quote:Op woensdag 28 november 2012 13:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij gaat toch niet zijn uitzicht-deerne op FOK! laten afkraken man.
Dat niet stiekum kunnenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Staat een beetje gek als ik nu foto's ga maken
pics van je vriendinquote:Op woensdag 28 november 2012 13:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat? Zelfs de mooiste vrouw op aarde is nooit goed genoeg hier.
Stiekum? Ik had beter van je verwachtquote:
ik weet heus wel dat het stiekem isquote:Op woensdag 28 november 2012 13:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Stiekum? Ik had beter van je verwacht
Veel mee gewerkt dan? Het is opzich wel prima enkel beetje teveel handelingen voor alles en veel restricties.. maar ach. C'est la viequote:Op woensdag 28 november 2012 12:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
alles wat alle andere mensen er ook tegen hebben
Is goed manquote:Op woensdag 28 november 2012 13:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik weet heus wel dat het stiekem is
half jaar langquote:Op woensdag 28 november 2012 13:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Veel mee gewerkt dan? Het is opzich wel prima enkel beetje teveel handelingen voor alles en veel restricties.. maar ach. C'est la vie
In KPD of wat?quote:
Ik kan natuurlijk heel bot gaan doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
heb jij een kleine gids voor de sociale zekerheid?
Hartstikke bedankt!quote:Op woensdag 28 november 2012 12:57 schreef N0rah het volgende:
[..]
Dropbox.![]()
Ik kan 't wel naar je toe mailen.
hoezo?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk heel bot gaan doen.
Wat geeft die man?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt!
Was net aan het proberen om het hoorcollege te herproduceren maar de fijne kantjes van de aantekeningen zijn er dan vanaf natuurlijk. Als het goed is heb je mijn mail nog in je box of DM zitten toch?
Prof. De Lange mag ik nu al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |