quote:Op maandag 10 december 2012 10:36 schreef BzP het volgende:
Niks komt in de buurt van Sandra, dat stemmend nederland minder verstand van muziek heeft dan een baksteen bewijst johannes wel met zijn finale plaats.
Right, want die zijn allemaal voor niets op 1 beland.quote:Op maandag 10 december 2012 20:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Blij dat Nederland inziet dat het eerste nummer te doen was maar de nummers daarna om te huilen
Mee eens, one trick pony. Slowmotion Sandraquote:Op maandag 10 december 2012 20:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Blij dat Nederland inziet dat het eerste nummer te doen was maar de nummers daarna om te huilen
De eerste keer dat je die grap maakte was hij ook al niet leuk.quote:Op maandag 10 december 2012 20:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mee eens, one trick pony. Slowmotion Sandra
Is het je moeder of zo? Slowmotion Sandra. Ze is heel goed in 1 ding. Het langzaam zingen van originele nummers. Ik zeg toch nergens dat ze niet kan zingen?quote:Op maandag 10 december 2012 20:34 schreef UltraR het volgende:
[..]
De eerste keer dat je die grap maakte was hij ook al niet leuk.
Je hebt gelijk over een ding, dat is het goed zingen van langzamere versies van nummers die door anderen vertraagd zijn. The voice heeft geprobeerd de liedjes te brengen zoals More gebracht werd. Maar dat was al niet een Sandra-original en daar zijn ze dus jammerlijk in gefaald. Ik ben fan van haar uitvoering van dat liedje maar daarna heeft ze het niet meer kunnen brengen.quote:Op maandag 10 december 2012 20:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is het je moeder of zo? Slowmotion Sandra. Ze is heel goed in 1 ding. Het langzaam zingen van originele nummers. Ik zeg toch nergens dat ze niet kan zingen?
eh... Wuutquote:Op maandag 10 december 2012 20:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Johannes staat er ook bij dus het is niet te hopen.quote:Op maandag 10 december 2012 21:27 schreef iBenny het volgende:
8Ball heeft op Youtube 'officiele' fotovideo's geuploadvan Sandra, waar ze dat van andere kandidaten/optredens niet hebben gedaan.
Zal ze al een contract hebben getekend?
Dat is zijn finalesingle, van de overige 3 staat hij er ook. Maar voor de rest is het Sandraquote:Op maandag 10 december 2012 21:29 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Johannes staat er ook bij dus het is niet te hopen.
Inderdaad niet slecht 'a night like this'.quote:Op maandag 10 december 2012 18:32 schreef jcdragon het volgende:
A night like this ook al verwijderd van Spotify. Maar is nog wel op youtube te vinden.
Jij bent Nederland?quote:Op maandag 10 december 2012 20:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bij de auditie zag je ook al oude beelden, andere oude beelden, waarin ze lekker wat aan het jammen was. Maar ja, bashen op iemand is gemakkelijker, en voor sommige zieke geesten leuker, dan jezelf goed te informeren.quote:Sandra alleen slowmotion? Heb dit origineel van haar gevonden van voor de voice, niet echt slowmotion only dus
Daarmee is ze de beste van alle tvoh'squote:Op maandag 10 december 2012 20:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is het je moeder of zo? Slowmotion Sandra. Ze is heel goed in 1 ding. Het langzaam zingen van originele nummers. Ik zeg toch nergens dat ze niet kan zingen?
Forums en youtube comments zit vol met onwetende, bittere trollen die nergens verstand van hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 02:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij bent Nederland?
[..]
Bij de auditie zag je ook al oude beelden, andere oude beelden, waarin ze lekker wat aan het jammen was. Maar ja, bashen op iemand is gemakkelijker, en voor sommige zieke geesten leuker, dan jezelf goed te informeren.
Ik vind "one trick pony" wel grappig.quote:Op maandag 10 december 2012 20:34 schreef UltraR het volgende:
[..]
De eerste keer dat je die grap maakte was hij ook al niet leuk.
Ik deze opmerking, want voordat alle liedjes die Sandra voor The Voice heeft opgenomen verwijderd werden kon je horen dat er wel degelijk een andere kant is dan alleen het 'slowmo'-zingen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:58 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik vind "one trick pony" wel grappig.
Want de meeste (op Tessa na) waren "No trick pony" of phony!
je vergeet dat ze naast goed zingen ook iets anders doet: het compleet verbouwen van akkoordenschema's om de nummers beter uit te laten komen...dus ze is ras muzikantequote:Op maandag 10 december 2012 20:52 schreef portie het volgende:
Je hebt gelijk over een ding, dat is het goed zingen van langzamere versies van nummers die door anderen vertraagd zijn. The voice heeft geprobeerd de liedjes te brengen zoals More gebracht werd. Maar dat was al niet een Sandra-original en daar zijn ze dus jammerlijk in gefaald. Ik ben fan van haar uitvoering van dat liedje maar daarna heeft ze het niet meer kunnen brengen.
Van mij mag ze zingen hoe ze wilt, ik vind het allemaal betoverendquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik deze opmerking, want voordat alle liedjes die Sandra voor The Voice heeft opgenomen verwijderd werden kon je horen dat er wel degelijk een andere kant is dan alleen het 'slowmo'-zingen.
Nou ja, over dat beter uit laten komen zijn de meningen op zijn minst verdeeldquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:14 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
je vergeet dat ze naast goed zingen ook iets anders doet: het compleet verbouwen van akkoordenschema's om de nummers beter uit te laten komen...dus ze is ras muzikante
(van Van Velzen gehoord trouwens)...
Ik vind het bizar dat zowel Sandra als Barbara eruit zijn, IMO de beste zangeressen van deze TVOH
Idd, mensen klagen hier hoe ze liedjes verkeerd zingt, of verneukt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:14 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
je vergeet dat ze naast goed zingen ook iets anders doet: het compleet verbouwen van akkoordenschema's om de nummers beter uit te laten komen...dus ze is ras muzikante
(van Van Velzen gehoord trouwens)...
Ik vind het bizar dat zowel Sandra als Barbara eruit zijn, IMO de beste zangeressen van deze TVOH
Als we meer gaan horen stop ik met de radio luisteren, krijg nu nog kippenvel van BEAAAAAAAGINquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:22 schreef ato het volgende:
Tijdens de laatste 2 uitzendingen had ik het idee dat Sandra niet meer lekker in haar vel zat wat het programma betreft. meer nerveus en minder ontspannen was. Dat idee had ik hoor.
Maar ik vind haar zeker The voice en stukken beter dan de andere kandidaten. gezegend met een pracht stem.
Daar gaan wij meer van horen dan menige "talent winnaar/res"...
Wat Simon zei, echt Adele, Duffy niveau.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:22 schreef ato het volgende:
Tijdens de laatste 2 uitzendingen had ik het idee dat Sandra niet meer lekker in haar vel zat wat het programma betreft. meer nerveus en minder ontspannen was. Dat idee had ik hoor.
Maar ik vind haar zeker The voice en stukken beter dan de andere kandidaten. gezegend met een pracht stem.
Daar gaan wij meer van horen dan menige "talent winnaar/res"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |