PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
dus ik word wel een beetje geaccepteerd ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind je een rare, maar ik vind je UI
Jahh, ik dacht even dat je een Marcie-kloon was, maar jij schrijft "word" in ieder geval wel goed.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dus ik word wel een beetje geaccepteerd ?
eigenlijk schreef ik maar gewoon wat op.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jahh, ik dacht even dat je een Marcie-kloon was, maar jij schrijft "word" in ieder geval wel goed.
Nee, je schreef word op.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
eigenlijk schreef ik maar gewoon wat op.
Bek houden vieze kapitalistquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had moeten zeggen kutvandermar, want jij en DS2 zijn gewoon prima
Dat komt vast wel goed. En je hebt toch veel coins? Dan kun je altijd nog vrienden kopenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dus ik word wel een beetje geaccepteerd ?
Toefjes, echt een maffiabaas.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat komt vast wel goed. En je hebt toch veel coins? Dan kun je altijd nog vrienden kopen
ik ben niet van het fonds.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat komt vast wel goed. En je hebt toch veel coins? Dan kun je altijd nog vrienden kopen
Hé, we kunnen je ook gewoon negeren. Wij hangen hier ook niet de hele dag rondt voor de kat z'n kut.quote:
okquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hé, we kunnen je ook gewoon negeren. Wij hangen hier ook niet de hele dag rondt voor de kat z'n kut.
Welke van de 30?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
Echt ongelooflijk dat die disconnect glitch dus nog niet is gefixed![]()
![]()
Ik had vanmiddag iemand, die kwam 1-0 voor, en de verbinding verbrak instant. Ik mocht gewoon mn halve finale opnieuw spelenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
Echt ongelooflijk dat die disconnect glitch dus nog niet is gefixed![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had moeten zeggen kutvandermar, want jij en DS2 zijn gewoon prima
quote:
quote:Threads zijn nu gedelete, maar die vermeende bug waar we het over hadden blijkt dus weer een nasty cheat te zijn.
Als je met een 2e controller als guest meedoet en die laat disconnecten na een goal dan heeft dat geen gevolgen voor je dnf en is het alsof je tegenstander heeft gequit.
Als je dus scoort en dit doet heb je gewonnen. Als je achter staat dan is het alsof dit nooit is gebeurd en krijg je een herkansing. Mensen waren zo non stop de 10k cup en divisions binnen aan het harken. Als het een beetje mee zat won je div 1 in een uurtje.
Paar mensen hier, waaronder ikzelf, hadden al opgemerkt dat er iets raars aan de hand was met die disconnects, maar dit is het dus. Fucked up. Beter fixen ze het snel..
Ja?quote:
rondthangen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hé, we kunnen je ook gewoon negeren. Wij hangen hier ook niet de hele dag rondt voor de kat z'n kut.
Kut autocorrectie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen weet dit al..zijn al 100 topics over geweest op EA forum, steeds gedelete.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is het handig om dit op een drukbezocht forum te posten? Ben zo terug...
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kut autocorrectie.
Ik dacht dat het een bewustje wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bewust van m'n computer, ja. Puur om mij te naaien.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een bewustje was
De schande Pascal, de schande ...quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bewust van m'n computer, ja. Puur om mij te naaien.
*wietpas.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:53 schreef strakkeman het volgende:
Taalfouten zijn hier net zo verboden als Wiet kopen zonder wiet pas in Maastricht.
Als ik mocht kiezen zou ik het 1e houden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:53 schreef strakkeman het volgende:
Taalfouten zijn hier net zo verboden als Wiet kopen zonder wiet pas in Maastricht.
Ik wordt altijt godverdomme hele maal lijp als ik taalfauten zie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:56 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wordt ook zo gek van al die taalfouten hier.
*alteidquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wordt altijt godverdomme hele maal lijp als ik taalfauten zie.
Doe je het nu met opzet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:56 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wordt ook zo gek van al die taalfouten hier.
Je vergeet het vraagteken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |