Ook een Windows-fan!quote:Op maandag 3 december 2012 21:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zit elke dag 2,5 uur in de trein, en als handheld voor de xbox
En ik heb nog een Windows Phone![]()
ja heb ik ookquote:Op maandag 3 december 2012 21:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ook een Windows-fan!Lumia 800 hier, maar ik ga denk ik dat ding verkopen en de 920 halen.
nokia heeft momenteel nog een uitverkoop oid om van hun lumia 800 en 900 af te komenquote:Op maandag 3 december 2012 21:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ook een Windows-fan!Lumia 800 hier, maar ik ga denk ik dat ding verkopen en de 920 halen.
quote:Beste Marko,
Bedankt voor uw bestelling bij Microsoft op 1 december 2012. De volgende producten zijn verzonden. Als u met een creditcard hebt betaald, is het bedrag nu op uw creditcard in rekening gebracht.
We hebben deze bestelling via FedEx naar u verzonden, met onderstaand(e) trackingnummer(s).
Product-SKU Productnaam Bestelde hoeveelheid Verzonden aantal Totaalaantal verzonden Bedrag
7XR-00003 Surface mit Windows RT 1 1 1 ¤ 479.00
Verzendgegevens
En dan heb je een verouderde telefoon met een verouderd OS dat niet meer wordt ondersteund.quote:Op maandag 3 december 2012 22:03 schreef andreas612 het volgende:
[..]
nokia heeft momenteel nog een uitverkoop oid om van hun lumia 800 en 900 af te komenkan m'n desire van dik 2,5 jaar oud nog voor zo'n 90eu verpatsen aan nokia mits ik één van die twee koop
dat ook inderdaad, maarja, nu ookquote:Op maandag 3 december 2012 22:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En dan heb je een verouderde telefoon met een verouderd OS dat niet meer wordt ondersteund.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
uw bestelling bij Microsoft op 1 december 2012. De volgende producten zijn verzonden. Als u
Die actie was toch om juist een Lumia 800 of 900 te kopen?quote:Op maandag 3 december 2012 22:03 schreef andreas612 het volgende:
[..]
nokia heeft momenteel nog een uitverkoop oid om van hun lumia 800 en 900 af te komenkan m'n desire van dik 2,5 jaar oud nog voor zo'n 90eu verpatsen aan nokia mits ik één van die twee koop
ja inderdaad, ben wel blijquote:Op maandag 3 december 2012 22:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]![]()
![]()
VET!!!
Zei toch dat het rap zou gaan! Hopelijk heb je hem morgen al man!
Volgende week, dan koop ik mijn 940 euro gaming laptop en ga ik zo van: FUCK DIE NICE RIG DIE THUIS HEB WANT IK GA BIJ VRIENDEN GAMEN ALLES.quote:Op maandag 3 december 2012 22:34 schreef Boterbartje het volgende:
Januari; dan koop ik m'n NOKIA Lumia 920 en ga ik zo van; FUCK DIE IPHONES ALLES
Hoe kom je aan dat geld?quote:Op maandag 3 december 2012 23:28 schreef Skillstorm het volgende:
Hehe, ik heb ook besloten om beiden mijn ouders een Google Nexus 7 cadeau te doen.Gaat alleen wat langer duren voordat ze die kunnen krijgen.
Android is absoluut niks mee. Vooral als je weet dat mijn ouders tussen de 45-55 zitten.quote:Op maandag 3 december 2012 23:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat geld?En: Android.
Vind het ontzettend buggy, maar goed.quote:Op maandag 3 december 2012 23:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Android is absoluut niks mee.
En studentenlening.
Nee, studentenlening. Van de ING mag ik maximaal 1000 lenen, en als ik klaar ben met mijn studie mag ik het afbetalen.quote:Op maandag 3 december 2012 23:34 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Vind het ontzettend buggy, maar goed.Hmmm ok, ben zelf niet zo van eerst lenen en dan kopen.
Ja, maar ik ben sowieso niet van het lenen.quote:Op maandag 3 december 2012 23:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, studentenlening. Van de ING mag ik maximaal 1000 lenen, en als ik klaar ben met mijn studie mag ik het afbetalen.Natuurlijk ook daarvoor.
Tja.quote:Op maandag 3 december 2012 23:38 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben sowieso niet van het lenen.Ok, ik sta wel wat rood, dus strikt gezien ben ik ook aan het lenen.
quote:Op maandag 3 december 2012 23:39 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tja.Ik wil ze ook eens wat cadeau doen, mijn vader doet al heel lang met dezelfde laptop, vind ik best zielig.
Er zal altijd nieuwe hardware in ontwikkeling zijn. Zo kun je eeuwig blijven wachten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 03:52 schreef Gary_Oak het volgende:
http://www.microsoftsurfa(...)-microsft-surface-2/
Verdomme, toch maar even wachten?Heb nu tijdelijk toch het geld niet (pas over een maand of twee), dan kan ik net zo goed die twee maanden laten uitrekken tot 10 ofzo.
Nee, maar het is meestal zo dat de opvolger van het eerste product een véél betere ontwikkeling is, ten opzichte van latere verbeteringen, van 2 naar 3 bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er zal altijd nieuwe hardware in ontwikkeling zijn. Zo kun je eeuwig blijven wachten.
Pro is nog niet eens uit he grappenmaker, niet eens in de VS ofzo. Die komt pas in januari en pas ergens in 2020 in Nederlandquote:
Ah ok.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Pro is nog niet eens uit he grappenmaker, niet eens in de VS ofzo. Die komt pas in januari en pas ergens in 2020 in Nederland
Nee komt in januari pas.. nu is enkel de RT verkrijgbaarquote:Op woensdag 5 december 2012 15:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah ok.
Dacht dat die in de US al uit was.
En dit inderdaad!quote:
Wtf?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Pro is nog niet eens uit he grappenmaker, niet eens in de VS ofzo. Die komt pas in januari en pas ergens in 2020 in Nederland
Op fotquote:Op woensdag 5 december 2012 16:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Surface_1 by MarkoAlmelo, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Surface_2 by MarkoAlmelo, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Surface_3 by MarkoAlmelo, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Surface_4 by MarkoAlmelo, on Flickr
Op foto's en video's lijkt hij altijd wat dikker dan een iPad, maar volgens mij is hij best dun en voelt het ook zo aan, toch?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Surface_1 by MarkoAlmelo, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Surface_2 by MarkoAlmelo, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Surface_3 by MarkoAlmelo, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Surface_4 by MarkoAlmelo, on Flickr
Zeker! maar hij is wel ietsje aan de zware kant.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Op fot
[..]
Op foto's en video's lijkt hij altijd wat dikker dan een iPad, maar volgens mij is hij best dun en voelt het ook zo aan, toch?
Bij wijze van spreken.. wat dat betreft zit het productieproces nog niet helemaal 100% goed in elkaar... daar is Tim Cook erg goed in; is natuurlijk ook erg lastig om miljoenen dingen te plannen om de voorraden overal goed te hebben en om na aankondiging al snel te kunnen leveren zonder grote voorraden aan te leggen wat weer veel geld kost. Tim Cook kan dat erg goed maar verder is het natuurlijk een zak hooiquote:
Ongeveer even zwaar als een gemiddelde paperback?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zeker! maar hij is wel ietsje aan de zware kant.
Alsof jij zo dun bentquote:Op woensdag 5 december 2012 18:48 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ongeveer even zwaar als een gemiddelde paperback?
Iphone.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:52 schreef o.us2.0 het volgende:
Lumia 920
Ativ S
Twijfel nu echt of ik mijn S3 moet verruilen voor de iPhone 5 of W8, ben 't na drie jaar Android wel zat
Ik wil ook.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:43 schreef Boterbartje het volgende:
Hij is besteld! Volgende week lekker mee spelen
Met dank aan MarkoAlmelovoor het doorhakknoopmoment.
Goede tip voor iedereen; hij autoriseert wel in chrome maar maakt de transactie niet af. In IE doet die het wel. Vraag me af of dit vanwege concurrentie is (wat ik vermoed) want dat Microsoft geen rekening houdt met optimalisatie voor andere browsers kan ik me niet voorstellen eigenlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |