PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:49 schreef Rijst het volgende:
ha die Toefjes
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Ja, gewoon doen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:56 schreef quer het volgende:
ik heb 8 euro op m'n paypal, zal ik het is besteden aan fifa cointjes? aangezien het team wat ik nu heb totaal niet presteert naar wens, dacht het "ultiem" low budget team te hebben gebouwd maar nee..
dat ultiem team : KUT TEAM
baas.quote:
Conclusie: 4-4-2-kaartjes gaan voor ongeveer 70k.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Genieten!
[ afbeelding ]
Maar 70k verlies!
[ afbeelding ]
Om het verlies te compenseren!
Of het duurt een paar dagen of helemaal nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:34 schreef StijnDa het volgende:
Goed, het werkt weer. Wel 3 kaarten kwijt, gebeurt daar nog wat mee?
Waren consumables, maar wilde ze wel hebbenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Of het duurt een paar dagen of helemaal niet
Of je krijgt 2 packs
Ik mis ook wat dure consumables maar geen dure spelers zoals sommige mensen hierquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waren consumables, maar wilde ze wel hebben
Die 442 Akinfenwa had ik gekocht voor 292k. Nu heb ik er dus een teruggekocht voor 190k.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Conclusie: 4-4-2-kaartjes gaan voor ongeveer 70k.
Je weet welke lading het woord "definitief" dekt, hè?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn definitieve team , nou hopen op de IFs op de plaatsen zoals ze nu bezet zijn
Autisten. Mensen met een tof team. Mensen die in 2 dagen 100 potjes spelen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:57 schreef Djeetje het volgende:
hoe kunnen sommige mensen ooit meer dan 100 wedstrijden met 1 team spelen ?
zoals japes ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Autisten. Mensen met een tof team. Mensen die in 2 dagen 100 potjes spelen.
Hey Pascal, BDIL zocht je nogquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je weet welke lading het woord "definitief" dekt, hè?
Ik heb het 2e. Heb zeker al 150 potjes gespeeld met m'n Bundesliga team denk ik. Reus en Gundoganquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Autisten. Mensen met een tof team. Mensen die in 2 dagen 100 potjes spelen.
haha ja dat is zo, maar ik ben er nu eindelijk een keer uit wat ik wil hebben en ben er erg blij meequote:Op dinsdag 27 november 2012 19:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je weet welke lading het woord "definitief" dekt, hè?
ik heb de meeste potjes gespeeld met mijn bronzen teamquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb het 2e. Heb zeker al 150 potjes gespeeld met m'n Bundesliga team denk ik. Reus en Gundogan
Nou, dat is toch prachtig. Geniet ervan jongen!quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha ja dat is zo, maar ik ben er nu eindelijk een keer uit wat ik wil hebben en ben er erg blij mee
Nu tijd voor voetbal op Sport1, HSV - Schalke
Ik gok dat hij je nodig heeft voor zijn zusjes laptop dus pluk die foto's er ff af.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij wilt me zeker in elkaar slaan, omdat 'ie geen coins kreeg?
Ik heb geen idee, hij klonk niet agressief, maar dat kan natuurlijk ook zijn om te verbloemen dat hij je wilt schoppen enzo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij wilt me zeker in elkaar slaan, omdat 'ie geen coins kreeg?
Foto's, zusje, waar?!quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik gok dat hij je nodig heeft voor zijn zusjes laptop dus pluk die foto's er ff af.
Hij is een gevaarlijke Kroaat, altijd oppassen met die lui. Voor je het weet krijg je een drive-by om je oren op de A2.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, hij klonk niet agressief, maar dat kan natuurlijk ook zijn om te verbloemen dat hij je wilt schoppen enzo.
Kijk even in zijn post geschiedenis dan kan je het probleem vast zienquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Foto's, zusje, waar?!
[..]
Hij is een gevaarlijke Kroaat, altijd oppassen met die lui. Voor je het weet krijg je een drive-by om je oren op de A2.
Ik heb 't al gelezen. Waarschijnlijk aankoopadvies.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kijk even in zijn post geschiedenis dan kan je het probleem vast zien
Ja, of ze staan opeens om je auto met hun scootertjes, en dan schieten ze je dood. Al herken je ze dan natuurlijk niet, omdat ze een helm op hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Foto's, zusje, waar?!
[..]
Hij is een gevaarlijke Kroaat, altijd oppassen met die lui. Voor je het weet krijg je een drive-by om je oren op de A2.
Gelukkig heb ik geen auto en als ik er 1 had, dan had ik er nu kogelvrijglas in laten zetten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, of ze staan opeens om je auto met hun scootertjes, en dan schieten ze je dood. Al herken je ze dan natuurlijk niet, omdat ze een helm op hebben.
Daarom sommige delen van Italiequote:Op dinsdag 27 november 2012 20:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, of ze staan opeens om je auto met hun scootertjes, en dan schieten ze je dood. Al herken je ze dan natuurlijk niet, omdat ze een helm op hebben.
Volgens mij ziet 'ie er meer zo uit:quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:04 schreef Thorb het volgende:
Of je denkt wat doe die gitarist van Triggerfinger voor mijn deur, maar dan blijkt het Iwan
Pacehoer dus.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:04 schreef Thorb het volgende:
Ik verkoop een speler waarin ik handel in 5221 voor meer dan in bijvoorbeeld 4321
En nee het is niet de rb/rwb/lb/lwb
Nog clubs vandaag?quote:
Sorry BDILquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:08 schreef BDIL het volgende:
Het beeld dat jullie van mij hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou pascal wat vragen over de kosten van een goede website laten maken
Laten maken... dat is vrij duur. Natuurlijk wel afhankelijk van hoe professioneel je het wilt en wat het uurtarief is van de persoon die het maakt. Een professionele website kost tussen de ¤5000 en ¤12000 euro. Dat is ook de reden waarom ik het maar zelf ben gaan doen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:08 schreef BDIL het volgende:
![]()
![]()
![]()
Is geen vaste prijs voor maar varieert van 500-2000quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:08 schreef BDIL het volgende:
![]()
![]()
![]()
3500 en ik ben je man.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Laten maken... dat is vrij duur. Natuurlijk wel afhankelijk van hoe professioneel je het wilt en wat het uurtarief is van de persoon die het maakt. Een professionele website kost tussen de ¤5000 en ¤12000 euro. Dat is ook de reden waarom ik het maar zelf ben gaan doen.
5000-12000 is wel overdreven dan moet je het wel heel professioneel willen , met webshop ofzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Laten maken... dat is vrij duur. Natuurlijk wel afhankelijk van hoe professioneel je het wilt en wat het uurtarief is van de persoon die het maakt. Een professionele website kost tussen de ¤5000 en ¤12000 euro. Dat is ook de reden waarom ik het maar zelf ben gaan doen.
is ultimatedb van jou ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:11 schreef pascal08 het volgende:
Wil je ook een ultimatedb alternatief laten maken dan Iwan?
Ja ik reken meestal 8k voor een webshopquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:11 schreef quer het volgende:
[..]
5000-12000 is wel overdreven dan moet je het wel heel professioneel willen , met webshop ofzo
ja ¤15 per 100kquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:12 schreef quer het volgende:
Heeft iemand hier FUT coins te koop? (ps3)
Uit betrouwbare bron weet ik dat (grote) bedrijven meestal zo'n bedrag betalen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:11 schreef quer het volgende:
[..]
5000-12000 is wel overdreven dan moet je het wel heel professioneel willen , met webshop ofzo
waarom ging je wegquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:08 schreef BDIL het volgende:
![]()
![]()
![]()
laat maar dan ik ging voor 10 euro per 100kquote:
5 euro extra en je heb 100 procent zeker dat je ze krijg.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:13 schreef quer het volgende:
[..]
laat maar dan ik ging voor 10 euro per 100k
Ik heb 1.2mil voor je. 12,50 per 100k!quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:13 schreef quer het volgende:
[..]
laat maar dan ik ging voor 10 euro per 100k
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
5 euro extra en je heb 100 procent zeker dat je ze krijg.
al die vieze oplichters doen voor 10 euro per 100k
pleurde weer van live afquote:
Ik licht niemand opquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
5 euro extra en je heb 100 procent zeker dat je ze krijg.
al die vieze oplichters doen voor 10 euro per 100k
ik maar denken dat we een deal haddenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:14 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik heb 1.2mil voor je. 12,50 per 100k!
Dat hebben we ookquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik maar denken dat we een deal hadden
is goedquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:18 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dat hebben we ook
Zullen we nu direct maar regelen?
als je 2m had kocht ik alles van je maarja..quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:18 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dat hebben we ook
Zullen we nu direct maar regelen?
Ben je de zoon van Roy of het broertje van Marcie?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
als je 2m had kocht ik alles van je maarja..
yup komt goedquote:
nope ik ben Djeetjequote:Op dinsdag 27 november 2012 20:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben je de zoon van Roy of het broertje van Marcie?
Of toch dezelfde vader als SB?
kan gewoon manquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:29 schreef Djeetje het volgende:
maare temperen is toch nog mogelijk of krijg je snel een ban nu ?
ik zou gewoon messi tamperenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
met wat voor speler zal ik doen ?
Voor hoeveel heb je hem dan gekocht en verkocht? Dat meld je er niet even bijquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zet Tomkins op TP, binnen 2 sec verkocht.Lekkere winst.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
met wat voor speler zal ik doen ?
200 bin en 2000 verkocht.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je hem dan gekocht en verkocht? Dat meld je er niet even bij
Met clubs hadden we dat ook, het mag gewoon niet in sommige situatiesquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:45 schreef DuTank het volgende:
sjonge jonge jonge zeg, 2 wedstrijden te gaan, 2 punten nodig. Allebei verloren op echt nazi-manieren. Gekke scrimmages, bal val uiteindelijk bij tegenstander: 3-2. 89e minuut dan ook..![]()
![]()
En dan komt een speler aangestormd, geef je een steekpass, passt ie de verkeerde van de 2 in. Kun je nog aannemen, steekpass opnieuw, veeeeel te zacht, verdediger pakt 'm. Terwijl die pass minstens 2x zo hard moest weet je welquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met clubs hadden we dat ook, het mag gewoon niet in sommige situaties
Zo verlies ik al mijn wedstrijden de laatste tijdquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dan komt een speler aangestormd, geef je een steekpass, passt ie de verkeerde van de 2 in. Kun je nog aannemen, steekpass opnieuw, veeeeel te zacht, verdediger pakt 'm. Terwijl die pass minstens 2x zo hard moest weet je wel
Had vanmiddag ook zoiets. Agbonlahor alleen op de keeper af. Keeper komt uit. Met rechterstick een tikje langs de keeper, waarop de keeper Agbonlahor torpedeert. Hij vliegt 2 meter hoog de lucht door. Niks aan de handquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dan komt een speler aangestormd, geef je een steekpass, passt ie de verkeerde van de 2 in. Kun je nog aannemen, steekpass opnieuw, veeeeel te zacht, verdediger pakt 'm. Terwijl die pass minstens 2x zo hard moest weet je wel
Rode kaart voor de keeper mogen ze wel erin zetten bij FIFA 14 onlinequote:Op dinsdag 27 november 2012 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had vanmiddag ook zoiets. Agbonlahor alleen op de keeper af. Keeper komt uit. Met rechterstick een tikje langs de keeper, waarop de keeper Agbonlahor torpedeert. Hij vliegt 2 meter hoog de lucht door. Niks aan de hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter niet. Vragen hoe het moet levert dan weer 500 posts van 'm op.quote:
Spoiler a.u.b. anders lezen de lurkers hetquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:51 schreef Ajacied7 het volgende:
Enkele deals van vanavond:
Livermore 4-1-2-1-2: gekocht 400, verkocht 1,900.
Ferreira Pinto 5-2-1-2: gekocht 350, verkocht 2,400.
Arias 4-2-3-1: gekocht 250, verkocht 1700.
Allessandrini 4-3-3: gekocht 22,000, verkocht 27,500.
Orellana 3-4-3: gekocht 3,000, verkocht 4,800.
Rode 3-4-2-1: gekocht 200, verkocht 1,300.
Collins 4-4-1-1: gekocht 450, verkocht 1,400.
Mesto 4-5-1: gekocht 2,200, verkocht 4,500.
Maloney 4-2-2-2: gekocht 400, verkocht 1600.
Winst:17,750
Ik kan wel.quote:
Spoil het dan zelf ook.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Spoiler a.u.b. anders lezen de lurkers hetIk heb nog een lijst met deals maar die ga ik niet hier posten.
Doe echt net m'n ps3 aanquote:
Herkenning. De raarste balletjes komen aan in het voordeel van de tegenstanderquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij zet het op youtubequote:Op dinsdag 27 november 2012 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Spoiler a.u.b. anders lezen de lurkers hetIk heb nog een lijst met deals maar die ga ik niet hier posten.
Da's 59th minute hequote:
dit ja. Toefjes/GG/anderen?quote:
Oké.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het werk. Of tenminste, aan het werk. Althans. Ik zit op m'n werk.
Haha, nee, ik heb helemaal geen zin meer om te handelen. Wel de daily gifts eventjes binnengehaaldquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben een serie aan het kijken, niet zo veel zin om te PS3-en nu.
Ik ben het ook een beetje kwijt. De zin om te FUT'en dan. Het handelen is bij vlagen nog wel leuk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nee, ik heb helemaal geen zin meer om te handelen. Wel de daily gifts eventjes binnengehaald
jaa zo iets had ik ook al, alleen dan buiten de 16, kreeg wel vrije trap, maar niet eens een kaart voor de keeperquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had vanmiddag ook zoiets. Agbonlahor alleen op de keeper af. Keeper komt uit. Met rechterstick een tikje langs de keeper, waarop de keeper Agbonlahor torpedeert. Hij vliegt 2 meter hoog de lucht door. Niks aan de hand
Met Agbon en Lukaku boze berichtjes binnenhalen verveelt nooit. Alleen dat gedoe met formatie kaartjes enzo zie ik niet meer zitten. Is geestdodend. Heb al voor 100 euro verkocht, en heb alles bij elkaar nu iets meer dan 1 miljoen. Verzadigingsfase bereikt denk ik voor wat betreft het rijk zijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..].
[..]
Ik ben het ook een beetje kwijt. De zin om te FUT'en dan. Het handelen is bij vlagen nog wel leuk.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met Agbon en Lukaku boze berichtjes binnenhalen verveelt nooit. Alleen dat gedoe met formatie kaartjes enzo zie ik niet meer zitten. Is geestdodend. Heb al voor 100 euro verkocht, en heb alles bij elkaar nu iets meer dan 1 miljoen. Verzadigingsfase bereikt denk ik voor wat betreft het rijk zijn
Taylor Swift, zie ik dat goed?quote:
Yupquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Taylor Swift, zie ik dat goed?
Lekker wijfquote:
Zou ik ook doen, Avdic in een pak, kan toch niet beter?quote:
Ricky Rozay, MMG untouchable empire representquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat klopt. Wat heb jij trouwens voor belachelijke UI
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ricky Rozay, MMG untouchable empire represent
Meek is echt goedquote:
Klopt.quote:
Ja nieuw album van 'm, op releasedag al geloof ikquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt.
Heb je Dreams & Nightmares al geluisterd?
Ken bijna elk nummer uit me hoofdquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt.
Heb je Dreams & Nightmares al geluisterd?
Ja echt een bazenalbumquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja nieuw album van 'm, op releasedag al geloof ik
Ik ookquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ken bijna elk nummer uit me hoofdGoede album
Omdat er competitie is!quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:37 schreef Fuszy het volgende:
Hoezo loopt de CL niet gewoon door deze week?
Vind believe it, freak show en Young Kings iets mindere nummersquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik ook.
Echt een sick album
boeiend. Gewoon het geluid over je moederbord laten komen. Geen geluidskaart of boxen fuck dat shit. Lekker retroquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sowieso meer Meek downloaden, maar is bijna geen 320kbps van te vinden
Zo voetbal bijna voorbij, maar ik blijf niet lang moet morgen vroeg opquote:
Lekker retro ja. Merk bij alles onder 320 dat de bas veel minder natuurlijk is en de tonen schellerquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
boeiend. Gewoon het geluid over je moederbord laten komen. Geen geluidskaart of boxen fuck dat shit. Lekker retro
4k jwz.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
320mensen die niet in 1440p muziek luisteren
Verschil tussen pixels en bitrate niet kennenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
320mensen die niet in 1440p muziek luisteren
Vinylquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb gewoon vinyl. Klinkt veel beter bij Oasis, RHCP... Echt prachtig hoor. En Heintje. <3
Gewoon beetje rikkie kopen niggrrquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb gewoon vinyl. Klinkt veel beter bij Oasis, RHCP... Echt prachtig hoor. En Heintje. <3
moet jij zeggenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Verschil tussen pixels en bitrate niet kennen
Ga fut 11 spelen hipsterrquote:
Heb er een stuk of 15quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Duur als wat, maar dan heb je wel prachtig materiaal.
Believe it vind ik wel tof, maar Freak Show en Young Kings inderdaad niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vind believe it, freak show en Young Kings iets mindere nummers
11 spelersquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:51 schreef quer het volgende:
Kan iemand mij een goed teampje vertellen voor 40k?
Ik krijg normaal alleen maar mini-bronze packsquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen nou zo'n geluk met silver packs de laatste tijd en ik niet
quote:
die kaarten die vast zitten in je tradepile kun je eruit krijgen door op List te drukken, dan krijg je weer een error, moet je refreshen, maar dan is ie eruitquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht dat iets een goede deal was maar het bleek mijn eigen kaart te zijn die er al 2 uur op stondMaar hoe dan ook, aflevering 10:
Dat had ik bij deze niet eens geprobeerdquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
die kaarten die vast zitten in je tradepile kun je eruit krijgen door op List te drukken, dan krijg je weer een error, moet je refreshen, maar dan is ie eruit
Ik ben er net ook een aan het bouwenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:06 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga een bundesliga silver team maken. Wat gaat me dat een beetje kosten als je de goeie pakt?
Vouwerquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:06 schreef MartijnTor het volgende:
Hoe vertaal je Folder naar het engels? en ander woord als folder zoek ik en translate geeft alleen folder:P
Dankuquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vouwer
edit: oh andersom dus
http://en.wikipedia.org/wiki/Flyer_(pamphlet)
Welke formatie?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ben er net ook een aan het bouwenAl heb ik ook 3 Ligue 1 spelers. Kost mij ongeveer 70k.
352quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:58 schreef Toefjes het volgende:
Als hier langer dan 10 minuten niet gepost wordt vraag ik me af of mijn internet het nog wel doet.
Nasriquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik ben op zoek naar nog een degelijke CM voor in mijn 4-3-3 BPL team.
Toure, Ramires en Fellaini al in mijn bezit
Diaby, Cabayequote:Op dinsdag 27 november 2012 22:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik ben op zoek naar nog een degelijke CM voor in mijn 4-3-3 BPL team.
Toure, Ramires en Fellaini al in mijn bezit
Thanks, heb de stats even vergeleken. Maar dan kies ik voor diaby, puur voor de extra pace en de dribbling.quote:
Diabyquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Thanks, heb de stats even vergeleken. Maar dan kies ik voor diaby, puur voor de extra pace en de dribbling.
:0quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
IK HEB JE NAMELIJK NOG NOOIT OVER FIFA ZIEN POSTEN![]()
![]()
![]()
![]()
:'D
![]()
VEEG ME OP
![]()
Nee ik speel fut 11quote:
Ja maar ze zeiken wel beetje op je, en ze zijn weer gedegradeerdquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef n0ir het volgende:
Wordt er nog geclubt? Ik ben over een kwartiertje ofzo thuis
Moet je beter inplannen he.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Nu nog even huiswerk maken want ja, dat soort dingen moeten op het hbo
Naah, nergens voor nodig. Heb tot morgen 1 uur in de middag de tijdquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Moet je beter inplannen he.
Rond dit tijdstip heb ik nooit meer zin om huiswerk te makenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Naah, nergens voor nodig. Heb tot morgen 1 uur in de middag de tijd
Rond andere tijdstippen jammer genoeg ook nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Rond dit tijdstip heb ik nooit meer zin om huiswerk te maken.
Lekker leren nuquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Rond dit tijdstip heb ik nooit meer zin om huiswerk te maken.
Engels is zonder te leren nog enigzins te doen. Duitsquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:55 schreef Djeetje het volgende:
ik moet ook nog iets van 150 engelse zinnen leren
Logisch dat ze op mij zeiken, iis natuurlijk mijn schuld dat we gedegradeerd zijn. =)quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja maar ze zeiken wel beetje op je, en ze zijn weer gedegradeerd
Duits is makkelijk man. Lijkt best wel heel veel op Friesquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Engels is zonder te leren nog enigzins te doen. Duits
Je moeder ookquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Engels is zonder te leren nog enigzins te doen. Duits
Die grammatica is killing, woorden ken ik wel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Duits is makkelijk man. Lijkt best wel heel veel op Fries
Kk slechtquote:
Ach, fack bonden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
Mensen die niet bij een vakbond zitten krijgen minder loon dan iemand die wel bij een vakbond zit, is dat omdat mensen die wel bij de vakbond zitten contributie moeten betalen en dit dus van de werkgever vergoedt krijgen?
quote:
Niet de mijne iig. want ik heb maar 1 potje gespeeld.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:57 schreef n0ir het volgende:
[..]
Logisch dat ze op mij zeiken, iis natuurlijk mijn schuld dat we gedegradeerd zijn. =)
enigequote:Op dinsdag 27 november 2012 23:01 schreef Djeetje het volgende:
Fock Duits snap er niks van.
het enigste voordeel was dat die leraar zo dom was dat je een heel a4tje onder je toets deed als spiekbrief en ze had niks door
hier is het enigste laat me.quote:
Engelsquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hier is het enigste laat me.
maarja morgen zal het wel weer een onvoldoende worden voor engels.
naamvallen moeilijk vindenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die grammatica is killing, woorden ken ik wel.
Naamvallen enzo, blegh
Lijkt een ebeetje op mijn oude team. Waarom geen Gardner?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:03 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tettey de nieuwste versterking, Diame naar het 2e elftal
Miyaichi valt bij mij tegenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:03 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tettey de nieuwste versterking, Diame naar het 2e elftal
Die staat in mijn 2e team. Maar vind op LM een rechtspoot lastigquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Miyaichi valt bij mij tegenEl Ghanassy al geprobeerd?
Omdat Gardner nagenoeg dezelfde defending & heading stats heeft, maar Tettey 9 punten meer pace heeft, en ongeveer 10K goedkoper is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lijkt een ebeetje op mijn oude team. Waarom geen Gardner?
Motivatie is ook zo overrated.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:09 schreef Kamikazie het volgende:
Sowieso studeren
Mijn motivatie is dit jaar echt historisch ver te zoeken.
Ik heb enkel motivatie voor de vakken die ik nog moet halen omdat ik dan weg kan van het hbo. Moet nog 2 halen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:09 schreef Kamikazie het volgende:
Sowieso studeren
Mijn motivatie is dit jaar echt historisch ver te zoeken.
Dat is een LW/LM en geen RMquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Miyaichi valt bij mij tegenEl Ghanassy al geprobeerd?
Klein detail inderdaadquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is een LW/LM en geen RM
Dom en slim vergelijken met algemene ontwikkeling/het nieuws volgenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:14 schreef Djeetje het volgende:
vandaag was echt het toppunt van domheid.
iemand in me klas wist niet wie willem holleeder was
Je moet toch gewoon 45/60 punten halen? Dat is toch algemeen bekend.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:14 schreef Kamikazie het volgende:
Ja ik kreeg vandaag een brief op de mat dat ik 75% kans heb dat ik het eerste jaar mijn BSA niet haal, dan is het ook zo van: als ik toch al 3/4 kans heb dat ik het niet haal, waarom dan nog je best doen
Nee dit was iets andersquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je moet toch gewoon 45/60 punten halen? Dat is toch algemeen bekend.
Iemand in me klas... Inderdaad vrij dom.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:14 schreef Djeetje het volgende:
Waar komt die 75% vandaan dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee dit was iets anders
Ik moet er trouwens 42 hebben
Djeetje, vertel eens wat over jezelf.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:14 schreef Djeetje het volgende:
wat wil je weten ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Djeetje, vertel eens wat over jezelf.
75% van de mensen die bij 3 van de 5 eerste mid terms onvoldoende heeft haalt het jaar schijnbaar nietquote:
Leeftijd: 15quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, wat voor opleiding/werk doe je, wat zijn je hobby's, etc.
koetelen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Leeftijd: 15
hobby's: voetbal en fappen
Werk: koetelen
middelbare school op niveau: mavo
Oké, nu hebben we in ieder geval een betere indruk van je. Misschien nog een UI om je wat herkenbaarder te maken?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Leeftijd: 15
hobby's: voetbal en fappen
Werk: koetelen
middelbare school op niveau: mavo
ui ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oké, nu hebben we in ieder geval een betere indruk van je. Misschien nog een UI om je wat herkenbaarder te maken?
Dat is toch geen werk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:24 schreef Djeetje het volgende:
Definitie van koetelen:
Webdefinities:
van alles en niets doen.
Want werken loont in Nederland? Niet zoals het nu is in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is toch geen werk.
Luie zak. Kom van je reet en ga echt werken! Voeg iets toe aan deze maatschappij!
ik verdien geld met FUT coins.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is toch geen werk.
Luie zak. Kom van je reet en ga echt werken! Voeg iets toe aan deze maatschappij!
http://www.nivelleren-is-een-feest.nl/quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Want werken loont in Nederland? Niet zoals het nu is in ieder geval
quote:
Je hebt iets gemist geloof ikquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef vandermar het volgende:
Ik deed vandaag even dat 11 leagues toernooi, dus even allemaal brazilianen gekocht.
eerste potje na 20 minuten een quit toen ik de 2-0 scoorde
tweede potje 7-0 voor mij
derde potje ziek moeilijk 2-0 winst en hij was boos (hihi)
finale 1-0 in de 7e minuut en hij quit
quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:38 schreef Tim86 het volgende:
Mogguh. Kort nachtje. Threads zijn nu gedelete, maar die vermeende bug waar we het over hadden blijkt dus weer een nasty cheat te zijn.
Als je met een 2e controller als guest meedoet en die laat disconnecten na een goal dan heeft dat geen gevolgen voor je dnf en is het alsof je tegenstander heeft gequit.
Als je dus scoort en dit doet heb je gewonnen. Als je achter staat dan is het alsof dit nooit is gebeurd en krijg je een herkansing. Mensen waren zo non stop de 10k cup en divisions binnen aan het harken. Als het een beetje mee zat won je div 1 in een uurtje.
Paar mensen hier, waaronder ikzelf, hadden al opgemerkt dat er iets raars aan de hand was met die disconnects, maar dit is het dus. Fucked up. Beter fixen ze het snel..
uhh ik verdien me geld met runescape millsquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]Dat is echt max 300 euro in een jaar. Tenzij je hackt.
even zoekenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwt naar je Team
Omdast een siepel bistquote:
Je pincode.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:31 schreef Djeetje het volgende:
wat willen jullie nog meer van mij weten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |