^^quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:47 schreef laziness het volgende:
Heel veel sterkte morgen Mo en Wolve
is je vriezer niet groot genoeg om een beetje te kunnen voorkoken/invriezen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
https://www.tankenprofite(...)untry=NL&language=nl
Vanavond waren we allebei laat, dus het werden frietjes als D![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 09:16 schreef V1z0R het volgende:
Of je neemt wat eiwitten na het sporten Perr
Nu ik het zo opschrijf valt het inderdaad mee. Ik heb in ieder geval redelijke keuzes gemaakt en niet de hele zak cashews leeg gegeten. Omdat ik blijkbaar nog echt trek had dus die dubbele boterham gepakt, en dat hielp wel. Die pannekoeken van vanmorgen waren fijn comfortfood want voel me niet echt lekker/vrolijk vandaag, alleen hielp dat helaas niet echt. Wel fijn om te weten dat dat gewoon ook in een normale dag past.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:38 schreef MarMar het volgende:
Voor een uit de hand gelopen lijstje vind ik dat reuze meevallen Quin.
Bij de D flink wat groente en een goed stukje vlees of vis en dan later nog een gezonde T en dan kom je een heel eind denk ik,
Yay! Misschien van het weekend eens checkenquote:Op woensdag 28 november 2012 09:30 schreef Perruche het volgende:
[..]. Kan misschien een ei erin koken
Maria, hij is echt lekker! komt uit het boek van Yvette van Boven, maar als je op haar naam zoekt op Google met "quinoa cake" kom je ook bij het recept. Na een dagje staan is ie nog lekkerder
ja, dat zal het wel worden jaquote:Op woensdag 28 november 2012 09:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat heerlijk onhandig!![]()
Paar minuten eerder weggaan en een kaartje pinnen op het station?
quote:Op woensdag 28 november 2012 09:30 schreef Perruche het volgende:
[..]. Kan misschien Ik ga sowieso een ei of twee erin koken
Maria, hij is echt lekker! komt uit het boek van Yvette van Boven, maar als je op haar naam zoekt op Google met "quinoa cake" kom je ook bij het recept. Na een dagje staan is ie nog lekkerder
Oh dat kan gewoon nog wel? Handig om te wetenquote:Op woensdag 28 november 2012 09:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat heerlijk onhandig!![]()
Paar minuten eerder weggaan en een kaartje pinnen op het station?
quote:Op woensdag 28 november 2012 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, alleen moet je op het scherm ff op 'ik heb geen shitkaart' rammen. Dan krijg het standaard kaartjes bestelscherm.
Ik was ook al benieuwd wat quinoa cake was. Ik eet quinoa eigenlijk alleen als maaltijdsalade.. Maar dit is dus quinoa appel cake? Of heb ik een verkeerd recept gevonden?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:30 schreef Perruche het volgende:
[..]. Kan misschien een ei erin koken
Je bedoeltquote:
Maar de prijzen zijn eindelijk weer onder de 1,70!quote:
Waar? Mijn BP express met 10 cent korting zit nog steeds op 1,71quote:Op woensdag 28 november 2012 09:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar de prijzen zijn eindelijk weer onder de 1,70!![]()
Gulden?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar de prijzen zijn eindelijk weer onder de 1,70!![]()
Makro en op bepaalde tijdstippen de Tango, heb ik uit betrouwbare bron.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:00 schreef laziness het volgende:
[..]
Waar? Mijn BP express met 10 cent korting zit nog steeds op 1,71
En schijt aan benzine, schijt aan de ov chipkaart en schijnt aan niet kunnen fietsen sinds de bevalling![]()
Zuid-oost Drenthe, Tankstation Fieten om precies te wezen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:00 schreef laziness het volgende:
[..]
Waar? Mijn BP express met 10 cent korting zit nog steeds op 1,71
quote:Op woensdag 28 november 2012 09:58 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik was ook al benieuwd wat quinoa cake was. Ik eet quinoa eigenlijk alleen als maaltijdsalade.. Maar dit is dus quinoa appel cake? Of heb ik een verkeerd recept gevonden?
Die zitten zodanig ver weg dat het omrijden niet waard is helaas.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Makro en op bepaalde tijdstippen de Tango, heb ik uit betrouwbare bron.
Blijkbaar een andere danquote:Op woensdag 28 november 2012 10:05 schreef Perruche het volgende:
[..]ik weet niet welk recept jij gevonden hebt!
*150pk boks*quote:Op woensdag 28 november 2012 10:10 schreef loveli het volgende:
Zo, ik ga ff met 150 pk wat euro's de pijp uit stoken.
En dat is on topic, want geen geld over voor eten.
Ik vind het een stom systeem. Meereizen kan niet idd, vergeten uit te checken, niet transparante tarieven.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
XM XD
Ik heb een shitkaartMaar bijv. meereizen met korting kan niet
Slaap jij nog ofzo, ik zeg toch nergens "nee dat is hem niet"quote:Op woensdag 28 november 2012 10:11 schreef the85mc het volgende:
[..]
Blijkbaar een andere dan
http://greatist.com/health/recipe-quinoa-apple-cake/
Dus dat is hem idd. Ik heb alleen de rozijnen voorgweekt in rum en verse ginger gebruikt ipv gedroogde.quote:Adapted slightly from Home Made Winter.
Ik vind het kut, waar mijn ma woont kan je niet op het station opwaarderen, alleen in een paar supermarkten die totaal aan de andere kant van de stad liggen.. daar is over nagedachtquote:Op woensdag 28 november 2012 09:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met de OV chipkaart. Durf zelfs te stellen dat ik het een handig systeem vind.
Alleen is het op sommige stations even zoeken naar de incheck/uitcheck zuilen.
Tnx!quote:Op woensdag 28 november 2012 10:18 schreef V1z0R het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr HPKW
Automatisch opwaarderen FTW!quote:Op woensdag 28 november 2012 10:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vind het kut, waar mijn ma woont kan je niet op het station opwaarderen, alleen in een paar supermarkten die totaal aan de andere kant van de stad liggen.. daar is over nagedacht![]()
En wat XM zegt..
En nu ben ik weg!
Jamaar alles moet toch over naar chip ipv kaartjes! En papieren kaartjes gingen toch ook duurder worden ofzo. Nuja.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Meereizen kan toch nog steeds, moet je alleen even een los kaartje kopen. Was vroegah ook al zo.
Nee dat kan niet bij elke kaartjes automaat als je er gewoon wat los saldo op wilt zetten.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tnx!![]()
Ga ik eens achteraan mailen.
[..]
Automatisch opwaarderen FTW!![]()
En volgens mij kun je bij ieder kaartjes automaat opwaarderen. En die staan toch nog gewoon overal?
Daar zit geen gele sport walkman bij...quote:Op woensdag 28 november 2012 10:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn ouders gaan ook nooit met het OV, maar hebben toch een OV chipkaart.![]()
Maar afijn, ik heb nog een old school daluren kaart die het gewoon doet. Als iemand meereist, dan koopt die persoon voor hetzelfde tarief in de automaat een kaartje met korting en uitchecken zit ook in mijn systeem.
Het enige vervelende vind ik wanneer ik van A naar C ga met een tussenstop in B. Dan moet je eigenlijk uitchecken, maar dan betaal je van A naar B en van B naar C apart.
V1z, wat vind je van deze: http://www.ebay.nl/itm/29(...)l2649#ht_1007wt_1271
Ik dacht door jequote:Op woensdag 28 november 2012 10:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Slaap jij nog ofzo, ik zeg toch nergens "nee dat is hem niet"
Er staat letterlijk
[..]
Dus dat is hem idd. Ik heb alleen de rozijnen voorgweekt in rum en verse ginger gebruikt ipv gedroogde.
Ja, dat is dus preceis hetzelfde voor mij, toen ik in Rotterdam was moest ik met de bus, en ik wist niet hoe dat moest. Gelukkig kun je op de meeste treinstations nog steeds kaartjes kopen...quote:Op woensdag 28 november 2012 10:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
In de bus niet. Vroeger stempelde je dan gewoon voor 2 personen af. Maar dat kan niet meer. En als ik kijk naar mn ouders, die gaan NOOIT met het ov. Dus dat was gedoe toen ze onverhoopt een keer mee moesten in de tram in Den Haag.
Het gaat niet echt goed daar he, lately?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:13 schreef loveli het volgende:
Centrale vergrendeling doet het niet, 1 keer auto niet goed afgesloten en ik kan m'n gereedschap niet vinden. Toeval?
zin om een potje te janken
Ah crap da's balenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:13 schreef loveli het volgende:
Centrale vergrendeling doet het niet, 1 keer auto niet goed afgesloten en ik kan m'n gereedschap niet vinden. Toeval?
zin om een potje te janken
Ik snap niet helemaal waarom ik de ANWB moet bellen? Geven die kwaliteitsgereedschap weg?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:19 schreef Nallie het volgende:
ANWB bellen? Misschien komt er wel een lekker dingtwee vliegen in 1 klap
Die kunnen vast je auto openmaken?! Ik heb geen auto dus ik zal wel weer iets raars zeggenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom ik de ANWB moet bellen? Geven die kwaliteitsgereedschap weg?
Heb geen probleem met een afgesloten auto, maar m'n gereedschap is gejat.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
Die kunnen vast je auto openmaken?! Ik heb geen auto dus ik zal wel weer iets raars zeggen
Nope. Niemand er ooit over gehoord.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:31 schreef moonmoon het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de hormoonfactor van Ralph Moorman? Ik begreep dat je dan niet alleen met voeding bezig bent, maar ook met stressbeperking en training. Dan komen je hormonen weer in balans en kun je afvallen. Iemand ervaring?
Er staat ook niet dat ze een afgesloten auto heeft maar juist dat ze hem niet afgesloten had.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:42 schreef Nallie het volgende:
Oh dat t gejat was had ik er niet uit opgemaakt
Waar is je O? Ik vind het eigenlijk weinig, als ik het zo voor me zie, Uniekje! Zeker met dat hardlopen.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli, wat stom!![]()
Lijst:
S: 11 km hardlopen
T: salade (kwart verse ananas, hele ijsbersla, augurken, 2 tomaten, 1 gekookt ei, blik tonijn, zilverui, ui, zout, peper, suiker, azijn, olie, wat geraspte wortel, gebakken champignons, halve komkommer, kappetjes) dus2 cappuccino
L: 3 boterhammen met lever en met kaas, beschuit kaas, beker melk,
T's: appel, peer, sinaasappel, blokje choco
D: witlfo ovenschotel met ei,room, ham, kaas. Aardappelpuree, tartaar
T: kwark en vla
Had hetzelfde hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:47 schreef Nallie het volgende:
Oh nu zie ik m
Ik dacht dat de centrale vergrendeling kapot was omdat ze hem niet goed had afgesloten... pff ik ga wel weer even koffie halen ofzo.
Ah mooi, dus ik ben nie gekquote:
Hoi!quote:Op woensdag 28 november 2012 11:31 schreef moonmoon het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de hormoonfactor van Ralph Moorman? Ik begreep dat je dan niet alleen met voeding bezig bent, maar ook met stressbeperking en training. Dan komen je hormonen weer in balans en kun je afvallen. Iemand ervaring?
Of ik ben gewoon ook gekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |