PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:49 schreef Rijst het volgende:
ha die Toefjes
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Ja, gewoon doen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:56 schreef quer het volgende:
ik heb 8 euro op m'n paypal, zal ik het is besteden aan fifa cointjes? aangezien het team wat ik nu heb totaal niet presteert naar wens, dacht het "ultiem" low budget team te hebben gebouwd maar nee..
dat ultiem team : KUT TEAM
baas.quote:
Conclusie: 4-4-2-kaartjes gaan voor ongeveer 70k.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Genieten!
[ afbeelding ]
Maar 70k verlies!
[ afbeelding ]
Om het verlies te compenseren!
Of het duurt een paar dagen of helemaal nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:34 schreef StijnDa het volgende:
Goed, het werkt weer. Wel 3 kaarten kwijt, gebeurt daar nog wat mee?
Waren consumables, maar wilde ze wel hebbenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Of het duurt een paar dagen of helemaal niet
Of je krijgt 2 packs
Ik mis ook wat dure consumables maar geen dure spelers zoals sommige mensen hierquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waren consumables, maar wilde ze wel hebben
Die 442 Akinfenwa had ik gekocht voor 292k. Nu heb ik er dus een teruggekocht voor 190k.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Conclusie: 4-4-2-kaartjes gaan voor ongeveer 70k.
Je weet welke lading het woord "definitief" dekt, hè?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn definitieve team , nou hopen op de IFs op de plaatsen zoals ze nu bezet zijn
Autisten. Mensen met een tof team. Mensen die in 2 dagen 100 potjes spelen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:57 schreef Djeetje het volgende:
hoe kunnen sommige mensen ooit meer dan 100 wedstrijden met 1 team spelen ?
zoals japes ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Autisten. Mensen met een tof team. Mensen die in 2 dagen 100 potjes spelen.
Hey Pascal, BDIL zocht je nogquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je weet welke lading het woord "definitief" dekt, hè?
Ik heb het 2e. Heb zeker al 150 potjes gespeeld met m'n Bundesliga team denk ik. Reus en Gundoganquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Autisten. Mensen met een tof team. Mensen die in 2 dagen 100 potjes spelen.
haha ja dat is zo, maar ik ben er nu eindelijk een keer uit wat ik wil hebben en ben er erg blij meequote:Op dinsdag 27 november 2012 19:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je weet welke lading het woord "definitief" dekt, hè?
ik heb de meeste potjes gespeeld met mijn bronzen teamquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb het 2e. Heb zeker al 150 potjes gespeeld met m'n Bundesliga team denk ik. Reus en Gundogan
Nou, dat is toch prachtig. Geniet ervan jongen!quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha ja dat is zo, maar ik ben er nu eindelijk een keer uit wat ik wil hebben en ben er erg blij mee
Nu tijd voor voetbal op Sport1, HSV - Schalke
Ik gok dat hij je nodig heeft voor zijn zusjes laptop dus pluk die foto's er ff af.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij wilt me zeker in elkaar slaan, omdat 'ie geen coins kreeg?
Ik heb geen idee, hij klonk niet agressief, maar dat kan natuurlijk ook zijn om te verbloemen dat hij je wilt schoppen enzo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij wilt me zeker in elkaar slaan, omdat 'ie geen coins kreeg?
Foto's, zusje, waar?!quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik gok dat hij je nodig heeft voor zijn zusjes laptop dus pluk die foto's er ff af.
Hij is een gevaarlijke Kroaat, altijd oppassen met die lui. Voor je het weet krijg je een drive-by om je oren op de A2.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, hij klonk niet agressief, maar dat kan natuurlijk ook zijn om te verbloemen dat hij je wilt schoppen enzo.
Kijk even in zijn post geschiedenis dan kan je het probleem vast zienquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Foto's, zusje, waar?!
[..]
Hij is een gevaarlijke Kroaat, altijd oppassen met die lui. Voor je het weet krijg je een drive-by om je oren op de A2.
Ik heb 't al gelezen. Waarschijnlijk aankoopadvies.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kijk even in zijn post geschiedenis dan kan je het probleem vast zien
Ja, of ze staan opeens om je auto met hun scootertjes, en dan schieten ze je dood. Al herken je ze dan natuurlijk niet, omdat ze een helm op hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Foto's, zusje, waar?!
[..]
Hij is een gevaarlijke Kroaat, altijd oppassen met die lui. Voor je het weet krijg je een drive-by om je oren op de A2.
Gelukkig heb ik geen auto en als ik er 1 had, dan had ik er nu kogelvrijglas in laten zetten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, of ze staan opeens om je auto met hun scootertjes, en dan schieten ze je dood. Al herken je ze dan natuurlijk niet, omdat ze een helm op hebben.
Daarom sommige delen van Italiequote:Op dinsdag 27 november 2012 20:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, of ze staan opeens om je auto met hun scootertjes, en dan schieten ze je dood. Al herken je ze dan natuurlijk niet, omdat ze een helm op hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |