Ben natuurlijk. Sandra is een grijze muis.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:42 schreef ranja het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Smaken verschillen maar ik weet wel wie ik hotter vind
twitter:RTL_TVOH twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 12:51:35Wow, Sandra van Nieuwland #TVOH staat op 1, 2 en 3 in de GfK Single Top 100! Als dat geen record is! reageer retweet
quote:Sandra van Nieuwland boekt historisch hitrecord
Zoals verwacht boekt The Voice-zangeres Sandra van Nieuwland deze week een historisch hitrecord door met haar covers van Beggin’ (origineel: Frankie Valli & The Four Seasons), Keep Your Head Up (Ben Howard) en More (Usher) de eerste drie plaatsen te bezetten in de GfK Dutch Single Top 100.
Een dergelijk prestatie is nooit eerder geleverd in de Nederlandse hitlijsten, ook niet door buitenlandse artiesten. Wel hebben The Beatles in 1964 regelmatig met drie singles in de top tien gestaan maar nooit op de plaatsen 1 t/m 3. Op 4 juli 1964 stonden The Beatles zelfs met vier singles in de top tien, te weten met Long Tall Sally (no. 1), All My Loving (no. 3), Can’t Buy Me Love (no. 7) en Twist And Shout (no. 9).
De 35-jarige Van Nieuwland, moeder van drie kinderen, is een absolute laatbloeier. Ze heeft ooit meegedaan aan de Grote Prijs Van Nederland, zingt nog steeds in een bandje in haar woonplaats Haarlem maar is nooit doorgebroken. “We hebben echt allemaal zitten slapen”, zegt Robin van Beek van 8Ball Music over Van Nieuwland. “Sandra heeft altijd voorrang gegeven aan de opvoeding van haar kinderen. Gelukkig kunnen we nu alsnog genieten van haar grote talent.”
Vanavond staat Van Nieuwland wederom in The Voice, waar zij het liedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaat vertolken. Afgaande op Van Nieuwlands huidige hitprestaties zou het zomaar kunnen dat zij volgende week weer een hitrecord boekt door met vier singles op de plaatsen 1 t/m 4 in de Single Top 100 te staan.
Dat dusquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het zegt weinig, het geeft enkel aan dat zij bij deze talentenjacht de topfavoriet is maar dat wisten we al.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:23 schreef ato het volgende:
Koos had 3 top 40 hits maar niet in de top 10)
Ik vind dit toch geweldig van Floortje
Floortje?quote:
Uhm, nee, er staat nog steeds floortje, terwijl het Sandra is die de top 3 in handen heeft en dit bovendien het topic over Sandra is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:29 schreef ato het volgende:
ik had mijzelf al gecorrigeerd toch? Deze dames zijn erg goed..
Uitgebracht als single en op het 'album' "live show 3"quote:
Daar is het Floortje topic voor.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:01 schreef ato het volgende:
Ehh ik vond she wolfvan Floortje ook erg geod
quote:
Ik ook, en dan ben ik gewoon hetero.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:42 schreef ranja het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Smaken verschillen maar ik weet wel wie ik hotter vind
Nou ben ik misschien niet geheel op de hoogte, maar volgens mij maakt hij op zijn nieuwste album nog steeds van die laidback-meuk. En daarbij zei hij veel zelf te hebben geschreven, dacht ik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:37 schreef female81 het volgende:
Dat 'ie redelijk kleurloze muziek krijgt toebedeeld, in z'n carriére na The Voice, is weer wat anders.
je had gelijk, wijn doet wonderen :-)quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:48 schreef UltraR het volgende:
[..]
Uhm, nee, er staat nog steeds floortje, terwijl het Sandra is die de top 3 in handen heeft en dit bovendien het topic over Sandra is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |