinnie erachter komt dat ze in dat dorp geen station hebbenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee pakt trein naar promisionxexposed met hart onder zijn arm
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
* Taexon kijkt toe hoe vinnie erachter komt dat ze in dat dorp geen station hebben
Dat is anatomisch onmogelijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee pakt trein naar promisionxexposed met hart onder zijn arm
Er rijdt vast wel een bus, en anders een taxiquote:Op woensdag 28 november 2012 16:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
* Taexon kijkt toe hoe vinnie erachter komt dat ze in dat dorp geen station hebben
Psst ik weet alles van der.. waar ze woont etc maar dat weet zij nog nietquote:Op woensdag 28 november 2012 16:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er rijdt vast wel een bus, en anders een taxi.
En Amsterdam is geen dorp volgens mij.
Stalkerquote:Op woensdag 28 november 2012 16:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Psst ik weet alles van der.. waar ze woont etc maar dat weet zij nog niet
Amsterdam... nee nee
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Psst ik weet alles van der.. waar ze woont etc maar dat weet zij nog niet
Amsterdam... nee nee
hatelijk is datquote:Op woensdag 28 november 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn telefoon is niet vol genoeg voor de terugreis.
1,5 uur doe ik over een stukje van 45kmquote:
Ga in een hoekje zitten huilen.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:50 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Die maak ik vaker de laatste tijd
Wij zijn erg blij met uw mededeling.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:52 schreef mr_chuck het volgende:
Jongens, ik heb noch steeds geen honger hoor!
Griefelijke groeten,
- M-C
Neequote:Op woensdag 28 november 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga in een hoekje zitten huilen.
jezus snel je motor maken dan maarquote:Op woensdag 28 november 2012 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1,5 uur doe ik over een stukje van 45km. Tijd dat ik mijn motor fix, dan doe ik er maar 3 kwartier over
.
Ga je schamen.quote:
Klopt. Moet even een nieuwe voorband bestellenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jezus snel je motor maken dan maar
Let een beetje op je tellen, straks raak je de tel nog kwijt!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:53 schreef Akantha het volgende:
[..]
Wij zijn erg blij met uw mededeling.
Hoogachtend, pauper beweging de rode molen.
doe dat danquote:Op woensdag 28 november 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga je schamen.
[..]
Klopt. Moet even een nieuwe voorband bestellen. En zorgen dat mijn teller werkt
.
Ik maak anders nooit spelfouten.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga je schamen.
[..]
Klopt. Moet even een nieuwe voorband bestellen. En zorgen dat mijn teller werkt
.
watjequote:Op woensdag 28 november 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maar de bus is zo lekker warm, en de motor is nu koud.