kutkickquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:59 schreef redparrot het volgende:
als er een kussen onder ligt zijnze toch dood door de schrik he.
klopt waquote:
Wéér een kutkickquote:Op woensdag 22 april 2009 09:17 schreef redparrot het volgende:
oja zie het, sorry voor het kicken dan, lette even niet op de datum
vond het topic op google en vergat het he, kan gebeuren![]()
Zelf heb ik ook wel eens aan zelfmoord gedacht (nu niet meer en was het toen ook al niet van plan om het echt uit te gaan voeren ofzo) en door een trein overreden worden leek mij ook de beste optie. Het klinkt misschien heel gestoord maar ik zou rustig mijn mp3-speler aanzetten en op het spoor gaan liggen met mijn ogen dicht, het liefst in een bocht en in het donker zodat ik (en de machinist ziet me dan trouwens ook niet waarschijnlijk, wat hopelijk iets minder heftig zal zijn voor hem) het moment waarop ik dan echt overreden ga worden niet kan voorspellen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:29 schreef Aventura het volgende:
Een nicht van mijn moeder en recentelijk een vriend van mijn broer, hebben zelfmoord gepleegd door 's nachts op de rails te gaan liggen. De vrouw met haar hele lichaam, waardoor dit in drieën verdeeld werd. De jongen ging met zijn hoofd op het spoor liggen, dat helemaal verbrijzeld was. Ik heb me bij beide gevallen sterk afgevraagd, hoe desperaat je wel niet moet zijn om te gaan liggen en dan maar af te wachten. De spanning, de adrenaline die wordt aangemaakt, al je instincten komen op en dan nog konden zij die allemaal negeren en gewoon blijven liggen. Ik denk daar nog regelmatig aan. Oja, ik vind het topic helemaal niet zo smakeloos. Juist omdat ik het van redelijk dichtbij heb meegemaakt en daar dus ook weleens over nadenk (over hen, dan).
Wat dacht je van hersendood ?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:16 schreef Smart_ass het volgende:
Aan een hartstilstand? DOH, uiteindelijk sterft iedereen daar aan.![]()
Kogels gaan kapot in het lichaam, samen met de energie en het projectiel zelf worden vlees/organen verscheurt. Waardoor je dood gaat door de kapotte organen of door bloedverlies.quote:
splashhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:22 schreef wise het volgende:
Ik vraag me altijd af, wat voor geluid je hoort als er iemand voor spring.
nee hoor.. enkel als ze bot raken gaan ze ( vaak ) kapot.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:32 schreef 91Vos het volgende:
[..]
Kogels gaan kapot in het lichaam, samen met de energie en het projectiel zelf worden vlees/organen verscheurt. Waardoor je dood gaat door de kapotte organen of door bloedverlies.
Ik denk een gewone klop/bonk, net zoals de trein een duif of ander dier meeheeft.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:22 schreef wise het volgende:
1. Denk aan het treinpersoneel wat een trauma oplooptquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:00 schreef edwin0503 het volgende:
Het lijkt mij dat het maar net is hoe je onder de trein komt. Als je ervoor springt dan is de klap op de voorkant van de trein denk al fataal, mocht je de klap al overleven dan ga je zeker dood doordat je wordt overreden.
Als je op het spoor gaat liggen en je ligt ongunstig dan worden alleen de lichaamsdelen welke het spoor kruisen eraf gereden en zit je in een rolstoel. Het is aannemelijk dat je dan veel pijn voelt. Het idee dat je benen eraf worden gereden is al erg genoeg.
Als ik ooit zelfmoord zou plegen wordt het wel degelijk middels een trein. Toen ik 11 was heb ik samen met een vriendje regelmatig bij en op een spoorbaan gespeeld. We zochten risico's op door over te steken pal voor een trein. En ook hebben we regelmatig op het spoor gelegen en gezeten.
Het gevoel wat je hebt, zeker als je de trein al ziet aankomen is uitnodigend. De adrenaline die door je lichaam gaat voelt een soort van goed, hoe raar dit ook klinkt.
Ik zou niet springen maar op de rails gaan liggen, de pijn zul je trotseren en negeren omdat je je doel wilt bereiken. Denk wel dat de pijn die je voelt zeer groot zal zijn.
Als je ter dood veroordeeld bent en je wordt onthoofd dan leef je ook nog circa 30 seconden en dat zal ook niet pijnloos zijn.
Ik liep vandaag op Arnhem bij het busstation op het station.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:22 schreef wise het volgende:
Nee, áls ik zelfmoord zou plegen (met nadruk op als) dan zou ik het doen met het liefst geen ooggetuigen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:33 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Zelf heb ik ook wel eens aan zelfmoord gedacht (nu niet meer en was het toen ook al niet van plan om het echt uit te gaan voeren ofzo) en door een trein overreden worden leek mij ook de beste optie. Het klinkt misschien heel gestoord maar ik zou rustig mijn mp3-speler aanzetten en op het spoor gaan liggen met mijn ogen dicht, het liefst in een bocht en in het donker zodat ik (en de machinist ziet me dan trouwens ook niet waarschijnlijk, wat hopelijk iets minder heftig zal zijn voor hem) het moment waarop ik dan echt overreden ga worden niet kan voorspellen.
Hier geloof ik niets van, hersenen en hart worden namelijk gescheiden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:00 schreef edwin0503 het volgende:
Als je ter dood veroordeeld bent en je wordt onthoofd dan leef je ook nog circa 30 seconden en dat zal ook niet pijnloos zijn.
Mijn moeder heeft het eens voorgehad toen ze een eend onthoofde (om in de pot te steken dus) het beest 'wegliep' zonder hoofd..quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:28 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hier geloof ik niets van, hersenen en hart worden namelijk gescheiden.
Je hebt gelijk. Ik was in de war met de energie die vrij komt in het lichaam.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:19 schreef Pumatje het volgende:
[..]
nee hoor.. enkel als ze bot raken gaan ze ( vaak ) kapot.
als kogels kapot gaan bij het intreden van het lichaam ben je nogal in strijd met conventie van geneve.
Zulke verhalen heb ik nooit geloofd eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:38 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het eens voorgehad toen ze een eend onthoofde (om in de pot te steken dus) het beest 'wegliep' zonder hoofd..
Maar eenden met mensen vergelijken?
Mja...quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:49 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zulke verhalen heb ik nooit geloofd eigenlijk.
Is wel een filmpje van, van een Arabier die onthoofd werd en die zit heel raar te doen met zijn lippen en tong.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:14 schreef MOD het volgende:
in de Quest stond ooit dat je tenminste nog 5 seconden bij bewust zijn bent nadat je kop der af is gehakt. Dat komt omdat er nog bloed in je hersenen zit dat er nog uit moet. Je hersenen krijgen ook geen voltreffer te verduren dus blijven geheel in tact. Ooggetuigen vertelde dat ze nog lippen/oogleden hebben zien bewegen na de daad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb in mijn leven zat kippen zonder kop door de schuur van mijn opa zien rennen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:49 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zulke verhalen heb ik nooit geloofd eigenlijk.
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:45 schreef 91Vos het volgende:
[..]
Is wel een filmpje van, van een Arabier die onthoofd werd en die zit heel raar te doen met zijn lippen en tong.
Edit: Linkje in de spoiler.Je ziet bijna niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaleidoscopiklimax
Denk dat je er weinig van gaat voelen, op het moment dat je springt sta je denk ik strak van de adrenaline..quote:Op zondag 25 augustus 2002 14:00 schreef Vision het volgende:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:10 schreef Suisse het volgende:
Je onderkoelt op die koude rails, nou goed?![]()
O, wat is dit een simpele vraag, man je wordt compleet aan puin gereden.
Zoiets bedoel je?quote:Op zondag 6 september 2009 01:15 schreef edwin0503 het volgende:
Denk dat het er aan ligt hoe je het doet.
Wanneer je voor de trein springt zal je naast de klap ook nog door de lucht vliegen en met een beetje pech wordt je ook nog eens van je ledematen ontdaan.
Als ik dood zou willen via een trein dan ga ik toch wel echt op de rails zitten of liggen, ik wordt liever alleen aan stukken gereden dan naast de klap ook nog eens bunging jumpen zonder touw en dan aan stukken gereden.
Het is hoe dan ook zo dat het dodelijk is, je moet echt "geluk" hebben om dat te overleven.
Wel is er na je spring of lig/zit trein dood een hoop opruimwerkzaamheden. Zeker na een sprong kunnen je lichaamsdelen over 100en meters liggen.
Als je al voor de trein zou willen, laten we dan een combi afspraak maken voor de zelfde trein, scheelt een hoop extra werk voor hulpverleners.
Pijn? denk inderdaad dat je weinig tijd hebt dit te voelen, zou wel eens willen weten wat je dan voelt. Maar adrenaline speelt een rol, dat is zeker.
Wtf is dat voor film?quote:
Denk 't ook, redelijk hard met de motor gecrasht en de eerste minuten voelde ik geen pijn. Daarna des te meer. In eerste instantie probeerde ik 't kreng nog uit de greppel te trekken waarbij ik m'n handen aan de gloedhete uitlaatbochten branddequote:Op zondag 6 september 2009 14:32 schreef Pumatje het volgende:
je voelt echt niets..
adrenaline takes care of that
quote:Op zondag 6 september 2009 19:53 schreef trainfreak het volgende:
Kheb eens van een treinbestuurder gehoord dat ze het hoofd niet terugvonden van de persoon die onder de trein was gesprongen...
Later is het dan toch teruggevonden, het zat ergens vast tussen de bogies en de (locomotief)kast
The fuckquote:
quote:Op zondag 6 september 2009 19:53 schreef trainfreak het volgende:
Kheb eens van een treinbestuurder gehoord dat ze het hoofd niet terugvonden van de persoon die onder de trein was gesprongen...
Later is het dan toch teruggevonden, het zat ergens vast tussen de bogies en de (locomotief)kast
Bogie, een draaistel dus.quote:Op maandag 7 september 2009 01:59 schreef Pumatje het volgende:
[..]
bougies?
he?
Diesel heeft gloeispiralen en een electrische trein heeft niet eens een verbrandingsmotor om zich aan te drijven
quote:Op maandag 7 september 2009 02:06 schreef RoBro het volgende:
ze zouden van die hdcams aan de voorkant van een trein moeten monteren want ik wil echt nog een keer zien hoe iemand wordt vermozzeld door een gierende ice
Deze post is nog zieker dan dat jumpfilmpjequote:Op zondag 6 september 2009 19:53 schreef trainfreak het volgende:
gvd wat vet zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |