quote:Op woensdag 28 november 2012 08:36 schreef zwartedoos het volgende:
Bang gemaakt door iemand..tijd om daar eens goed over na te denken..
Wtf, wat een klotestreek is datquote:Op woensdag 28 november 2012 09:38 schreef pietkanarie het volgende:
Net ontdekt dat een kwaad persoon mijn mobiele nummer op een site heeft gezet met daarbij iets van: bel voor gratis seks. Staat er nu al een jaar. Zoiets had hij op een andere site ook al uitgehaald.
Ik zeg het niet snel maar sommige mensen zijn erg kansloos
![]()
en hoe vaak ben je gebeld?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:38 schreef pietkanarie het volgende:
Net ontdekt dat een kwaad persoon mijn mobiele nummer op een site heeft gezet met daarbij iets van: bel voor gratis seks. Staat er nu al een jaar. Zoiets had hij op een andere site ook al uitgehaald.
Ik zeg het niet snel maar sommige mensen zijn erg kansloos
![]()
Nogal een lage actie inderdaad. Ik ga eens even regelen dat het er af gehaald wordt.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:43 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Wtf, wat een klotestreek is dat![]()
OT: moe, de koffie houdt me wakker.
Mooi en emotioneel afscheid gehad van m'n schoonmams, maar nog wel bovenstaand gedicht kunnen voorlezen aan 't graf. Het stond op haar rouwkaart. Het was mooi.quote:Dat is de dood.
Ik sta aan de rand van het strand.
In de ochtendbries glijdt een zeilboot
naar de oceaan.
Hij is schoonheid,
hij is leven.
Ik kijk hem na
tot hij aan de horizon verdwijnt.
Naast mij zegt iemand:
"Hij is weg."
Waarheen,
uit mijn gezichtveld verdwenen,
dat is alles.
Hij draagt zijn mast even hoog
en zijn romp heeft nog altijd de kracht
om zijn menselijke lading te dragen.
Zijn verdwijning uit mijn gezichtsveld
is iets in mij, niet in hem.
En net op het ogenblik
dat iemand naast mij zegt;
"Hij is weg."
zijn er anderen die hem
aan de horizon zien verschijnen
en naar hem toe glijden,
en die vol vreugde roepen;
"Daar is hij!"
Dat is de dood.
Gecondoleerd en veel sterkte.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mooi en emotioneel afscheid gehad van m'n schoonmams, maar nog wel bovenstaand gedicht kunnen voorlezen aan 't graf. Het stond op haar rouwkaart. Het was mooi.
Dat wordt partysekxquote:Op woensdag 28 november 2012 13:18 schreef Bloempje. het volgende:
GEWELDIG
Ik heb een huis vanaf februari! Met vriendjelief!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 november 2012 13:18 schreef Bloempje. het volgende:
GEWELDIG
Ik heb een huis vanaf februari! Met vriendjelief!
Gecondoleerdquote:Op woensdag 28 november 2012 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mooi en emotioneel afscheid gehad van m'n schoonmams, maar nog wel bovenstaand gedicht kunnen voorlezen aan 't graf. Het stond op haar rouwkaart. Het was mooi.
Gecondoleerd en sterkte, meisquote:Op woensdag 28 november 2012 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:31 schreef Luxuria het volgende:
Plantenman is er weer niet
Normaal is hij er altijd om de twee weken op dinsdag of woensdag...
Knuffelquote:Op woensdag 28 november 2012 22:32 schreef Ambipur het volgende:
Ik word moe van mezelf.. Ik voel me leeg van binnen, gevoelloos. Het contact met anderen kost mij zoveel moeite. Een vriendin een app terugsturen, kost al moeite. Iemand terugbellen doe ik niet eens meer. Bah wat een nutteloos gevoel dit. Zou eens graag een aai over mijn bol willen, maar dat doen die klote muren niet. Ik vraag het morgen gewoon aan mijn gezelschap. Weigeren doen ze vast niet.
Jezus wat een zeikpost dit.
Dat leek me vanzelfsprekend.quote:
Dankjewel!quote:Op woensdag 28 november 2012 17:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Gecondoleerd
"quote:
Christus, stap anders gewoon op hem af...quote:Op donderdag 29 november 2012 08:35 schreef Luxuria het volgende:
[..]
"
Shit, hij is er nu wel
Net nu ik dacht dat hij niet meer zou komen. Nu heb ik net vandaag niet extra aandacht aan mijn uiterlijk besteed zoals de afgelopen dagen
Edit - Hij is alweer weg zonder hier boven te zijn geweest
Dat kan pas als je haar en make-up perfect zit, je je tofste kleren aan hebt, je mooiste hoge hakken...quote:Op donderdag 29 november 2012 08:48 schreef Trashcanman het volgende:
Christus, stap anders gewoon op hem af...
vrouwen die niet begrijpen dat het mannen weinig boeit als je er een keer niet tiptop bij looptquote:Op donderdag 29 november 2012 09:32 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat kan pas als je haar en make-up perfect zit, je je tofste kleren aan hebt, je mooiste hoge hakken...
Mannen die dat niet begrijpen.
mannen die sarcasme niet begrijpenquote:Op donderdag 29 november 2012 09:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
vrouwen die niet begrijpen dat het mannen weinig boeit als je er een keer niet tiptop bij loopt
Tfoe ik probeer gewoon wat duidelijkheid over mannen te scheppenquote:Op donderdag 29 november 2012 09:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mannen die sarcasme niet begrijpen
OT: voel me ok.
Enne?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:25 schreef scrub_nurse het volgende:
wat n vreselijke avond was dat , was ik toch maar thuis gebleven
pf ik zit al 2 weken binnen met mijn been in t gips, gister was de 1e dag dat ik mocht belasten en toevallig was er een etentje van mijn werk. Ik wist al dat ik die tent niks vond, maar dacht, ach ff eruit, gezellig met collega's..pff eten was niet te vreten,personeel was chagrijnig en vervolgens moesten we ook nog karaoken...nou niet dus! Helaas vond mijn collega met wie ik meereed het wel leuk...dus toch nog tot t laatste geblevenquote:
Ik ken het gevoel (enkel) en dat is erg rot.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:31 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
pf ik zit al 2 weken binnen met mijn been in t gips, gister was de 1e dag dat ik mocht belasten en toevallig was er een etentje van mijn werk. Ik wist al dat ik die tent niks vond, maar dacht, ach ff eruit, gezellig met collega's..pff eten was niet te vreten,personeel was chagrijnig en vervolgens moesten we ook nog karaoken...nou niet dus! Helaas vond mijn collega met wie ik meereed het wel leuk...dus toch nog tot t laatste gebleven
Ben je lekker?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:44 schreef Plums het volgende:
Vreemd. Ik ben het zat om deze ik te zijn.
Hier zeiken is heerlijkquote:Op donderdag 29 november 2012 21:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mensjes, cheer upYou'll be fine!
Gal spuwen is altijd goedquote:
Doe je bij mij ook wel eens. Is erg lief altijd!quote:Op donderdag 29 november 2012 22:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gal spuwen is altijd goedprobeer echter de mensen die niet lekker in hun vel zitten een hart onder de riem te steken
OT: voel me goed, verplichtingen van school voor deze week zijn klaar, morgen dagje werken.
Doe 't graagquote:Op donderdag 29 november 2012 22:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe je bij mij ook wel eens. Is erg lief altijd!
Welverdiend! Kutzooi, omdat ik pijn heb aan mijn linkerknie. Iets te enthousiast gaan rennen deze 2.5 weken. Voel pijnscheuten als ik loop.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Doe 't graagWaarom 'kutzooi'?
edit: je 6000e post aan mij besteedjeuj
Dat is zwaar klotequote:Op donderdag 29 november 2012 22:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Welverdiend! Kutzooi, omdat ik pijn heb aan mijn linkerknie. Iets te enthousiast gaan rennen deze 2.5 weken. Voel pijnscheuten als ik loop.
En ik wil echt niet zeuren, maar kutzooi, omdat rennen me helpt ontspannen en mijn hoofd leegt. Nu dus 2 weken niet. Luxe problemen
ik wil best een tijdje een man zijn hoor, ben benieuwd. regel jij een shaman?quote:
Vorige week gehad, ik leef met je mee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 04:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Verrot, voedselvergiftigingben moe maar zodra ik m'n ogen dichtdoe begint alles te draaien en moet ik overgeven
en ik moet zoveel doen morgen, fuck.
Nu pas opstaan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Opstaan en gelijk een flinke pot stevige muziek door de kamer dreunenheerlijk opstaan altijd
Onder heerlijk opstaan versta ik iets andersquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Opstaan en gelijk een flinke pot stevige muziek door de kamer dreunenheerlijk opstaan altijd
Heb de avonddienst, en heb gisteravond tot laat series gekeken, dus dan is dat een beetje geoorloofdquote:
Soms heb je van die ochtendenquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Onder heerlijk opstaan versta ik iets anders![]()
OT: Hongerrrrrrrrrr.
Nu zie ik hem zaterdag onverwachts!quote:
Gaat dit over plantenjongen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:48 schreef Luxuria het volgende:
Nu zie ik hem zaterdag onverwachts!
Want ik krijg nu een berichtje van mijn neef (een vriend van hem) met een uitnodiging voor zijn verjaardig waar die jongen dus ook komt!
Haha nee dat is niet serieus.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Gaat dit over plantenjongen?
Oh, dan hoop ik dat hij jou ook 'quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:51 schreef Luxuria het volgende:
Haha nee dat is niet serieus.
Dit gaat over een jongen waar ik vorig jaar een tijdje mee gedate heb. Kom hem nu weer vaker tegen en vind hem toch wel
Ik ga mijn best doen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, dan hoop ik dat hij jou ook '' vindt.
En anders toch maar:
[ afbeelding ]
wrm beebquote:
Dito.quote:
Je voelt je als een cracker met eiersalade. Waarom heb ik nooit zulke gevoelensquote:
Je moet denken dat je een cracker met eiersalade bent! Dan voel je het ook!quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:06 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Je voelt je als een cracker met eiersalade. Waarom heb ik nooit zulke gevoelens
Loop zequote:Op zaterdag 1 december 2012 12:07 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag ben ik wel klaar voor een flinke hardloopafstand.
Da's gewoon wanhoop. Best sneu.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:28 schreef formerjellybean het volgende:
Beetje overdonderd, had een jeugdliefde van toen ik puber was toegevoegd en krijg een hele liefdesverklaring dat die nog me nog steeds wil en dat alles nu beter zal gaan en ik heb een heel Wtf gehalte.
Ik had meer zoiets oh leuk iemand van vroeger en wil wel een keer beetje bijpraten , na dit niet meer want heel eerlijk ben ik een beetje geschrokken dat iemand van 20 jaar terug nu nog zo op me reageerd.
Ik ben er ook niet op ingegaan want het voelde voor mij totaal niet goed aan. Ik vond het gewoon te bizar. Kijk elkaar ontmoeten en gewoon kijken of het gewoon nog klinkt vriendschappelijk is niets mis mee maar dit vond ik eigenlijk een beetje creepyquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's gewoon wanhoop. Best sneu.
OT: vanavond date
Zullen we ruilen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:37 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb geen zin het huis uit te gaan.. Hoop eigenlijk, dat het nu niet doorgaat.
Hahaha, jij wilt dus het huis uit?quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:08 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Zullen we ruilen?
Nog steeds ongeduldig. Probeer me maar op mijn eigen dingen te richten aangezien ik ws. de komende dagen toch niks hoor... *ignore-status-back-to-him*
Ja, dat of gewoon gezellig bezoek... Nah ja, vermaak me sowieso wel, maar wil gewoon dat een 'bepaald iemand' reageertquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hahaha, jij wilt dus het huis uit?
Ik krijg mijn zin, hoef pas rond 22 uur het huis uit. Nog tijd zat om te relaxen.
En kun je niemand bellen voor bezoek? Of dat jij bij iemand langsloopt?quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:16 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ja, dat of gewoon gezellig bezoek... Nah ja, vermaak me sowieso wel, maar wil gewoon dat een 'bepaald iemand' reageert
Vanavond niet, zou eigenlijk ook niet thuis zijn nu, maar plannen zijn afgezegd/verzet... Rest van vriendinnen heeft al plannen of kinderenquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En kun je niemand bellen voor bezoek? Of dat jij bij iemand langsloopt?
Niet wachten tot een bepaald iemand reageert. Ik weet dat het verleidelijk is, but just don't.
Als ik thuis bleef, zou ik mezelf eens verwennen met maskertje etc.. Rook 'n joint, neem een wijntje ofzo, kom lekker tot jezelf.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Vanavond niet, zou eigenlijk ook niet thuis zijn nu, maar plannen zijn afgezegd/verzet... Rest van vriendinnen heeft al plannen of kinderen.
Weet dat ik niet moet wachten en ook al besloten dat ik dat niet ga doen, vermaak me in mijn eentje ook prima, genoeg te doen. Moet gewoon even 'kijken' naar dit gevoel van onrust (de deur uit willen e.d.) op deze manier, omdat ik het al zo lang niet heb gehad... Komt allemaal goed. Jij relax ze lekker voordat je de deur uit mag
De wijn had ik al opentrokkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ik thuis bleef, zou ik mezelf eens verwennen met maskertje etc.. Rook 'n joint, neem een wijntje ofzo, kom lekker tot jezelf.
Trouwens, waarom wachten tot een bepaald iemand reageert? Bel die persoon gewoon. Ben jij van je onrustige bui af. Spelletjes spelen is voor kinderen.
Geniet van je avond!
Ochermquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:56 schreef Andromache het volgende:
een beetje eenzaam, ik heb wat mensen gesmst of ze op de valreep uit willen want ik vind het niet leuk in mijn eentje op de bank maar niemand reageert/kan/wil. het komt even extra hard aan omdat ik gisteren een supergezellige avond heb gehad, zelfs is er vanavond ook nog iemand komen eten maar die had later haar eigen feestje dus ik zit nu alleen. ik kan natuurlijk wel gaan slapen maar in deze gemoedstoestand vraag ik me af hoe lang ik wakker ga liggen.
keuzes, keuzes.... ik hoor nu wel watercolour van pendulum op de radio dus misschien blijf ik nog even op met lekkere muziek op de achtergrond, maar het is zo veel gezelliger met iemand er bij.
morgen in ieder geval weer veel gezelligheid en daar heb ik in ieder geval zin in
van wat?quote:Op zondag 2 december 2012 00:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ocherm![]()
Ik zit ook thuis omdat ik geblesseerd bent, dus ik leef met je mee.
Complicaties van enkelbreuk + afgescheurde enkelbanden. Gefragmenteerde stukjes bot zweven los in enkel..quote:
En ik maar denken dat het acherm isquote:Op zondag 2 december 2012 00:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ocherm![]()
Ik zit ook thuis omdat ik geblesseerd bent, dus ik leef met je mee.
nee, niet wat je hebt, want dit zegt me toch niks, maar van wat je de blessuren hebt?quote:Op zondag 2 december 2012 00:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Complicaties van enkelbreuk + afgescheurde enkelbanden. Gefragmenteerde stukjes bot zweven los in enkel..
Voetbal.quote:Op zondag 2 december 2012 00:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee, niet wat je hebt, want dit zegt me toch niks, maar van wat je de blessuren hebt?
Speelde op het veld voor de lol en in de zaal met een groep vrienden competitie.quote:Op zondag 2 december 2012 01:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en in wat voor team speelt de beste man?
niet in maccabi zaalvoetbal spelenquote:Op zondag 2 december 2012 01:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Speelde op het veld voor de lol en in de zaal met een groep vrienden competitie.
Speelde..
In Israël of wat bedoel je?quote:Op zondag 2 december 2012 01:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
niet in maccabi zaalvoetbal spelen
Ben wel laatst nog in Israël geweestquote:
als laatst voelt het bij mij nooitquote:Op zondag 2 december 2012 01:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ben wel laatst nog in Israël geweest![]()
Kon ik helaas ook niet voetballen op het strand vanwege dezelfde blessure
Probleem is dat ik alles eraan heb proberen te doen. Intensieve fysiotherapie, cortison-spuiten in enkel, enkelbanden verbeteren etc.quote:Op zondag 2 december 2012 01:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
als laatst voelt het bij mij nooit
lange blessuren dan, altijd kut dan ben je er zo lang uit dat je alles weer moet oppakken.
dat is een hoop ja, zijn je enkels gewoon zo zwak of herstellen ze niet goed? als je dan weer gaat voetballen zoek je het gevaar wel op, maar zo'n lange tijd niks doen is verschrikkelijk ergerlijkquote:Op zondag 2 december 2012 01:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Probleem is dat ik alles eraan heb proberen te doen. Intensieve fysiotherapie, cortison-spuiten in enkel, enkelbanden verbeteren etc.
Maar toch ga ik er elk jaar 2 keer zo erg doorheen dat ik in verband/gips zit. Nu is besloten om te gaan opereren, maar moet nog 3 maanden wachten i.v.m. wachtlijst en tijd (ik ben af aan het studeren).
Hopelijk daarna eens ervan verlost..
Ik ben er te vaak doorheen gegaan waardoor mijn enkels dusdanig beschadigt zijn dat ik er telkens doorheen ga en de enkelbanden allemaal afscheur.quote:Op zondag 2 december 2012 01:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat is een hoop ja, zijn je enkels gewoon zo zwak of herstellen ze niet goed? als je dan weer gaat voetballen zoek je het gevaar wel op, maar zo'n lange tijd niks doen is verschrikkelijk ergerlijk
Goedemorgenquote:Op zondag 2 december 2012 04:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Te vroeg wakker. Klaarwakker zelfs.
Dates in het eerste weekend van december zijn geweldig!! Hahaha!quote:Op zondag 2 december 2012 08:56 schreef bijdehand het volgende:
Goed, gisteren een leuke date gehad en vanaf morgen knallen met de tentamens
permanente beschadiging dus.. wat een hel, je moet 3 maanden wachten en daarna nog revalideren o.i.d.?quote:Op zondag 2 december 2012 01:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben er te vaak doorheen gegaan waardoor mijn enkels dusdanig beschadigt zijn dat ik er telkens doorheen ga en de enkelbanden allemaal afscheur.
Ik ben ook aan het fitnessen nu als beweging, maar wegens het feit dat ik op zowel Maastricht als Hilversum naar school ga komt hier weinig van.
Ook zijn er dagen dat de losse stukjes bot in het enkelgewricht op plaatsen gaan zitten, zodat ik verga van de pijn en met krukken moet lopen, zoals afgelopen paar dagen..![]()
Intensief voetballen zit er niet meer in ben ik bang..
Gelukkig zijn er nog een hoop andere dingen waar ik plezier uit kan halen
Lorazepamquote:Op zondag 2 december 2012 14:12 schreef Trashcanman het volgende:
Kutzooi, paniekaanval en ik krijg mezelf maar niet echt onder controle.
Ja 3 maanden wachten, dan operatie (aan 2 kanten van de enkel) en dan 2 weken alleen maar hoog liggen en vervolgens 6 weken elke dag fysiotherapie om opnieuw te leren lopen.quote:Op zondag 2 december 2012 14:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
permanente beschadiging dus.. wat een hel, je moet 3 maanden wachten en daarna nog revalideren o.i.d.?
gelukkig, het kon in ieder geval veel slechter aflopen, sterkte
No thanks, ik heb ze niet zo vaak meer dat ik er iets voor wil innemen.quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 14:39 schreef Bienelientjee het volgende:
Kuch....au....Kuch....au...Kuch...au......Stomme rib/ribspier!
waarom stuur je dat mailtje nu niet?quote:Op zondag 2 december 2012 16:50 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb het besloten: morgen stuur ik hem een mailtje en als hij daarop reageert vraag ik of hij af wil spreken!
Ik ben benieuwd
Weet ik eigenlijk nietquote:Op zondag 2 december 2012 16:54 schreef zipper4u het volgende:
[..]
waarom stuur je dat mailtje nu niet?
quote:
okequote:Op zondag 2 december 2012 17:00 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk nietMorgen is hij aan het werk, dan ziet hij het wss redelijk snel.
Ik zie hem sowieso niet zo vaak, anders had ik het wel zo gevraagdquote:Op zondag 2 december 2012 20:39 schreef zipper4u het volgende:
[..]
oke
Mocht je hem niet meer zien na het mailtje, dan wordt het pas spannend
Gevalletje friendzone en het maar niet willen snappen?quote:Op zondag 2 december 2012 20:36 schreef zwartedoos het volgende:
Pff een vriend van me maar weer eens op zn plek gezet...zn avances beginnen me nu echt mn keel uit te hangen
Nou hij heeft gewoon een relatie, das t ergste..quote:Op zondag 2 december 2012 20:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gevalletje friendzone en het maar niet willen snappen?
Ontopic: ik heb het koud
Heeft die om jou te laten zien dat meisjes wel wat in hem zienquote:Op zondag 2 december 2012 20:54 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Nou hij heeft gewoon een relatie, das t ergste..
Nou hij is best leuk maar hij kan dit gewoon niet maken, zijn vriendin is ook een vriendin van mij. Ook al zou hij vrijgezel worden, hij is niet te vertrouwen dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 2 december 2012 20:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heeft die om jou te laten zien dat meisjes wel wat in hem zien
Heeft die zichzelf in de voet geschoten dus.quote:Op zondag 2 december 2012 21:00 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Nou hij is best leuk maar hij kan dit gewoon niet maken, zijn vriendin is ook een vriendin van mij. Ook al zou hij vrijgezel worden, hij is niet te vertrouwen dat is wel duidelijk.
sterkte alvast, wat kan helpen is chocolade eten.quote:Op zondag 2 december 2012 21:24 schreef Ernemmertje het volgende:
Koud, moe en chaotisch in mn kop. Nog steeds een beetje last van dipjes (liefdesverdriet). Betekent dat ik zometeen maar gewoon mn bedje moet opzoeken
Die aanvullingquote:Op zondag 2 december 2012 21:42 schreef zipper4u het volgende:
kut, heb er weer een grijze haar bij
Maar heb nog zat haar, luxe probleem dus
(van boven en beneden....)
lamzuipen met liefdesverdriet heeft mij nog nooit geholpenquote:Op zondag 2 december 2012 21:45 schreef zipper4u het volgende:
[..]
sterkte alvast, wat kan helpen is chocolade eten.
Of kijken naar een leuke film: ice age bijvoorbeeld.
Of jezelf ff lekker lam zuipuh
vaak zatquote:
okequote:Op zondag 2 december 2012 22:01 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
vaak zatMeestal ging ik dan mn ex lastig vallen of ik werd nog verdrietiger
Dat zijn drie héle goede tips! Dank je welquote:Op zondag 2 december 2012 21:45 schreef zipper4u het volgende:
[..]
sterkte alvast, wat kan helpen is chocolade eten.
Of kijken naar een leuke film: ice age bijvoorbeeld.
Of jezelf ff lekker lam zuipuh
WOW, ik smelt...quote:Op zondag 2 december 2012 22:22 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Dat zijn drie héle goede tips! Dank je wel
Dit dusquote:Op zondag 2 december 2012 22:41 schreef wild-r0se het volgende:
lamlendig, zit vast in een vicieuze cirkel en shit, moe,
Iemand anders dan de plantenman?quote:Op maandag 3 december 2012 08:22 schreef Luxuria het volgende:
Geweldig![]()
Afgelopen vrijdag was ik 's middags niet op mijn werk.
Toen was er een collega voor het laatst, had ik niet meer aan gedacht.
Zie ik vanmorgen een mail in mijn mailbox dat hij het jammer vond dat ik er niet was en zijn privé-emailadres erbij
Haha ja.quote:
gefeliciteerd!!quote:Op maandag 3 december 2012 11:43 schreef DjinN het volgende:
Ik voel me jarig!![]()
En dan sneeuwt het ook nog op mijn verjaardag!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 december 2012 11:43 schreef DjinN het volgende:
Ik voel me jarig!![]()
En dan sneeuwt het ook nog op mijn verjaardag!
quote:
Dankjullie wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |