PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
oh ja TOTWquote:Op woensdag 28 november 2012 15:05 schreef Rijst het volgende:
Wie zijn de kandidaten? Heb helemaal geen voetbal meer gekeken deze week
mijn ex wel, maar dat is meer van FUSZY IK HEB JE NODIG want anders ...quote:
resizer.comquote:Op woensdag 28 november 2012 15:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
mijn ex wel, maar dat is meer van FUSZY IK HEB JE NODIG want anders ...
maar goed. Ik moet een gifje resizen, maar ik weet niet hoe het moet
Iniesta denk ik wel(als lm/lw), verder zag ik nog wat falende stats van een silver en een bronze voorbij komen die volgens mij beide een hattrick hadden gemaaktquote:Op woensdag 28 november 2012 15:05 schreef Rijst het volgende:
Wie zijn de kandidaten? Heb helemaal geen voetbal meer gekeken deze week
Jaquote:Op woensdag 28 november 2012 15:09 schreef DuTank het volgende:
http://www.livecodes.nl/2000-microsoft-points.php
Is dit ook te gebruiken voor FIFA? Want er staat wel heel leuk een Halo poppetje bij
Ja, dat is alleen maar de kaft. Je hebt ook FIFA, resistance etc editiesquote:Op woensdag 28 november 2012 15:09 schreef DuTank het volgende:
http://www.livecodes.nl/2000-microsoft-points.php
Is dit ook te gebruiken voor FIFA? Want er staat wel heel leuk een Halo poppetje bij
aight, ik ga de season pass halen denk ik, want ik heb het vermoeden dat je minder genaaid wordt door het systeem als je geld uitgeeft aan FIFA.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, dat is alleen maar de kaft. Je hebt ook FIFA, resistance etc edities
Als ik jou was zou ik even op google zoeken hoe dat zit met die packs. Kan best dat het inging vanaf het begin van FIFA 13 en je dus uiteindelijk genaaid wordt omdat je er minder krijgt dan dat er stond.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
aight, ik ga de season pass halen denk ik, want ik heb het vermoeden dat je minder genaaid wordt door het systeem als je geld uitgeeft aan FIFA.
Wat kun je precies nog meer met de Season Pass? Ik ga het alleen gebruiken voor de 24 gold packs, of kan ik dan beter gewoon packs openen?
NIET doenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
aight, ik ga de season pass halen denk ik, want ik heb het vermoeden dat je minder genaaid wordt door het systeem als je geld uitgeeft aan FIFA.
Wat kun je precies nog meer met de Season Pass? Ik ga het alleen gebruiken voor de 24 gold packs, of kan ik dan beter gewoon packs openen?
Hahaha ok, dan haal ik niksquote:Op woensdag 28 november 2012 15:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
NIET doen1 dag eerder fifa spelen en schijtpacks
stuur naar mij ik wil wel proberen voor jequote:Op woensdag 28 november 2012 15:15 schreef Fuszy het volgende:
mhm gifje is nog steeds te groot. Laat ook maar
Die in de OP staatquote:Op woensdag 28 november 2012 15:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
stuur naar mij ik wil wel proberen voor je
Hier nietquote:
Als ik 40 jaar verder ben, en kwijlend in het verzorgingstehuis zit, dan zal ik nog met bibberende handjes de categorie "teens" aanklikkenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hadden je kleindochters kunnen zijn man.
quote:Op woensdag 28 november 2012 15:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik 40 jaar verder ben, en kwijlend in het verzorgingstehuis zit, dan zal ik nog met bibberende handjes de categorie "teens" aanklikken
[..]
Als ik 40 jaar verder ben, en kwijlend in het verzorgingstehuis zit, dan zal ik nog met bibberende handjes de categorie "teens" aanklikken
Misschien wel terechtquote:Op woensdag 28 november 2012 15:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Het is al niet meer nodig maar toch bedanktquote:
[..]
Buttner en Bassong.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:43 schreef Maver24 het volgende:
Ben bezig met BPL Silver team 433, welke LB en CBs moet ik nemen, heb nog 68k te besteden
quote:Op woensdag 28 november 2012 15:43 schreef Maver24 het volgende:
Ben bezig met BPL Silver team 433, welke LB en CBs moet ik nemen, heb nog 68k te besteden
Lengte staat er niet bij.. Mariappa bijv. is best klein.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk maar welke stats je het prettigst vindt. Tevens is dit misschien een handige tool voor je om te zoeken.
Bannan is links geloof ikquote:
Je mist de beste spits van het spel in je team.quote:
Tja, dat zijn toch leuke dingen om zelf uit te pluizen via udb? Was ook een subtiele verwijzing voor: kijk eens op ultimatedb, kijk welke stats je prettig vindt. Durf eens een foute speler aan te trekken, zeker als je coins genoeg hebt.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lengte staat er niet bij.. Mariappa bijv. is best klein.
[..]
Bannan is links geloof ikMisschien niet handigste op RCM.
Op die manierquote:Op woensdag 28 november 2012 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, dat zijn toch leuke dingen om zelf uit te pluizen via udb? Was ook een subtiele verwijzing voor: kijk eens op ultimatedb, kijk welke stats je prettig vindt. Durf eens een foute speler aan te trekken, zeker als je coins genoeg hebt.
Traore is geloof ik wel goed..quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:00 schreef Maver24 het volgende:
Het is 4 uur laat maar komen met de totw
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:02 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2104984.page
Felipe Melo als GK !!!, LOL LOL LOL
Keeper kreeg rood, veldspeler in de goal geloof ik.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:05 schreef leoon. het volgende:
Maar wat is er met die melo gebeurd dan heeft hij op goal gestaan??
Lol meen je niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Keeper kreeg rood, veldspeler in de goal geloof ik.
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
haalde er ook gelijk een strafschop uit
Zoveelste goede Bundesliga CBquote:Op woensdag 28 november 2012 16:10 schreef Lindgren. het volgende:
Dante trouwens ook IF. Zijn NIF is ook erg goed.
thxquote:Op woensdag 28 november 2012 16:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)off#iy494Bv2nIgF4:pc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |