abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120332876
Ik draag ook rustig wat strakkere kleding. Vicks, je ziet er goed uit!

En hoera voor buikgriep ;( bluh. Dus even geen lijstjes hier
pi_120333023
*O* 75,3 vanmorgen! *O*
Bijna op straafgewicht!
BMI 25,16.. :D

Thnx LL! Beterschap!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_120333400
Gaat goed Vicky *O* *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 15 december 2012 @ 09:59:02 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120333462
Lekker hoor Vicky! *O*
  maandag 17 december 2012 @ 09:02:12 #285
319308 Tink89
To live is to dance
pi_120405839
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 08:55 schreef Vicky het volgende:
*O* 75,3 vanmorgen! *O*
Bijna op straafgewicht!
BMI 25,16.. :D

Thnx LL! Beterschap!
Netjes Vicky! Maaruhm, straafgewicht? Combi van straf en streef? ;)

Ik ben zaterdag van een paard gevallen. Van een groot paard. Een heel groot paard. En dus doet bewegen pijn. Best wel veel pijn.

Loop als een soort pinguin en zelf typen doet pijn. Vandaag is m'n werkdag om 8:00 begonnen en mag ik door tot +- 21:30 uur.... Ben benieuwd!

Vanochtend 0.4 boven m'n atl, maar daar ben ik hartstikke tevreden mee, nog steeds netjes onder de 30 :)

Vandaag even geen lijstje, loslaten is ook een onderdeel van het proces. Gisteren bij m'n moeder gegeten en die had de kip in boter gebakken. Oeps, geen kip voor mij dus. Werd alleen rijst en erwtjes. Heb 's avonds nog 3 volkorencrackers gegeten, maar voelde toch een beetje vreemd, zo'n half avondeten...

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 17 december 2012 @ 09:05:16 #286
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_120405882
Je hoeft toch niet bang te zijn voor boter? Je hebt ook vetten nodig (en eiwitten, van de kip). Of heb ik iets gemist en ben je allergisch ofzo...?
pi_120406397
Ik word gek
2 ons boven mijn startgewicht :?
dat betekend meer dan 5 kilo er aan in een week :?

en het meeste daarvan dit weekend terwijl ik niks raars heb gedaan!
een paar stukjes chocolade (5 of zo, over het hele weekend) wat wodka en toen snachts een paar frietjes maar ik vond het zo slecht dat ik nog niet de helft van mijn kleine friet op heb

;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 17 december 2012 @ 09:46:02 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120406583
:o Da's wel heel veel.
Maar dat moet er dan in een paar dagen ook wel weer vanaf zijn hoor, dat is nooit allemaal vet.
Weet je wel hoeveel kcals je dan extra zou moeten hebben gegeten boven wat je lichaam verbrandt?
Ik geloof dat 1 kilo iets van 9000 kcals is.

Maar het is niet leuk natuurlijk. -O- :{

Ik zat gisteren in de buurt van mijn atl, maar vanmorgen weer een stukje erboven. Dat krijg je ervan als je de proef-traktatie voor het kerstdiner op school zelf op eet (pizza on a stick). :+
Maar goed, nog steeds onder de 90, dus ik ben op zich al heel blij. Dat is nu voorlopig mijn doel voor de rest van het jaar, onder de 90 zijn op 31 december. :+

Het hardlopen gaat supergoed, afgelopen zaterdag 7km in 45 minuten non-stop. Dus los van een te hoog BMI, ik ben op zich best fit op dit moment. :Y
pi_120406627
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
:o Da's wel heel veel.
Maar dat moet er dan in een paar dagen ook wel weer vanaf zijn hoor, dat is nooit allemaal vet.
Weet je wel hoeveel kcals je dan extra zou moeten hebben gegeten boven wat je lichaam verbrandt?
Ik geloof dat 1 kilo iets van 9000 kcals is.

Maar het is niet leuk natuurlijk. -O- :{

Ik zat gisteren in de buurt van mijn atl, maar vanmorgen weer een stukje erboven. Dat krijg je ervan als je de proef-traktatie voor het kerstdiner op school zelf op eet (pizza on a stick). :+
Maar goed, nog steeds onder de 90, dus ik ben op zich al heel blij. Dat is nu voorlopig mijn doel voor de rest van het jaar, onder de 90 zijn op 31 december. :+

Het hardlopen gaat supergoed, afgelopen zaterdag 7km in 45 minuten non-stop. Dus los van een te hoog BMI, ik ben op zich best fit op dit moment. :Y
ik snap er ook niks van
ik vind zoveel kilo aan vocht ook echt wel raar :?
en ik zit nooit boven wat ik mag verbruiken, behalve af en toe een dagje in het weekend en toch wil het maar niet werken, op af en toe een incident na waarin ik dan opeens omlaag ga
maar dat is echt altijd maar voor een dag de laatste tijd :?

pizza on a stick klinkt wel super cool!!!!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_120406708
Raar/vaag van je vocht Rhubarbje -O-

Ik heb inmiddels alweer een kilo vocht gewonnen :D Ik was ook echt wel uitgedroogd geloof ik ...
Punt blijft wel dat ik weinig trek heb.. dus ik eet steeds een klein beetje verdeeld over de dag, tot ik weer een beetje normaal ritme kan vinden....
  maandag 17 december 2012 @ 09:51:46 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120406722
Het kan dan ook gewoon niet zo zijn dat dat klopt. Morgen zie je vast een heel ander getal. En anders even nieuwe batterijen in de weegschaal?

Heel simpel om te maken!

Maar absoluut onverantwoord! :D
  maandag 17 december 2012 @ 12:38:32 #292
319308 Tink89
To live is to dance
pi_120411764
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 09:05 schreef Aventura het volgende:
Je hoeft toch niet bang te zijn voor boter? Je hebt ook vetten nodig (en eiwitten, van de kip). Of heb ik iets gemist en ben je allergisch ofzo...?
Jups, lactose-intolerant en mag echt, echt geen boter. Ik ben niet vies van een beetje vet hoor ;)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_120411821
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
Het kan dan ook gewoon niet zo zijn dat dat klopt. Morgen zie je vast een heel ander getal. En anders even nieuwe batterijen in de weegschaal?

Heel simpel om te maken!

[ afbeelding ]

Maar absoluut onverantwoord! :D

hilarisch!
als ik ooit een feestje geef dan ga ik ze maken

ik heb de weegschaal pas 2 maanden dus dat kan het niet zijn lijkt me?
en hij heeft zo'n klein rond batterijtje dus die heb ik ook niet liggen

ik plas me wel het schompes nu dus het zal wel veel vocht zijn?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_120411832
Is je weegschaal wel helemaal goed, rhubarbje? Die van mij ging raar doen als ik hem op zijn zij weg zette. Het verschil klinkt zo onrealistisch namelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120411848
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Is je weegschaal wel helemaal goed, rhubarbje? Die van mij ging raar doen als ik hem op zijn zij weg zette. Het verschil klinkt zo onrealistisch namelijk.
:o mijn vriend zet hem wel altijd op zijn zij!!!
hoe fix je dat?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_120412350
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:41 schreef rhubarbje het volgende:

:o mijn vriend zet hem wel altijd op zijn zij!!!
hoe fix je dat?
Bij mij hielp het héél eenvoudig door hem gewoon vlak op de vloer te laten staan ;)
pi_120412384
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bij mij hielp het héél eenvoudig door hem gewoon vlak op de vloer te laten staan ;)
oh ik dacht dat ie misschien voor goed van de kook was nu
maar goed,dat gaan we dan maar eens proberen!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_120412469
De mijne in ieder geval niet! Maar als ik hem op zijn zij had gehad dan schommelde hij echt als een malle :D
Kilo's er bij, kilo's er af en dat soms met een uur er tussen.
  maandag 17 december 2012 @ 13:29:29 #299
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_120413688
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:38 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Jups, lactose-intolerant en mag echt, echt geen boter. Ik ben niet vies van een beetje vet hoor ;)
Ow ik dacht al, wat ben je Spartaans ;)
pi_120413928
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:38 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Maar dat weet je moeder toch?

Of bleef je onverwacht mee-eten?
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  maandag 17 december 2012 @ 17:20:05 #301
319308 Tink89
To live is to dance
pi_120423134
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 13:35 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Maar dat weet je moeder toch?

Of bleef je onverwacht mee-eten?
Ik ben er nog niet zo lang achter, jaartje nu. Mama had gewoon kip gebakken en niet nagedacht. Ze vindt ook wel een beetje dat 'zo'n klein beetje heus geen kwaad kan'... Lekker handig :( Is wel vaker punt van discussie. Koopt ze eten dat ik mag hebben, pleurt ze het in boter. Moeders |:(

Hier begin ik serieuze honger te krijgen. Eet bij een collegaatje vanavond (weer eens avondwerken) en ga zo maar eens polsen of we al weg kunnen...

Xx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')