Het is een topic, geen forum, maar terechte klachtquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:17 schreef jaco het volgende:
Beste users, dit is een forum voor vragen over vliegen. Het wordt nu een slow chat...
Jouw bewering klopt niet helemaal. Wanneer ik ruim van te voren of bij acties boek kan ik voor weinig geld met een low cost airliner vliegen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:29 schreef Tanin het volgende:
Al die budget maatschappijen zijn vooral goedkoper als je een beetje laat boekt. Dan gaat er verschil in de prijzen zitten, maar 2 maanden van te voren is KLM vaak net zo duur/goedkoper dan Easyjet met bagage, en ryanair zit er net iets onder, maar met hun service boek ik echt alleen als het niet anders kan.
Ik vind het verschil tussen Ryanair en Transavia al bijzonder groot.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:40 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat is een opgeblazen verhaal. Want het ging om drie vliegtuigen die vanwege slecht weer bij Madrid werden doorgestuurd naar Valancia, om daar al rondjes vliegend af te wachten of het weer in Madrid zou opklaren. Toen dit uren duurde, raakte de brandstof op en zijn ze in Valencia geland.
Dat Ryanair niet met extra brandstof vliegt, om nog langer rondjes te kunnen vliegen, is verder alleen maar efficiënt.
Daarnaast, Ryanair is gewoon een airline, hoewel nogal basic. Maar dat zijn bijvoorbeeld Vueling, Transavia, AirAsia, Cebu Pacific en Tiger Airways ook.
Wordt meestal een dag vantevoren wel bekend gemaakt. In de regel in de 2e week van januariquote:Op zondag 30 december 2012 18:41 schreef Dos37 het volgende:
Iemand enig idee wanneer die werelddeal weken beginnen bij KLM? Januari snap ik maar begin, half eind januari.
Zeker in de prijs. Dat Transvertragia zich budgetairliner noemt begrijp ik niet. De vluchtprijs zelf is belachelijk duur, en dan mag je tegen veel te hoge tarieven aan boord een versnapering kopen.quote:Op zondag 30 december 2012 19:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind het verschil tussen Ryanair en Transavia al bijzonder groot.
Op sommige routes zijn ze goedkoop. Rotterdam-Madrid met name. En bagage is niet zo duur.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:45 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Zeker in de prijs. Dat Transvertragia zich budgetairliner noemt begrijp ik niet. De vluchtprijs zelf is belachelijk duur, en dan mag je tegen veel te hoge tarieven aan boord een versnapering kopen.
prima om je te orienteren, maar boeken bij de airline zelf is meestal goedkoperquote:
In mijn beleving is het juist vrijwel altijd duurder bij de maatschappij zelf. Snap ook niet waarom. Vlucht waar ik naar zoek:quote:Op woensdag 2 januari 2013 07:28 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
prima om je te orienteren, maar boeken bij de airline zelf is meestal goedkoper
het is heel verschillend, de ene keer is direct bij de maatschappij goedkoper er de andere keer bij de vergelijkings/ boekingssites.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In mijn beleving is het juist vrijwel altijd duurder bij de maatschappij zelf. Snap ook niet waarom. Vlucht waar ik naar zoek:
Via skyscanner op gate1:
[ afbeelding ]
Maatschappij zelf:
[ afbeelding ]
Nog best fors verschil ook imo.
Als zij dit aanbieden als optie op het net, dan lijkt me dat het ook mogelijk is?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:22 schreef Rookert het volgende:
Ik ben aan het kijken voor AMS - Lyon. Goedkoopste optie is via Charles de Gaulle (Parijs). Heb daar 50 min overstaptijd, maar er staat niet bij welke terminal je aankomt of vertrekt in dit stadium van boeken. Vlieg met KLM/Air France dus lijkt me dat het zelfde terminal is. Heeft iemand ervaring met CDG en Air france/KLM en overstappen?
Las van de zomer in FD dat het CDG chaotisch en te klein is geworden...
Is op papier een dochterairline van Alitalia (Volare Airlines), maar vliegen gewoon met Alitalia vliegtuigen op routes van/naar Milaan. Op deze manier kunnen ze kosten besparen/beter gebruik maken van slots op de Milanese airports oid. Merk je als passagier niks van.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:44 schreef lokpokken het volgende:
Kent iemand de airline : CT FOR C.A.I. SECOND S.P.A ??
Vlucht van Milaan naar Barcelona, en deze kan je boeken bij Alitalia.
Budgetair is de laatste tijd bezig via skyscanner als goedkoopste uit de bus te komen, als je een vlucht op Skyscanner boekt, en vervolgens doorlinkt naar budgetair.nl om in hun systeem te zoeken zal je een korting in de ticketprijs zien. (Deze wordt vervolgens teniet gedaan door een airline reservation fee en boekingskosten ter hoogte van deze korting, echter dit zorgt er wel voor dat je een ticket boekt zonder feitelijke boekingskosten).quote:Op woensdag 2 januari 2013 07:28 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
prima om je te orienteren, maar boeken bij de airline zelf is meestal goedkoper
Wat is goedkoop, ik zie vooral tickets van 100 euro, en dan zit er geen bagage of een versnapering bij. KLM heeft regelmatig aanbiedingen van 99 euro inclusief bagage, versnapering en meerdere vertrektijden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 02:12 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Op sommige routes zijn ze goedkoop. Rotterdam-Madrid met name. En bagage is niet zo duur.
De kracht? Enkeltjes. Heen Sevilla, terug Madrid, dat soort dingen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:31 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Wat is goedkoop, ik zie vooral tickets van 100 euro.
Oh bedankt, toch weer even 40 euro bespaartquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:21 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Een ticket bij de maatschappij boeken is zeker niet altijd goedkoper, behalve bij KLM via de Belgische site, want ook bij vertrek vanaf Amsterdam betaal je dan geen boekingskosten, wel kan je wat verschillen hebben in prijzen doordat deze vooral gericht is op de Belgische markt.
Waar ik wel van schrik, als ik een ticket, bijvoorbeeld vertrek 5 juni retour 19 juni koop van Amsterdam naar Lima met de KLM kost dit bij het boeken vanaf de Nederlandse KLM site 1400+ euro, en vanaf de Belgische site met vertrek Antwerpen, alwaar je met de trein naar Amsterdam reist en in het zelfde vliegtuig stapt kost dit ticket 693 euro.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:55 schreef Dos37 het volgende:
Haha de KLM gooit deze week de prijzen volop omhoog om volgende week de prijzen te laten zakken en het werelddeal weken te noemen.
Kan ook zijn dat er nu een actie loopt in België. Danquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:58 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Waar ik wel van schrik, als ik een ticket, bijvoorbeeld vertrek 5 juni retour 19 juni koop van Amsterdam naar Lima met de KLM kost dit bij het boeken vanaf de Nederlandse KLM site 1400+ euro, en vanaf de Belgische site met vertrek Antwerpen, alwaar je met de trein naar Amsterdam reist en in het zelfde vliegtuig stapt kost dit ticket 693 euro.
Ik begrijp alles van doelgroepen en markten in de diverse landen, maar een verschil van 700 euro op een vliegticket, dat klopt niet.
Bij de wereld deal weken wordt door de KLM inderdaad deze prijs vast bijgesteld naar een wereld deal, dus het wordt vast een cadeautje uit eigen zak.
Er loopt nu ook een actie in België, deze bestemming staat daar ook specifiek op aangegeven. Maar een verschil van 700 euro op een vliegticket voor een vertrek met diverse data ver in de toekomst klopt niet. Normaliter is er een verschil van 150-250 euro voor een dergelijke vlucht die wordt aangeboden bij een actie op een andere markt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat er nu een actie loopt in België. Dan
mij is echt niet duidelijk dat dit inmiddels iedereen weet, 80 tot 90 % van de acties "nu goedkoper" ... eigenlijk is "de zelfde prijs als gisteren, maar we doen alsof gisteren duurder was"quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:23 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Er loopt nu ook een actie in België, deze bestemming staat daar ook specifiek op aangegeven. Maar een verschil van 700 euro op een vliegticket voor een vertrek met diverse data ver in de toekomst klopt niet. Normaliter is er een verschil van 150-250 euro voor een dergelijke vlucht die wordt aangeboden bij een actie op een andere markt.
Wat KLM nu doet is een paar tickets verkopen op de Belgische markt en dan bij een actie in Nederland, bijvoorbeeld de Wereld Deal Weken de ticketprijzen opeens fors verlagen ten opzichte wat ze nu zijn zodat ze dat mooi kunnen aangeven. Want het aantal boekingen voor deze prijs (En die is echt veel te hoog historisch gezien) zal minimaal zijn, zeker gezien ze onderaan het rijtje komen bij de diverse vliegticketzoek sites.
Uiteraard staat KLM vrij om dit te doen, men zal daar diverse beweegredenen voor hebben, een consument zal nu bijvoorbeeld sneller denken dat een bepaald tarief in de wereld deal weken heel goed is, zeker als deze vooraf andere prijzen ziet.
Echter vallen de meeste wereld deals eigenlijk vies tegen als je weet wat de normale prijs moet zijn.
Een luchtvaartmaatschappij mag zelf de prijs voor een vlucht bepalen. Alles gaat via Yield Management, waarvan de bedoeling is dat elke zitplaats voor de beste prijs wordt verkocht, prijzen kunnen dagelijks, of zelfs per uur verschillen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:22 schreef Lemans24 het volgende:
Het staat ze vrij dit te doen? Als een supermarkt zoiets doet, worden er kamervragen gesteld.
Prijzen verdubbelden een week voor de hamsterweken.
Ik heb nog nooit een vlucht naar Amerika voor minder dan 1000 euro gezien, zonder weekeinde daarbij inbegrepen dan (zakelijk dus). Ik boek soms 2 dagen voor vertrek, soms 15 weken. De prijs is altijd om en nabij de 1600 voor SFO 2 a 3 dagen.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:36 schreef Roger_ het volgende:
[..]
mij is echt niet duidelijk dat dit inmiddels iedereen weet, 80 tot 90 % van de acties "nu goedkoper" ... eigenlijk is "de zelfde prijs als gisteren, maar we doen alsof gisteren duurder was"
ik vlieg veel voor mijn werk, en dan worden vaak vluchten een tot twee weken vooraf geboekt, en nog steeds heb ik zelden een intercontinentale vlucht boven de 1200,- gezien tot en met Zuid Amerika toe. Maar vaak zitten ze zelfs tussen de 700,- en 900,- in .
vanwaar vlieg jij ? ik klop net even Dusseldorf - SFO in en ik zie het volgendequote:Op zondag 6 januari 2013 22:12 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vlucht naar Amerika voor minder dan 1000 euro gezien, zonder weekeinde daarbij inbegrepen dan (zakelijk dus). Ik boek soms 2 dagen voor vertrek, soms 15 weken. De prijs is altijd om en nabij de 1600 voor SFO 2 a 3 dagen.
Nu goedkoper heb je wel degelijk, ik vlieg bijv dit jaar voor 600 euro naar Suriname. Die vlucht kun je echt niet op elk moment voor 800 euro boeken.
Hoewel ik met je eens bent dat de zakelijke reisburo's niet altijd de beste deals hebben, mij lukt het wat beter om goede deals te scoren, omdat ik niet schroom om ook een easyjet te vliegen mits de tijden een beetje goed zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:25 schreef Roger_ het volgende:
[..]
vanwaar vlieg jij ? ik klop net even Dusseldorf - SFO in en ik zie het volgende
[ afbeelding ]
en schiphol zijn er zelfs vluchten onder de 600,-
of je hebt het zelfde reisbureau als wij op de zaak hadden, daar kwamen twee jaar geleden ook regelmatig deze prijzen voor, tot ik screendumpjes ging sturen als voorstel welke vlucht ik graag had gehad.
ah okee nu zie ik het. moet zeggen dat van Schiphol op SFO idd schrikbarend de lucht inschieten. Dusseldorf , mijn meestgebruikte vliegveld schiet wat minder de lucht in. Ik ben meestal voor 5 dagen bij de klant als ik een nieuwe machine inbedrijfstel, dus vandaar dat ik deze prijzen ken.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:27 schreef XL het volgende:
Jouw vluchten gaan allemaal over het weekend, zoek maar eens zakelijk. Maandag t/m donderdag
www.wineenwerelddeal.nlquote:Op zondag 6 januari 2013 17:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zijn de 'werelddealweken' aankomende week of volgende week?
Waar wil je heen, welke maand?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:41 schreef donald_dick het volgende:
is er eigelijk een website die gemiddelde prijzen van vliegtickets bijhoud? Want ik be nu al aan het koekenloeren voor tickets voor mijn zomervakantie en jeetje, ze zijn nog behoorlijk hoog.
zuid korea en japan in juli, maar ik kan me vaag herinneren dat dat het toen goedkoper wasquote:
Japan 750 euroquote:Op maandag 7 januari 2013 21:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zuid korea en japan in juli, maar ik kan me vaag herinneren dat dat het toen goedkoper wasmaar een website met historische waarde, dat zou een gat in de markt zijn
en waar baseer jij je prijzen op?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:13 schreef XL het volgende:
[..]
Japan 750 euro
Z-Ko 850 euro
Dat zou ik schatten als goede prijzen voor juli, japan kan off season goedkoper. Korea is redelijk stabiel.
Ik reis daar graag en vlieg veel.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en waar baseer jij je prijzen op?
Weten jullie of die 'truc' van vertrekken vanaf Antwerpen Central Rail via Amsterdam naar NYC/Hong Kong etc nog werkt? Ik probeer nu op die manier weer goedkope tickets te vinden maar slaag er niet in. Kan dat komen doordat ik op Engels IP zit (of vraag ik nu iets heel domsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:23 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Er loopt nu ook een actie in België, deze bestemming staat daar ook specifiek op aangegeven. Maar een verschil van 700 euro op een vliegticket voor een vertrek met diverse data ver in de toekomst klopt niet. Normaliter is er een verschil van 150-250 euro voor een dergelijke vlucht die wordt aangeboden bij een actie op een andere markt.
Wat KLM nu doet is een paar tickets verkopen op de Belgische markt en dan bij een actie in Nederland, bijvoorbeeld de Wereld Deal Weken de ticketprijzen opeens fors verlagen ten opzichte wat ze nu zijn zodat ze dat mooi kunnen aangeven. Want het aantal boekingen voor deze prijs (En die is echt veel te hoog historisch gezien) zal minimaal zijn, zeker gezien ze onderaan het rijtje komen bij de diverse vliegticketzoek sites.
Uiteraard staat KLM vrij om dit te doen, men zal daar diverse beweegredenen voor hebben, een consument zal nu bijvoorbeeld sneller denken dat een bepaald tarief in de wereld deal weken heel goed is, zeker als deze vooraf andere prijzen ziet.
Echter vallen de meeste wereld deals eigenlijk vies tegen als je weet wat de normale prijs moet zijn.
al via http://www.klm.com/travel/be_en/index.htm geprobeert?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:51 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Weten jullie of die 'truc' van vertrekken vanaf Antwerpen Central Rail via Amsterdam naar NYC/Hong Kong etc nog werkt? Ik probeer nu op die manier weer goedkope tickets te vinden maar slaag er niet in. Kan dat komen doordat ik op Engels IP zit (of vraag ik nu iets heel doms)?
KLM heeft natuurlijk niet altijd acties naar die bestemmingen op de Belgische site. De 'truc' werkt in principe prima bij de acties die ze op de site voeren, maar ze gaan natuurlijk niet structureel een laag tarief naar een vaste bestemming op de Belgische site neerzetten, want dan ondermijn je de markt.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:51 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Weten jullie of die 'truc' van vertrekken vanaf Antwerpen Central Rail via Amsterdam naar NYC/Hong Kong etc nog werkt? Ik probeer nu op die manier weer goedkope tickets te vinden maar slaag er niet in. Kan dat komen doordat ik op Engels IP zit (of vraag ik nu iets heel doms)?
Zo een beetje op de heenweg: Als een gek naar de paspoortcontrole rennen om redelijk vooraan in de rij te staan (neem een stoel zover mogelijk vooraan in het vliegtuig), en daarna je koffer even van de band halen om direct daarna weer af te geven, en vervolgens richting je gate rennen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga in April richting USA en zal daar voor het eerst over moeten stappen (waarschijnlijk in Detroit) op weg richting Phoenix. Hoe werkt dat overstappen? De kans is vrij groot dat ik met KLM/Delta vlieg en dan in Detroit 1,5u heb om over te stappen (terug slechts 1 uur). Iemand die me hierin kan adviseren?
Ohw dat wordt leukquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo een beetje op de heenweg: Als een gek naar de paspoortcontrole rennen om redelijk vooraan in de rij te staan (neem een stoel zover mogelijk vooraan in het vliegtuig), en daarna je koffer even van de band halen om direct daarna weer af te geven, en vervolgens richting je gate rennen.
Terug is geen probleem, dan heb je die controle en bagageafgifte niet.
Mijn ervaring: wat meer, maar dat kost niet meer dan een minuut extra.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ohw dat wordt leukik ga voor 4 maanden en heb dus ook een visum, levert dat meer of minder vragen op bij de paspoortcontrole?
In mijn geval wel op de heenvlucht want ik word opgehaald om vanaf Phoenix naar Flagstaff te gaan en de organisatie wacht slechts tot circa 18u. Ik kom met deze vlucht en overstap om 14u aan dus dat is ideaal.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn ervaring: wat meer, maar dat kost niet meer dan een minuut extra.
En zou je je vlucht missen dan boeken ze je gewoon op de volgende (er vanuitgaande dat je het als één reis geboekt hebt allemaal) dus ook geen ramp verder.
Oh dat is dan minder.. Toen ik ging kwamen ze elke paar uur met een busje naar het vliegveld om mensen op te halen - totdat iedereen aanwezig was.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In mijn geval wel op de heenvlucht want ik word opgehaald om vanaf Phoenix naar Flagstaff te gaan en de organisatie wacht slechts tot circa 18u. Ik kom met deze vlucht en overstap om 14u aan dus dat is ideaal.
In tegenstelling to Kwiwi had ik daar meer gedoe mee. Ik werd naar een aparte ruimte meegenomen waar ik ongeveer een half uur heb zitten wachten. Dit was wel een meerjarig F-1 studenten visa en het extra gedoe alleen bij de eerste binnenkomst.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ohw dat wordt leukik ga voor 4 maanden en heb dus ook een visum, levert dat meer of minder vragen op bij de paspoortcontrole?
ze zijn begonnenquote:Op zondag 30 december 2012 18:41 schreef Dos37 het volgende:
Iemand enig idee wanneer die werelddeal weken beginnen bij KLM? Januari snap ik maar begin, half eind januari.
Tickets die ik zondag heb geboekt zijn nu nog duurderquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:58 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Waar ik wel van schrik, als ik een ticket, bijvoorbeeld vertrek 5 juni retour 19 juni koop van Amsterdam naar Lima met de KLM kost dit bij het boeken vanaf de Nederlandse KLM site 1400+ euro, en vanaf de Belgische site met vertrek Antwerpen, alwaar je met de trein naar Amsterdam reist en in het zelfde vliegtuig stapt kost dit ticket 693 euro.
Ik begrijp alles van doelgroepen en markten in de diverse landen, maar een verschil van 700 euro op een vliegticket, dat klopt niet.
Bij de wereld deal weken wordt door de KLM inderdaad deze prijs vast bijgesteld naar een wereld deal, dus het wordt vast een cadeautje uit eigen zak.
Vanaf Amsterdam rechtstreeks is er voor de KLM geen concurrentie, de enige concurrentie die KLM heeft is een beetje van Iberia of Tap die met hun doorvluchten nog een redelijke connectie aanbieden en ook nog logisch liggen in de route, Lufthansa moet het weer vooral hebben van goedkope prijzen die men soms aanbiedt op deze route richting Latijns Amerika.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:30 schreef Lemans24 het volgende:
949 naar Zuid-Amerika is gewoon absurd duur, als je je bedenkt dat het vanuit veel plaatsen in Europa soms al voor helft kan.
1. Alleen als ik aan het raam zit en/of te grote handbagage bij me heb.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
1. Waarom dringen mensen altijd zo om een vliegtuig in te gaan ? Is men bang, dat men zonder hen vertrekt ?
2. Na de landing, waarom springt men zo omhoog en begint vast als een bezetene zijn of haar spullen te pakken, zelfs als de lampjes stoelriemen vast nog brandt ?
Mijn theorie is dat de meest gehaaste groep uit onervaren reizigers bestaat. Je ziet ze vaak als eerste naar de slurf rennen bij de eerste boarding call en worden dan naar de zijkant geleid omdat die alleen voor business class en reizigers met kinderen geldt of voor hogere rij nummers. Ze zijn dus duidelijk niet bekend met de procedure (en luisteren niet naar wat er omgeroepen wordt).quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
1. Waarom dringen mensen altijd zo om een vliegtuig in te gaan ? Is men bang, dat men zonder hen vertrekt ?
2. Na de landing, waarom springt men zo omhoog en begint vast als een bezetene zijn of haar spullen te pakken, zelfs als de lampjes stoelriemen vast nog brandt ?
1. Ik ga altijd als laatste aan boord, ik heb dan ook een minimale handbagage policy voor mijzelf, en daardoor hoef ik de bagage niet in te leveren bij bijvoorbeeld Easyjet bij volle vluchten en kan ik het wel ergens kwijt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
1. snap ik alleen als ik relatief grote handbagage bij me heb en voor in het vliegtuig zit. Ik vind het ontzettend irritant als je bagage verder naar achter ligt tov waar je zit. Als bagage klein genoeg is om bij eventueel m'n voeten te zetten of ik zit achterin is er geen enkele reden voor me om in de rij te gaan staan
2. geen enkele reden toe
Je theorie gaat mank.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:31 schreef jaco het volgende:
Mijn theorie is dat de meest gehaaste groep uit onervaren reizigers bestaat.
Wanneer je bagage hebt ingechecked en je moet daarop wachten, dan heeft het hele snelle opstaan om het vliegtuig zo snel mogelijk te verlaten zeker geen zin, want je komt elkaar allemaal bij de bagageband weer tegen.quote:Op maandag 14 januari 2013 04:46 schreef Lemans24 het volgende:
Op Schiphol moet ik altijd een half uur op m'n bagage wachten, jullie niet dan?
Heb zelden een koffer ingechecked.quote:Op maandag 14 januari 2013 04:46 schreef Lemans24 het volgende:
Op Schiphol moet ik altijd een half uur op m'n bagage wachten, jullie niet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |