PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
oh ja TOTWquote:Op woensdag 28 november 2012 15:05 schreef Rijst het volgende:
Wie zijn de kandidaten? Heb helemaal geen voetbal meer gekeken deze week
mijn ex wel, maar dat is meer van FUSZY IK HEB JE NODIG want anders ...quote:
resizer.comquote:Op woensdag 28 november 2012 15:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
mijn ex wel, maar dat is meer van FUSZY IK HEB JE NODIG want anders ...
maar goed. Ik moet een gifje resizen, maar ik weet niet hoe het moet
Iniesta denk ik wel(als lm/lw), verder zag ik nog wat falende stats van een silver en een bronze voorbij komen die volgens mij beide een hattrick hadden gemaaktquote:Op woensdag 28 november 2012 15:05 schreef Rijst het volgende:
Wie zijn de kandidaten? Heb helemaal geen voetbal meer gekeken deze week
Jaquote:Op woensdag 28 november 2012 15:09 schreef DuTank het volgende:
http://www.livecodes.nl/2000-microsoft-points.php
Is dit ook te gebruiken voor FIFA? Want er staat wel heel leuk een Halo poppetje bij
Ja, dat is alleen maar de kaft. Je hebt ook FIFA, resistance etc editiesquote:Op woensdag 28 november 2012 15:09 schreef DuTank het volgende:
http://www.livecodes.nl/2000-microsoft-points.php
Is dit ook te gebruiken voor FIFA? Want er staat wel heel leuk een Halo poppetje bij
aight, ik ga de season pass halen denk ik, want ik heb het vermoeden dat je minder genaaid wordt door het systeem als je geld uitgeeft aan FIFA.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, dat is alleen maar de kaft. Je hebt ook FIFA, resistance etc edities
Als ik jou was zou ik even op google zoeken hoe dat zit met die packs. Kan best dat het inging vanaf het begin van FIFA 13 en je dus uiteindelijk genaaid wordt omdat je er minder krijgt dan dat er stond.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
aight, ik ga de season pass halen denk ik, want ik heb het vermoeden dat je minder genaaid wordt door het systeem als je geld uitgeeft aan FIFA.
Wat kun je precies nog meer met de Season Pass? Ik ga het alleen gebruiken voor de 24 gold packs, of kan ik dan beter gewoon packs openen?
NIET doenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
aight, ik ga de season pass halen denk ik, want ik heb het vermoeden dat je minder genaaid wordt door het systeem als je geld uitgeeft aan FIFA.
Wat kun je precies nog meer met de Season Pass? Ik ga het alleen gebruiken voor de 24 gold packs, of kan ik dan beter gewoon packs openen?
Hahaha ok, dan haal ik niksquote:Op woensdag 28 november 2012 15:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
NIET doen1 dag eerder fifa spelen en schijtpacks
stuur naar mij ik wil wel proberen voor jequote:Op woensdag 28 november 2012 15:15 schreef Fuszy het volgende:
mhm gifje is nog steeds te groot. Laat ook maar
Die in de OP staatquote:Op woensdag 28 november 2012 15:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
stuur naar mij ik wil wel proberen voor je
Hier nietquote:
Als ik 40 jaar verder ben, en kwijlend in het verzorgingstehuis zit, dan zal ik nog met bibberende handjes de categorie "teens" aanklikkenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hadden je kleindochters kunnen zijn man.
quote:Op woensdag 28 november 2012 15:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik 40 jaar verder ben, en kwijlend in het verzorgingstehuis zit, dan zal ik nog met bibberende handjes de categorie "teens" aanklikken
[..]
Als ik 40 jaar verder ben, en kwijlend in het verzorgingstehuis zit, dan zal ik nog met bibberende handjes de categorie "teens" aanklikken
Misschien wel terechtquote:Op woensdag 28 november 2012 15:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Het is al niet meer nodig maar toch bedanktquote:
[..]
Buttner en Bassong.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:43 schreef Maver24 het volgende:
Ben bezig met BPL Silver team 433, welke LB en CBs moet ik nemen, heb nog 68k te besteden
quote:Op woensdag 28 november 2012 15:43 schreef Maver24 het volgende:
Ben bezig met BPL Silver team 433, welke LB en CBs moet ik nemen, heb nog 68k te besteden
Lengte staat er niet bij.. Mariappa bijv. is best klein.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk maar welke stats je het prettigst vindt. Tevens is dit misschien een handige tool voor je om te zoeken.
Bannan is links geloof ikquote:
Je mist de beste spits van het spel in je team.quote:
Tja, dat zijn toch leuke dingen om zelf uit te pluizen via udb? Was ook een subtiele verwijzing voor: kijk eens op ultimatedb, kijk welke stats je prettig vindt. Durf eens een foute speler aan te trekken, zeker als je coins genoeg hebt.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lengte staat er niet bij.. Mariappa bijv. is best klein.
[..]
Bannan is links geloof ikMisschien niet handigste op RCM.
Op die manierquote:Op woensdag 28 november 2012 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, dat zijn toch leuke dingen om zelf uit te pluizen via udb? Was ook een subtiele verwijzing voor: kijk eens op ultimatedb, kijk welke stats je prettig vindt. Durf eens een foute speler aan te trekken, zeker als je coins genoeg hebt.
Traore is geloof ik wel goed..quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:00 schreef Maver24 het volgende:
Het is 4 uur laat maar komen met de totw
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:02 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2104984.page
Felipe Melo als GK !!!, LOL LOL LOL
Keeper kreeg rood, veldspeler in de goal geloof ik.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:05 schreef leoon. het volgende:
Maar wat is er met die melo gebeurd dan heeft hij op goal gestaan??
Lol meen je niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Keeper kreeg rood, veldspeler in de goal geloof ik.
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
haalde er ook gelijk een strafschop uit
Zoveelste goede Bundesliga CBquote:Op woensdag 28 november 2012 16:10 schreef Lindgren. het volgende:
Dante trouwens ook IF. Zijn NIF is ook erg goed.
thxquote:Op woensdag 28 november 2012 16:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)off#iy494Bv2nIgF4:pc
quote:
Haha wat een binnenkomer na tijdje niet gepost te hebbenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
SPITS MET 41 PACE OOK ALTIJD MOOI
NU ECHT DOEI
Meer doelpunten scoren.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:15 schreef Kamikazie het volgende:
Mijn ratio weer verneukt naar 1.93
Zo haal ik de 2.0 natuurlijk nooit
Over Eredivisie IF's gesproken, 5 aanvallers, 2 middenvelders, 0 verdedigers en 0 keepers...quote:Op woensdag 28 november 2012 16:21 schreef Lindgren. het volgende:
Misschien maar eens een Eredivisieteampje maken met IF Eriksen en IF Bony.
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Over Eredivisie IF's gesproken, 5 aanvallers, 2 middenvelders, 0 verdedigers en 0 keepers...
Lekkere verdeling.
De eredivisie mist toch een type Vertonghenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Over Eredivisie IF's gesproken, 5 aanvallers, 2 middenvelders, 0 verdedigers en 0 keepers...
Lekkere verdeling.
Niet zo vreemd: niemand ziet die Eredivisie-wedstrijden. Dus die gasten van EA kijken alleen even naar de statistieken en zien een speler die er 2 of 3 scoort...da's een mooie kandidaat voor een IF, denken ze dan. Dat een verdediger ook geweldig speelde staat niet in de statistieken.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lekkere verdeling.
Is ook niet te doen denk ik, alle wedstrijden (inclusief de bedenkelijke competities) nauwkeurig analyseren en met grote deskundigheid kunnen vaststellen welke verdediger een 8,5 en welke een 8,6 heeft gehaald.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet zo vreemd: niemand ziet die Eredivisie-wedstrijden. Dus die gasten van EA kijken alleen even naar de statistieken en zien een speler die er 2 of 3 scoort...da's een mooie kandidaat voor een IF, denken ze dan. Dat een verdediger ook geweldig speelde staat niet in de statistieken.
Ze kijken wel naar Turkse wedstrijden kennelijkquote:Op woensdag 28 november 2012 16:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet zo vreemd: niemand ziet die Eredivisie-wedstrijden. Dus die gasten van EA kijken alleen even naar de statistieken en zien een speler die er 2 of 3 scoort...da's een mooie kandidaat voor een IF, denken ze dan. Dat een verdediger ook geweldig speelde staat niet in de statistieken.
Dat was een mooie silver geweestquote:Op woensdag 28 november 2012 16:29 schreef DutchSL het volgende:
Ze pakken trouwens sowieso CB's die scoren ook uit andere competities.
Als PSV - Vitesse 1-0 was gebleven had Derijck een IF gehad denk ik wel.
Haha, zelfs die redding heb ik nog gezien, en ik gebruik de tv alleen voor de playstationquote:Op woensdag 28 november 2012 16:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ze kijken wel naar Turkse wedstrijden kennelijk
Dat was ook wel een echte aandachttrekker ook. Die beelden gingen de hele wereld overquote:Op woensdag 28 november 2012 16:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ze kijken wel naar Turkse wedstrijden kennelijk
Ik kan hem in mijn MLS team gebruiken, is een 3atb met David Lopes als middelstequote:Op woensdag 28 november 2012 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe duur gaat IF Melo wel niet worden? Ook al kun je hem bijna in geen bronze team gebruiken.
Ik vind het wel humor inderdaadquote:Op woensdag 28 november 2012 16:36 schreef Kamikazie het volgende:
Wel leuk dat EA die felipe melo IF en als keeper maakt imo .
Hij pakte toch een penaltyquote:Op woensdag 28 november 2012 16:42 schreef DutchSL het volgende:
Als hij nou dezelfde kicking en speed had gehad als de shooting en pace van de NIF, dan had ik hem wel in mijn team gezet.
Nu is hij best matig gezien zijn lengte, alleen goede diving.
Ja, maar zijn pace en shooting blijft dan toch gewoon hetzelfde?quote:
Maar dan kan je hem eigenlijk niet bronze houdenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar zijn pace en shooting blijft dan toch gewoon hetzelfde?
Je moet het niet zo serieus nemenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat zou je wel verwachten, maar dit is natuurlijk een jolige actie van EAquote:Op woensdag 28 november 2012 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat klopt!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar dan kan je hem eigenlijk niet bronze houden![]()
Want dan kan je hem vanuit de goal naar het middenveld verplaatsen.
Doe ik niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet het niet zo serieus nemen
Uhu.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zou je wel verwachten, maar dit is natuurlijk een jolige actie van EA
Keepers hebben over het algemeen toch een veel harder(als in verder) schot dan veldspelers. Daar trainen ze immers flink opquote:Op woensdag 28 november 2012 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, IF Grabban kon je eigenlijk ook niet bronze houdenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar dan kan je hem eigenlijk niet bronze houden![]()
Want dan kan je hem vanuit de goal naar het middenveld verplaatsen.
Hele andere situatie... Gewoon iets verbeterde stats, dan kan best bronze > bronze.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, IF Grabban kon je eigenlijk ook niet bronze houden![]()
Je verdediging is je snelste linie?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:47 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn team trouwens.
[ afbeelding ]
Fuck pace!Felipe (LCM) heeft 62 pace, Jean 76 en Ganso 46.
Ronaldinho 58, Sobis 76 en Elkeson 74.
Nog niet verloren.Bazenteam.
Ja, volgens mij wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je verdediging is je snelste linie?
Kijk zijn keepersstats, die zijn gewoon matig hoor. Ik heb een 62 rated GK met betere keeper stats (alleen mindere diving).quote:Op woensdag 28 november 2012 16:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hele andere situatie... Gewoon iets verbeterde stats, dan kan best bronze > bronze.
Als je van gold > bronze gaat moeten de andere stats ook omlaag.
Ik heb echt van geen van beide situaties last.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:54 schreef NumberSeven het volgende:
Met alle onderdelen van fifa begrijp ik 2 dingen totaal niet,
- buitenspelregel klopt voor geen meter, is dat soms te lastig in te stellen om dat accuraat te krijgen? Bijv. wanneer een speler buitenspel staat maar niet meedoet aan het spel waardoor hij weer geen buitenspel staat.
- waarom in hemelsnaam fluit de scheids af midden in een aanval. Dit gebeurt zo vaak, dan ben je bijna in de 16 van de tegenstander en fluit hij gewoon af. Bij PES is dat in ieder geval wel goed geregeld, dat als je naar voren speelt dat hij niet af fluit.
- scheids heeft soms zelfde tenue als een van de teams.
Kunnen ze dit niet middels updates aanpassen?
de buitenspelregel klopt gewoon hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:54 schreef NumberSeven het volgende:
Met alle onderdelen van fifa begrijp ik 2 dingen totaal niet,
- buitenspelregel klopt voor geen meter, is dat soms te lastig in te stellen om dat accuraat te krijgen? Bijv. wanneer een speler buitenspel staat maar niet meedoet aan het spel waardoor hij weer geen buitenspel staat.
- waarom in hemelsnaam fluit de scheids af midden in een aanval. Dit gebeurt zo vaak, dan ben je bijna in de 16 van de tegenstander en fluit hij gewoon af. Bij PES is dat in ieder geval wel goed geregeld, dat als je naar voren speelt dat hij niet af fluit.
- scheids heeft soms zelfde tenue als een van de teams.
Kunnen ze dit niet middels updates aanpassen?
Mooi van z'n lijn afquote:
Nee, helemaal niet. Soms speel je speler A aan en fluit hij buitenspel omdat een andere speler buitenspel staat, terwijl hij al terugloopt en dus niet actief meedoet, en ook de pass niet ontvangt.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de buitenspelregel klopt gewoon hoor.
ditquote:Op woensdag 28 november 2012 17:01 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Soms speel je speler A aan en fluit hij buitenspel omdat een andere speler buitenspel staat, terwijl hij al terugloopt en dus niet actief meedoet, en ook de pass niet ontvangt.
Dan ben je een van de weinigen, je zal toch vast wel 1 x hebben gehad dat de wedstrijd eindigt terwijl je midden in een aanval zit?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb echt van geen van beide situaties last.En heb zo'n 3000 potjes Fifa achter de rug denk ik.
Hoe vaak heb jij dat? Ik heb het pas 1 keer gezien en dat was niet eens een potje op m'n eigen console. Ik denk eerder dat er wat mis is met je verbinding.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:50 schreef Tim86 het volgende:
Eerste potje, meteen tegen iemand die mijn IP gaat lopen flooden. Verziekte teringbende.
Bij fut hebben veel mensen de zwarte derbystar bal actief staan voordat ze beginnen, sommigen weten niet of vergeten dat je dat kunt veranderen.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Buitenspelval heb ik nooit problemen mee, met het affluiten eigenlijk ook niet, maar dat de scheids soms zelfde tenue heeft is inderdaad wel eens irritant. Gelukkig komt dat niet zo vaak voor.
Ik vind een zwarte bal eigenlijk vervelender en dat stellen mensen ook nog eens zelf in.
dat heb ik echt nog nooit gehadquote:Op woensdag 28 november 2012 17:01 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Soms speel je speler A aan en fluit hij buitenspel omdat een andere speler buitenspel staat, terwijl hij al terugloopt en dus niet actief meedoet, en ook de pass niet ontvangt.
Nou, niet echt in een aanval, wel als de tegenstander balverlies leidt in zijn aanval. Ik pass m naar een middenvelder , ik zie de spits diep gaan, een zekere 1 op 1 met de keeper. Ik pass, bal is perfect onderweg, scheids fluit afquote:Op woensdag 28 november 2012 17:02 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinigen, je zal toch vast wel 1 x hebben gehad dat de wedstrijd eindigt terwijl je midden in een aanval zit?
Misschien heb ik het dan vaker omdat ik altijd met 2 spitsen speel, en ook nogal ultra-aanvallend. Maar ik weet zeker dat er fouten zitten in de buitenspelregel in fifa.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat heb ik echt nog nooit gehad
137.5Kquote:Op woensdag 28 november 2012 17:09 schreef DuTank het volgende:
IF Lewandovski, wat zal die gaan kosten?
Precies, exact dit scenario bedoel ik. Bij Pes laat hij doorspelen zodra je de bal naar voren speelt en er kansen zijn om te scoren. Bij fifa fluit hij een perfecte steekbal die onderweg is af.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, niet echt in een aanval, wel als de tegenstander balverlies leidt in zijn aanval. Ik pass m naar een middenvelder , ik zie de spits diep gaan, een zekere 1 op 1 met de keeper. Ik pass, bal is perfect onderweg, scheids fluit af
80kquote:Op woensdag 28 november 2012 17:09 schreef DuTank het volgende:
IF Lewandovski, wat zal die gaan kosten?
4-2-3-1 is inderdaad een chille opstelling. Je moet alleen wel zorgen dat je gewoon schotkracht in je linie achter de spits hebt, omdat die nogal ver van het doel staan.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:08 schreef NumberSeven het volgende:
Even een random vraag;
Ik speel zelf altijd 4-4-2 ruit, en dat gaat prima maar iemand raadde mij onlangs 4-2-3-1 aan en zegt dat als je die onder controle hebt je zowat onverslaanbaar bent. Ik kan er nog niet aan wennen maar heb het ook nog niet uitvoerig geprobeerd.
Welke opstelling spelen jullie voornamelijk, of wisselen jullie het af?
ik speelde gister FUT11 in San Siro, dat was pas ergquote:Op woensdag 28 november 2012 17:10 schreef DutchSL het volgende:
Zwarte/blauwe ballen zijn het ergst ja, gevolgd door schaduwstadions.
Gelukkig zijn de fluorescerende sneeuwvelden wel weg.
Schieten is voor mieten. Gewoon alleen maar met rb+a scoren.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
4-2-3-1 is inderdaad een chille opstelling. Je moet alleen wel zorgen dat je gewoon schotkracht in je linie achter de spits hebt, omdat die nogal ver van het doel staan.
Ik schiet niet vaak van afstand eigenlijk, meer aanvallen langs de flanken.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
4-2-3-1 is inderdaad een chille opstelling. Je moet alleen wel zorgen dat je gewoon schotkracht in je linie achter de spits hebt, omdat die nogal ver van het doel staan.
IF Eriksenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:15 schreef el-blanchito het volgende:
Welke cam's en cf's zouden het goed doen als spits denken jullie?
Van Bommel eerder dan Eriksen ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Van Bommel had ook wel een IF verdiend voor het eerst geen gelekaart
Volges mij heb jij alleen de samenvattingen gezienquote:Op woensdag 28 november 2012 17:22 schreef zerokil het volgende:
[..]
Van Bommel eerder dan Eriksen ja.
Laatst kreeg ik een 100% onterechte buitenspelovertreding mee.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:11 schreef DutchSL het volgende:
Soms fluit hij ook voor buitenspel als je gewoon een bal van de tegenstander afpakt
Niemand van PSV verdient een IF. Eerst maar eens punten voor het Nederlandse voetbal verdienen.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:22 schreef zerokil het volgende:
[..]
Van Bommel speelt wekelijks uitstekend.
Ga je zelf wijsmaken dat Eriksen dit seizoen goed speelt.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Volges mij heb jij alleen de samenvattingen gezien
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niemand van PSV verdient een IF. Eerst maar eens punten voor het Nederlandse voetbal verdienen.
Fernandezzzzquote:Op woensdag 28 november 2012 17:15 schreef el-blanchito het volgende:
Welke cam's en cf's zouden het goed doen als spits denken jullie?
Bron? Volgens mij gaat Ajax dit jaar weer het hele Nederlandse voetbal op sleeptouw nemen.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:26 schreef zerokil het volgende:
[..]PSV haalt al jaren de meeste punten van heel de Eredivisie.
Gewoon de nummer 1 van Nederland ouwe trollert.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niemand van PSV verdient een IF. Eerst maar eens punten voor het Nederlandse voetbal verdienen.
Ik zeg nergens dat Eriksen goed speelt dit seizoen, hij speelt inderdaad wisselvallig.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ga je zelf wijsmaken dat Eriksen dit seizoen goed speelt.
Zelfs Manolev verdient eerder een IF
Niet meer na 34 speelronden.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon de nummer 1 van Nederland ouwe trollert.
Nou dáággquote:Op woensdag 28 november 2012 17:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten! Maar lijkt me geen gekke gedachte dat de nummer 1 meer IF's heeft dan de nummer 5 ofzo?quote:
AJAX 10.883 15.233 14.720 7.728quote:Op woensdag 28 november 2012 17:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bron? Volgens mij gaat Ajax dit jaar weer het hele Nederlandse voetbal op sleeptouw nemen.
en zijn IFs in het begin het duurste, of juist later?quote:
Nee want daar zijn geen punten voor uitgekeerd, nu ophouden met trollen svp.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moet je ook even meenemen dat PSV al uit de Europa League is geknikkerd.
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moet je ook even meenemen dat PSV al uit de Europa League is geknikkerd.
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:29 schreef zerokil het volgende:
[..]
AJAX 10.883 15.233 14.720 7.728
PSV 13.883 20.233 18.720 3.728
Klopt in de CL winnen geeft veel minder punten dan winnen in de EL..quote:Op woensdag 28 november 2012 17:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Als Ajax alleen maar in de EL zou spelen zouden ze veel meer punten halen ja.
nee dat is onzin. Het probleem is dat winnen in de CL moeilijker is dan winnen in de EL.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:32 schreef zerokil het volgende:
[..]
Klopt in de CL winnen geeft veel minder punten dan winnen in de EL..
Deze lijst is gewoon van dit seizoen.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:32 schreef zerokil het volgende:
[..]
PSV en Ajax staan dit seizoen gelijk..
Man hou toch op met alles in dit topic door elkaar gooienquote:Op woensdag 28 november 2012 17:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Deze lijst is gewoon van dit seizoen.
Gelijk van onderwerp veranderen, ben je nou een man of niet?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Man hou toch op met alles in dit topic door elkaar gooienJe geeft niets om sfeer?
Zeker niet waar dit. Zelf nooit op voetbal gezeten? Keepers kunnen 9 vd 10 keer harder en verder trappen dan veldspeler die hun kwaliteiten ergens anders hebben.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
HIj kan toch harder rennen en beter trappen dan de gemiddelde keeper lijkt me.
Oke punten tellen 5 jaar, PSV en Ajax staan gelijk, de rest minder, kap nou gewoon met zeuren over punten voor Nederland halen.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gelijk van onderwerp veranderen, ben je nou een man of niet?
Jammer van mijn laatste zinnetje.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:16 schreef Reemi het volgende:
[..]Wat een baas! Zou wel geniaal zijn als hij een IF als keeper krijgt.
Zal toch niet gebeuren...
Ik heb het over dit jaar. PSV en Twente zijn gewoon drama. Ajax is ook niet best, maar ik vind het gewoon triest dat de rest niet eens de moeite doet om te winnen.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oke punten tellen 5 jaar, PSV en Ajax staan gelijk, de rest minder, kap nou gewoon met zeuren over punten voor Nederland halen.
Onderwerp veranderen maakt niet uit, je ruïneert de sfeer hier, dat heb je toch wel door hoop ik?
Je hebt het gewoon niet door... Triest mannetje ben je.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb het over dit jaar. PSV en Twente zijn gewoon drama. Ajax is ook niet best, maar ik vind het gewoon triest dat de rest niet eens de moeite doet om te winnen.
Ohja tuurlijk nu Ajax wel serieus doet en niet kampioen hoeft te worden is het opeens triestquote:Op woensdag 28 november 2012 17:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb het over dit jaar. PSV en Twente zijn gewoon drama. Ajax is ook niet best, maar ik vind het gewoon triest dat de rest niet eens de moeite doet om te winnen.
PSV en Twente hebben wel verzaakt, Advocaat heeft ook aangegeven dat de competitie voor het Europees belang gaat. Als het financiele gat tussen CL en EL minder groot zou zijn, dan zou zoiets niet voorkomen.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat slecht zegquote:
Niemand zit te wachten op een IF van Bommel. Als ik met opa's wil spelen ga ik wel naar het bejaardentehuis. Jullie moeten gewoon niet zo haten en inzien dat Ajax nog steeds de beste club van Nederland is.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon niet door... Triest mannetje ben je.
Ik hou er over op.
Mijn respect ben je kwijt
En jij zegt dat hij van onderwerp veranderd?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op een IF van Bommel. Als ik met opa's wil spelen ga ik wel naar het bejaardentehuis. Jullie moeten gewoon niet zo haten en inzien dat Ajax nog steeds de beste club van Nederland is.
Oke ga nou maar snel aan die site van je werken ben je hier tenminste weg.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op een IF van Bommel. Als ik met opa's wil spelen ga ik wel naar het bejaardentehuis. Jullie moeten gewoon niet zo haten en inzien dat Ajax nog steeds de beste club van Nederland is.
hahaquote:Op woensdag 28 november 2012 17:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat slecht zeg.
En het is een Assault Shield.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eg-voor-Dnjepr.dhtmlquote:Op woensdag 28 november 2012 17:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
PSV en Twente hebben wel verzaakt, Advocaat heeft ook aangegeven dat de competitie voor het Europees belang gaat. Als het financiele gat tussen CL en EL minder groot zou zijn, dan zou zoiets niet voorkomen.
Financial Fairplay moet echt ingevoerd worden.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
PSV en Twente hebben wel verzaakt, Advocaat heeft ook aangegeven dat de competitie voor het Europees belang gaat. Als het financiele gat tussen CL en EL minder groot zou zijn, dan zou zoiets niet voorkomen.
Klopt helemaal. Natuurlijk ligt de wortel van het probleem niet bij de clubs, maar dan vind ik het nog zeer onprofessioneel dat je zoiets naar buiten brengt.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt opzich wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening over van Bommel, net zoals de rest dat doet over Eriksen. Niks mis mee toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:44 schreef Dudeweiser het volgende:
pascal
hij hoeft hier maar 5 minuten te zijn en shit hits the fan
Zekerquote:Op woensdag 28 november 2012 17:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening over van Bommel, net zoals de rest dat doet over Eriksen. Niks mis mee toch?
Okee, ja, ik had alleen het eerste interview meegekregen. Mocht het zo zijn dat hij zo denkt, dan zal het sowieso niet uitgesproken worden. Wordt PSV kampioen van Nederland, dan krijgt het vele miljoenen, als ze de EL winnen, krijgen ze 3 rolletjes top drop.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eg-voor-Dnjepr.dhtml
Klopt ook helemaal, maar je moet als competitie ook beseffen dat het verzaken op de lange duur nadelige gevolgen met zich mee kan brengen. Kijk alleen maar naar het aantal landen dat nu meer punten heeft dan Nederland, die gaan straks lekker profiteren van een extra plekje in de Champions League, alleen al dankzij het feit dat ze een aantal jaren goed hebben gepresteerd in de EL.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:46 schreef Kamikazie het volgende:
We zullen aan het eind van het seizoen zien wie er bovenaan staat en wie de CL miljoenen in de zak steekt. Voetbal gaat alleen maar om geld dus is het logisch dat ze de EL laten gaan.
hahahaquote:
Wat een onzin. De EL gaat in 2014 helemaal anders opgezet worden (of verdwijnt helemaal) dan kijken we dan wel weer of het voor clubs interessant is om mee te doen of niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt ook helemaal, maar je moet als competitie ook beseffen dat het verzaken op de lange duur nadelige gevolgen met zich mee kan brengen. Kijk alleen maar naar het aantal landen dat nu meer punten heeft dan Nederland, die gaan straks lekker profiteren van een extra plekje in de Champions League, alleen al dankzij het feit dat ze een aantal jaren goed hebben gepresteerd in de EL.
Echt goed? Nee. Maar dat heb ik ook niet gezegd.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zeker. Maar vind jij Eriksen echt goed spelen de laatste tijd dan?
Goed gezegdquote:Op woensdag 28 november 2012 17:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, ja, ik had alleen het eerste interview meegekregen. Mocht het zo zijn dat hij zo denkt, dan zal het sowieso niet uitgesproken worden. Wordt PSV kampioen van Nederland, dan krijgt het vele miljoenen, als ze de EL winnen, krijgen ze 3 rolletjes top drop.
Dus mocht hij dat zo uitgedacht hebben, dan heeft hij daar nog gelijk in ook. Je zag hoe AZ als een mongool tekeer ging in Europa, en uiteindelijk naast alle prijzen greep op het einde.
PSV heeft bewezen dat het heel moeilijk is om goed in de EL te spelen en ook nog kampioen te worden in Nederland.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt ook helemaal, maar je moet als competitie ook beseffen dat het verzaken op de lange duur nadelige gevolgen met zich mee kan brengen. Kijk alleen maar naar het aantal landen dat nu meer punten heeft dan Nederland, die gaan straks lekker profiteren van een extra plekje in de Champions League, alleen al dankzij het feit dat ze een aantal jaren goed hebben gepresteerd in de EL.
De winnaar van de EL verdient nog wel degelijk, maar het wordt pas leuk als je de halve finale haaltquote:Op woensdag 28 november 2012 17:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, ja, ik had alleen het eerste interview meegekregen. Mocht het zo zijn dat hij zo denkt, dan zal het sowieso niet uitgesproken worden. Wordt PSV kampioen van Nederland, dan krijgt het vele miljoenen, als ze de EL winnen, krijgen ze 3 rolletjes top drop.
Dus mocht hij dat zo uitgedacht hebben, dan heeft hij daar nog gelijk in ook. Je zag hoe AZ als een mongool tekeer ging in Europa, en uiteindelijk naast alle prijzen greep op het einde.
Fucking AIK man, doe normaal.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:50 schreef zerokil het volgende:
[..]
PSV heeft bewezen dat het heel moeilijk is om goed in de EL te spelen en ook nog kampioen te worden in Nederland.
PSV MOET dit jaar kampioen worden.
PSV moet helemaal niet kampioen worden. Er zijn gewoon meerdere kandidaten, je kan niet uitgaan van een kampioenschap...quote:Op woensdag 28 november 2012 17:50 schreef zerokil het volgende:
[..]
PSV heeft bewezen dat het heel moeilijk is om goed in de EL te spelen en ook nog kampioen te worden in Nederland.
Nee goh, ze hebben ook niet begroot op de CL. Maar qua status moet het nu wel gebeuren..quote:Op woensdag 28 november 2012 17:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
PSV moet helemaal niet kampioen worden. Er zijn gewoon meerdere kandidaten, je kan niet uitgaan van een kampioenschap...
Maar daar ging eigenlijk wel de discussie overquote:Op woensdag 28 november 2012 17:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Echt goed? Nee. Maar dat heb ik ook niet gezegd.
De winnaar van de EL verdiend net zoveel (+/-) als een club die meedoet aan de groepsfase van de CL.... best triestquote:Op woensdag 28 november 2012 17:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De winnaar van de EL verdient nog wel degelijk, maar het wordt pas leuk als je de halve finale haaltDat is eigenlijk zelden mogelijk. Maar daar buiten inderdaad is de EL waardeloos voor de kas.
Waarom zou je daarvan willen winnen? Dan stel je een goed elftal op en verlies je de competitie wedstrijd de week daarna.quote:
Daarom, en dat brengt clubs als PSV in een spagaat. En dat is geen waarde oordeel, mocht PSV inderdaad iets minder inspanning geleverd hebben.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De winnaar van de EL verdient nog wel degelijk, maar het wordt pas leuk als je de halve finale haaltDat is eigenlijk zelden mogelijk. Maar daar buiten inderdaad is de EL waardeloos voor de kas.
3-1 tegen City vergeten? Dat was geen mazzel, ouwe pik.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:53 schreef ThadCastle het volgende:
Vind het een beetje jammer deze discussie. Ajax heeft ook met beetje mazzel tegen City gelijk gespeeld. En daardoor punten gehaald, meteen discussie over die punten
dus dat wordt lachen als het weer niet luktquote:Op woensdag 28 november 2012 17:50 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lekker naar FC Baku, waar het min 20 is.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:54 schreef Kamikazie het volgende:
PSV maakt soms zelfs verlies op de wedstrijden in de EL (uitwedstrijden dan he)
Ja het verschil is gewoon te groot geworden... De verhoudingen zouden wel beter verdeeld mogen worden, op deze manier wordt het verschil tussen topclubs en subtopclubs ook steeds groter.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom, en dat brengt clubs als PSV in een spagaat. En dat is geen waarde oordeel, mocht PSV inderdaad iets minder inspanning geleverd hebben.
Als er iets te verwijten valt, dan is het de UEFA, die hebben van de mooie Europacup I een vreselijk commercieel gedrocht gemaakt, zo groot, dat de rest er eigenlijk niet echt meer toe doet.
Dat is inderdaad belachelijk ja. Was dat niet die uitwedstrijd in Rusland waar ze toen verlies op maakte?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:54 schreef Kamikazie het volgende:
PSV maakt soms zelfs verlies op de wedstrijden in de EL (uitwedstrijden dan he)
Dat denkt iedereen elk jaar, en toch komen er weer versterkingen.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dus dat wordt lachen als het weer niet lukt
Ja. Is echt belachelijkquote:Op woensdag 28 november 2012 17:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad belachelijk ja. Was dat niet die uitwedstrijd in Rusland waar ze toen verlies op maakte?
Heb al geedit. En je weet dat Ajax tegen Dortmund en Real niet veel te vertellen had, knap dat ze punten halen in die groep maar om nou meteen die discussie over coefficienten te beginnen..quote:Op woensdag 28 november 2012 17:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
3-1 tegen City vergeten? Dat was geen mazzel, ouwe pik.
Wel goede ontwikkelingen, ook de video beelden. Misschien een competitie van 16 clubs ook een idee, dan komt er meer ruimte voor rust na een Europese wedstrijdquote:Op woensdag 28 november 2012 17:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja het verschil is gewoon te groot geworden... De verhoudingen zouden wel beter verdeeld mogen worden, op deze manier wordt het verschil tussen topclubs en subtopclubs ook steeds groter.
http://www.nusport.nl/eur(...)lijk-afgeschaft.html
Dit is misschien wel beterBijv. alles op de hoop gooien, 64 teams CL.
Of gewoon de echte topclubs in een competitie en de subtop in een groot knock-out systeem.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel goede ontwikkelingen, ook de video beelden. Misschien een competitie van 16 clubs ook een idee, dan komt er meer ruimte voor rust na een Europese wedstrijd
Ze hoeven ook niet hun beste elftal op te stellen, maar wanprestaties tegen clubs als AIK, dat vind ik gewoon niet kunnen. En of dat de schuld is van de UEFA of PSV dat mogen jullie uitmaken.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb al geedit. En je weet dat Ajax tegen Dortmund en Real niet veel te vertellen had, knap dat ze punten halen in die groep maar om nou meteen die discussie over punten te beginnen..
Als Ajax EL speelt gaan ze ook niet het beste elftal opstellen. Ajax is net als de andere clubs dan hoor, moet de club die CL speelt dan ook klagen?
Waarom niet?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet hun beste elftal op te stellen, maar wanprestaties tegen clubs als AIK, dat vind ik gewoon niet kunnen.
PSV niet 100% gemotiveerd, voor AIK zijn het de wedstrijden van het jaar wellicht. Dan kun je gemakkelijk verliezen, ook al heb je meer kwaliteit op papierquote:Op woensdag 28 november 2012 17:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet hun beste elftal op te stellen, maar wanprestaties tegen clubs als AIK, dat vind ik gewoon niet kunnen.
Waarom zou Ajax dat niet doen? Hey spelen met je b elftal is echt iets van de laatste twee jaar. Als je bang bent voor punt verlies in de competitie trek je je toch terug uit de EL genoeg ploegen die het wel willenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb al geedit. En je weet dat Ajax tegen Dortmund en Real niet veel te vertellen had, knap dat ze punten halen in die groep maar om nou meteen die discussie over coefficienten te beginnen..
Als Ajax EL speelt gaan ze ook niet het beste elftal opstellen. Ajax is net als de andere clubs dan hoor, moet de club die CL speelt dan ook klagen?
Niet goed voor de Naam en de sponsor.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou Ajax dat niet doen? Hey spelen met je b elftal is echt iets van de laatste twee jaar. Als je bang bent voor punt verlies in de competitie trek je je toch terug uit de EL genoeg ploegen die het wel willen
Relevante pic jaquote:Op woensdag 28 november 2012 18:17 schreef pascal08 het volgende:
...dus beste vrienden. [ afbeelding ] Nergens voor nodig dit.
[ afbeelding ]
Je vond hem een bijzondere prestatie leveren tegen Roda? Dan liggen je verwachtingen van hem wel erg laag.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:17 schreef pascal08 het volgende:
...dus beste vrienden. [ afbeelding ] Nergens voor nodig dit.
[ afbeelding ]
EA kijkt alleen maar naar doelpunten en naar welke IF mensen graag willen zien. Die IF heeft vaak, net zo min als de reacties op IF's.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je vond hem een bijzondere prestatie leveren tegen Roda? Dan liggen je verwachtingen van hem wel erg laag.
Dan is het toch niet vreemd dat mensen die de wedstrijd wel hebben gezien het vreemd vinden aangezien hij helemaal niet bijzonder speelde...quote:Op woensdag 28 november 2012 18:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
EA kijkt alleen maar naar doelpunten en naar welke IF mensen graag willen zien. Die IF heeft vaak, net zo min als de reacties op IF's.
Dat heb ik nergens gezegd.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan is het toch niet vreemd dat mensen die de wedstrijd wel hebben gezien het vreemd vinden aangezien hij helemaal niet bijzonder speelde...
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:22 schreef zerokil het volgende:
[..]
Van Bommel speelt wekelijks uitstekend.
Tsja Zerokil...quote:Op woensdag 28 november 2012 18:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd.![]()
Deze meneer wel:
[..]
Ja op de computer kreeg ik een waarschuwing maar op laptop niet en klik soms dubbel ofzo...quote:
Als je dat nou gelijk had gezegd..., komt 'ie nu mee...quote:Op woensdag 28 november 2012 18:29 schreef Dudeweiser het volgende:
waar maken jullie je druk om zeg
EA had nog een plaatsje over op CM dus dan nemen ze Eriksen maar omdat ie bekend is
Denswil - Dijks - Klaassenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
wie weet er nog een leuk silver CB-LB-CM driehoekje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |