abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120184992
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is idd best een behoorlijke hoeveelheid.

Je zou het evt. nog met een extra'tje aan kunnen vullen op dagen dat je sport, maar op zich is het vlgs mij niet verkeerd.
Als je ooit op een plateau komt te zitten zou je mss nog eens naar je intake kunnen kijken en mss het eea aan kunnen passen, maar dan idd naar boven en niet per se naar beneden.
Ja dat was ik al van plan ivm spieropbouw. Maar prioriteit nu is even het ergste overgewicht eraf
pi_120185315
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:30 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Meergranen is geen volkoren, vaak zit er gewoon tarwemeel in. Volkorenbrood heeft meer vezels en daardoor zit je langer vol. Niet dat dat in jouw geval per se nodig is, maar toch :)

En verder vind ik dat je goed bezig bent hoor! Zolang het vol te houden is en je jezelf niet uithongert, ben je al een heel eind. Toch vind ik 2000 kcal's bij 1.85 m en 105 kilo met een uur wandelen per dag weinig, maar daar zal ik over ophouden.

[..]

Niks concreets? Hoeveel kilo? Wanneer wil je dat bereikt hebben? Het moet niet, maar voor mij werkt het om ergens naartoe te werken...
Oh dat bedoel je. Ja ik wil toch minstens -30 kilo. Door gezond te eten.
En wanneer.. uh binnen 2 jaar is wel rieel denk ik.

Ik heb vooral last van 'vreetbuien'. Dan kan er zo een pak koekjes/snoepjes etc doorgaan.
Dat ik door de weeks alleen ben (met mijn zoon van 2,5) is daarin niet handig. Als er iets in huis is wat ik lekker vind, gaat meestal die zelfde avond nog op!
pi_120185341
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:18 schreef ymme het volgende:

[..]

Oh dat bedoel je. Ja ik wil toch minstens -30 kilo. Door gezond te eten.
En wanneer.. uh binnen 2 jaar is wel rieel denk ik.

Ik heb vooral last van 'vreetbuien'. Dan kan er zo een pak koekjes/snoepjes etc doorgaan.
Dat ik door de weeks alleen ben (met mijn zoon van 2,5) is daarin niet handig. Als er iets in huis is wat ik lekker vind, gaat meestal die zelfde avond nog op!
Niet meer die troep in huis halen lijkt me dan de oplossing
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_120185368
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:19 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Niet meer die troep in huis halen lijkt me dan de oplossing
Was ik inderdaad ook van plan.
Maar helemaal te realiseren is het ook niet. Als er dan wat in huis is (ik leef er niet alleen tenslotte) moet ik er gewoon vanaf blijven, klaar.
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:21:32 #209
319308 Tink89
To live is to dance
pi_120185418
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:20 schreef ymme het volgende:

[..]

Was ik inderdaad ook van plan.
Maar helemaal te realiseren is het ook niet. Als er dan wat in huis is (ik leef er niet alleen tenslotte) moet ik er gewoon vanaf blijven, klaar.
Klopt wel, maar kies dan dingen die jij niet zo lekker vindt en je zoontje wel. Bovendien kun je ook samen een appel eten, kikkererwten roosteren (iemand hier heeft een perfect recept) of iets anders. Voor je zoontje hoef je natuurlijk niet per se ongezond spul in huis te halen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_120185501
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:21 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Klopt wel, maar kies dan dingen die jij niet zo lekker vindt en je zoontje wel. Bovendien kun je ook samen een appel eten, kikkererwten roosteren (iemand hier heeft een perfect recept) of iets anders. Voor je zoontje hoef je natuurlijk niet per se ongezond spul in huis te halen.
:D Ik haal voor mijn zoontje dan ook meestal geen ongezond.
Die eet zelden snoep etc (meestal bij opa/oma etc).

Het ongezonde wat ik in huis haal is voor visite en man.
En verdwijnt vervolgens ook in mijn mond.
pi_120185502
Misschien ben ik wel erg radicaal, maar ik vind snoep en koekjes ook helemaal niet nodig voor kinderen. Tussendoortjes kan ook fruit, yoghurt, noten of iets als geroosterde kikkererwten zijn. Ook boerenkool'chips' uit de oven zijn verrassend lekker.

(en voor visite en man is het ook niet nodig :P )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120185522
Ik zie graag het recept van de kikkererwten (en/of boerenkool chips)

En niet zo snel concluderen dat het voor mijn zoontje is aub.
pi_120185555
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Misschien ben ik wel erg radicaal, maar ik vind snoep en koekjes ook helemaal niet nodig voor kinderen. Tussendoortjes kan ook fruit, yoghurt, noten of iets als geroosterde kikkererwten zijn. Ook boerenkool'chips' uit de oven zijn verrassend lekker.

(en voor visite en man is het ook niet nodig :P )
Niet nodig, tja.
Dan kan ik nog veel meer dingen opnoemen ;) Daar gaat het ook niet om, ik moet gewoon mezelf in mijn hand kunnen houden en gezonder gaan eten en die aanvallen achterwege laten.
pi_120185680
Wilskracht wordt overschat bij mensen die moeite hebben met van dingen afblijven en valt matig tot slecht te leren (ook al zijn er boeken die beweren van wel). Zorgen dat je niet in de situaties terecht komt waardoor je te veel gaat eten is veel belangrijker (en stukken makkelijker).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:53:41 #215
319308 Tink89
To live is to dance
pi_120186560
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Wilskracht wordt overschat bij mensen die moeite hebben met van dingen afblijven en valt matig tot slecht te leren (ook al zijn er boeken die beweren van wel). Zorgen dat je niet in de situaties terecht komt waardoor je te veel gaat eten is veel belangrijker (en stukken makkelijker).
Klopt :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:24 schreef ymme het volgende:
Ik zie graag het recept van de kikkererwten (en/of boerenkool chips)

En niet zo snel concluderen dat het voor mijn zoontje is aub.
Die conclusie trok ik alleen omdat je zei dat je alleen was met je zoontje. Ik ging er vanuit dat het daarom voor hem bedoeld was. Prima dat dat niet zo is!

Voor je visite en je man is het eigenlijk ook niet nodig hoor. Haal anders pas op vrijdag (ik neem aan dat hij dan thuis komt?) iets in huis en gooi het weg als je man weer weg gaat. Als er visite komt, kun je best uitleggen dat je probeert aan je gezondheid te werken en daarom niets in huis hebt. Je kunt ze altijd een gezond tussendoortje aanbieden...?

Misschien denk ik te zwart-wit, maar waarom zou je het jezelf zo moeilijk maken? Als ik alleen thuis zou zijn met m'n favoriete koekjes in de kast, zou ik het ook heel moeilijk vinden...

Hoe dan ook ga ik even lunchwandelen en strakjes weer wandelen. Met dit weer absoluut geen straf :D
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_120189728
Hier zijn altijd dingen in huis, maar ik haal de boodschappen niet :P Wilskracht is dus verplicht.

O: 2 boterhammen 1x smeerkaas, 1x grillworst
T: twee (volkoren)speculaasjes bij de thee (heel erg van genoten)
L: 3 crackers, 1x kaas, 1x kipfilet, 1x vruchtenhagel
T: aardbeien-banaansmoothie
A: Broccoli, aardappels, worstje

S: 50 minuten spinnen, 10 minuten trilplaat
My salvation lies in your love..
pi_120191688
wat bij mij key is geweest tot het niet meer alles op willen eten als het er is (of zelfs als het er niet is maar dan gaan halen :P ) is dat er morgen weer een dag is
en ik ben volwassen nu dus ik bepaal zelf wat ik haal en eet

ik had de neiging dingen op te willen eten omdat ik anders misschien wat zou missen
maar als ik morgen zin heb in chips dan haal ik dat toch gewoon?
ik hoef niet die ene zak te pakken puur omdat ie er is...

als iemand dit snapt? want ik leg het niet zo goed uit nu
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:39:19 #218
78918 SeLang
Black swans matter
pi_120192926

Op vakantie geweest in India :') :{
Zit nu onder m'n streefgewicht dus ik ben flink aan het vreten om weer aan te komen. 3kg moet erbij!
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:41:06 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120192991
Oei, leuke bug opgelopen daar? :o Ik wilde net zeggen dat je zo spectaculair bezit was.
Wel netjes op gewicht gebleven daarvoor trouwens! :Y _O_
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:42:36 #220
78918 SeLang
Black swans matter
pi_120193051
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
Oei, leuke bug opgelopen daar? :o Ik wilde net zeggen dat je zo spectaculair bezit was.
Wel netjes op gewicht gebleven daarvoor trouwens! :Y _O_
Ja, ziek geweest (nog steeds een beetje) en al die vegetarische meuk is ook niet goed voor je...
Mijn reisverslagen
  woensdag 12 december 2012 @ 08:45:52 #221
319308 Tink89
To live is to dance
pi_120218809
Nice!

Ik mocht vanochtend een atl noteren, ondanks de brownie die er gisterenmiddag tussen sloop...

Het gaat goed :) Ondanks de stress op m'n werk. Ben er stiekem wel trots op, vroeger ging ik eten als een malle als ik stress had.

Lijstjestijd!

O: 1 volkorenboterham met 30+kaas, beker thee, 250 ml lv hv yoghurt met een lepel kersen op siroop.
T: Granenbiscuitjes, 2. Heel veel thee.
L: 4 volkoren, 2 corned beef, 2 30+kaas. Nog meer thee.
S: Half uurtje lunchwandelen.
T: Een appel en eventueel een blokje rijstchocolade.
D: Rijst, champignons, beetje basilicumcreme, scheutje slagroom, misschien wat kipfilet erdoor, maar met wat extra groente is dat niet echt nodig voor de oplettende lezer: dit stond maandag ook al op het menu, maar toen werd het iets anders
S: Een uur paardrijden.
T: Niks meer, voor en na paardrijden geen honger.

Succes vandaag!
pi_120219131
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:42 schreef SeLang het volgende:
Ja, ziek geweest (nog steeds een beetje) en al die vegetarische meuk is ook niet goed voor je...
Iedereen die ik ken die naar India op vakantie is geweest is afgevallen. Goed vakantieland voor mensen op dieet *)
pi_120219200
Bij mij was het 7 kilo in twee weken, maar dat vreet je er in no time weer aan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_120220986
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:42 schreef SeLang het volgende:

[..]

ik eet altijd vegetarisch maar ik ben ook gewoon dik ;(

ik dacht gister mijn vocht te slim af te zijn door na het sporten in de sauna te gaan maar ik zat net nog aan de verkeerde kant van het tiental ;(
die 5 kilo was echt een incident... ik zit weer terug op waar ik laatst zo op vast zat ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_120222888
Heeft er iemand dat recept voor kikkererwten voor mij :)
  woensdag 12 december 2012 @ 14:25:55 #227
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_120228835
Die kikkererwten en boerenkoolchips ga ik maken! Ik pik hier wel vaker tips mee. Ik heb geen overgewicht (68,5 kg bij 170 cm), maar ik let wel op wat ik eet. Ik kom van 76 kg vlak na mijn bevalling in juli 2011. In mei dit jaar woog ik nog 73 en ben ik gaan low carben. De kilo's vlogen eraf. Nu stabiel, ondanks dat ik me best wel ongans eet eigenlijk...veel patat, kaasbroodjes, franse kaas, stokbrood, chocola. Het is verslavend. Ik wil niet aankomen, ik ga hier even meelurken en misschien schrijven, lijkt me goed om even bewust met voeding bezig te zijn.
pi_120228944
quote:
:o sinds wanneer dieet jij?

ben je gaan emo eten door alle R&P ellende? :o :P

ik heb echt een enorme dip vandaag
toen ik nog alles at waar ik zin in had was ik ook stabiel dus dat is niet veranderd
verder ben ik nog niet zo veel kwijt dus ik heb nog steeds overgewicht dus ik sterf nog steeds een langzame pijnlijke dood dus dat is niet veranderd
je kunt het ook nog niet aan me zien (of nou ja niemand zegt het zo ongeveer) dus dat is niet veranderd

alleen mag ik nu geen lekkere dingen ;( dat is wel veranderd
maar niet leuk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_120229016
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:29 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

:o sinds wanneer dieet jij?

ben je gaan emo eten door alle R&P ellende? :o :P

ik heb echt een enorme dip vandaag
toen ik nog alles at waar ik zin in had was ik ook stabiel dus dat is niet veranderd
verder ben ik nog niet zo veel kwijt dus ik heb nog steeds overgewicht dus ik sterf nog steeds een langzame pijnlijke dood dus dat is niet veranderd
je kunt het ook nog niet aan me zien (of nou ja niemand zegt het zo ongeveer) dus dat is niet veranderd

alleen mag ik nu geen lekkere dingen ;( dat is wel veranderd
maar niet leuk
Ik dieet niet :+ ik loop hard :+

Post in zustertopic 'Slank', maar lurk zo nu en dan nog eens hier, waar het allemaal begonnen is, die afvalstrijd van mij :P
Ja doei.
pi_120229174
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik dieet niet :+ ik loop hard :+

Post in zustertopic 'Slank', maar lurk zo nu en dan nog eens hier, waar het allemaal begonnen is, die afvalstrijd van mij :P
oh! wat goed dat je gepromoveerd bent naar slank dan!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_120229458
Oh, alweer 'n tijdje geleden hoor, met wat ups en downs, maar het gaat weer lekker de laatste tijd. Ben nu weer redelijk lang blessurevrij, dus kan dan veel hardlopen dat hakt er bij mij wel in qua gewichtsverlies 8-)

Maargoed, het kan heel lang duren voordat mensen het zien, en dan ineens dan ziet iedereen het en dan is 't heel leuk! Geloof me! :+
Ja doei.
pi_120229499
December is een kutmaand om af te vallen merk ik :') -O-
ik zit nu weer op de -10,5, vorige week 5 ons aangekomen, de week daarvoor zat ik ook weer op de -10,5, dus even stilstand
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 12 december 2012 @ 14:58:18 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120229908
Hardlopen is voor mij ook de sleutel, zowel qua verbranding als qua motivator. Goeie stofjes die vrijkomen enzo. :Y

Mijn dip omhoog is weg, zat vanmorgen weer onder de 90! *O*
pi_120230060
Ja, hier dus ook. Al baal ik wel van de ontzettende gladheid hiernu waardoor ik eigenlijk gewoon niet dúrf te lopen.. één glad plekje en de kans op een blessure en dan langer niet kunnen rennen vind ik doodeng, dus ik wacht maar gewoon tot 't dooit :@
Ja doei.
pi_120230514
Ik loop ook het liefst hard, maar heb hielspoor en moet dus zwemmen en fietsen enzo, maar dat vind ik toch minder leuk ;(
pi_120230697
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik eet altijd vegetarisch maar ik ben ook gewoon dik ;(

ik dacht gister mijn vocht te slim af te zijn door na het sporten in de sauna te gaan maar ik zat net nog aan de verkeerde kant van het tiental ;(
die 5 kilo was echt een incident... ik zit weer terug op waar ik laatst zo op vast zat ;(
Je moet juist veel drinken. Dan houdt je lijf als het goed is niet zo krampachtig vocht vast (of iig minder). Lijkt me dat de sauna een beetje het tegenovergestelde effect zal hebben.
  woensdag 12 december 2012 @ 15:37:05 #237
78918 SeLang
Black swans matter
pi_120231316
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Iedereen die ik ken die naar India op vakantie is geweest is afgevallen. Goed vakantieland voor mensen op dieet *)
Het was inderdaad mijn verkapte tip voor mensen in een dieet topic (waar ik zelf weinig te zoeken heb in principe)
Mijn reisverslagen
  woensdag 12 december 2012 @ 19:23:07 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120239675
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, hier dus ook. Al baal ik wel van de ontzettende gladheid hiernu waardoor ik eigenlijk gewoon niet dúrf te lopen.. één glad plekje en de kans op een blessure en dan langer niet kunnen rennen vind ik doodeng, dus ik wacht maar gewoon tot 't dooit :@
Ja, dat bedacht ik me ook toen ik over het bevroren gras glibberde om een plas te ontwijken dinsdag: 'Niet handig... Als je nu valt kan je mss wel heel lang niet hardlopen!'
pi_120240151
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:18 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Je moet juist veel drinken. Dan houdt je lijf als het goed is niet zo krampachtig vocht vast (of iig minder). Lijkt me dat de sauna een beetje het tegenovergestelde effect zal hebben.
nou ik denk nu dat het gewoon vet is en geen vocht want ik drink meer dan genoeg
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_120240332
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:46 schreef Mirjam het volgende:
Amen to that
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  woensdag 12 december 2012 @ 19:45:44 #241
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120240600
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:46 schreef Mirjam het volgende:
ik zit nu weer op de -10,5, vorige week 5 ons aangekomen, de week daarvoor zat ik ook weer op de -10,5, dus even stilstand
Je kan het ook anders benaderen
December is de maand om gezond te leven, af te vallen en om met kerst, oud&nieuw heerlijk genieten van alle gezonde hapjes, want die zijn er, heel veel!! Juist lekkerder. Chips, worst, vette sauzen die eten we ook in de rest van het jaar.

Als je zelf hapjes / eten mag maken is het helmaal een genot want er zijn zoveel lekkere dingen, teveel om op te noemen.. Maak er een sport van om ook aan anderen te laten proeven dat gezond ook lekker is.

Juist het dure vlees is vrij mager: hertenbiefstuk, kreeft, weet ik veel.

En wat is fijner om de beide kerstmiddagen en nieuwjaarsdag een fikse wandeling te maken, heerlijk fris een 2 uur doorstappen..

* uniekhoorn wordt zelf enthousiast :P

[ Bericht 9% gewijzigd door uniekhoorn op 12-12-2012 19:55:00 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_120257850
Nou knap dat je zo kunt denken uniekhoorn.
Ik vind december ook maar een lastige maand.
Maarach, het is altijd lastig eigenlijk.
pi_120260811
Ik heb net een groene smoothie gemaakt, maar hij was niet zo heel lekker :{
Ik deed:
1 banaan
1 doosje bosbessen
2 handjes boerenkool
1 glas water

Toen was ie dus veel te dik en kreeg ik m niet weg. Heb ik t terug in de blender gegooid met nog meer water en toen zat er bijna geen smaak meer aan. Heeft iemand tips voor andere lekkere groene smoothies? Voor mij moet er wel een zoete smaak aan zitten anders krijg ik t niet op :P
  donderdag 13 december 2012 @ 11:11:59 #244
78918 SeLang
Black swans matter
pi_120261104
Verbroken relaties zijn ook een ideale manier om af te vallen. Al is dat volgens mij alleen bij mannen zo. Vrouwen gaan dan juist vreten, toch? :P
Mijn reisverslagen
pi_120261333
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:02 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb net een groene smoothie gemaakt, maar hij was niet zo heel lekker :{
Ik deed:
1 banaan
1 doosje bosbessen
2 handjes boerenkool
1 glas water

Toen was ie dus veel te dik en kreeg ik m niet weg. Heb ik t terug in de blender gegooid met nog meer water en toen zat er bijna geen smaak meer aan. Heeft iemand tips voor andere lekkere groene smoothies? Voor mij moet er wel een zoete smaak aan zitten anders krijg ik t niet op :P
Iets wateriger spul toevoegen, zoals een sinaasappel of een komkommer.
pi_120261342
quote:
2s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:11 schreef SeLang het volgende:
Verbroken relaties zijn ook een ideale manier om af te vallen. Al is dat volgens mij alleen bij mannen zo. Vrouwen gaan dan juist vreten, toch? :P
Ik ben 35 kilo afgevallen.
pi_120261723
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Iets wateriger spul toevoegen, zoals een sinaasappel of een komkommer.
slim, thanks! :)
pi_120263379
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Je kan het ook anders benaderen
December is de maand om gezond te leven, af te vallen en om met kerst, oud&nieuw heerlijk genieten van alle gezonde hapjes, want die zijn er, heel veel!! Juist lekkerder. Chips, worst, vette sauzen die eten we ook in de rest van het jaar.

Als je zelf hapjes / eten mag maken is het helmaal een genot want er zijn zoveel lekkere dingen, teveel om op te noemen.. Maak er een sport van om ook aan anderen te laten proeven dat gezond ook lekker is.

Juist het dure vlees is vrij mager: hertenbiefstuk, kreeft, weet ik veel.

En wat is fijner om de beide kerstmiddagen en nieuwjaarsdag een fikse wandeling te maken, heerlijk fris een 2 uur doorstappen..

* uniekhoorn wordt zelf enthousiast :P
*;
Ja doei.
  donderdag 13 december 2012 @ 15:49:23 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120270676
Wow, ik liet me net even gaan en heb flink zitten snoepen van chocolaatjes en ben nu op slag doodmoe en een soort van duizelig. :') Waarom laat ik me toch iedere keer weer verleiden door die rotzooi. -O-

Ik twijfel of ik het nog kan neutraliseren door een cracker te eten oid of maar gewoon even laat gaan.

Gadver, die zooi is me echt heel zwaar gevallen ineens. :{
pi_120273740
Ik heb tegenwoordig last van 'sugar rush' als ik te veel zoetigheid heb gehad, incl chocolade. Dan voel ik me ineens heel erg opgejaagd, alsof mijn hart ook als een dolle tekeer gaat (normaal hartritme). Vroeger nooit last van, maar nu dus wel. Duizeligheid ken ik dan weer niet, BE!
  donderdag 13 december 2012 @ 20:04:15 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120279927
Weet je wat nou het allerleukst is aan afvallen? Je hyperslanke vriendinnetje in een heel mooi jurkje zien en denken 'Hmm... Daar staat eigenlijk mijn naam ook wel op qua stijl.' En dat je hem dan toevallig in de etalage ziet hangen, dat je naar binnen loopt en hem zomaar van het rek vist, even past en huppelend weer naar buiten gaat mét de buit! *O*

Weliswaar in maatje 44 ipv haar 36 maar toch... En nog in de uitverkoop ook! *O*
Heb ik even een mooi jurkje voor kerst! *)

Hier kan je de print beter zien btw.
pi_120279970
BE, gaaf! Waar? Hoe duur?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 13 december 2012 @ 20:06:45 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120280051
Steps! 34,95! *O*
  donderdag 13 december 2012 @ 21:39:21 #254
374339 mirjammajrim
Waar geen wil is, ben ik weg
pi_120284509
Echt heeeeel leuk!!
pi_120295631
Hij staat je goed BE! :D