abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 december 2012 @ 15:58:40 #151
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_119813998
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
leuk meisje hoor die Sandra, maar weer zo´n grijze muis als dat harpmeisje.

ik zie gewoon geen carriere voor iemand in het verschiet, daarvoor moet je iets extra´s hebben, goed kunnen zingen kunnen er heel veel
Maar op de een of andere manier lijkt ze toch mensen aan te sporen om wel haar muziek te kopen. De vergelijking met Iris is wat zwak, aangezien zij nooit ook maar een beetje in de buurt kwam van Sandra's verkopen. 'New Age' staat inmiddels op #1 en #6 in iTunes, en de rest van de top 4 is ook voor Sandra.

Ze ligt achter qua stemmen van het publiek, maar men lijkt wel bereid te zijn om haar muziek te kopen. De rest komt niet eens in de buurt, en lijkt mensen ook veel meer aan te moedigen om de originele versies van de nummers te kopen.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_119814005
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

ik zie gewoon geen carriere voor iemand in het verschiet, daarvoor moet je iets extra´s hebben, goed kunnen zingen kunnen er heel veel
Oneens. Je hebt idd iets extra's nodig, maar bij Iris Kroes wat dat haar harp, dat bleek niet voldoende voor succes in het vervolg. Bij Sandra is dat extra echter haar unieke stem en stijl. Dat vind ik wel even wat anders en ik zou niet weten waarom ze daar geen langdurig succes mee zou kunnen hebben. Ik zal iig elke cd kopen die ze uitbrengt.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  zaterdag 1 december 2012 @ 16:02:18 #153
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_119814092
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:58 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Maar op de een of andere manier lijkt ze toch mensen aan te sporen om wel haar muziek te kopen. De vergelijking met Iris is wat zwak, aangezien zij nooit ook maar een beetje in de buurt kwam van Sandra's verkopen. 'New Age' staat inmiddels op #1 en #6 in iTunes, en de rest van de top 4 is ook voor Sandra.

Ze ligt achter qua stemmen van het publiek, maar men lijkt wel bereid te zijn om haar muziek te kopen. De rest komt niet eens in de buurt, en lijkt mensen ook veel meer aan te moedigen om de originele versies van de nummers te kopen.
Over een paar maanden is de hype weer voorbij, en weet niemand meer we ze is.
Goede stem heeft ze trouwens. Toen ik more op de Radio hoorde dacht ik dat het een zwart meisje wat. Blijkt ze ineens keiblond te zijn.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_119814096
Ik denk eigenlijk dat Sandra de enige is die van dit seizoen blijft qua cd's verkopen, máár ze covert nu, eerst maar eens kijken wat gewone nummers gaan doen.
De meeste hits verkopen zichzelf door een goed nummer, niet door zang.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 1 december 2012 @ 16:04:50 #155
pi_119814169
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:59 schreef UltraR het volgende:

[..]

Oneens. Je hebt idd iets extra's nodig, maar bij Iris Kroes wat dat haar harp, dat bleek niet voldoende voor succes in het vervolg. Bij Sandra is dat extra echter haar unieke stem en stijl. Dat vind ik wel even wat anders en ik zou niet weten waarom ze daar geen langdurig succes mee zou kunnen hebben. Ik zal iig elke cd kopen die ze uitbrengt.
Haar stem is inderdaad uniek, maar ook een onderscheidende stem hebben velen. En dan mist er gewoon iets in het plaatje/uitstraling. Dat beetje extra heeft ook niets te maken met een attribuut of een harp of een doelzak for that matter. Dat is echt een stukje uitstraling/imago/persoonlijkheid. Ze ziet er goed uit, heeft een geweldige stem, maar toch vind ik haar als artiest niet zo interessant. Ik zie haar ook niet zo gauw internationeel doorbreken, omdat ik het totaalplaatje niet onderscheidend genoeg vind (dus wel haar stem).
  zaterdag 1 december 2012 @ 16:06:42 #156
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_119814218
Slecht optreden gisteren :{
heitieh
  zaterdag 1 december 2012 @ 16:07:25 #157
pi_119814238
Ben benieuwd of Marlon Roudette dat nummer van Sandra nou ook zelf gaat luisteren :P

Of artiesten dat uberhaupt doen :P
pi_119814254
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Sandra de enige is die van dit seizoen blijft qua cd's verkopen, máár ze covert nu, eerst maar eens kijken wat gewone nummers gaan doen.
De meeste hits verkopen zichzelf door een goed nummer, niet door zang.
Op de website van het bandje waarin ze zit/zat stonden eigen nummers, maar die zijn (zo uit mijn hoofd) verwijderd. Klonk eigenlijk best oke
pi_119814296
quote:

Daarom gaatmag(!!!) ze ook niet winnen
  zaterdag 1 december 2012 @ 16:10:35 #160
pi_119814334
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:09 schreef iBenny het volgende:

[..]

Daarom gaatmag(!!!) ze ook niet winnen
Wie wil jij dan dat er wint?

Tessa zeker, omdat ze hot is? :P
pi_119814366
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Wie wil jij dan dat er wint?

Tessa zeker, omdat ze hot is? :P
Tessa kan niet meer winnen he :P .

Maar Leona gaat winnen, er zijn genoeg signalen die dat bevestigen
  zaterdag 1 december 2012 @ 16:14:19 #162
pi_119814458
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:11 schreef iBenny het volgende:

[..]

Tessa kan niet meer winnen he :P .

Maar Leona gaat winnen, er zijn genoeg signalen die dat bevestigen
Maar als Sandra zoveel singles in de charts heeft, waarom zou Leona dan in vredesnaam winnen?
pi_119814609
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Maar als Sandra zoveel singles in de charts heeft, waarom zou Leona dan in vredesnaam winnen?
Waar komen die stemmen voor Leona dan vandaan? Vorige week was het nog 31.9 vs 40.2, deze week opeens 37.3 vs 31.4 .

Ik geloof niet dat die stemmen eerlijk zijn. In dit topic (TAL / Het Leonapercentage....) heb ik een heel verhaal geschreven erover.

Je hoort alleen over Leona icm Sandra of haar keelhuilieavontuur. Maar toch weet ze de gedoodverfde winnares zo te verslaan? Waar zijn die stemmers dan en waarom laten ze alleen op vrijdag van zich horen?
  zaterdag 1 december 2012 @ 16:23:33 #164
pi_119814735
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:19 schreef iBenny het volgende:

[..]

Waar komen die stemmen voor Leona dan vandaan? Vorige week was het nog 31.9 vs 40.2, deze week opeens 37.3 vs 31.4 .

Ik geloof niet dat die stemmen eerlijk zijn. In dit topic (TAL / Het Leonapercentage....) heb ik een heel verhaal geschreven erover.

Je hoort alleen over Leona icm Sandra of haar keelhuilieavontuur. Maar toch weet ze de gedoodverfde winnares zo te verslaan? Waar zijn die stemmers dan en waarom laten ze alleen op vrijdag van zich horen?
Ach, wedden dat het volgende week heel anders is. Leona heeft natuurlijk ook een hele goede stem, zeker. En ze weet heel goed te preformen. Wedden dat Sandra wint. Dont wurry
pi_119816752
Daar hebben we weer die simplistishce hype-gedachte.
Het gaat niet om het podium, het gaat om de performer. Marco Borsato is pas bekend geworden nadat hij meedeed aan zo'n talentenjacht. Trijntje zou niet minder bekend zijn als zij ooit aan een talentenjacht meedeed.
Hoe komt het toch dat zoveel mensen zo onnozel denken dat een kandidaat van TVoH per definitie niet een grote ster kan worden? Is dat het doorslaan vanuit de even onnozele gedachte die een paar jaar geleden werd geloofd dat iemand automatisch een ster zou worden als hij zo'n talentenjacht zou winnen? Het zijn de kwaliteiten van de zanger/zangeres die bepalen of dat er een carrière in het verschiet ligt. Het al dan niet meedoen aan zo'n programma heeft noch een negatieve noch een positieve invloed. De enige relevante invloed van het programma is dat alle producenten die dit programma volgen de talenten leren kennen en dat zodoende dus potentiëel talent wordt ontdekt. Daarom wordt het ook een talentenjacht genoemd.

quote:
Ik vind dat een rare vergelijking. Iris zong elk nummer een redelijk aantal valse noten. Of dat dat nu kwam omdat ze tegelijkertijd harp speelde of niet weet ik niet en dat doet er volgens mij weinig toe.
Sandra heeft een veel aangenamer stemgeluid en een veel betere zangtechniek dan Iris. Iris had nooit dat programma mogen winnen, ze was hooguit een modale kandidaat in vergelijking met de overige deelnemers die vorig jaar de liveshows haalden, er waren minstens 5-10 kandidaten die duidelijk beter waren.
Sandra is duidelijk een van de beste drie kandidaten dit jaar.
Iris is een dertien in een dozijn meisje die redelijk muzikaal is maar verre van een toptalent is.
quote:
Ook daar ben ik het niet mee eens. Er zijn heel weinig mensen die goed kunnen zingen (als je onder goed ook echt goed volstaat en niet dat de noten niet vals zijn) en ze heeft iets extra's: een sterk onderscheidende stem en een speelsheid bij het optreden.

Wie er ook wint, zij en Tessa zijn de kandidaten die de meeste potentie hebben. Leona wodt m.i. snel vergeten, net als Iris, of dat zij wint of niet. Ze is gewoon te saai en te weinig onderscheidend. Ze zingt meestal wel goed maar dat alleen is inderdaad niet voldoende.

[ Bericht 10% gewijzigd door Bram_van_Loon op 01-12-2012 17:41:15 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 1 december 2012 @ 19:21:58 #166
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_119819770
Ik ben vandachte verandert

ik denk toch niet dat ze gaat winnen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_119820121
Of wel?
Ik vraag me sinds het tweede seizoen van Idols af of dat het wel een voordeel is als je wint. Wanneer je wint dan ligt er een kant en klaar contract klaar en zijn er veel extra verplichtingen, wanneer je niet wint maar wel uitblinkt dan heb je meer vrijheid en kan je in principe interessantere (daarom niet per se beter betalend) contracten afsluiten. Kijk nu naar Tessa, er is blijkbaar al een deal met Tjeerd Oosterhuis om een plaat op te nemen. Prima toch, die vrijblijvendheid als je voldoende kwaliteit hebt?
Als Sandra de volgende keer zou afvallen dan gaat ze gegarandeerd een plaat opnemen met Tjeerd of een andere producent en die plaat zal waarschijnlijk voldoende aanslaan dat er een volgende plaat komt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 1 december 2012 @ 20:31:25 #168
pi_119821724
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Daar hebben we weer die simplistishce hype-gedachte.
Het gaat niet om het podium, het gaat om de performer. Marco Borsato is pas bekend geworden nadat hij meedeed aan zo'n talentenjacht. Trijntje zou niet minder bekend zijn als zij ooit aan een talentenjacht meedeed.
Hoe komt het toch dat zoveel mensen zo onnozel denken dat een kandidaat van TVoH per definitie niet een grote ster kan worden? Is dat het doorslaan vanuit de even onnozele gedachte die een paar jaar geleden werd geloofd dat iemand automatisch een ster zou worden als hij zo'n talentenjacht zou winnen? Het zijn de kwaliteiten van de zanger/zangeres die bepalen of dat er een carrière in het verschiet ligt. Het al dan niet meedoen aan zo'n programma heeft noch een negatieve noch een positieve invloed. De enige relevante invloed van het programma is dat alle producenten die dit programma volgen de talenten leren kennen en dat zodoende dus potentiëel talent wordt ontdekt. Daarom wordt het ook een talentenjacht genoemd.

[..]

Ik vind dat een rare vergelijking. Iris zong elk nummer een redelijk aantal valse noten. Of dat dat nu kwam omdat ze tegelijkertijd harp speelde of niet weet ik niet en dat doet er volgens mij weinig toe.
Sandra heeft een veel aangenamer stemgeluid en een veel betere zangtechniek dan Iris. Iris had nooit dat programma mogen winnen, ze was hooguit een modale kandidaat in vergelijking met de overige deelnemers die vorig jaar de liveshows haalden, er waren minstens 5-10 kandidaten die duidelijk beter waren.
Sandra is duidelijk een van de beste drie kandidaten dit jaar.
Iris is een dertien in een dozijn meisje die redelijk muzikaal is maar verre van een toptalent is.

[..]

Ook daar ben ik het niet mee eens. Er zijn heel weinig mensen die goed kunnen zingen (als je onder goed ook echt goed volstaat en niet dat de noten niet vals zijn) en ze heeft iets extra's: een sterk onderscheidende stem en een speelsheid bij het optreden.

Wie er ook wint, zij en Tessa zijn de kandidaten die de meeste potentie hebben. Leona wodt m.i. snel vergeten, net als Iris, of dat zij wint of niet. Ze is gewoon te saai en te weinig onderscheidend. Ze zingt meestal wel goed maar dat alleen is inderdaad niet voldoende.
Dan zijn wij het oneens. Ik vind Sandra vrij saai. Die speelsheid van het optreden merk ik niet. Tessa is voor mij hetzelf geval, alleen vind ik die dan net iets leuker dan Sandra.
pi_119821798
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Dan zijn wij het oneens. Ik vind Sandra vrij saai. Die speelsheid van het optreden merk ik niet. Tessa is voor mij hetzelf geval, alleen vind ik die dan net iets leuker dan Sandra.
Wie is jouw favoriet dan? :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 1 december 2012 @ 20:34:06 #170
pi_119821827
Leona vind ik trouwens ook saai.

Sowieso vind ik de meeste TVOH-talentjes vrij kleurloos. De enige waarin ik het ooit echt zag zitten was Ben Saunders. Die had net dat beetje extra. Maar wat dat dan precies is kan ik ook niet uitleggen...
  zaterdag 1 december 2012 @ 20:56:40 #171
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_119822517
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Leona vind ik trouwens ook saai.

Sowieso vind ik de meeste TVOH-talentjes vrij kleurloos. De enige waarin ik het ooit echt zag zitten was Ben Saunders. Die had net dat beetje extra. Maar wat dat dan precies is kan ik ook niet uitleggen...
Tattoo's en en goede uitspraak van het Engels?

Overigens denk ik dat je gelijk hebt. Welke winnaars van zulke talentenjachten kennen we nog? Misschien ze we ze nog terug in Sterren springen of een andere tv-show.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_119822592
Ik zie de speelsheid bij Sandra ook wel. Al droeg de ietwat Barbarella-achtige styling van gisterenavond (die me wel aansprak) gisterenavond enigszins bij aan dat plaatje. :)

Maar gevoelsmatig vond ik het wel bij haar passen.
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:01:32 #173
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_119822639
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:59 schreef female81 het volgende:
Ik zie de speelsheid bij Sandra ook wel. Al droeg de ietwat Barbarella-achtige styling van gisterenavond (die me wel aansprak) gisterenavond enigszins bij aan dat plaatje. :)

Maar gevoelsmatig vond ik het wel bij haar passen.
Bedoel je met speelsheid het langer rekken van de woorden of iets andere timing?

Of gewoon een gewaagd kort rokje dragen? :P
pi_119822704
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:01 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Bedoel je met speelsheid het langer rekken van de woorden of iets andere timing?

Of gewoon een gewaagd kort rokje dragen? :P
De aparte, losse manier van zingen draagt er wel sterk aan bij. Maar zoals ik al zei, de styling kleurde het beeld een beetje.
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:05:42 #175
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_119822772
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:03 schreef female81 het volgende:

[..]

De aparte, losse manier van zingen draagt er wel sterk aan bij. Maar zoals ik al zei, de styling kleurde het beeld een beetje.
Ik weet niet wat Barbarella is. :@

Maar liedje past wel bij haar vanwege haar scheiding enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')