PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:49 schreef Rijst het volgende:
ha die Toefjes
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Ja, gewoon doen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:56 schreef quer het volgende:
ik heb 8 euro op m'n paypal, zal ik het is besteden aan fifa cointjes? aangezien het team wat ik nu heb totaal niet presteert naar wens, dacht het "ultiem" low budget team te hebben gebouwd maar nee..
dat ultiem team : KUT TEAM
baas.quote:
Conclusie: 4-4-2-kaartjes gaan voor ongeveer 70k.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Genieten!
[ afbeelding ]
Maar 70k verlies!
[ afbeelding ]
Om het verlies te compenseren!
Of het duurt een paar dagen of helemaal nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:34 schreef StijnDa het volgende:
Goed, het werkt weer. Wel 3 kaarten kwijt, gebeurt daar nog wat mee?
Waren consumables, maar wilde ze wel hebbenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Of het duurt een paar dagen of helemaal niet
Of je krijgt 2 packs
Ik mis ook wat dure consumables maar geen dure spelers zoals sommige mensen hierquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waren consumables, maar wilde ze wel hebben
Die 442 Akinfenwa had ik gekocht voor 292k. Nu heb ik er dus een teruggekocht voor 190k.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Conclusie: 4-4-2-kaartjes gaan voor ongeveer 70k.
Je weet welke lading het woord "definitief" dekt, hè?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn definitieve team , nou hopen op de IFs op de plaatsen zoals ze nu bezet zijn
Autisten. Mensen met een tof team. Mensen die in 2 dagen 100 potjes spelen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:57 schreef Djeetje het volgende:
hoe kunnen sommige mensen ooit meer dan 100 wedstrijden met 1 team spelen ?
zoals japes ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Autisten. Mensen met een tof team. Mensen die in 2 dagen 100 potjes spelen.
Hey Pascal, BDIL zocht je nogquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je weet welke lading het woord "definitief" dekt, hè?
Ik heb het 2e. Heb zeker al 150 potjes gespeeld met m'n Bundesliga team denk ik. Reus en Gundoganquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Autisten. Mensen met een tof team. Mensen die in 2 dagen 100 potjes spelen.
haha ja dat is zo, maar ik ben er nu eindelijk een keer uit wat ik wil hebben en ben er erg blij meequote:Op dinsdag 27 november 2012 19:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je weet welke lading het woord "definitief" dekt, hè?
ik heb de meeste potjes gespeeld met mijn bronzen teamquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb het 2e. Heb zeker al 150 potjes gespeeld met m'n Bundesliga team denk ik. Reus en Gundogan
Nou, dat is toch prachtig. Geniet ervan jongen!quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha ja dat is zo, maar ik ben er nu eindelijk een keer uit wat ik wil hebben en ben er erg blij mee
Nu tijd voor voetbal op Sport1, HSV - Schalke
Ik gok dat hij je nodig heeft voor zijn zusjes laptop dus pluk die foto's er ff af.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij wilt me zeker in elkaar slaan, omdat 'ie geen coins kreeg?
Ik heb geen idee, hij klonk niet agressief, maar dat kan natuurlijk ook zijn om te verbloemen dat hij je wilt schoppen enzo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij wilt me zeker in elkaar slaan, omdat 'ie geen coins kreeg?
Foto's, zusje, waar?!quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik gok dat hij je nodig heeft voor zijn zusjes laptop dus pluk die foto's er ff af.
Hij is een gevaarlijke Kroaat, altijd oppassen met die lui. Voor je het weet krijg je een drive-by om je oren op de A2.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, hij klonk niet agressief, maar dat kan natuurlijk ook zijn om te verbloemen dat hij je wilt schoppen enzo.
Kijk even in zijn post geschiedenis dan kan je het probleem vast zienquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Foto's, zusje, waar?!
[..]
Hij is een gevaarlijke Kroaat, altijd oppassen met die lui. Voor je het weet krijg je een drive-by om je oren op de A2.
Ik heb 't al gelezen. Waarschijnlijk aankoopadvies.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kijk even in zijn post geschiedenis dan kan je het probleem vast zien
Ja, of ze staan opeens om je auto met hun scootertjes, en dan schieten ze je dood. Al herken je ze dan natuurlijk niet, omdat ze een helm op hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Foto's, zusje, waar?!
[..]
Hij is een gevaarlijke Kroaat, altijd oppassen met die lui. Voor je het weet krijg je een drive-by om je oren op de A2.
Gelukkig heb ik geen auto en als ik er 1 had, dan had ik er nu kogelvrijglas in laten zetten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, of ze staan opeens om je auto met hun scootertjes, en dan schieten ze je dood. Al herken je ze dan natuurlijk niet, omdat ze een helm op hebben.
Daarom sommige delen van Italiequote:Op dinsdag 27 november 2012 20:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, of ze staan opeens om je auto met hun scootertjes, en dan schieten ze je dood. Al herken je ze dan natuurlijk niet, omdat ze een helm op hebben.
Volgens mij ziet 'ie er meer zo uit:quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:04 schreef Thorb het volgende:
Of je denkt wat doe die gitarist van Triggerfinger voor mijn deur, maar dan blijkt het Iwan
Pacehoer dus.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:04 schreef Thorb het volgende:
Ik verkoop een speler waarin ik handel in 5221 voor meer dan in bijvoorbeeld 4321
En nee het is niet de rb/rwb/lb/lwb
Nog clubs vandaag?quote:
Sorry BDILquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:08 schreef BDIL het volgende:
Het beeld dat jullie van mij hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou pascal wat vragen over de kosten van een goede website laten maken
Laten maken... dat is vrij duur. Natuurlijk wel afhankelijk van hoe professioneel je het wilt en wat het uurtarief is van de persoon die het maakt. Een professionele website kost tussen de ¤5000 en ¤12000 euro. Dat is ook de reden waarom ik het maar zelf ben gaan doen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:08 schreef BDIL het volgende:
![]()
![]()
![]()
Is geen vaste prijs voor maar varieert van 500-2000quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:08 schreef BDIL het volgende:
![]()
![]()
![]()
3500 en ik ben je man.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Laten maken... dat is vrij duur. Natuurlijk wel afhankelijk van hoe professioneel je het wilt en wat het uurtarief is van de persoon die het maakt. Een professionele website kost tussen de ¤5000 en ¤12000 euro. Dat is ook de reden waarom ik het maar zelf ben gaan doen.
5000-12000 is wel overdreven dan moet je het wel heel professioneel willen , met webshop ofzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Laten maken... dat is vrij duur. Natuurlijk wel afhankelijk van hoe professioneel je het wilt en wat het uurtarief is van de persoon die het maakt. Een professionele website kost tussen de ¤5000 en ¤12000 euro. Dat is ook de reden waarom ik het maar zelf ben gaan doen.
is ultimatedb van jou ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:11 schreef pascal08 het volgende:
Wil je ook een ultimatedb alternatief laten maken dan Iwan?
Ja ik reken meestal 8k voor een webshopquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:11 schreef quer het volgende:
[..]
5000-12000 is wel overdreven dan moet je het wel heel professioneel willen , met webshop ofzo
ja ¤15 per 100kquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:12 schreef quer het volgende:
Heeft iemand hier FUT coins te koop? (ps3)
Uit betrouwbare bron weet ik dat (grote) bedrijven meestal zo'n bedrag betalen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:11 schreef quer het volgende:
[..]
5000-12000 is wel overdreven dan moet je het wel heel professioneel willen , met webshop ofzo
waarom ging je wegquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:08 schreef BDIL het volgende:
![]()
![]()
![]()
laat maar dan ik ging voor 10 euro per 100kquote:
5 euro extra en je heb 100 procent zeker dat je ze krijg.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:13 schreef quer het volgende:
[..]
laat maar dan ik ging voor 10 euro per 100k
Ik heb 1.2mil voor je. 12,50 per 100k!quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:13 schreef quer het volgende:
[..]
laat maar dan ik ging voor 10 euro per 100k
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
5 euro extra en je heb 100 procent zeker dat je ze krijg.
al die vieze oplichters doen voor 10 euro per 100k
pleurde weer van live afquote:
Ik licht niemand opquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
5 euro extra en je heb 100 procent zeker dat je ze krijg.
al die vieze oplichters doen voor 10 euro per 100k
ik maar denken dat we een deal haddenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:14 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik heb 1.2mil voor je. 12,50 per 100k!
Dat hebben we ookquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik maar denken dat we een deal hadden
is goedquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:18 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dat hebben we ook
Zullen we nu direct maar regelen?
als je 2m had kocht ik alles van je maarja..quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:18 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dat hebben we ook
Zullen we nu direct maar regelen?
Ben je de zoon van Roy of het broertje van Marcie?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
als je 2m had kocht ik alles van je maarja..
yup komt goedquote:
nope ik ben Djeetjequote:Op dinsdag 27 november 2012 20:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben je de zoon van Roy of het broertje van Marcie?
Of toch dezelfde vader als SB?
kan gewoon manquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:29 schreef Djeetje het volgende:
maare temperen is toch nog mogelijk of krijg je snel een ban nu ?
ik zou gewoon messi tamperenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
met wat voor speler zal ik doen ?
Voor hoeveel heb je hem dan gekocht en verkocht? Dat meld je er niet even bijquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zet Tomkins op TP, binnen 2 sec verkocht.Lekkere winst.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
met wat voor speler zal ik doen ?
200 bin en 2000 verkocht.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je hem dan gekocht en verkocht? Dat meld je er niet even bij
Met clubs hadden we dat ook, het mag gewoon niet in sommige situatiesquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:45 schreef DuTank het volgende:
sjonge jonge jonge zeg, 2 wedstrijden te gaan, 2 punten nodig. Allebei verloren op echt nazi-manieren. Gekke scrimmages, bal val uiteindelijk bij tegenstander: 3-2. 89e minuut dan ook..![]()
![]()
En dan komt een speler aangestormd, geef je een steekpass, passt ie de verkeerde van de 2 in. Kun je nog aannemen, steekpass opnieuw, veeeeel te zacht, verdediger pakt 'm. Terwijl die pass minstens 2x zo hard moest weet je welquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met clubs hadden we dat ook, het mag gewoon niet in sommige situaties
Zo verlies ik al mijn wedstrijden de laatste tijdquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dan komt een speler aangestormd, geef je een steekpass, passt ie de verkeerde van de 2 in. Kun je nog aannemen, steekpass opnieuw, veeeeel te zacht, verdediger pakt 'm. Terwijl die pass minstens 2x zo hard moest weet je wel
Had vanmiddag ook zoiets. Agbonlahor alleen op de keeper af. Keeper komt uit. Met rechterstick een tikje langs de keeper, waarop de keeper Agbonlahor torpedeert. Hij vliegt 2 meter hoog de lucht door. Niks aan de handquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dan komt een speler aangestormd, geef je een steekpass, passt ie de verkeerde van de 2 in. Kun je nog aannemen, steekpass opnieuw, veeeeel te zacht, verdediger pakt 'm. Terwijl die pass minstens 2x zo hard moest weet je wel
Rode kaart voor de keeper mogen ze wel erin zetten bij FIFA 14 onlinequote:Op dinsdag 27 november 2012 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had vanmiddag ook zoiets. Agbonlahor alleen op de keeper af. Keeper komt uit. Met rechterstick een tikje langs de keeper, waarop de keeper Agbonlahor torpedeert. Hij vliegt 2 meter hoog de lucht door. Niks aan de hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter niet. Vragen hoe het moet levert dan weer 500 posts van 'm op.quote:
Spoiler a.u.b. anders lezen de lurkers hetquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:51 schreef Ajacied7 het volgende:
Enkele deals van vanavond:
Livermore 4-1-2-1-2: gekocht 400, verkocht 1,900.
Ferreira Pinto 5-2-1-2: gekocht 350, verkocht 2,400.
Arias 4-2-3-1: gekocht 250, verkocht 1700.
Allessandrini 4-3-3: gekocht 22,000, verkocht 27,500.
Orellana 3-4-3: gekocht 3,000, verkocht 4,800.
Rode 3-4-2-1: gekocht 200, verkocht 1,300.
Collins 4-4-1-1: gekocht 450, verkocht 1,400.
Mesto 4-5-1: gekocht 2,200, verkocht 4,500.
Maloney 4-2-2-2: gekocht 400, verkocht 1600.
Winst:17,750
Ik kan wel.quote:
Spoil het dan zelf ook.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Spoiler a.u.b. anders lezen de lurkers hetIk heb nog een lijst met deals maar die ga ik niet hier posten.
Doe echt net m'n ps3 aanquote:
Herkenning. De raarste balletjes komen aan in het voordeel van de tegenstanderquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij zet het op youtubequote:Op dinsdag 27 november 2012 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Spoiler a.u.b. anders lezen de lurkers hetIk heb nog een lijst met deals maar die ga ik niet hier posten.
Da's 59th minute hequote:
dit ja. Toefjes/GG/anderen?quote:
Oké.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het werk. Of tenminste, aan het werk. Althans. Ik zit op m'n werk.
Haha, nee, ik heb helemaal geen zin meer om te handelen. Wel de daily gifts eventjes binnengehaaldquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben een serie aan het kijken, niet zo veel zin om te PS3-en nu.
Ik ben het ook een beetje kwijt. De zin om te FUT'en dan. Het handelen is bij vlagen nog wel leuk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nee, ik heb helemaal geen zin meer om te handelen. Wel de daily gifts eventjes binnengehaald
jaa zo iets had ik ook al, alleen dan buiten de 16, kreeg wel vrije trap, maar niet eens een kaart voor de keeperquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had vanmiddag ook zoiets. Agbonlahor alleen op de keeper af. Keeper komt uit. Met rechterstick een tikje langs de keeper, waarop de keeper Agbonlahor torpedeert. Hij vliegt 2 meter hoog de lucht door. Niks aan de hand
Met Agbon en Lukaku boze berichtjes binnenhalen verveelt nooit. Alleen dat gedoe met formatie kaartjes enzo zie ik niet meer zitten. Is geestdodend. Heb al voor 100 euro verkocht, en heb alles bij elkaar nu iets meer dan 1 miljoen. Verzadigingsfase bereikt denk ik voor wat betreft het rijk zijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..].
[..]
Ik ben het ook een beetje kwijt. De zin om te FUT'en dan. Het handelen is bij vlagen nog wel leuk.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met Agbon en Lukaku boze berichtjes binnenhalen verveelt nooit. Alleen dat gedoe met formatie kaartjes enzo zie ik niet meer zitten. Is geestdodend. Heb al voor 100 euro verkocht, en heb alles bij elkaar nu iets meer dan 1 miljoen. Verzadigingsfase bereikt denk ik voor wat betreft het rijk zijn
Taylor Swift, zie ik dat goed?quote:
Yupquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Taylor Swift, zie ik dat goed?
Lekker wijfquote:
Zou ik ook doen, Avdic in een pak, kan toch niet beter?quote:
Ricky Rozay, MMG untouchable empire representquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat klopt. Wat heb jij trouwens voor belachelijke UI
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ricky Rozay, MMG untouchable empire represent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |