Beetje ver gezocht wel. Niet iedereen die naar Thailand gaat is daar om koters te batsen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:36 schreef Smack10 het volgende:
Niet weten dat backpacken in Thailand staat voor jonge meisjes/jongetjes neuken omdat ze hier in Nederland zelfs door hoeren worden geweigerd.![]()
Deze snap ik overigens niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:29 schreef fathank het volgende:
En nee, drinken uit speelgoedemmertjes is ook niet hip.
Nee, maar het overgrote deel wel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Beetje ver gezocht wel. Niet iedereen die naar Thailand gaat is daar om koters te batsen.
Het is helemaal te gek supervet op de full moon party want daar kun je buckets met drank kopen waaruit je kan drinken. Het zijn godverdomme gewoon speelgoedemmertjes. En dan als ze terug zijn in Nederland moet er zo snel mogelijk een of ander gaar themafeest georganiseerd worden waar ook uit buckets gedronken wordt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Herkenbaar. Die mensen denken ineens dat ze wereldwijs zijn omdat ze toevallig ergens met een rugzakje gewandeld hebben. Zelfde gaat overigens op voor mensen die in het buitenland een paar maandjes hebben doorgebracht voor de studie.
[..]
Deze snap ik overigens niet.
Ook al zo lekker origineelquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:49 schreef Piye het volgende:
Vroeger dacht ik daar ook zo over, maar sinds ik een sabbatical heb genomen om door Australie te backpacken weet ik wel beter.
Dan mis je wel wat. Naar Thailand gaan zonder koters te batsen is een beetje als naar Nederland komen en geen wiet te roken. Het kan wel, maar zo ontbreekt er wel een belangrijk deel van de toeristenervaring.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Beetje ver gezocht wel. Niet iedereen die naar Thailand gaat is daar om koters te batsen.
Toen ik ging nog wel, maar nu doen al die hipsters me na.quote:
Aha weer wat geleerd. Met FOK! heb je dus geen Facebook nodig om ook van die leuke en bovenal ludieke trends op de hoogte te blijven.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is helemaal te gek supervet op de full moon party want daar kun je buckets met drank kopen waaruit je kan drinken. Het zijn godverdomme gewoon speelgoedemmertjes. En dan als ze terug zijn in Nederland moet er zo snel mogelijk een of ander gaar themafeest georganiseerd worden waar ook uit buckets gedronken wordt.
Nee geen buckets trut. Speelgoedemmertjes.
Sfeerimpressie
Komt wel goed uit he, pedofielen die elkaar niet veroordelen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef dude1960 het volgende:
Onterechte klacht want toen ik in Thailand was heb ik geleerd dat je mensen niet moet veroordelen
Zolang je mij er maar niet mee lastig valt in ieder gesprek.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:09 schreef SpecialK het volgende:
Mag je dat wel zeggen als je er hebt gewoond?
Ja fantastisch al die armoede, uitbuiting en kinderprostitutie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:21 schreef H4ppy het volgende:
Ik zou me er ook aan ergeren als ik mijn hele leven op mijn zolder door zou hebben gebracht en iemand heeft fantastische plekken bezocht.
100% eens met dit stukje tekstquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:04 schreef Naena het volgende:
Ja, dit is een mooie klacht. Zogenaamd ook de hele cultuur kennen, omdat je toevallig een keer met "een local" hebt gepraat. Een reisgids die daar woont is ook gewoon een local, hoor.
Of dat je het échte huppeldepup hebt leren kennen omdat je niet naar plekken ging die in alle boekjes staan, maar naar plekken waarvan in andere boekjes staat dat je daar naartoe moet gaan, omdat het niet toeristisch is.
Dat is wat die snolletjes ook doen in Australië, dat kunnen ze alleen niet aan papa en mama verkopen die de reis volledig financieren.quote:
Herkenbaar & ernstig.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:04 schreef Naena het volgende:
Of dat je het échte huppeldepup hebt leren kennen omdat je niet naar plekken ging die in alle boekjes staan, maar naar plekken waarvan in andere boekjes staat dat je daar naartoe moet gaan, omdat het niet toeristisch is.
Gewoon omdraaien... daar gaan wonen en naar NL op vakantie...quote:Op woensdag 28 november 2012 00:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is wel grappig, altijd als ik weer terug uit het buitenland kom is het weer typisch dit kleinmiezerig gezeur in NL. En als het koud wordt en de dagen korter (dagelijkse zonuren) worden helemaal. Ja dat is een cliché..
Ben altijd wel weer blij dat ik terug in NL ben na een lange reis in het buitenland, leer je de dingen die je hebt weer beter waarderen. Ja wederom een cliché...
Het feit dat sommige mensen enthousiast zijn over het zien van andere culturen lijkt mij helemaal niet iets 'fouts'.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
Altijd nog beter dan van die rasautisten die nooit buiten hun eigen dorp komen en alleen maar verhalen over hun veroveringen in de plaatselijke kroeg kunnen ophangen.
Ja als ik aan backpacken denk, denk ik meteen aan armoede, uitbuiting en kinderprostitutie. Als je zo over alles na gaat denken kan je inderdaad beter je leven op zolder doorbrengen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja fantastisch al die armoede, uitbuiting en kinderprostitutie.
Of hou je liever je oogkleppen op?
Route 36quote:Op woensdag 28 november 2012 09:48 schreef Remqo het volgende:
Verdorie, heb ik in Bolivia in een regenton moeten schijten, wat me nog 5 cent koste en geen pleepapier voor hande had.
En dan lees ik in dit topic dat het niet hip is om over verre reizen te praten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |