Ymke gaat nog huilen tochquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:05 schreef julian6 het volgende:
Wat duren die kutitems lang. Ze moeten gijp gewoon vragen stellen zodat ie ze kan afkraken.
Ja de rest is slaapverwekkendquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:05 schreef julian6 het volgende:
Wat duren die kutitems lang. Ze moeten gijp gewoon vragen stellen zodat ie ze kan afkraken.
Dan komt Danny Veraquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
Nou als jullie ooit een VI meet hebben, Dries inhuren
Gunter moet ook komenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
Nou als jullie ooit een VI meet hebben, Dries inhuren
Wilde het net typen.quote:
Ja en die duurt ook nog heel lang.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Jemig, een vraagje en alweer reclame
Commerciële troep op voetbal gerelateerde TV naquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en die duurt ook nog heel lang.
Eerst Jimmy LaFave, daarna zetten we de CD op met krakers als Nederland Voetballand, en Nederland is helemaal Oranje.quote:
het is troep.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerst Jimmy LaFave, daarna zetten we de CD op met krakers als Nederland Voetballand, en Nederland is helemaal Oranje.
Is het trouwens wat dit programma? Ik kan het niet zien, maar ik reken er op dat jonge vader oliver het op z'n kanaal gaan zetten.
Anders moet ik al die andere meuk ook nog zien.
Nee het beste bewaren ze tot het laatst.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft Gijp die bonenstaak al aan het huilen gemaakt?
dat zal dan ook wel 30 sec durenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het beste bewaren ze tot het laatst.
Je mist niet veel, zit met lichte tegenzin te kijken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft Gijp die bonenstaak al aan het huilen gemaakt?
Ik vind het wel knap eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ik eigenlijk het meest trieste vind, hoe die ouders hebben kunnen leven met die projectielen brit en iemke
Iets met appel en boom.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ik eigenlijk het meest trieste vind, hoe die ouders hebben kunnen leven met die projectielen brit en iemke
De enige die het zegt denk ik...quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:24 schreef FredVleespet het volgende:
Creatief zijn.. ben ik de enige die dacht aan 'hosselen'?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:24 schreef FredVleespet het volgende:
Hosselen bij die zwervers, goeie afzetmarkt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:24 schreef FredVleespet het volgende:
twitter:ymkewieringa twitterde op dinsdag 27-11-2012 om 21:40:47als er iemand nep is, is dat Gijp wel reageer retweet
haha goeiequote:Op woensdag 28 november 2012 00:25 schreef Specularium het volgende:
twitter:ymkewieringa twitterde op dinsdag 27-11-2012 om 21:40:47als er iemand nep is, is dat Gijp wel reageer retweet
quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:57 schreef hexje het volgende:
Had het stukje gezien op de telegraaf-site. GIJP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Britt speelt geen typetje????? Nee GIJP jij dan. Je was zo moe van het spelen van een Typetje dat je bijna een jaar lang thuis huilend op de bank zat. IDIOOT.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow wat is er erger dan GIJPJuist ja gijpfappers
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je hier 2 dagen over nagedacht?quote:
Nee, zag het nu pas. Meestal lees ik over je posts heen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2012 01:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, zag het nu pas. Meestal lees ik over je posts heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Wie is Galid?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:05 schreef Specularium het volgende:
Henny,.
Hoe zou het met Galid gaan?
O.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:07 schreef Specularium het volgende:
http://www.showvandaag.nl(...)-henny-huisman-foto/
Ik mag het vast niet zeggen, maar die heeft het echt nodig eens goed op der gezichtje geslagen te worden.quote:
Mag best. Met d'r lange vingers.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mag het vast niet zeggen, maar die heeft het echt nodig eens goed op der gezichtje geslagen te worden.
Krijg je dan meer lucht?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:08 schreef Specularium het volgende:
Die Britt heeft een ontzettende penis in d'r neus nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |