PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
dus ik word wel een beetje geaccepteerd ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind je een rare, maar ik vind je UI
Jahh, ik dacht even dat je een Marcie-kloon was, maar jij schrijft "word" in ieder geval wel goed.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dus ik word wel een beetje geaccepteerd ?
eigenlijk schreef ik maar gewoon wat op.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jahh, ik dacht even dat je een Marcie-kloon was, maar jij schrijft "word" in ieder geval wel goed.
Nee, je schreef word op.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
eigenlijk schreef ik maar gewoon wat op.
Bek houden vieze kapitalistquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had moeten zeggen kutvandermar, want jij en DS2 zijn gewoon prima
Dat komt vast wel goed. En je hebt toch veel coins? Dan kun je altijd nog vrienden kopenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dus ik word wel een beetje geaccepteerd ?
Toefjes, echt een maffiabaas.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat komt vast wel goed. En je hebt toch veel coins? Dan kun je altijd nog vrienden kopen
ik ben niet van het fonds.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat komt vast wel goed. En je hebt toch veel coins? Dan kun je altijd nog vrienden kopen
Hé, we kunnen je ook gewoon negeren. Wij hangen hier ook niet de hele dag rondt voor de kat z'n kut.quote:
okquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hé, we kunnen je ook gewoon negeren. Wij hangen hier ook niet de hele dag rondt voor de kat z'n kut.
Welke van de 30?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
Echt ongelooflijk dat die disconnect glitch dus nog niet is gefixed![]()
![]()
Ik had vanmiddag iemand, die kwam 1-0 voor, en de verbinding verbrak instant. Ik mocht gewoon mn halve finale opnieuw spelenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
Echt ongelooflijk dat die disconnect glitch dus nog niet is gefixed![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had moeten zeggen kutvandermar, want jij en DS2 zijn gewoon prima
quote:
quote:Threads zijn nu gedelete, maar die vermeende bug waar we het over hadden blijkt dus weer een nasty cheat te zijn.
Als je met een 2e controller als guest meedoet en die laat disconnecten na een goal dan heeft dat geen gevolgen voor je dnf en is het alsof je tegenstander heeft gequit.
Als je dus scoort en dit doet heb je gewonnen. Als je achter staat dan is het alsof dit nooit is gebeurd en krijg je een herkansing. Mensen waren zo non stop de 10k cup en divisions binnen aan het harken. Als het een beetje mee zat won je div 1 in een uurtje.
Paar mensen hier, waaronder ikzelf, hadden al opgemerkt dat er iets raars aan de hand was met die disconnects, maar dit is het dus. Fucked up. Beter fixen ze het snel..
Ja?quote:
rondthangen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hé, we kunnen je ook gewoon negeren. Wij hangen hier ook niet de hele dag rondt voor de kat z'n kut.
Kut autocorrectie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen weet dit al..zijn al 100 topics over geweest op EA forum, steeds gedelete.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is het handig om dit op een drukbezocht forum te posten? Ben zo terug...
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kut autocorrectie.
Ik dacht dat het een bewustje wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bewust van m'n computer, ja. Puur om mij te naaien.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een bewustje was
De schande Pascal, de schande ...quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bewust van m'n computer, ja. Puur om mij te naaien.
*wietpas.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:53 schreef strakkeman het volgende:
Taalfouten zijn hier net zo verboden als Wiet kopen zonder wiet pas in Maastricht.
Als ik mocht kiezen zou ik het 1e houden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:53 schreef strakkeman het volgende:
Taalfouten zijn hier net zo verboden als Wiet kopen zonder wiet pas in Maastricht.
Ik wordt altijt godverdomme hele maal lijp als ik taalfauten zie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:56 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wordt ook zo gek van al die taalfouten hier.
*alteidquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wordt altijt godverdomme hele maal lijp als ik taalfauten zie.
Doe je het nu met opzet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:56 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wordt ook zo gek van al die taalfouten hier.
Je vergeet het vraagteken.quote:
In welk team, welke formatie, positie etc? Compleet andere spelers..quote:
quote:
3-5-2, ST. Sneijder CAM, Milito ST.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In welk team, welke formatie, positie etc? Compleet andere spelers..
quote:Op woensdag 28 november 2012 00:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ook
Er stond de vraagteken, mja het is een allochtoon he
Di Natale of Miccoli geen optie? Vargas vind ik meer een CF of vooral wide CAM..Klose meer een targetman.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
3-5-2, ST. Sneijder CAM, Milito ST.
Gewoon zorgen dat je niet achter komtquote:
Ik doe dit spel voor mijn plezier, zit er niet op te wachten om na iedere 1-0 een quit tegen te hebben, ook al win ik dan gewoon de wedstrijd. Dat laatste doe ik nu maar ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je niet achter komtEn mensen met guests wantrouwen en niet tegen spelen.
Bedankt, ik ben voor Zarate gegaan.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Di Natale of Miccoli geen optie? Vargas vind ik meer een CF of vooral wide CAM..Klose meer een targetman.
verdient. lol_hbo'ertje van me.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:03 schreef vandermar het volgende:
Een werkgever mag toch looninhouden wanneer hij erachter komt dat een werknemer meer verdiend dan dat in de CAO staat geregeld? CAO is namelijk een minimumregeling of een standaardregeling. Standaard dan mogen geen enkele overeenkomsten worden afgeweken van de CAO en minimum is zoals het al zegt een minimum.
Hierbij gaat het duidelijk om een minimum, dus de werkgever mag loon inhouden?
Ik vind het wel zonde, want ik speel nog best vaak 's avonds samen met een maat potjes FUT. Ik denk dat meer mensen nu niet meer tegen mensen met guests willen spelenquote:Op woensdag 28 november 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik doe dit spel voor mijn plezier, zit er niet op te wachten om na iedere 1-0 een quit tegen te hebben, ook al win ik dan gewoon de wedstrijd. Dat laatste doe ik nu maar ja.
GJE heb je al weggepest.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
verdient. lol_hbo'ertje van me.
Het stukje dat je schreef was prachtig en doeltreffend tegelijk. Dat moet ik je nageven.quote:[img]http://i.[img]http://i.fokzine.net/p/2s.gif[/img] Op woensdag 28 november 2012 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Top!
Emoticons horen niet in de zin. Ze impliceren namelijk een emotie en de regel stelt dat emoties geen rol mogen spelen in een taalkundig gedesillusioneerde Nederlandse zin.quote:
Waarom geen manyuka in de spits naast lukaku.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:10 schreef detennismaster het volgende:
Wat zijn tot nu toe jullie favoriete spelers? Ik nog bijna alleen maar met silvers gespeeld in de formatie 4321, 4222 en 352 en dit zijn ongeveer per positie wel mijn favoriete dit jaar.
[ afbeelding ]
http://www.futwiz.com/squad/368391
Leer lezenquote:Op woensdag 28 november 2012 00:10 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Waarom geen manyuka in de spits naast lukaku.
quote:Op woensdag 28 november 2012 00:10 schreef detennismaster het volgende:
Wat zijn tot nu toe jullie favoriete spelers? Ik nog bijna alleen maar met silvers gespeeld in de formatie 4321, 4222 en 352 en dit zijn ongeveer per positie wel mijn favoriete dit jaar.
[ afbeelding ]
Trouwens de eerste puush vanaf mijn nieuwe computer.
Is dat niet de club van Jay_Snake?quote:Op woensdag 28 november 2012 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
FC Awesome zet een speler voor minder erop dan waarvoor ik hem erop zetteMaar die van mij is toch al verkocht voor 1.5k terwijl hij hem erop zet voor 1.4k.
Meen je dit?quote:Op woensdag 28 november 2012 00:10 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Waarom geen manyuka in de spits naast lukaku.
Aimar lijkt mij ook wel een baas maar dan meer op het middenveld, op CF heeft hij voor mij te weinig pace.quote:
Bij mij moeten dribbelaars niet al te snel zijn, door de snelheid van FUT ga ik dan veel te snel op verdedigers af en zo. Mjah, soberso FUTquote:Op woensdag 28 november 2012 00:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Aimar lijkt mij ook wel een baas maar dan meer op het middenveld, op CF heeft hij voor mij te weinig pace.
Ik vind FUT eigenlijk gewoon erg leuk, haal heel veel lol uit het spelen met mijn silverteams en sowieso het bedenken en puzzelen van nieuwe teams.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij mij moeten dribbelaars niet al te snel zijn, door de snelheid van FUT ga ik dan veel te snel op verdedigers af en zo. Mjah, soberso FUT
Nee, van iemand anders die hier post. Ik heb ook een keer een van Rhijn voor minder erop gezet dan waarvoor hij hem erop zette omdat hij hem er voor te veel opzette.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is dat niet de club van Jay_Snake?
Gast, doe je huiswerk ff zelfquote:Op woensdag 28 november 2012 00:16 schreef vandermar het volgende:
Wat voor vraag zouden jullie willen stellen aan een arbeidsinspecteur?
Hald die de bek effkes.quote:
Sorry, ik heb haar.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand die nog wat epische filmpjes van KSI weet?
Zo uit het blote hoofd?
Die dat hij zijn VP gaat maken.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand die nog wat epische filmpjes van KSI weet?
Zo uit het blote hoofd?
Contemporain, ben ik zeer geïndigneerd dat men met in deze conjectuur zich niet eens uit de voeten kan maken met een flagrante fluxdebouche in een geëquilibreerde toestand. Wat vind u van deze kwestie?quote:Op woensdag 28 november 2012 00:16 schreef vandermar het volgende:
Wat voor vraag zouden jullie willen stellen aan een arbeidsinspecteur?
Goud, al is dat geen echt goede indicatie omdat ik relatief weinig gold spelers heb gehad:quote:Op woensdag 28 november 2012 00:10 schreef detennismaster het volgende:
Wat zijn tot nu toe jullie favoriete spelers? Ik heb nog bijna alleen maar met silvers gespeeld in de formatie 4321, 4222 en 352 en dit zijn ongeveer per positie wel mijn favoriete dit jaar.
[ afbeelding ]
Trouwens de eerste puush vanaf mijn nieuwe computer.
Ja die heb ik al gezien, die was inderdaad episch.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die dat hij zijn VP gaat maken.![]()
En dat hij dan zegt: "vindt."quote:Op woensdag 28 november 2012 00:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Contemporain, ben ik zeer geïndigneerd dat men met in deze conjectuur zich niet eens uit de voeten kan maken met een flagrante fluxdebouche in een geëquilibreerde toestand. Wat vind u van deze kwestie?
quote:
Geen Kouyatequote:Op woensdag 28 november 2012 00:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goud, al is dat geen echt goede indicatie omdat ik relatief weinig gold spelers heb gehad:
[ afbeelding ]
Silver:
[ afbeelding ]
Nog geen LM/RM geweest die ik echt mega goed vond ofzo..Depay misschien nog wel de leukste om mee te spelen, maar heb maar even 2 extra cams gepakt. Geen zin om andere formatie aan te klikken, gaat om het idee.
oeps, Kouyate moet er in ipv Olavequote:Op woensdag 28 november 2012 00:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Geen Kouyate![]()
Hovland zou er bij mij zo ook in kunnen komen.
http://www.easports.com/media/play/video/143641333quote:Op woensdag 28 november 2012 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
Ik lach me ziek met clubs.Als deze gasten niet leaven upload ik de goal even waardoor p4l en ik tranen in ons ogen hebben.
haquote:Op woensdag 28 november 2012 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.easports.com/media/play/video/143641333
© upload door OmniRocket.
wat?quote:Op woensdag 28 november 2012 00:50 schreef Tim86 het volgende:
Eerste potje, meteen tegen iemand die mijn IP gaat lopen flooden. Verziekte teringbende.
Ik moest in seasons tegen iemand die vies lagte wanneer ik in de aanval was en toen hij moest aanvallen was alles vloeiend, zonder gebreken.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:50 schreef Tim86 het volgende:
Eerste potje, meteen tegen iemand die mijn IP gaat lopen flooden. Verziekte teringbende.
Kid cudi allesquote:Op woensdag 28 november 2012 00:55 schreef detennismaster het volgende:
Ben bezig met het downloaden van muziek voor op Macbook. Wat zijn toffe albums? Kan zo snel niet alles bedenken
Ja, die heb ik al.quote:
Zullen er vast nog wel heel wat missen maar dit deed ik uit mijn hoofd. Jullie nog suggesties?quote:Muziek
Avicii
Laidback luke
Chuckie
Martin Solveig
Benny Benassi
Bakermat
Yellow Claw
Dimitri Vegas en Like Mike
Swedish House Mafia
Steve Aoki
Alesso
David Guetta
Hardwell
Nicky Romero
Afrojack
Fedde le Grand
Fatboy Slim
Sunnery James en Ryan Marciano
Basto
Alex Gaudino
Quintino
Kid Cudi
Lil Wayne
Ludacris
2pac
50 Cent
DFD
Jay-Z
Chris Brown
Busta Rhymes
Kanye West
Drake
Jack Johnson
Ben Howard
RHCP
JBquote:Op woensdag 28 november 2012 01:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, die heb ik al.
Had al voor mijzelf wat artiesten opgeschreven:
[..]
Zullen er vast nog wel heel wat missen maar dit deed ik uit mijn hoofd. Jullie nog suggesties?
nee andere JBquote:
Jack Black?quote:
Black Jack-fuck het gentlyquote:Op woensdag 28 november 2012 02:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jack Black?
Jordana Brewster?
Jonas Brothers?
Says who?quote:Op woensdag 28 november 2012 07:22 schreef ThadCastle het volgende:
Maintenance zometeen! Get your bids in people ^^
Ik vroeg me al af waarom de markt zo karig was. Mensen anticiperen dus...quote:Op woensdag 28 november 2012 07:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ea twitter, 8-10 am dus 9-11 onze tijd. Maar denk dat er weinig deals zijn zo
Denk dat dit toernooi vandaag afloopt. Als ze beetje op tijd zijn staat er morgen een nieuw toernooi als upcoming..quote:Op woensdag 28 november 2012 07:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nog geen aankondiging voor een nieuw thematoernooi?
Hmmm, had gehoopt op nu al een nieuwe aankondiging. Heb me echt wel vermaakt met die Melo's traden vorige weekquote:Op woensdag 28 november 2012 07:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Denk dat dit toernooi vandaag afloopt. Als ze beetje op tijd zijn staat er morgen een nieuw toernooi als upcoming..
Gebeurt nog niksquote:Op woensdag 28 november 2012 07:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ea twitter, 8-10 am dus 9-11 onze tijd. Maar denk dat er weinig deals zijn zo
Toch nog wat uitstaande bidjes gedaan om 5 voor 9, hopelijk blijven die staanquote:Op woensdag 28 november 2012 09:13 schreef StijnDa het volgende:
Godver ben ik eens vroeg wakker en niks te doen is dat ding offline
Herkenbaarquote:Op woensdag 28 november 2012 09:25 schreef ThadCastle het volgende:
Vandaag één werkcollege. 6 uur op, 8:45 college in Tilburg. Lekker treinritje gehad om nu 9:24 weer in de trein terug te zitten omdat docent niet op kwam dagen. Zucht..
Heb ik ook vaak inderdaad.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:25 schreef ThadCastle het volgende:
Vandaag één werkcollege. 6 uur op, 8:45 college in Tilburg. Lekker treinritje gehad om nu 9:24 weer in de trein terug te zitten omdat docent niet op kwam dagen. Zucht..
Ik kwam een Cortes tegen voor 1.4k BIN en het was jouw clubnaamquote:Op woensdag 28 november 2012 08:48 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb er gister niks opgezet hoor DS
En nu, 1,7 mln coins kopen?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:59 schreef BDIL het volgende:
Goedemorgen![]()
170 euro winst gisteravond
Bijna 400 maar helaas wonnen lakers niet met 8 punten verschil
Dats pas traden
Chill man!quote:Op woensdag 28 november 2012 09:59 schreef BDIL het volgende:
Goedemorgen![]()
170 euro winst gisteravond
Bijna 400 maar helaas wonnen lakers niet met 8 punten verschil
Dats pas traden
ik ben echt niet de enige met die clubnaam hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 09:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kwam een Cortes tegen voor 1.4k BIN en het was jouw clubnaam
oquote:Op woensdag 28 november 2012 10:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben echt niet de enige met die clubnaam hoor
Haters gonna hate.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:12 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb weer eens iemand gedownvote hoor
He mad.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:12 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:06 schreef Fuszy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_bashen_bn_ers.html
hijisboosquote:Op woensdag 28 november 2012 11:12 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Haha geniaalquote:Op woensdag 28 november 2012 11:44 schreef ThadCastle het volgende:
Op dumpert staat nu zo'n filmpje van akward pickup lines ofzo. Ik heb even gezocht naar hun channel, hebben ze allemaal van die debiele dingen. Deze is wel grappig:
Die reactie bij: You shall not pass
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:44 schreef ThadCastle het volgende:
Op dumpert staat nu zo'n filmpje van akward pickup lines ofzo. Ik heb even gezocht naar hun channel, hebben ze allemaal van die debiele dingen. Deze is wel grappig:
Kan niet puush zien. Naam, en prijs?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:57 schreef wieisboos het volgende:
Kan iemand (ps3) deze voor me kopen voor 2k ofzo? Ik koop hem gelijk van je terug, had hem per ongeluk voor open bid er op gezet
[ afbeelding ]
naam is Amoo, League 1, Preston, 4-3-2-1 RW voor 150c open bid met 500 geboden. nog een kwartier te gaanquote:Op woensdag 28 november 2012 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan niet zien. Naam, en prijs?
Ja bij die pickup lines ook 2 zelfs..quote:Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij heeft nog beet ook als die dat meisje zoent.
Snap niet dat er mensen zijn die er tegenover gaan zitten als die bezig is met zijn beenhaar.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja bij die pickup lines ook 2 zelfs..
Sorry, kwartier ga ik niet halen. Zo lunchenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
naam is Amoo, League 1, Preston, 4-3-2-1 RW voor 150c open bid met 500 geboden. nog een kwartier te gaan
Ik kijk wel evenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
naam is Amoo, League 1, Preston, 4-3-2-1 RW voor 150c open bid met 500 geboden. nog een kwartier te gaan
2:30quote:Op woensdag 28 november 2012 11:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Snap niet dat er mensen zijn die er tegenover gaan zitten als die bezig is met zijn beenhaar.
npquote:Op woensdag 28 november 2012 12:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, kwartier ga ik niet halen. Zo lunchen
thxquote:
Donequote:
lol iets daarna. NO WAY YOU;RE SO FUCKING SEXY! hihihi thank you. Are you wearing underwear?quote:
quote:
Doe ik.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Thanks. Zodra je hem hebt zet hem er maar weer op voor 2.1k dan koop ik 'm
Jammer dat je die chick in de trein niet goed kan zien....maar echt tegenstribbelen doet ze ook niet hahaquote:Op woensdag 28 november 2012 11:44 schreef ThadCastle het volgende:
Die in de trein ziet er erg fake uit. Die op straat niet, want die vriendin reageert nogal verbaasdquote:Op woensdag 28 november 2012 12:08 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een baas.Waarschijnlijk is dat stuk met dat meisje gewoon in scene gezet, maar dan nog.
Wat een koning.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die in de trein ziet er erg fake uit. Die op straat niet, want die vriendin reageert nogal verbaasd
Kijk dit ook hahaquote:Op woensdag 28 november 2012 12:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een koning..
Die met dat bord vind ik ook grappig.niet zo gewaagd, maar wel gewoon tof.
quote:Op woensdag 28 november 2012 12:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Thanks. Zodra je hem hebt zet hem er maar weer op voor 2.1k dan koop ik 'm
Slinger dadelijk me xbox wel aanquote:
Ik versta hem niet.quote:
Iets van: Can you explain why there is a stock of child porngraphy..quote:Op woensdag 28 november 2012 12:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik versta hem niet.Wat zegt 'ie? Can you explain why ..
Jo ik wil je wel ff billenkoek gevenquote:Op woensdag 28 november 2012 12:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn nu nog niet zoveel deals te vinden dus wie op de Xbox wil er een potje bronze tegen bronze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 november 2012 12:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Iets van: Can you explain why there is a stock of child porngraphy..
quote:Op woensdag 28 november 2012 12:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jo ik wil je wel ff billenkoek gevenGa je dan dat team met IF Sinclair en IF Grabban gebruiken? En wat vind je van IF Grabban tot nu toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog niet gebruiktquote:Op woensdag 28 november 2012 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ga je dan dat team met IF Sinclair en IF Grabban gebruiken? En wat vind je van IF Grabban tot nu toe
Wat voor bronze teams heb je dan nog meer? Ik gebruik mijn Engelse bronze team te vaak en mijn andere teams te weinig. Ik wil er sowieso nog wel meer maken.quote:
Geen heb alleen dat teamquote:Op woensdag 28 november 2012 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat voor bronze teams heb je dan nog meer? Ik gebruik mijn Engelse bronze team te vaak en mijn andere teams te weinig. Ik wil er sowieso nog wel meer maken.
Dan kun je nu IF Grabban uit gaan testenquote:
gebruik die pickuplines uit dat filmpjequote:Op woensdag 28 november 2012 12:55 schreef Zhano het volgende:
Er zit een meisje bij mij in de trein echt ontzettend sexy aan een pakje yoghurt te lurken. Ik denk dat ik verliefd ben.
Niet gezien.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
gebruik die pickuplines uit dat filmpje
Spreek haar aanquote:Op woensdag 28 november 2012 12:55 schreef Zhano het volgende:
Er zit een meisje bij mij in de trein echt ontzettend sexy aan een pakje yoghurt te lurken. Ik denk dat ik verliefd ben.
Ik was kibbeling eten. Ik invite je zo ok?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kun je nu IF Grabban uit gaan testenIk heb nog geen compleet silver team waar ik tevreden over ben dus silver vs silver kan ik nog niet doen.
Ik heb er 18 op mijn tradepilequote:Op woensdag 28 november 2012 13:11 schreef wieisboos het volgende:
Zieke stats voor 10k http://www.futhead.com/fifa/players/11615/
vorig jaar was hij ook een monster
Zeg:quote:Op woensdag 28 november 2012 12:55 schreef Zhano het volgende:
Nummer geroggeld, loopt ze naar buiten gaat ze staan rokenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Spreek haar aanEnige wat je kan verliezen is je maagdelijkheid
En toen werd je wakker, FOK!'er.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nummer geroggeld, loopt ze naar buiten gaat ze staan roken
Jammer man, neuken alleen dan maarquote:Op woensdag 28 november 2012 13:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nummer geroggeld, loopt ze naar buiten gaat ze staan roken
Niet iedereen hier is zo'n sociale ramp als VDMquote:Op woensdag 28 november 2012 13:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En toen werd je wakker, FOK!'er.
Die kan tips geven want hij heeft veel ervaring.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Iwan misschien leest GJE ofzo wel mee..
Oh was juist bang dat het schadelijk kon zijn voor hemquote:Op woensdag 28 november 2012 13:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die kan tips geven want hij heeft veel ervaring.
Net als over alcohol in dat ene topic hahahahaahhaahahahhaquote:Op woensdag 28 november 2012 13:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die kan tips geven want hij heeft veel ervaring.
nee joh die jongen heeft veel meer dingen meegemaakt dan ons allemaal.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh was juist bang dat het schadelijk kon zijn voor hem
Bij elkaar opgeteld. Minimaal.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
nee joh die jongen heeft veel meer dingen meegemaakt dan ons allemaal.
Dat moet ook gebeuren hequote:Op woensdag 28 november 2012 13:25 schreef Kamikazie het volgende:
Morguhh
Moet vandaag aan mijn beleidstekst werken
Nee, ik wil de hele dag niks doen en toch dit jaar halen.quote:
Nee man ik ga vrijdag naar dit feest :quote:Op woensdag 28 november 2012 13:29 schreef Rijst het volgende:
zoon feest waar iwan naartoe gaat ofniet whaah
[ afbeelding ]
Sorry, ik was even weg maar ik ben nu weer terug. Kan je nu nog dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik was kibbeling eten. Ik invite je zo ok?
Kom online dan heb request gestuurd
Jap ga online. Speel wel hopeloos slecht.. gister tegen Iwan nu dat bronze potjequote:Op woensdag 28 november 2012 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sorry, ik was even weg maar ik ben nu weer terug. Kan je nu nog dan?
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik was kibbeling eten. Ik invite je zo ok?
Kom online dan heb request gestuurd
Je kan met bijna elke speler wel longshots scoren. Maar ik kan nu ineens niet op Xbox Livequote:Op woensdag 28 november 2012 13:51 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/8592/
Speelde net een brons potje en verloor. Tegensstander deed vet veel longshots met hem, en ze waren echt sick, allemaal op doel. Hoe de fuck krijgt hij dat met zo'n speler voor elkaar
[..]
Jap ga online. Speel wel hopeloos slecht.. gister tegen Iwan nu dat bronze potje![]()
Beter je best doen dan!quote:Op woensdag 28 november 2012 13:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kan met bijna elke speler wel longshots scoren. Maar ik kan nu ineens niet op Xbox Live
Ik vind het een baasje. Een van de betere CDM's die ik dit jaar heb gebruikt. Type Touré met lengte erbij is helemaal geweldig.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:10 schreef Fuszy het volgende:
Iemand ervaring met Ramires? Hoe doet hij het op CDM?
Prima speler voor een formatie met twee CDMs.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:10 schreef Fuszy het volgende:
Iemand ervaring met Ramires? Hoe doet hij het op CDM?
Samen met Tiote, of Parkerquote:Op woensdag 28 november 2012 14:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Prima speler voor een formatie met twee CDMs.
Ik had jou Ba toch aangeraden he? Bevalt goed toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:20 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb geen puush maar ik heb mijn team net aangepast. Heb wat coins bij elkaar weten te handelen en heb nu dit:
------Ba -- Djibril Cisse
---------Cazorla--------
N'zogbia------------Valencia
----Fellalini---Cabaye
M'bia-- Skrtel -- Kaboul
---------Mignolet-----------------
Niet meer gespeeldquote:Op woensdag 28 november 2012 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had jou Ba toch aangeraden he? Bevalt goed toch?
Ik speelde het niet zo goed uit, ik creëer normaal gesproken meer kansen maar tegen 3-5-2 is het lastig. Ik dacht dat je die 1-1 nog ging maken vlak voor tijd maar mijn keeper had een ongelooflijke reddingquote:Op woensdag 28 november 2012 14:23 schreef ThadCastle het volgende:
Oh god wat speel ik slecht de laatste tijd.
GG Ds2 verdiend
Ja normaal heb ik niet zo'n moeite met verdedigen maar dit was echt dramatisch. Nu ff eerste ronde bronze toernooi, als dat niks wordt dan maar BlackOpsquote:Op woensdag 28 november 2012 14:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speelde het niet zo goed uit, ik creëer normaal gesproken meer kansen maar tegen 3-5-2 is het lastig. Ik dacht dat je die 1-1 nog ging maken vlak voor tijd maar mijn keeper had een ongelooflijke redding
Beetje jammer van de formatie. Er zitten spelers bij die misschien voor 500 kunnen verkopen maar heel bijzonder is het nietquote:Op woensdag 28 november 2012 14:33 schreef Rijst het volgende:
Alles onder de 300c opgepikt. Zitten zeker koopjes tussen DS2 of niet?
[ afbeelding ]
sexy lexyquote:Op woensdag 28 november 2012 14:33 schreef Rijst het volgende:
Alles onder de 300c opgepikt. Zitten zeker koopjes tussen DS2 of niet?
[ afbeelding ]
Heeft iemand hem een fix gegeven dan? Begin van FIFA was hij gewoon 200c.quote:
weet ik veel waarom heb je taylor swift als uiquote:Op woensdag 28 november 2012 14:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heeft iemand hem een fix gegeven dan? Begin van FIFA was hij gewoon 200c.
offtopic: hoezo heeft Chrome op windows 8 een auto correct erin zitten?
quote:
echt welquote:Op woensdag 28 november 2012 14:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
weet ik veel waarom heb je taylor swift als uize is niet eens lekker.
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee, volgens mij vind je haar muziek gewoon leuk.
Zij is lekker manquote:Op woensdag 28 november 2012 14:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
weet ik veel waarom heb je taylor swift als uize is niet eens lekker.
quote:
Nu heb je mijn standpunt belachelijk gemaakt. Niemand luistert naar je en ze hebben dan ineens allemaal een andere meningquote:
quote:
Is het ook niet, maar dat berichtquote:Op woensdag 28 november 2012 14:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook maar het is geen virus
Ik vind dit filmpje wel vet van mezelfquote:Op woensdag 28 november 2012 14:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat hij onder de indruk is geraakt van je 1e filmpje.
Goed filmpje inderdaad, ik mis FIFA12quote:Op woensdag 28 november 2012 14:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind dit filmpje wel vet van mezelfIk mis Fifa 12
EDIT WEJOOO ZAG JE DAT TRUUKJE WAT IK DEED BIJ 0:41???
Met die drivenshots moest je toen nog een beetje moeite voor doen maar nowadays....quote:Op woensdag 28 november 2012 14:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Goed filmpje inderdaad, ik mis FIFA12
Die longshots met El Shaarawy en Lamela
Ik had op FUT12 veel minder coins dan ik nu heb, maar ik heb het nou al wel een beetje gezien met FUT.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Met die drivenshots moest je toen nog een beetje moeite voor doen maar nowadays....
Clubsen?quote:
Nu springen ze achterlijk over een bal heen waardoor de bal 9 van de 10 keer tegen de hak aan komt.quote:
Is realistisch jatochquote:Op woensdag 28 november 2012 14:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nu springen ze achterlijk over een bal heen waardoor de bal 9 van de 10 keer tegen de hak aan komt.
Zie je wel verwchijnen op skypequote:
Alles behalvequote:Op woensdag 28 november 2012 14:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
aardoor de bal 9 van de 10 keer tegen de hak aa
En single matches waren wel vet, nu wegquote:
Ja klopt. Maar jij was wel zo'n zielepiet met een bronze bench.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En single matches waren wel vet, nu weg
Die goal op 0:58.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind dit filmpje wel vet van mezelfIk mis Fifa 12
EDIT WEJOOO ZAG JE DAT TRUUKJE WAT IK DEED BIJ 0:41???
/care, lekker die 42 rated koreaan op de bankquote:Op woensdag 28 november 2012 14:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar jij was wel zo'n zielepiet met een bronze bench.
Internet explorerquote:Op woensdag 28 november 2012 14:59 schreef Fuszy het volgende:
Iemand hier die internet explorer gebruikt icm windows 8?. Ik durfde het al bijna niet te vragen.
Ik kan die youtube filmpjes niet openen die jullie hier neerzetten. Wel als ik doorklik naar youtube zelf, maar niet als player op FOK!
vanuit metro. Dat deed chrome niet, dus gebruik ik even IEquote:Op woensdag 28 november 2012 15:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Internet explorer. Zegt genoeg. Gebruik je IE vanuit metro of gewoon via de desktop?
Dat is het probleem geloof ik, dan werkt flash niet. Van chrome bestaat ook een Metro versie, maar via de desktop vind ik veel fijner.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
vanuit metro. Dat deed chrome niet, dus gebruik ik even IE
quote:Op woensdag 28 november 2012 15:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat is het probleem geloof ik, dan werkt flash niet. Van chrome bestaat ook een Metro versie, maar via de desktop vind ik veel fijner.
Had ik wel footage van maar Sony Vegas wou nooit meewerken. Ik dacht dat ik die filmpjes nooit kon gebruiken dus had ik ze allemaal verwijderd (40gb). Het enige wat ik hoefde te doen was downgraden van Vegas 11 naar 10quote:Op woensdag 28 november 2012 14:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die goal op 0:58.Ik vind 't echt bazenkwaliteit trouwens. Lookin' good. Maak er eentje met Suk.
Zonde! Die video van Drogba is best nice.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Had ik wel footage van maar Sony Vegas wou nooit meewerken. Ik dacht dat ik die filmpjes nooit kon gebruiken dus had ik ze allemaal verwijderd (40gb). Het enige wat ik hoefde te doen was downgraden van Vegas 11 naar 10Daar kwam ik deze week pas achter. Wist ik het eerder dan had ik wel meer filmpjes gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |