We hadden het er net over dat dat 'gewoon' niet zo gewoon isquote:Op zondag 2 december 2012 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
Maar was het gezellig? Dan maakt het niet uit en ga je gewoon op goede voet door nu!
ik ookquote:
Nouja, als je Bo heet ben je natuurlijk snel klaarquote:Op maandag 3 december 2012 14:35 schreef Beau87 het volgende:
*kwijl* Wow, je helemaal naam in chocoladeletters!
We zitten in hetzelfde schuitje. Ik was 87,2. Nu 88,4. Menstruatie en verjaardag zaterdag zijn de oorzaak. Ik herhaal je mantra ook steeds, hopelijk is het echt zo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:55 schreef Tink89 het volgende:
F*k, vanochtend opeens keihard omhoog naar 88.5. Da's gewoon 1.4 kilo erbij! Nou weet ik wel dat dit weekend niet perfect was, maar dit had ik niet zien aankomen...
het is gewoon vocht, het is gewoon vocht, het is gewoon vocht, het is er zo weer af, het is er zo weer af, het is er zo weer af...
Pfft
Ik sport ook netjes, maar werk veel te veel en dus is de regelmaat ver te zoeken... Gisteren van half 8 tot half 8 gewerkt en dus pas om 8 uur aan het avondeten. Had intussen natuurlijk honger (geen gebrek aan planning, laatste vergadering kwam er tussendoor) en heb dus te veel gegetenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
Het is gewoon vocht, het is gewoon vocht, het is gewoon vocht, het is er zo weer af, het is er zo weer af, het is er zo weer af!
Maar leuk is het niet!![]()
Hier is mijn gewicht echt om te janken, maar doordat ik nu al wel weer drie weken lang structureel drie keer in de week hardloop zie ik mijn lichaam wel veranderen. Mijn buik wordt strakker, komt een soort van meer naar hoog zeg maar.Dus nou ja, iig dat lopen maar gewoon stug volhouden, dat eten komt vanzelf wel weer een keer.
Ik vind je o, t en l bij elkaar wat weinig. Ligt natuurlijk ook aan de hoeveelheden, maar een wat substantieler tussendoortje is wellicht een idee. En bruine bolletjes zijn niet heel voedzaam, als je dan ook nog dubbel beleg doet, is het veel kcals en weinig voedingsstoffen...quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
Weekend was weer bagger.. Dan mis ik regelmaat en daar gaat het vaak fout. Terwijl je dat van te voren weetGelukkig ben ik daar niet de enige
Maandag t/m vrijdag gaat vrijwel zonder moeite. Ik hou me dan maar gewoon netjes.
Lijstje van gisteren:
O: Havermout + melk
T: beker Optimel
L: 2 bruine bolletjestosti met ham en kaas
T: 2 grapefruits
D: spinazie, aardappels en kipkrokantding + beker optimel
Ik was tegen 12 uur thuis van een concert en heb toen nog een crackertje met kaas gegeten
Vocht: 3 bakken koffie, 1 flesje water (500ml) een pot thee (1 liter) en op het concert ook nog 2 bekers water
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:19 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik lees hier steeds mensen die zeggen: ik snap wel wat mijn lichaam gaat doen en wat de weegschaal morgen zal zeggen etc maar dat heb ik dus echt niet he?
dit weekend bij mama en papa gegeten en die serveerde allebei frietjes (ze hebben een zelfgebakken frietjes oorlog om onze zieltjes te winnen) en het was natuurlijk sinterklaas dus heb ook een chocolaatje op, en bij 1tje een dikmakend toetje etc maar toch afgevallen op maandag ochtend!
maandag gedraag ik me keurig -> dinsdagochtend: aangekomen
dinsdag gedraag ik me ook super keurig -> woensdagochtend: aangekomen
misschien werkt mijn lichaam wel verkeerd om en kom ik aan van fruit en val ik af van frietjes en chocolade
zou dat even ideaal zijn
ik heb me alleen zaterdag laten gaan (en dan nog niet zo erg)quote:Op woensdag 5 december 2012 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Het is niet ongebruikelijk hoor dat het effect vaak pas een dag of twee later te zien is.
ja maar dat vind ik echt wel het irritante aan dieten zegquote:Op woensdag 5 december 2012 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, dat klopt niet echt, maar goed, het kan aan van alles liggen he... mss wat meer zout in je eten gisteren dan gemiddeld, de maan, de zon, een uurtje meer of minder geslapen...
Dat idd!quote:Op woensdag 5 december 2012 11:49 schreef Vanyel het volgende:
Als je kijkt naar het effect op langere termijn wordt het direct logischer.
ow dat doe ik ook wel hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat idd!
Denk eventjesbij een niet zo fijn getal op de weegschaal, haal daarna je schouders op en ga verder met wat je deed want over een paar dagen ziet het er allemaal heel anders uit.
Daarom alles in excel zetten en dan kijken naar de grafiekjes van hoe je tot nu kwamquote:
ik gebruik die lilyslimquote:Op woensdag 5 december 2012 12:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daarom alles in excel zetten en dan kijken naar de grafiekjes van hoe je tot nu kwam![]()
Heb je 'm ook van maart 2010 tot en met nu?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
Zo heel voorzichtigjes aan begint het hier weer een beetje de goede kant op te gaan geloof ik.
Iig was de weegschaal vanmorgen weer een stuk schappelijker dan afgelopen weekend.
En over grafiekjes, ik gooi de mijne van twee jaar terug er nog maar eens in:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |