Juist niet, genoeg mensen die happenquote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 15:56 schreef Menno6000 het volgende:
jij bent echt dom hahahahahahah xD
een scherm kan toch niet in één keer touchscreen worden laag opgeleide aardappel
quote:
Ik moet me ff verplaatsen in dit mongooltje die denkt dat laptops kunnen transformeren naar tablets ofzoquote:Op woensdag 28 november 2012 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Iemand dom noemen en dan xD gebruiken, the irony .
Ik vind mensen die denken dat de TS het serieus meent ook niet zo slim andersquote:Op woensdag 28 november 2012 16:00 schreef Menno6000 het volgende:
[..]
Ik moet me ff verplaatsen in dit mongooltje die denkt dat laptops kunnen transformeren naar tablets ofzo![]()
Dat kan ik niet ruiken,quote:Op woensdag 28 november 2012 16:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind mensen die denken dat de TS het serieus meent ook niet zo slim anders .
Gelukkig zijn die er, brengt tenminste nog wat humor en verbijstering meequote:Op woensdag 28 november 2012 16:04 schreef Menno6000 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ruiken,
maar er schijnen echt mensen te zijn die denken dat dit kan
QFTquote:
Inderdaad, schandalig! hahaquote:Op woensdag 28 november 2012 12:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja vervelend, ik zou Microsoft nu aanklagen, totaal onacceptabel dat je hardware niet kunt upgraden met een stuk software!
quote:Op woensdag 28 november 2012 12:38 schreef Stefan het volgende:
WTF? Heb Windows 8 gekocht maar laptopscherm wordt niet tochscreen
haha ja, hebben we nog wat om over te praten hiero hahaquote:Op woensdag 28 november 2012 16:44 schreef lucky_m3 het volgende:
Gelukkig zijn die er, brengt tenminste nog wat humor en verbijstering mee
Dat is software, geen hardwarequote:Op woensdag 28 november 2012 13:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, maar wel ineens een functie waarmee je slomotion kan filmen
quote:Op woensdag 28 november 2012 12:51 schreef Yi-Long het volgende:
Ik had een soortgelijk probleem, maar dan met Axe....![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |