Nouja, en vanaf welke kant? Boekhouding, inkoop, verkoop of magazijn?quote:
Omdat ik dat gewoon kan doen.quote:
nee dat boekje waarin alle uitkeringen heel mooi beschreven staanquote:Op woensdag 28 november 2012 13:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Omdat ik dat gewoon kan doen.
Maar je bedoelt gewoon wetgeving in een heel mooi bundeltje?
Nog meer van die Boterbartjesquote:Op woensdag 28 november 2012 13:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zit ik te lunchen, beginnen er twee aan zo'n onzalige Apple/Android/Microsoft discussie
Staatsrecht. Hadden hiervoor hoorcolleges van een docent, je ziet gelijk het verschil.quote:
Hahaha verschrikkelijk is dat he?!quote:Op woensdag 28 november 2012 13:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zit ik te lunchen, beginnen er twee aan zo'n onzalige Apple/Android/Microsoft discussie
Ik kreeg me toch een deja vuquote:Op woensdag 28 november 2012 13:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hahaha verschrikkelijk is dat he?!
Inderdaad. Gelukkig komt het bij mij tegenwoordig niet meer echt voor maar meestal geven 'gewone' docenten echt verschrikkelijk bagger hoorcollege.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Staatsrecht. Hadden hiervoor hoorcolleges van een docent, je ziet gelijk het verschil.
Heb sociaal zekerheidsrecht pas komend semester, dus daar heb ik nog niets van liggen. Wel een algemeen boek arbeidsrecht waar SZR wordt besproken in een hoofdstuk. Ik kan wel even voor je kijken vanavond?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee dat boekje waarin alle uitkeringen heel mooi beschreven staan
Waar zie jij de roosters dan al? Ik heb nog steeds niks namelijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:15 schreef Tchock het volgende:
Zo, ingeschreven voor tentamens, hertentamen en alle vakken voor de rest van dit jaar. Ik ben voorlopig weer klaar met dat teringsysteem
Volgens mij heeft het hier ook niet geholpen dus ik zou je verwachtingen wel enigszins temperen.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kreeg me toch een deja vumisschien dat ik Erik zijn "Voordat je reageert" maar ga uitprinten en op de deur van het eethok plak.
Ik kan nou niet zeggen dat ik z'n lectures vorig jaar echt interessant vond, was gewoon geschiedenis les.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Staatsrecht. Hadden hiervoor hoorcolleges van een docent, je ziet gelijk het verschil.
Rechtsgeschiedenis.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:17 schreef meneerRaab het volgende:
[..]
Ik kan nou niet zeggen dat ik z'n lectures vorig jaar echt interessant vond, was gewoon geschiedenis les.
Geen idee, heb gewoon dat rooster van die pre-inschrijving gebruikt. Roosters komen deze week online.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waar zie jij de roosters dan al? Ik heb nog steeds niks namelijk.
oh dat heb ik opzich allemaal zelf. Voor mijn tentamen arbeids en sociaalzekerheidsrecht op het hbo mag ik dat specifieke boekje meenemen, maar er verschijnt 2x per jaar een nieuw. Ik heb 2010.1 dus een nieuwe is wel eens tijd.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heb sociaal zekerheidsrecht pas komend semester, dus daar heb ik nog niets van liggen. Wel een algemeen boek arbeidsrecht waar SZR wordt besproken in een hoofdstuk. Ik kan wel even voor je kijken vanavond?
Inschrijving vakken is toch pas maandg? Of is bachelor al eerder?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:15 schreef Tchock het volgende:
Zo, ingeschreven voor tentamens, hertentamen en alle vakken voor de rest van dit jaar. Ik ben voorlopig weer klaar met dat teringsysteem
T Wordt voorgetrokken omdat hij 60 punten had in zijn eerste jaarquote:Op woensdag 28 november 2012 13:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Inschrijving vakken is toch pas maandg? Of is bachelor al eerder?
Ze doet het op zich goed hoor, maar zij behandeld de dingen die gewoon het minst interessant zijn (jurisprudentieanalyse etc). Deze beste man heeft gewoon een verhaal die zeer prettig te volgen is (zeker als geïnteresseerde in dit onderwerp).quote:Op woensdag 28 november 2012 13:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig komt het bij mij tegenwoordig niet meer echt voor maar meestal geven 'gewone' docenten echt verschrikkelijk bagger hoorcollege.
Ik heb zo'n boekje voor Fiscaal. Best handig.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
oh dat heb ik opzich allemaal zelf. Voor mijn tentamen arbeids en sociaalzekerheidsrecht op het hbo mag ik dat specifieke boekje meenemen, maar er verschijnt 2x per jaar een nieuw. Ik heb 2010.1 dus een nieuwe is wel eens tijd.
iig dank
Ah ok. Is dat vak inhoudelijk wat op het hbo?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
oh dat heb ik opzich allemaal zelf. Voor mijn tentamen arbeids en sociaalzekerheidsrecht op het hbo mag ik dat specifieke boekje meenemen, maar er verschijnt 2x per jaar een nieuw. Ik heb 2010.1 dus een nieuwe is wel eens tijd.
iig dank
Dat is dan ook een mooie prestatie.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
T Wordt voorgetrokken omdat hij 60 punten had in zijn eerste jaar
Vreselijke figurenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
T Wordt voorgetrokken omdat hij 60 punten had in zijn eerste jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |