Heerlijk, kan er de hele dag naar luisteren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als we meer gaan horen stop ik met de radio luisteren, krijg nu nog kippenvel van BEAAAAAAAGIN
Nu kun je heel erg veel van de beste mevrouw vinden, maar soul en jazz zijn nou niet echt de eerste twee termen waarbij ik bij Sandra van Nieuwland moet denkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:24 schreef BzP het volgende:
[..]
Wat Simon zei, echt Adele, Duffy niveau.
Ze heeft meer jazz en soul in haar stem dan Leona ooit zal krijgen met dr uithalen
quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als we meer gaan horen stop ik met de radio luisteren, krijg nu nog kippenvel van BEAAAAAAAGIN
aan jullie adoratie voor AFCA te zien zal idd Sandra misschien net iets te hoog gegrepen zijn...quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nu kun je heel erg veel van de beste mevrouw vinden, maar soul en jazz zijn nou niet echt de eerste twee termen waarbij ik bij Sandra van Nieuwland moet denken.
Bij mensen met een inferieure muzieksmaak niet neequote:Op dinsdag 11 december 2012 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nu kun je heel erg veel van de beste mevrouw vinden, maar soul en jazz zijn nou niet echt de eerste twee termen waarbij ik bij Sandra van Nieuwland moet denken.
Haha. Een trollende mod. Het moet weer niet gekker wordenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:55 schreef Re het volgende:
[..]
[..]
aan jullie adoratie voor AFCA te zien zal idd Sandra misschien net iets te hoog gegrepen zijn...
Heh? Ik dacht juist dat je over smaak zoiets niet kon zeggen? Of is dat alleen als het in jouw voordeel is?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:07 schreef BzP het volgende:
[..]
Bij mensen met een inferieure muzieksmaak niet nee
Ik geniet van dingen in het leven.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat je zo blind fan van een wijf dat net drie dezelfde plaatjes heeft uitgebracht kunt zijn.
En dan afgeven op mensen die daar niet in trappen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat je zo blind fan van een wijf dat net drie dezelfde plaatjes heeft uitgebracht kunt zijn.
Ik vind het oprecht mooi.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En dan afgeven op mensen die daar niet in trappen.
Ik post hier mijn mening. Lees af en toe eens mee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:42 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik geniet van dingen in het leven.
En ben sinds tvoh ook fan van Sandra, daarom post ik hier.
Waarom post jij hier? (zo veel)
Ok, als je dat leuk vind.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik post hier mijn mening. Lees af en toe eens mee.
En nu?
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:06 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht mooi.
Waar moet ik intrappen?
Wat doe je hier eigenlijk?
Grappig is dat als ik de trolls vraag wat ze hier doen, dat ze dan niks weten te zeggen
Je verkracht nummers niet als je de akkoorden omgooit en de melodielijn veranderd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Moet jij weten
Intrappen in telkens maar hetzelfde doen, bestaande nummers verkrachten door het te rekken
Jij wil dat topics dus altijd alleen maar positief zijn en iedereen alleen mag posten als je dezelfde
mening hebt als de andere posters?
Jij vindt het afkraken van een beginnend artiest op een forum respectloos. Haha.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:14 schreef BzP het volgende:
[..]
Ok, als je dat leuk vind.
Ik heb wel betere dingen te doen dan op de pagina's van kandidaten die ik minder vind dingen af te kraken.
Verder vind ik het respectloos.
Heb je gehuild vrijdag?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:25 schreef BzP het volgende:
[..]
Je verkracht nummers niet als je de akkoorden omgooit en de melodielijn veranderd.
Dat is vakbekwaamheid van een echte artiest.
Sanrda had de onderscheidende stem die the voice had moeten worden.
Ze kreeg gemiddeld de beste scores van professionele muzikanten en scoort het beste in de hitlijsten.
Alleen stemmend tokkie nederland waar jij ook onder valt zien liever een 13 in een dozijn puppy oogje winnen.
Daar hadden we the soundmix show voor.
Offtopic.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:33 schreef BzP het volgende:
Echt hersenloos volk hier, dan maar verlagen tot hun niveau.
Heb je gehuild toen Borrusia jullie anaal namen in de Arena?
Totaal niet, zelfs. Maar wel offtopic. Heb je nou gehuild vrijdag?quote:
Wat heeft Ajax te maken met Sandra, niks. Blijf bij het onderwerp ipv het onderwerp te verplaatsen naar dingen waar jij denkt dat je me kan raken ( niet want ik schat Dortmund in tot de kanshebbers dus ik keek niet raar op van die uitslag ).quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:33 schreef BzP het volgende:
Echt hersenloos volk hier, dan maar verlagen tot hun niveau.
Heb je gehuild toen Borrusia jullie anaal namen in de Arena?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |