Beetje ver gezocht wel. Niet iedereen die naar Thailand gaat is daar om koters te batsen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:36 schreef Smack10 het volgende:
Niet weten dat backpacken in Thailand staat voor jonge meisjes/jongetjes neuken omdat ze hier in Nederland zelfs door hoeren worden geweigerd.![]()
Deze snap ik overigens niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:29 schreef fathank het volgende:
En nee, drinken uit speelgoedemmertjes is ook niet hip.
Nee, maar het overgrote deel wel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Beetje ver gezocht wel. Niet iedereen die naar Thailand gaat is daar om koters te batsen.
Het is helemaal te gek supervet op de full moon party want daar kun je buckets met drank kopen waaruit je kan drinken. Het zijn godverdomme gewoon speelgoedemmertjes. En dan als ze terug zijn in Nederland moet er zo snel mogelijk een of ander gaar themafeest georganiseerd worden waar ook uit buckets gedronken wordt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Herkenbaar. Die mensen denken ineens dat ze wereldwijs zijn omdat ze toevallig ergens met een rugzakje gewandeld hebben. Zelfde gaat overigens op voor mensen die in het buitenland een paar maandjes hebben doorgebracht voor de studie.
[..]
Deze snap ik overigens niet.
Ook al zo lekker origineelquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:49 schreef Piye het volgende:
Vroeger dacht ik daar ook zo over, maar sinds ik een sabbatical heb genomen om door Australie te backpacken weet ik wel beter.
Dan mis je wel wat. Naar Thailand gaan zonder koters te batsen is een beetje als naar Nederland komen en geen wiet te roken. Het kan wel, maar zo ontbreekt er wel een belangrijk deel van de toeristenervaring.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Beetje ver gezocht wel. Niet iedereen die naar Thailand gaat is daar om koters te batsen.
Toen ik ging nog wel, maar nu doen al die hipsters me na.quote:
Aha weer wat geleerd. Met FOK! heb je dus geen Facebook nodig om ook van die leuke en bovenal ludieke trends op de hoogte te blijven.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is helemaal te gek supervet op de full moon party want daar kun je buckets met drank kopen waaruit je kan drinken. Het zijn godverdomme gewoon speelgoedemmertjes. En dan als ze terug zijn in Nederland moet er zo snel mogelijk een of ander gaar themafeest georganiseerd worden waar ook uit buckets gedronken wordt.
Nee geen buckets trut. Speelgoedemmertjes.
Sfeerimpressie
Komt wel goed uit he, pedofielen die elkaar niet veroordelen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef dude1960 het volgende:
Onterechte klacht want toen ik in Thailand was heb ik geleerd dat je mensen niet moet veroordelen
Zolang je mij er maar niet mee lastig valt in ieder gesprek.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:09 schreef SpecialK het volgende:
Mag je dat wel zeggen als je er hebt gewoond?
Ja fantastisch al die armoede, uitbuiting en kinderprostitutie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:21 schreef H4ppy het volgende:
Ik zou me er ook aan ergeren als ik mijn hele leven op mijn zolder door zou hebben gebracht en iemand heeft fantastische plekken bezocht.
100% eens met dit stukje tekstquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:04 schreef Naena het volgende:
Ja, dit is een mooie klacht. Zogenaamd ook de hele cultuur kennen, omdat je toevallig een keer met "een local" hebt gepraat. Een reisgids die daar woont is ook gewoon een local, hoor.
Of dat je het échte huppeldepup hebt leren kennen omdat je niet naar plekken ging die in alle boekjes staan, maar naar plekken waarvan in andere boekjes staat dat je daar naartoe moet gaan, omdat het niet toeristisch is.
Dat is wat die snolletjes ook doen in Australiė, dat kunnen ze alleen niet aan papa en mama verkopen die de reis volledig financieren.quote:
Herkenbaar & ernstig.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:04 schreef Naena het volgende:
Of dat je het échte huppeldepup hebt leren kennen omdat je niet naar plekken ging die in alle boekjes staan, maar naar plekken waarvan in andere boekjes staat dat je daar naartoe moet gaan, omdat het niet toeristisch is.
Gewoon omdraaien... daar gaan wonen en naar NL op vakantie...quote:Op woensdag 28 november 2012 00:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is wel grappig, altijd als ik weer terug uit het buitenland kom is het weer typisch dit kleinmiezerig gezeur in NL. En als het koud wordt en de dagen korter (dagelijkse zonuren) worden helemaal. Ja dat is een cliché..
Ben altijd wel weer blij dat ik terug in NL ben na een lange reis in het buitenland, leer je de dingen die je hebt weer beter waarderen. Ja wederom een cliché...
Het feit dat sommige mensen enthousiast zijn over het zien van andere culturen lijkt mij helemaal niet iets 'fouts'.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
Altijd nog beter dan van die rasautisten die nooit buiten hun eigen dorp komen en alleen maar verhalen over hun veroveringen in de plaatselijke kroeg kunnen ophangen.
Ja als ik aan backpacken denk, denk ik meteen aan armoede, uitbuiting en kinderprostitutie. Als je zo over alles na gaat denken kan je inderdaad beter je leven op zolder doorbrengen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja fantastisch al die armoede, uitbuiting en kinderprostitutie.
Of hou je liever je oogkleppen op?
Route 36quote:Op woensdag 28 november 2012 09:48 schreef Remqo het volgende:
Verdorie, heb ik in Bolivia in een regenton moeten schijten, wat me nog 5 cent koste en geen pleepapier voor hande had.
En dan lees ik in dit topic dat het niet hip is om over verre reizen te praten?
quote:Op woensdag 28 november 2012 09:43 schreef sinepedraap het volgende:
Jaa in Thailand dit en dat. Echt waarom denk je dat mij dat een neuk interesseert dat is aan de andere kant van de wereld en ze hebben er allemaal aids en jij gaat daar gewoon heen om een beetje rond te kijken echt schaam je
Of van die backpackers die een half jaar naar weet ik veel waar gaan
Vrijgevochten types
this one time at bandcamp.....quote:Op woensdag 28 november 2012 15:32 schreef Maikuuul het volgende:
Toen ik een half jaar in Kaapstad op stage was
Maar dan zou dat eigenlijk ook voor andere 'interessant ogende' boeken moeten gelden: het willen laten zien wat voor (hoogstaande) literatuur je leest. Lijkt mij tenminste.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:30 schreef ssebass het volgende:
Zelfde mensen die prominent in de woonkamer een rijtje lonely planets hebben staan. Vaak zijn dit ongeveer alle boeken die ze in huis hebben, maar het staat zo lekker wereldwijs.
Ik snap sowieso niet waarom je op jonge leeftijd elke keer weer naar dezelfde bestemming zou gaan.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:14 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik heb een nicht en die gaat om het halfjaar 2 maanden naar Thailand. In plaats van te studeren woont ze nog bij haar ouders en werkt ze als serveerster. In het halfjaar spaart ze om vervolgens 2 maanden in Thailand zich vol te laten gooien. Snap nog steeds niet dat mijn oom en tante haar niet uit huis gooien. Ze is trouwens 26
Eens, maar toch vind ik de mensen die continu over 1 onderwerp praten irritanter. Dit waarschijnlijk omdat de mensen die over veel verschillende onderwerpen praten, waaronder ook veel niet interessante, soms ook wel eens een leuke interessante issue aankaarten. Terwijl dit bij de mensen die maar 1-onderwerp hebben vrijwel onmogelijk is, en zelfs dat ene onderwerp, wanneer je dit aanvankelijk toch interessant vond, na verloop van tijd strontvervelend wordt.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:49 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Tja, als 75% van de mensen waar ik zo mee praat op een dag alle niet interessante gespreksstof weg zou laten... Dan had ik nauwelijks gesprekken meer.
wat ben jij een zeikerdquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:29 schreef fathank het volgende:
Je kent ze wel, van die zogenaamde vrijgevochten types die 3 weken per jaar naar Thailand gaan om te backpacken. Van die mensen die het nodig vinden om ieder gesprek binnen 5 minuten over hun geweldige reis naar dit geweldige land vol geweldige mensen met een geweldige cultuur te laten gaan ().
Je raakt met zo iemand aan de praat, niet wetende wat er komende gaat. En dan na een paar minuten, standaard komt het zinnetje "Ja toen ik in Thailand was backpacken.."
Godverdomme om te kotsen wat is dat verschrikkelijk. Nou meid/jochie, wees blij dat je wat van de wereld gezien hebt, je leven zal nooit meer hetzelfde zijn. Maar aub niemand is geļnteresseerd in je standaard toeristenreisje langs een paar strandjes en de Full Moon Party. En nee, drinken uit speelgoedemmertjes is ook niet hip.
Dankjequote:
Huh, ze spaart toch? Mijn ouders stuurden me destijds gewoon om het half jaar ergens heen, en ik studeerde alleen maar.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:14 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik heb een nicht en die gaat om het halfjaar 2 maanden naar Thailand. In plaats van te studeren woont ze nog bij haar ouders en werkt ze als serveerster. In het halfjaar spaart ze om vervolgens 2 maanden in Thailand zich vol te laten gooien. Snap nog steeds niet dat mijn oom en tante haar niet uit huis gooien. Ze is trouwens 26
Ze vreet op kosten van mijn oom en tante. Mijn oom en tante willen liever dat ze weg gaat maar ze zouden haar nooit uit huis trappen. Dus eigenlijk ergeren mijn oom en tante zich wel aan haar. En sowieso op je 26ste nog thuis wonen wat ben je dan voor vieze profiteur.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je op jonge leeftijd elke keer weer naar dezelfde bestemming zou gaan.
Waarom zouden jouw oom en tante haar er trouwens per se uit moeten gooien? Misdraagt zij zich continu? Ervaren jouw oom en tante haar als erge last?
Eh er zijn genoeg situaties waar zowel ouder als kind voordeel hebben aan het thuis wonen van het kind. Zeker bij een-oudergezinnen met weinig geld en een kind dat financieel bijdraagt.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:35 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ze vreet op kosten van mijn oom en tante. Mijn oom en tante willen liever dat ze weg gaat maar ze zouden haar nooit uit huis trappen. Dus eigenlijk ergeren mijn oom en tante zich wel aan haar. En sowieso op je 26ste nog thuis wonen wat ben je dan voor vieze profiteur.
In Zweden stikt het van de trollen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Toch zie je die backpackers niet in het noorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar krijg ik ook wel eens de kriebels van, mensen die hele landen en bevolkingen afdoen als "chill"quote:Op donderdag 29 november 2012 16:58 schreef 1parterretrap1 het volgende:
Of mensen die toevallig een kopje koffie hebben gekregen van een onbekende local en dan meteen stellen dat het hele land veel vriendelijker en gastvrij is.
quote:Op zondag 2 december 2012 23:13 schreef Kiyoaki het volgende:
Ook leuk: Amerikareizigers die beweren dat ze het "echte Amerika" beleefd hebben, meestal ergens in het midwesten of in Austin of een andere zuidelijke staat behalve florida.
Als je burgerlijk genoeg bent om naar Amerika op vakantie te gaan ga je gvd naar New York, en ga je op de top van het empire state building staan. vervolgens loop je naar times square om je te vergapen aan al die adembenemende reclameborden. Op times stap je de mcdonalds binnen en bestel je een hamburger, en vervolgens ga je nog even naar chinatown en naar soho ("om gay te doen") en naar ground zero om een traan weg te pinken. Daarna ga je weer naar huis. Dat is de enige voor mij acceptabele amerikavakantie. Alleen onuitstaanbare posers gaan naar Austin of St Louis.
Haha nee. Geen enkele bestemming die je kan bedenken is "interessant", je kan nog naar Tristan da Cunha of Kerguelen gaan en dan is het nog wel een beetje cliche. Echt alles wat met reizen te maken heeft is per definitie burgerlijk.quote:Op zondag 2 december 2012 23:33 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Australie is nog interessanter, want verder weg
Hahaquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jezelf ontdekkenquote:Op zondag 2 december 2012 23:40 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Haha nee. Geen enkele bestemming die je kan bedenken is "interessant", je kan nog naar Tristan da Cunha of Kerguelen gaan en dan is het nog wel een beetje cliche. Echt alles wat met reizen te maken heeft is per definitie burgerlijk.
Je kan wel ergens naartoe gaan om daar iets specifieks te doen, maar reizen is op zichzelf genomen 's werelds saaiste bezigheid.
nee en jij bent wel lekker interessantquote:Op zondag 2 december 2012 23:43 schreef Kiyoaki het volgende:
Maar het ergste is denk ik wel naar Noord Korea gaan en meedoen aan Pyongyang-fetishisme: bij terugkomst afgezaagd lullen over hoe schoon de straten zijn, hoe weinig auto's er wel niet zijn, hoe mooi de verkeersvrouwen zijn en hoe "anders" het allemaal wel niet is.
Ik wel ja.quote:Op zondag 2 december 2012 23:46 schreef bereboot3 het volgende:
[..]
nee en jij bent wel lekker interessant
nerd
Vieze grappen maken.quote:Op zondag 2 december 2012 23:53 schreef Geelman het volgende:
Daarnaast zijn de meeste gesprekjes niet bijster interessant. Waar heb je het anders over? Werk, studie, voetbal, het weekend, ook heel enerverend hoor...
Tja, dat word je ook beu na een tijdje.quote:
muziek, kunst, architectuur, filosofie, de tieten van die ene, waar je aan denkt onder de douche, de kantinejuffrouwquote:Op zondag 2 december 2012 23:53 schreef Geelman het volgende:
Daarnaast zijn de meeste gesprekjes niet bijster interessant. Waar heb je het anders over? Werk, studie, voetbal, het weekend, ook heel enerverend hoor...
Dat worden uiteindelijk dezelfde flauwe, uitgekauwde onderwerpen. Iemand die een beetje gaat lopen opscheppen over z'n superieure kunst/architectuur/muzieksmaak is precies zo'n zelfde figuur als beschreven in de op.quote:Op zondag 2 december 2012 23:59 schreef n8n het volgende:
[..]
muziek, kunst, architectuur, filosofie, de tieten van die ene, waar je aan denkt onder de douche, de kantinejuffrouw
een discussie is wat anders dan opscheppen en kennis is niet vereist omdat je overal een mening over kan hebben. Als ik geen raakvlakken heb of een gesprekspartner is passief loop ik weg. Simpel zatquote:Op maandag 3 december 2012 00:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat worden uiteindelijk dezelfde flauwe, uitgekauwde onderwerpen. Iemand die een beetje gaat lopen opscheppen over z'n superieure kunst/architectuur/muzieksmaak zijn precies dezelfde figuren als die beschreven zijn in de op.
Dan kan je ook discussiėren over backpacken in een of ander oord.quote:Op maandag 3 december 2012 00:02 schreef n8n het volgende:
[..]
een discussie is wat anders dan opscheppen en kennis is niet vereist omdat je overal een mening over kan hebben.
Goede gesprekken zijn sowieso zeldzaam natuurlijk en meestal gaan ze over sex. Je mag het ook best over reizen hebben, alleen zijn er bepaalde ondersoorten van reizigers die vervelender zijn dan anderen. Over een dikke man die zich voor het eerst van zijn leven vergaapt heeft aan Dubai hoor je me niet.quote:Op maandag 3 december 2012 00:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat worden uiteindelijk dezelfde flauwe, uitgekauwde onderwerpen. Iemand die een beetje gaat lopen opscheppen over z'n superieure kunst/architectuur/muzieksmaak zijn precies dezelfde figuren als die beschreven zijn in de op.
Tis maar net waar je interesses liggen. wel fijn als iemand over meerdere onderwerpen nadenkt anders ben je zo snel uitgeluldquote:Op maandag 3 december 2012 00:03 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dan kan je ook discussiėren over backpacken in een of ander oord.
Ik kan me niet voorstellen dat mensen die een keer hebben gebackpacked alleen maar daar over kunnen praten.quote:Op maandag 3 december 2012 00:04 schreef n8n het volgende:
[..]
Tis maar net waar je interesses liggen. wel fijn als iemand over meerdere onderwerpen nadenkt anders ben je zo snel uitgeluld
Dat sowieso, er zijn mensen waarmee ik een hele dag en nacht door kan praten en die waar een goedemorgen voor de hele dag volstaatquote:Op maandag 3 december 2012 00:03 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Goede gesprekken zijn sowieso zeldzaam natuurlijk en meestal gaan ze over sex. Je mag het ook best over reizen hebben, alleen zijn er bepaalde ondersoorten van reizigers die vervelender zijn dan anderen. Over een dikke man die zich voor het eerst van zijn leven vergaapt heeft aan Dubai hoor je me niet.
je moest eens wetenquote:Op maandag 3 december 2012 00:05 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat mensen die een keer hebben gebackpacked alleen maar daar over kunnen praten.
Ik kan het me haast niet voorstellen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |