tunnels niet maar, meer trechter achtige constructies met een snel rond draaiend stuk metaal aan het einde. Laser er boven op zodat die kan meten hoe groot de zombie is die er aan komt en zich daar aan kan aanpassen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wil je overal tunnels gaan bouwen![]()
Ik denk wel dat je iets standvastigere oplossingen kan klussen, met hekken waar zo nu en dan spiezen naar beneden komen vallen oid, of van die vuilnispers-ideeen. Gewoon met technologie oplossen die problemenMisschien ook self-exploding kettingen ieder zijn/haar nek, zodat je hoofd ontploft bij een hartstilstand/ gestopte bloedtoevoer, zodat er geen onverwachtse nieuwe zombies opduiken?
quote:
Malediven, klinkt niet gek.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:56 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, of op eilanden gaan wonen, maar ik weet niet of ze zichzelf nou eigenlijk wel of niet over/ door water kunnen verplaatsen
Ligt aan de zombie, ze kunnen nooit zwemmen, maar ze zouden in principe over de bodem van de zee kunnen lopen. Of ze dan het eiland bereiken, en wat daarvoor het motief zou zijn, zou ik niet weten, dus ik denk dat je behoorlijk veilig bent op een eiland (mits daar geen zombies van nature zijn).quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:56 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, of op eilanden gaan wonen, maar ik weet niet of ze zichzelf nou eigenlijk wel of niet over/ door water kunnen verplaatsen
Weleens geprobeerd te lopen over de bodem van een zwembad? Niet te doen. Laat staan over de bodem van de zee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ligt aan de zombie, ze kunnen nooit zwemmen, maar ze zouden in principe over de bodem van de zee kunnen lopen. Of ze dan het eiland bereiken, en wat daarvoor het motief zou zijn, zou ik niet weten, dus ik denk dat je behoorlijk veilig bent op een eiland (mits daar geen zombies van nature zijn).
Nee daat bedoel ik, misschien met heel veel geluk dat ze ergens aanspoelen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Weleens geprobeerd te lopen over de bodem van een zwembad? Niet te doen. Laat staan over de bodem van de zee.
Leuk als ie doodgaat midden in de groepquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Misschien ook self-exploding kettingen ieder zijn/haar nek, zodat je hoofd ontploft bij een hartstilstand/ gestopte bloedtoevoer, zodat er geen onverwachtse nieuwe zombies opduiken?
Dat is natuurlijk ook wel weer makkelijk op te lossen door eerst een paar minuten een alarmsignaal te geven, misschien ook wel met lichtsignalen voor de doven, zolang die persoon dan een zombie aan het worden is is dat in ieder geval voor iedereen duidelijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:52 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Leuk als ie doodgaat midden in de groep
Hoe gaat dat werken als je thuis zit en de pleuris breekt uit? Trek jij even een laser en zo'n constructie uit je voorraadkast?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:56 schreef Pakspul het volgende:
[..]
tunnels niet maar, meer trechter achtige constructies met een snel rond draaiend stuk metaal aan het einde. Laser er boven op zodat die kan meten hoe groot de zombie is die er aan komt en zich daar aan kan aanpassen.
Ja toch, you can't beat them? Join themquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:39 schreef Jabberwocky het volgende:
Voor alle survival experts hier:
[ afbeelding ]
In Land of the Dead (zo'n Romero film) lopen ze ook onder water, dacht ik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:34 schreef Jabberwocky het volgende:
In het boek World War Z zit de bodem van de oceaan vol met zombies. Sowieso wel een aanrader, mocht iemand hier 't nog niet hebben gelezen.
[..]
Hoe gaat dat werken als je thuis zit en de pleuris breekt uit? Trek jij even een laser en zo'n constructie uit je voorraadkast?
de stroming zal ze sowieso uitelkaar rukkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:38 schreef MichaelScott het volgende:
Lijkt mij dat een zombie niet genoeg kracht heeft om tegen de zeestroming in te lopen. Vooral omdat ze in TWD al amper vooruit komen.
en klimmen zijn ze ook niet zo goed in, dus ze blijven bij de eerste zandbank steken. En ze zwellen op, net als die putzombie.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:38 schreef MichaelScott het volgende:
Lijkt mij dat een zombie niet genoeg kracht heeft om tegen de zeestroming in te lopen. Vooral omdat ze in TWD al amper vooruit komen.
Dit snap ik dus ook niet zo goed. Een stevige greppel zou al zoveel kunnen helpen, maar daar komen ze blijkbaar nog niet op.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:20 schreef Maniakje het volgende:
[..]
Niet zozeer in m'n eigen omgeving, maar had graag een greppel-achtig iets willen graven een eindje rondom de boerderij als ik daar gezeten had. Mooi plekje was datondanks de saaie afleveringen eromheen. Dan ligt er af en toe een stapeltje zombies in, dus regelmatig ff in wat hoofden prikken/de fik erin. En een stevige verwijderbare loopplank maken, zodat je ook zelf met de auto oversteken kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |