abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 december 2012 @ 21:56:10 #103
374339 mirjammajrim
Waar geen wil is, ben ik weg
pi_119858221
Het was gezellig ja. Maar de halve kilo die er bij is gekomen vond ik niet zo gezellig.
Je hebt gelijk hoor. Vandaag ook een prima dagje gehad. Tot aan kerst heb ik even geen feestjes gelukkig. Met kerst wil ik 85 wegen. Ben nu 87,8. Dat word spannend.
pi_119862076
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
Maar was het gezellig? Dan maakt het niet uit en ga je gewoon op goede voet door nu!
We hadden het er net over dat dat 'gewoon' niet zo gewoon is }:|
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119871034
whoehoe! mijn gematigde keuzes hebben wat opgeleverd
weer onder dat tiental *O*
nu daar alleen nog ff blijven
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 3 december 2012 @ 10:14:05 #106
374339 mirjammajrim
pi_119871335
Goed zo Rhubarbje! Volhouden!

Ik weeg nu 88,3 maar ben ongesteld -O-
  maandag 3 december 2012 @ 12:45:39 #107
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119876174
Ik heb nog niet gewogen... Gisteren had mama bedacht dat we gingen Chinezen, maar ik heb 1 bordje bami met 1 gebakken banaan en een berg tjaptjoy en een heel klein beetje babi pangang en kip op.

Morgen maar even bekijken of het meevalt :)

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_119878990
ik haat de tijd van de maand.. }:|

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_119879075
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 14:13 schreef Barretje80 het volgende:
ik haat de tijd van de maand.. }:|
ik ook
hoewel ik wel echt heb geleerd om me qua snoepjes in te houden
maar self medicating met chocolade helpt nog het best tegen alle klachten ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119879268
Ja de chocolade vind ik ook zo erg. Overal zie je het ook op het moment.
En ondanks dat ik het niet koop zijn er hier toch chocoladeletters in huis. Zo gevaarlijk!
En daarbij ben ik ongesteld dus is chocolade nu helemaal niet veilig voor me. Drama!
  maandag 3 december 2012 @ 14:27:13 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_119879465
ik kreeg zaterdag mijn voornaam in chocoladeletters van mijn feeder :')
disclaimer
pi_119879651
oh ik kan voortaan dingen die in huis zijn ook goed laten liggen

ik heb bijv 2 weken geleden een blikje cola gekocht voor in het weekend en dat ligt er nu nog
zelfde met een half pak oreo koekjes
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119879766
*kwijl* Wow, je helemaal naam in chocoladeletters!
pi_119879777
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:35 schreef Beau87 het volgende:
*kwijl* Wow, je helemaal naam in chocoladeletters!
Nouja, als je Bo heet ben je natuurlijk snel klaar :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_119879817
Ja dat is waar. Maar dan nog, 2 letters zijn ook lekker!
pi_119879997
Ik vind 6 letters wel erg veel :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 3 december 2012 @ 14:42:41 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_119880042
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind 6 letters wel erg veel :D
ja, dat vond ik ook :') ik heb hem er maar een paar gegeven :')
disclaimer
  dinsdag 4 december 2012 @ 08:55:57 #118
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119908241
F*k, vanochtend opeens keihard omhoog naar 88.5. Da's gewoon 1.4 kilo erbij! Nou weet ik wel dat dit weekend niet perfect was, maar dit had ik niet zien aankomen...
het is gewoon vocht, het is gewoon vocht, het is gewoon vocht, het is er zo weer af, het is er zo weer af, het is er zo weer af...

Pfft :(
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 4 december 2012 @ 09:00:58 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119908322
Het is gewoon vocht, het is gewoon vocht, het is gewoon vocht, het is er zo weer af, het is er zo weer af, het is er zo weer af!

Maar leuk is het niet! :{ -O-

Hier is mijn gewicht echt om te janken, maar doordat ik nu al wel weer drie weken lang structureel drie keer in de week hardloop zie ik mijn lichaam wel veranderen. Mijn buik wordt strakker, komt een soort van meer naar hoog zeg maar. :@ Dus nou ja, iig dat lopen maar gewoon stug volhouden, dat eten komt vanzelf wel weer een keer. :Y
  dinsdag 4 december 2012 @ 09:32:51 #120
374339 mirjammajrim
pi_119908843
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 08:55 schreef Tink89 het volgende:
F*k, vanochtend opeens keihard omhoog naar 88.5. Da's gewoon 1.4 kilo erbij! Nou weet ik wel dat dit weekend niet perfect was, maar dit had ik niet zien aankomen...
het is gewoon vocht, het is gewoon vocht, het is gewoon vocht, het is er zo weer af, het is er zo weer af, het is er zo weer af...

Pfft :(
We zitten in hetzelfde schuitje. Ik was 87,2. Nu 88,4. Menstruatie en verjaardag zaterdag zijn de oorzaak. Ik herhaal je mantra ook steeds, hopelijk is het echt zo.
  dinsdag 4 december 2012 @ 09:33:06 #121
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119908848
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
Het is gewoon vocht, het is gewoon vocht, het is gewoon vocht, het is er zo weer af, het is er zo weer af, het is er zo weer af!

Maar leuk is het niet! :{ -O-

Hier is mijn gewicht echt om te janken, maar doordat ik nu al wel weer drie weken lang structureel drie keer in de week hardloop zie ik mijn lichaam wel veranderen. Mijn buik wordt strakker, komt een soort van meer naar hoog zeg maar. :@ Dus nou ja, iig dat lopen maar gewoon stug volhouden, dat eten komt vanzelf wel weer een keer. :Y
Ik sport ook netjes, maar werk veel te veel en dus is de regelmaat ver te zoeken... Gisteren van half 8 tot half 8 gewerkt en dus pas om 8 uur aan het avondeten. Had intussen natuurlijk honger (geen gebrek aan planning, laatste vergadering kwam er tussendoor) en heb dus te veel gegeten :(
pi_119909002
Weekend was weer bagger.. Dan mis ik regelmaat en daar gaat het vaak fout. Terwijl je dat van te voren weet :') Gelukkig ben ik daar niet de enige :@
Maandag t/m vrijdag gaat vrijwel zonder moeite. Ik hou me dan maar gewoon netjes.

Lijstje van gisteren:
O: Havermout + melk
T: beker Optimel
L: 2 bruine bolletjestosti met ham en kaas
T: 2 grapefruits
D: spinazie, aardappels en kipkrokantding + beker optimel
Ik was tegen 12 uur thuis van een concert en heb toen nog een crackertje met kaas gegeten

Vocht: 3 bakken koffie, 1 flesje water (500ml) een pot thee (1 liter) en op het concert ook nog 2 bekers water
  dinsdag 4 december 2012 @ 09:52:24 #123
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119909284
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
Weekend was weer bagger.. Dan mis ik regelmaat en daar gaat het vaak fout. Terwijl je dat van te voren weet :') Gelukkig ben ik daar niet de enige :@
Maandag t/m vrijdag gaat vrijwel zonder moeite. Ik hou me dan maar gewoon netjes.

Lijstje van gisteren:
O: Havermout + melk
T: beker Optimel
L: 2 bruine bolletjestosti met ham en kaas
T: 2 grapefruits
D: spinazie, aardappels en kipkrokantding + beker optimel
Ik was tegen 12 uur thuis van een concert en heb toen nog een crackertje met kaas gegeten

Vocht: 3 bakken koffie, 1 flesje water (500ml) een pot thee (1 liter) en op het concert ook nog 2 bekers water
Ik vind je o, t en l bij elkaar wat weinig. Ligt natuurlijk ook aan de hoeveelheden, maar een wat substantieler tussendoortje is wellicht een idee. En bruine bolletjes zijn niet heel voedzaam, als je dan ook nog dubbel beleg doet, is het veel kcals en weinig voedingsstoffen...

Verder wel netjes hoor, niet uit de band gesprongen enzo :D
pi_119939187
Pfff... Snertweek achter de rug. Teveel uren gewerkt en mijn lijf is totaal van slag. Rotte is dat mijn collega's nog veel meer uren hebben gemaakt en nog een stuk fitter zijn dan ik. Daardoor voel ik me zo'n watje. :@
Afgelopen week ook dramatisch slecht gegeten. Veel met collega's samen even snel wat gegeten, meestal dus echt rotzooi. Ik smachtte vrijdag echt naar een flinke bak sla. :P
Voor m'n gewicht is het ook niet best. Teller staat nu op + 3kg ten opzichte van april dit jaar.

Het kost me wel echt heel veel moeite om qua eten weer in het gareel te komen. Ik heb zo'n bizarre trek in zoetigheid! :X
Crashing might hurt your health.
pi_119947903
Nou ik lees hier steeds mensen die zeggen: ik snap wel wat mijn lichaam gaat doen en wat de weegschaal morgen zal zeggen etc maar dat heb ik dus echt niet he?

dit weekend bij mama en papa gegeten en die serveerde allebei frietjes (ze hebben een zelfgebakken frietjes oorlog om onze zieltjes te winnen :') ) en het was natuurlijk sinterklaas dus heb ook een chocolaatje op, en bij 1tje een dikmakend toetje etc maar toch afgevallen op maandag ochtend!

maandag gedraag ik me keurig -> dinsdagochtend: aangekomen
dinsdag gedraag ik me ook super keurig -> woensdagochtend: aangekomen

misschien werkt mijn lichaam wel verkeerd om en kom ik aan van fruit en val ik af van frietjes en chocolade O-)
zou dat even ideaal zijn *O*
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119948443
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:19 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik lees hier steeds mensen die zeggen: ik snap wel wat mijn lichaam gaat doen en wat de weegschaal morgen zal zeggen etc maar dat heb ik dus echt niet he?

dit weekend bij mama en papa gegeten en die serveerde allebei frietjes (ze hebben een zelfgebakken frietjes oorlog om onze zieltjes te winnen :') ) en het was natuurlijk sinterklaas dus heb ook een chocolaatje op, en bij 1tje een dikmakend toetje etc maar toch afgevallen op maandag ochtend!

maandag gedraag ik me keurig -> dinsdagochtend: aangekomen
dinsdag gedraag ik me ook super keurig -> woensdagochtend: aangekomen

misschien werkt mijn lichaam wel verkeerd om en kom ik aan van fruit en val ik af van frietjes en chocolade O-)
zou dat even ideaal zijn *O*
:D
Was het maar zo :@

Lijstje van gister:

O: Havermout pap (dat is 250 ml melk met 4/5 eetlepels havermout)
T: appel
T kapje met pindakaas (kreeg trek maar was nog geen lunchtijd)
L: Bak magere yoghurt met handje cruesli en een banaantje
T: 2 mandarijntjes
D: Noodles met Babi ketjap (alleen met kip ipv varkensvlees) en knapperige roerbak groenten
T: Beker optimel

Drinken: 3 bakken koffie, flesje water, 2 potten thee, 1 glaasje cola.
's Avonds nog trek in pepernoten maar niet gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2012 10:41:51 ]
  woensdag 5 december 2012 @ 10:48:51 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119948698
Het is niet ongebruikelijk hoor dat het effect vaak pas een dag of twee later te zien is. :Y
  woensdag 5 december 2012 @ 10:54:17 #128
374339 mirjammajrim
pi_119948865
Ik zit weer op de 87,6 gelukkig. Heb me afgelopen dagen netjes gedragen. Gisteren wel te horen gekregen dat ik aangenomen ben voor een baan die ik heel graag wilde! Dus dat moet natuurlijk vanavond gevierd worden met een etentje. Morgen weer back on track.
pi_119949089
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Het is niet ongebruikelijk hoor dat het effect vaak pas een dag of twee later te zien is. :Y
ik heb me alleen zaterdag laten gaan (en dan nog niet zo erg)
dus dat verklaart (voor mijn gevoel) niet waarom ik vanmorgen dan alsnog aan gekomen ben
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 5 december 2012 @ 11:32:24 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119950030
Nee, dat klopt niet echt, maar goed, het kan aan van alles liggen he... mss wat meer zout in je eten gisteren dan gemiddeld, de maan, de zon, een uurtje meer of minder geslapen...
pi_119950505
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, dat klopt niet echt, maar goed, het kan aan van alles liggen he... mss wat meer zout in je eten gisteren dan gemiddeld, de maan, de zon, een uurtje meer of minder geslapen...
ja maar dat vind ik echt wel het irritante aan dieten zeg
ik kan de logica maar niet ontdekken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119950636
Als je kijkt naar het effect op langere termijn wordt het direct logischer.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_119950817
Ja maar ik ben meer van het nu :@
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 5 december 2012 @ 11:57:43 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119950890
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:49 schreef Vanyel het volgende:
Als je kijkt naar het effect op langere termijn wordt het direct logischer.
Dat idd! :Y
Denk eventjes -O- bij een niet zo fijn getal op de weegschaal, haal daarna je schouders op en ga verder met wat je deed want over een paar dagen ziet het er allemaal heel anders uit.
pi_119950940
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat idd! :Y
Denk eventjes -O- bij een niet zo fijn getal op de weegschaal, haal daarna je schouders op en ga verder met wat je deed want over een paar dagen ziet het er allemaal heel anders uit.
ow dat doe ik ook wel hoor
ik zie er verder ook gewoon fantastisch slank uit vandaag dus die weegschaal klopt toch niet O-)
maar ik wou dat ik er wat meer begrip voor kreeg, voor mijn lichaam en zo, zoals sommige hier
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119951076
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar ik ben meer van het nu :@
Daarom alles in excel zetten en dan kijken naar de grafiekjes van hoe je tot nu kwam :Y O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_119951273
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Daarom alles in excel zetten en dan kijken naar de grafiekjes van hoe je tot nu kwam :Y O+
ik gebruik die lilyslim :Y
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119952142
Lilyslim geeft enkele nuance of vorm van verloop weer, alleen je start, eind en huidige tussenstand.

In dat opzicht is Excel dan veel handiger, vooral omdat je dan meer begrip krijgt. Precies wat je nu mist.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_119952180
oh die grafiek gaat toch wel op en neer?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119954104
Bij mij is t gewoon een lineaire fietstocht.
pi_119954570
Bij mij ook. rhubarbje gebruikt misschien een stukje functionaliteit dat wij niet kennen?

Kan je een plaatje posten?
It was delicious.
pi_119954602
oh ja ik heb nog niet zo goed gekeken maar ik dacht echt dat ie dat kon! ik moet nu weg ik zal morgen ff kijken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 6 december 2012 @ 09:39:44 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119986666
Zo heel voorzichtigjes aan begint het hier weer een beetje de goede kant op te gaan geloof ik.
Iig was de weegschaal vanmorgen weer een stuk schappelijker dan afgelopen weekend. :+

En over grafiekjes, ik gooi de mijne van twee jaar terug er nog maar eens in:

pi_119986721
Hier ook weer de goede kant op.. gisteravond op 77,2(na lang op 78 te hebben gehangen ) en vanmorgen op 75,4 maar dat komt door een vervelend buikgriepje...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_119987868
Whoe de vijf kilo voorbij! *O*
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 6 december 2012 @ 10:33:08 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119987915
Zie je nou wel! *O* :D
pi_119988210
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
Zo heel voorzichtigjes aan begint het hier weer een beetje de goede kant op te gaan geloof ik.
Iig was de weegschaal vanmorgen weer een stuk schappelijker dan afgelopen weekend. :+

En over grafiekjes, ik gooi de mijne van twee jaar terug er nog maar eens in:

[ afbeelding ]
Heb je 'm ook van maart 2010 tot en met nu?

(Het antwoord daarop is vast ja, maar de subvraag is natuurlijk: "Wil je 'm posten?").
It was delicious.
  donderdag 6 december 2012 @ 10:45:56 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119988335
Niet volledig, maar ik zou wel een heel eind kunnen komen. Inclusief enorme sprongen terug de hoogte in weer, zeg maar het punt waar ik weer opnieuw begon. :@
Ik heb wel al die tijd met vrij grote regelmaat de boel bij gehouden. :Y Maar net als nu de laatste weken weer minder omdat ik omhoog aan het stuiteren ben.

Als ik er aan denk zal ik vanavond eens kijken of ik zin heb om de hele boel in te gaan kloppen. :+
pi_119988634
Gewicht kwijtraken is makkelijker dan - daarna - stabiel blijven las ik vaak voor ik met mijn eerste poging begon. Toen begreep ik dat niet zo, maar ondertussen wel :')
In 2008 in redelijk korte tijd veel gewicht (ruim 40 kilo) kwijtgeraakt, maar het kwam er daarna ook weer vrij vlot bij.

Eind vorig jaar met een 10 kg lager startpunt een nieuwe poging gedaan. Ging weer vrij snel, maar ook nu is het erg lastig om op gewicht te blijven. Ik moet echt een knop omzetten.

Plaatje van mijn struggle:

It was delicious.
  donderdag 6 december 2012 @ 11:09:03 #150
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119989062
Het was vocht! Tijd van de maand, voor het eerst in een jaar ofzo... Dat verklaart de huilbuien, buikpijn, chagrijnigheid en het vreten. 't Is geen excuus voor de halve speculaasbrok (oke, misschien wel een hele) die ik gisteren gegeten heb, maar toen vriendjelief aanbood frietjes te halen, heb ik geweigerd en gewoon gekookt. Ik kan het wel :D

Hoe dan ook, morgen ofzo maar even kijken wat de weegschaal dan zegt... Vandaag ben ik iig goed bezig!

Xx
pi_120000366
oh ik heb ook helemaal geen lilyslim grafiek kom ik nu achter! vreemd want eerst had ik er wel een omdat ik dat fout had gedaan en toen had ik geen tikker
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 6 december 2012 @ 22:31:26 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120017564
:') Anderhalve maand lang 's avonds onhoudbare trek en nu ik besloten heb om iig voor 1 dag te kijken of 'intermittent fasting' iets voor mij zou kunnen zijn is die achterlijke drang ook meteen weg. :?

(Ik las over dat intermittent fasting in een ander topic, heb er eea over gelezen en een docu over gezien en ik vind het interessant genoeg om het eens uit te proberen. Het idee is dat je 5 dagen 75% van je onderhoud eet en 2 dagen (niet aaneengesloten) 'vast', waarbij je dan niet helemaal vast, je mag in die 24u 400-500kcal (vrouwen, mannen mogen 500-600kcal) eten. Meer info: LIF / Afvallen #2 )

Geen idee of ik het lang vol ga houden hoor, maar er kwamen in die docu echt serieus hele interessante ideeen voorbij, zoals dat je helemaal niet zomaar je metabolisme om zeep helpt bijvoorbeeld. Je lichaam zal altijd een bepaalde basisbehoefte aan energie nodig hebben, de bmr, ook al lig je de hele dag op de bank...

Anyway, niet voor hier, waar het toch vnml gaat over gewoon het aanpassen van je eetgewoontes, ik wilde eig. alleen mijn verbazing maar even uitspreken over het feit dat ik nu ineens weer wel kan wat ik al 6 weken niet kan. :?

Oh, Sometimes! Ik ben de grafiek vergeten! Sorry! Mss dit weekend... :@
  donderdag 6 december 2012 @ 22:46:52 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120018344
En nu net was ik 2 ons zwaarder dan vanmorgen! En dat terwijl ik (fouter dan fout) voor het eerst in heeeeeeeeeel lang toegegeven heb aan mijn zin in stationsfrietjes. :o
Het was een kleine portie en ik heb maar 3/4e op, de rest zat me te veel mayo op en heb ik weggedaan, maar toch... Ik had ook mijn brood al op. :@

Blijkbaar ben ik ergens vandaag een enorme berg vocht kwijt geraakt. Moest wel vaak piesen idd. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')