Ah crap da's balenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:13 schreef loveli het volgende:
Centrale vergrendeling doet het niet, 1 keer auto niet goed afgesloten en ik kan m'n gereedschap niet vinden. Toeval?
zin om een potje te janken
Ik snap niet helemaal waarom ik de ANWB moet bellen? Geven die kwaliteitsgereedschap weg?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:19 schreef Nallie het volgende:
ANWB bellen? Misschien komt er wel een lekker dingtwee vliegen in 1 klap
Die kunnen vast je auto openmaken?! Ik heb geen auto dus ik zal wel weer iets raars zeggenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom ik de ANWB moet bellen? Geven die kwaliteitsgereedschap weg?
Heb geen probleem met een afgesloten auto, maar m'n gereedschap is gejat.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
Die kunnen vast je auto openmaken?! Ik heb geen auto dus ik zal wel weer iets raars zeggen
Nope. Niemand er ooit over gehoord.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:31 schreef moonmoon het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de hormoonfactor van Ralph Moorman? Ik begreep dat je dan niet alleen met voeding bezig bent, maar ook met stressbeperking en training. Dan komen je hormonen weer in balans en kun je afvallen. Iemand ervaring?
Er staat ook niet dat ze een afgesloten auto heeft maar juist dat ze hem niet afgesloten had.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:42 schreef Nallie het volgende:
Oh dat t gejat was had ik er niet uit opgemaakt
Waar is je O? Ik vind het eigenlijk weinig, als ik het zo voor me zie, Uniekje! Zeker met dat hardlopen.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli, wat stom!![]()
Lijst:
S: 11 km hardlopen
T: salade (kwart verse ananas, hele ijsbersla, augurken, 2 tomaten, 1 gekookt ei, blik tonijn, zilverui, ui, zout, peper, suiker, azijn, olie, wat geraspte wortel, gebakken champignons, halve komkommer, kappetjes) dus2 cappuccino
L: 3 boterhammen met lever en met kaas, beschuit kaas, beker melk,
T's: appel, peer, sinaasappel, blokje choco
D: witlfo ovenschotel met ei,room, ham, kaas. Aardappelpuree, tartaar
T: kwark en vla
Had hetzelfde hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:47 schreef Nallie het volgende:
Oh nu zie ik m
Ik dacht dat de centrale vergrendeling kapot was omdat ze hem niet goed had afgesloten... pff ik ga wel weer even koffie halen ofzo.
Ah mooi, dus ik ben nie gekquote:
Hoi!quote:Op woensdag 28 november 2012 11:31 schreef moonmoon het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de hormoonfactor van Ralph Moorman? Ik begreep dat je dan niet alleen met voeding bezig bent, maar ook met stressbeperking en training. Dan komen je hormonen weer in balans en kun je afvallen. Iemand ervaring?
Of ik ben gewoon ook gekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |