Nee, net niet. Als de jury haar 1 punt meer had gegeven dan Sandra dan was Tessa er in gebleven. Maar omdat ze al een punt minder had en het publiek ook iets van een paar tiende minder kreeg was zij er dus uit.quote:Op maandag 3 december 2012 12:55 schreef Re het volgende:
Als de jury haar net zoveel punten had gegeven als Sandra en Leona had ze volgens mij ten koste van Sandra door gemogen (weet het niet meer precies wat de percentages waren)
Ik stem niet meerquote:Op maandag 3 december 2012 15:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik verwacht dat het merendeel van de Tessa-stemmers op Sandra zal gaan stemmen. Exit Leona dus de volgende keer.
Daar gaat het programma toch om?quote:
Ja, dat mag wel zo zijn, maar ik vind het weggegooid geld.quote:Op maandag 3 december 2012 15:47 schreef BzP het volgende:
[..]
Daar gaat het programma toch om?
de stem van Holland?
was maar een beetje met het woord aan het spelen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:48 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, dat mag wel zo zijn, maar ik vind het weggegooid geld.
Omdat je teleurgesteld bent dat Tessa er uit ligt?quote:
Ik stem ook niet, uit principe (Endemol is al rijk genoeg en ik vind dat leken niet moeten bepalen wie er doorgaat). Helaas stemmen veel Nederlanders wel waardoor die achterlijke publieksjury blijft bestaan.quote:
Ik denk dat genoeg mensen haar CD zullen kopen dat ze een tweede CD zal maken, daarna zien we wel weer verder.quote:
+1quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:01 schreef notenmix het volgende:
Tessa stemmers gaan niet voor Sandra stemmen. Je had een specifieke voorkeur en als die persoon eruit ligt, ga je niet een alternatief zoeken. Stemmen kost geld.
Die muts van Oosterhuis zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat haar achtergrondmiep wint en ze zal het optreden van Sandra a.s. vrijdag wel de minste tot nu toe vinden. Dom wicht, doe mij Angela maar.
Eensch!quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:01 schreef notenmix het volgende:
Tessa stemmers gaan niet voor Sandra stemmen. Je had een specifieke voorkeur en als die persoon eruit ligt, ga je niet een alternatief zoeken. Stemmen kost geld.
Die muts van Oosterhuis zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat haar achtergrondmiep wint en ze zal het optreden van Sandra a.s. vrijdag wel de minste tot nu toe vinden. Dom wicht, doe mij Angela maar.
Ben het er gedeeltelijk mee eens. Niet wat betreft Trijntje en Leona. Als ik Sandra en Leona zie op tv, merk ik op dat er wel wederzijds respect is voor elkaar. Maar dat geldt ook voor de andere kandidaten. Saamhorigheid. Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:01 schreef notenmix het volgende:
Eens, en wat dacht je van Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaginquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:23 schreef Tommeke het volgende:
Komt ze nu ook minder op de radio please?
Met haar langzame covertjes van vrij recente platen?
Vooral haar versie van Keep Your Head Up is tenenkrommend
En dat new age ook. Heb het geluisterd op youtube. Ze mag wel wat engelse lessen nemen met die gekke tongval. Alsof ze een cochlear ear implantaat heeft.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:23 schreef Tommeke het volgende:
Komt ze nu ook minder op de radio please?
Met haar langzame covertjes van vrij recente platen?
Vooral haar versie van Keep Your Head Up is tenenkrommend
Iddquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:55 schreef kurk_droog het volgende:
Ik vond het weer niet heel goed hoor en terecht dat ze eruit ligt, Leona heeft een veel fijnere stem.
[..]
Eens, en wat dacht je van Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagin![]()
Haar liedje is op spotify te beluisteren en voor de liefhebbers te downloaden. Eigenlijk niet slecht. Ze heeft haar 'eigen' versie ervan gemaakt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:13 schreef iBenny het volgende:
Dit zou haar single zijn:
Het einde vind ik tof..
Leuk liedje, goed uitgevoerd!quote:Haar liedje is op spotify te beluisteren en voor de liefhebbers te downloaden. Eigenlijk niet slecht. Ze heeft haar 'eigen' versie ervan gemaakt.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:10 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Haar liedje is op spotify te beluisteren en voor de liefhebbers te downloaden. Eigenlijk niet slecht. Ze heeft haar 'eigen' versie ervan gemaakt.
Geen van de 'gewone nummers' zijn te downloadenquote:Op zondag 9 december 2012 12:03 schreef Dizer het volgende:
Waarom kan je haar single van Venus niet downloaden op iTunes?
Schandalig echt. Waarschijnlijk omdat ze bang zijn dat de enorme hoeveelheid downloads die Venus weer zou halen A. ten koste zou gaan van de finale-downloads en B. dat het wat genant zou zijn als bij de finale afvaller Sandra weer op 1 zou staan.quote:Op zondag 9 december 2012 17:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen van de 'gewone nummers' zijn te downloaden
het zou zomaar de reden kunnen zijn inderdaadquote:Op zondag 9 december 2012 23:07 schreef UltraR het volgende:
[..]
Schandalig echt. Waarschijnlijk omdat ze bang zijn dat de enorme hoeveelheid downloads die Venus weer zou halen A. ten koste zou gaan van de finale-downloads en B. dat het wat genant zou zijn als bij de finale afvaller Sandra weer op 1 zou staan.
je kun niet beiden doen. Dan valt het te veel opquote:Op zondag 9 december 2012 23:47 schreef jcdragon het volgende:
Maar ja, laten ze die inkomsten echt schieten?
Da's eigenlijk nog niet eens zo gek omschreven.quote:
Wat de motieven ook zijn, ik vind het pathetisch.quote:Op zondag 9 december 2012 23:07 schreef UltraR het volgende:
[..]
Schandalig echt. Waarschijnlijk omdat ze bang zijn dat de enorme hoeveelheid downloads die Venus weer zou halen A. ten koste zou gaan van de finale-downloads en B. dat het wat genant zou zijn als bij de finale afvaller Sandra weer op 1 zou staan.
quote:Op maandag 10 december 2012 10:36 schreef BzP het volgende:
Niks komt in de buurt van Sandra, dat stemmend nederland minder verstand van muziek heeft dan een baksteen bewijst johannes wel met zijn finale plaats.
Right, want die zijn allemaal voor niets op 1 beland.quote:Op maandag 10 december 2012 20:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Blij dat Nederland inziet dat het eerste nummer te doen was maar de nummers daarna om te huilen
Mee eens, one trick pony. Slowmotion Sandraquote:Op maandag 10 december 2012 20:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Blij dat Nederland inziet dat het eerste nummer te doen was maar de nummers daarna om te huilen
De eerste keer dat je die grap maakte was hij ook al niet leuk.quote:Op maandag 10 december 2012 20:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mee eens, one trick pony. Slowmotion Sandra
Is het je moeder of zo? Slowmotion Sandra. Ze is heel goed in 1 ding. Het langzaam zingen van originele nummers. Ik zeg toch nergens dat ze niet kan zingen?quote:Op maandag 10 december 2012 20:34 schreef UltraR het volgende:
[..]
De eerste keer dat je die grap maakte was hij ook al niet leuk.
Je hebt gelijk over een ding, dat is het goed zingen van langzamere versies van nummers die door anderen vertraagd zijn. The voice heeft geprobeerd de liedjes te brengen zoals More gebracht werd. Maar dat was al niet een Sandra-original en daar zijn ze dus jammerlijk in gefaald. Ik ben fan van haar uitvoering van dat liedje maar daarna heeft ze het niet meer kunnen brengen.quote:Op maandag 10 december 2012 20:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is het je moeder of zo? Slowmotion Sandra. Ze is heel goed in 1 ding. Het langzaam zingen van originele nummers. Ik zeg toch nergens dat ze niet kan zingen?
eh... Wuutquote:Op maandag 10 december 2012 20:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Johannes staat er ook bij dus het is niet te hopen.quote:Op maandag 10 december 2012 21:27 schreef iBenny het volgende:
8Ball heeft op Youtube 'officiele' fotovideo's geuploadvan Sandra, waar ze dat van andere kandidaten/optredens niet hebben gedaan.
Zal ze al een contract hebben getekend?
Dat is zijn finalesingle, van de overige 3 staat hij er ook. Maar voor de rest is het Sandraquote:Op maandag 10 december 2012 21:29 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Johannes staat er ook bij dus het is niet te hopen.
Inderdaad niet slecht 'a night like this'.quote:Op maandag 10 december 2012 18:32 schreef jcdragon het volgende:
A night like this ook al verwijderd van Spotify. Maar is nog wel op youtube te vinden.
Jij bent Nederland?quote:Op maandag 10 december 2012 20:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bij de auditie zag je ook al oude beelden, andere oude beelden, waarin ze lekker wat aan het jammen was. Maar ja, bashen op iemand is gemakkelijker, en voor sommige zieke geesten leuker, dan jezelf goed te informeren.quote:Sandra alleen slowmotion? Heb dit origineel van haar gevonden van voor de voice, niet echt slowmotion only dus
Daarmee is ze de beste van alle tvoh'squote:Op maandag 10 december 2012 20:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is het je moeder of zo? Slowmotion Sandra. Ze is heel goed in 1 ding. Het langzaam zingen van originele nummers. Ik zeg toch nergens dat ze niet kan zingen?
Forums en youtube comments zit vol met onwetende, bittere trollen die nergens verstand van hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 02:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij bent Nederland?
[..]
Bij de auditie zag je ook al oude beelden, andere oude beelden, waarin ze lekker wat aan het jammen was. Maar ja, bashen op iemand is gemakkelijker, en voor sommige zieke geesten leuker, dan jezelf goed te informeren.
Ik vind "one trick pony" wel grappig.quote:Op maandag 10 december 2012 20:34 schreef UltraR het volgende:
[..]
De eerste keer dat je die grap maakte was hij ook al niet leuk.
Ik deze opmerking, want voordat alle liedjes die Sandra voor The Voice heeft opgenomen verwijderd werden kon je horen dat er wel degelijk een andere kant is dan alleen het 'slowmo'-zingen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:58 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik vind "one trick pony" wel grappig.
Want de meeste (op Tessa na) waren "No trick pony" of phony!
je vergeet dat ze naast goed zingen ook iets anders doet: het compleet verbouwen van akkoordenschema's om de nummers beter uit te laten komen...dus ze is ras muzikantequote:Op maandag 10 december 2012 20:52 schreef portie het volgende:
Je hebt gelijk over een ding, dat is het goed zingen van langzamere versies van nummers die door anderen vertraagd zijn. The voice heeft geprobeerd de liedjes te brengen zoals More gebracht werd. Maar dat was al niet een Sandra-original en daar zijn ze dus jammerlijk in gefaald. Ik ben fan van haar uitvoering van dat liedje maar daarna heeft ze het niet meer kunnen brengen.
Van mij mag ze zingen hoe ze wilt, ik vind het allemaal betoverendquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik deze opmerking, want voordat alle liedjes die Sandra voor The Voice heeft opgenomen verwijderd werden kon je horen dat er wel degelijk een andere kant is dan alleen het 'slowmo'-zingen.
Nou ja, over dat beter uit laten komen zijn de meningen op zijn minst verdeeldquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:14 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
je vergeet dat ze naast goed zingen ook iets anders doet: het compleet verbouwen van akkoordenschema's om de nummers beter uit te laten komen...dus ze is ras muzikante
(van Van Velzen gehoord trouwens)...
Ik vind het bizar dat zowel Sandra als Barbara eruit zijn, IMO de beste zangeressen van deze TVOH
Idd, mensen klagen hier hoe ze liedjes verkeerd zingt, of verneukt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:14 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
je vergeet dat ze naast goed zingen ook iets anders doet: het compleet verbouwen van akkoordenschema's om de nummers beter uit te laten komen...dus ze is ras muzikante
(van Van Velzen gehoord trouwens)...
Ik vind het bizar dat zowel Sandra als Barbara eruit zijn, IMO de beste zangeressen van deze TVOH
Als we meer gaan horen stop ik met de radio luisteren, krijg nu nog kippenvel van BEAAAAAAAGINquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:22 schreef ato het volgende:
Tijdens de laatste 2 uitzendingen had ik het idee dat Sandra niet meer lekker in haar vel zat wat het programma betreft. meer nerveus en minder ontspannen was. Dat idee had ik hoor.
Maar ik vind haar zeker The voice en stukken beter dan de andere kandidaten. gezegend met een pracht stem.
Daar gaan wij meer van horen dan menige "talent winnaar/res"...
Wat Simon zei, echt Adele, Duffy niveau.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:22 schreef ato het volgende:
Tijdens de laatste 2 uitzendingen had ik het idee dat Sandra niet meer lekker in haar vel zat wat het programma betreft. meer nerveus en minder ontspannen was. Dat idee had ik hoor.
Maar ik vind haar zeker The voice en stukken beter dan de andere kandidaten. gezegend met een pracht stem.
Daar gaan wij meer van horen dan menige "talent winnaar/res"...
Heerlijk, kan er de hele dag naar luisteren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als we meer gaan horen stop ik met de radio luisteren, krijg nu nog kippenvel van BEAAAAAAAGIN
Nu kun je heel erg veel van de beste mevrouw vinden, maar soul en jazz zijn nou niet echt de eerste twee termen waarbij ik bij Sandra van Nieuwland moet denkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:24 schreef BzP het volgende:
[..]
Wat Simon zei, echt Adele, Duffy niveau.
Ze heeft meer jazz en soul in haar stem dan Leona ooit zal krijgen met dr uithalen
quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als we meer gaan horen stop ik met de radio luisteren, krijg nu nog kippenvel van BEAAAAAAAGIN
aan jullie adoratie voor AFCA te zien zal idd Sandra misschien net iets te hoog gegrepen zijn...quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nu kun je heel erg veel van de beste mevrouw vinden, maar soul en jazz zijn nou niet echt de eerste twee termen waarbij ik bij Sandra van Nieuwland moet denken.
Bij mensen met een inferieure muzieksmaak niet neequote:Op dinsdag 11 december 2012 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nu kun je heel erg veel van de beste mevrouw vinden, maar soul en jazz zijn nou niet echt de eerste twee termen waarbij ik bij Sandra van Nieuwland moet denken.
Haha. Een trollende mod. Het moet weer niet gekker wordenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:55 schreef Re het volgende:
[..]
[..]
aan jullie adoratie voor AFCA te zien zal idd Sandra misschien net iets te hoog gegrepen zijn...
Heh? Ik dacht juist dat je over smaak zoiets niet kon zeggen? Of is dat alleen als het in jouw voordeel is?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:07 schreef BzP het volgende:
[..]
Bij mensen met een inferieure muzieksmaak niet nee
Ik geniet van dingen in het leven.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat je zo blind fan van een wijf dat net drie dezelfde plaatjes heeft uitgebracht kunt zijn.
En dan afgeven op mensen die daar niet in trappen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat je zo blind fan van een wijf dat net drie dezelfde plaatjes heeft uitgebracht kunt zijn.
Ik vind het oprecht mooi.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En dan afgeven op mensen die daar niet in trappen.
Ik post hier mijn mening. Lees af en toe eens mee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:42 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik geniet van dingen in het leven.
En ben sinds tvoh ook fan van Sandra, daarom post ik hier.
Waarom post jij hier? (zo veel)
Ok, als je dat leuk vind.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik post hier mijn mening. Lees af en toe eens mee.
En nu?
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:06 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht mooi.
Waar moet ik intrappen?
Wat doe je hier eigenlijk?
Grappig is dat als ik de trolls vraag wat ze hier doen, dat ze dan niks weten te zeggen
Je verkracht nummers niet als je de akkoorden omgooit en de melodielijn veranderd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Moet jij weten
Intrappen in telkens maar hetzelfde doen, bestaande nummers verkrachten door het te rekken
Jij wil dat topics dus altijd alleen maar positief zijn en iedereen alleen mag posten als je dezelfde
mening hebt als de andere posters?
Jij vindt het afkraken van een beginnend artiest op een forum respectloos. Haha.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:14 schreef BzP het volgende:
[..]
Ok, als je dat leuk vind.
Ik heb wel betere dingen te doen dan op de pagina's van kandidaten die ik minder vind dingen af te kraken.
Verder vind ik het respectloos.
Heb je gehuild vrijdag?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:25 schreef BzP het volgende:
[..]
Je verkracht nummers niet als je de akkoorden omgooit en de melodielijn veranderd.
Dat is vakbekwaamheid van een echte artiest.
Sanrda had de onderscheidende stem die the voice had moeten worden.
Ze kreeg gemiddeld de beste scores van professionele muzikanten en scoort het beste in de hitlijsten.
Alleen stemmend tokkie nederland waar jij ook onder valt zien liever een 13 in een dozijn puppy oogje winnen.
Daar hadden we the soundmix show voor.
Offtopic.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:33 schreef BzP het volgende:
Echt hersenloos volk hier, dan maar verlagen tot hun niveau.
Heb je gehuild toen Borrusia jullie anaal namen in de Arena?
Totaal niet, zelfs. Maar wel offtopic. Heb je nou gehuild vrijdag?quote:
Wat heeft Ajax te maken met Sandra, niks. Blijf bij het onderwerp ipv het onderwerp te verplaatsen naar dingen waar jij denkt dat je me kan raken ( niet want ik schat Dortmund in tot de kanshebbers dus ik keek niet raar op van die uitslag ).quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:33 schreef BzP het volgende:
Echt hersenloos volk hier, dan maar verlagen tot hun niveau.
Heb je gehuild toen Borrusia jullie anaal namen in de Arena?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |