Is dit jouw familie?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:34 schreef Stefan het volgende:
Aan
Redactie Kassa - BelBus (vara)
Beste redactie
ik heb een klacht over Windows 8. Er wordt veel reclame gemaakt op de ster maar ook bij echte programma's, zoals De wereld draait door ( 28 oktober) en Nieuwsuur (1 november).
Daarin wordt door experts gesuggereerd dat je W8 vooral moet gebruiken met je handen. Touchscreen dus. In de winkel (MyCom) werd dit live gedemonstreerd en ik heb het mogen proberen. Toen besloten Windows 8 te kopen. Thuis bleek echter dat het touchscreen thuis niet werkte. Je moet er een aparte touchscreen bijkopen. DAT WAS ER NIET BIJGEZET.
Ik voel me eringeluisd en ben teruggegaan. Maar de winkel neemt mijn Windows8 niet terug omdat het zegel is gebroken. Het gaat om een paar tientjes maar het is een principekwestie. Want er zullen nog veel meer mensen zijn die erintrappen.
Ik zou het leuk vinden als Kassa er aandacht aan kan besteden. Ik ben beschikbaar voor opnames en wil er graag over klagen in Kassa.
Met vriendelijke groet
Stefan Tetelepta
[adresgegevens]
Muziek staat wel op repeatquote:
Juist niet, genoeg mensen die happenquote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 15:56 schreef Menno6000 het volgende:
jij bent echt dom hahahahahahah xD
een scherm kan toch niet in één keer touchscreen worden laag opgeleide aardappel
quote:
Ik moet me ff verplaatsen in dit mongooltje die denkt dat laptops kunnen transformeren naar tablets ofzoquote:Op woensdag 28 november 2012 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Iemand dom noemen en dan xD gebruiken, the irony .
Ik vind mensen die denken dat de TS het serieus meent ook niet zo slim andersquote:Op woensdag 28 november 2012 16:00 schreef Menno6000 het volgende:
[..]
Ik moet me ff verplaatsen in dit mongooltje die denkt dat laptops kunnen transformeren naar tablets ofzo![]()
Dat kan ik niet ruiken,quote:Op woensdag 28 november 2012 16:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind mensen die denken dat de TS het serieus meent ook niet zo slim anders .
Gelukkig zijn die er, brengt tenminste nog wat humor en verbijstering meequote:Op woensdag 28 november 2012 16:04 schreef Menno6000 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ruiken,
maar er schijnen echt mensen te zijn die denken dat dit kan
QFTquote:
Inderdaad, schandalig! hahaquote:Op woensdag 28 november 2012 12:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja vervelend, ik zou Microsoft nu aanklagen, totaal onacceptabel dat je hardware niet kunt upgraden met een stuk software!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |