DIt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:42 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Meer waarschijnlijk is dat hij, terecht, de LPF als een grote bedreiging voor het aantal stemmers op de PvdA zag, omdat LPF de twijfels over de multiculturele samenleving uitsprak, waar de PvdA in toenemende mate de werkende Nederlander van zich vervreemdde door een doorgeschoten liefde voor allochtonen.
[..]
Zijn afkeer van de LPF en het uitspreken daarvan niet. De manier waarop hij dit deed maakte Melkert wel degelijk verantwoordelijk voor het ophitsen tot deze moord.
[..]
Nee. De manier waarop hij de hetze tegen de LPF voerde hoort niet in de Nederlandse politiek thuis.
Lijkt me ook niet dat jij functies in de aanbieding hebt die ook maar in de buurt van zijn niveau komen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:29 schreef cempexo het volgende:
[..]
Als hij bij mij zou solliciteren wordt hij afgewezen. Reden: eenzijdigheid in gedrag
De manier waarop men het in de tijd van Fortuyn deed was wel een heel beetje anders. Melkert heeft wat mij betreft bloed aan zijn handen. Na Wim kok de meest walgelijke exponent van de PvdA.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:44 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Bullshit. Hij heeft nooit gezegd ''schiet die man maar dood''. Het politieke debat wordt nu eenmaal op het scherpst van de schede gevoerd. Als Wilders zegt ''Het kabinet Rutte is pet en kan maar beter verdwijnen'' en iemand schiet met een raket een vliegtuig met de voltallige ploeg uit de lucht, dan is Wilders ook niet medeverantwoordelijk.
Alsof dat relevant is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:29 schreef cempexo het volgende:
Als hij bij mij zou solliciteren wordt hij afgewezen. Reden: eenzijdigheid in gedrag
Dat is juist beredeneerd door je...quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet dat jij functies in de aanbieding hebt die ook maar in de buurt van zijn niveau komen.
Leek me inderdaad stug dat jij voor je 'bedrijfje' in denemarken vacatures hebt voor goed geschoolde bestuurders met internationale ervaring en een groot netwerk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:25 schreef cempexo het volgende:
[..]
Dat is juist beredeneerd door je...
..." in de buurt van zijn niveau "...quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Leek me inderdaad stug dat jij voor je 'bedrijfje' in denemarken vacatures hebt voor goed geschoolde bestuurders met internationale ervaring en een groot netwerk.
We weten allemaal welk niveau dat is....quote:Op woensdag 28 november 2012 08:37 schreef cempexo het volgende:
[..]
..." in de buurt van zijn niveau "...
Namelijk op deze manier...quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De manier waarop men het in de tijd van Fortuyn deed was wel een heel beetje anders.
Dit is ook altijd grappig, van die mensen die zichzelf op de borst kloppen omdat ze een eigen bedrijfje hebben met een handjevol mensen in dienst. Schattig. Je stelt nog steeds geen drol voor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:29 schreef cempexo het volgende:
[..]
ik ken het boek niet, maar laat me raden: het is niet de schuld van Melkert en andere rode -mee-lopers. Maar van de rest van Nederland.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:50 schreef Hexagon het volgende:
Degenen die willen weten waar de afgang van Melkert vandaan kwam raad ik aan dit boek eens te lezen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:04 schreef cempexo het volgende:
[..]
ik ken het boek niet, maar laat me raden: het is niet de schuld van Melkert en andere rode -mee-lopers. Maar van de rest van Nederland.
Dat is in principe hetzelfde gedrag want daar praten we toch over. Alleen het item/onderwerp is een andere.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]![]()
Maar ik kan je gerust stellen. Het gaat puur over de verziekte partijcultuur en arrogant bestuursgedrag waarmee Melkert en de PvdA zich in de periode voor de onafwendbare afstraffing bezig hielden.
Lees eerst dat boek anders voor je er allerlei uitspraken over gaat doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:14 schreef cempexo het volgende:
[..]
Dat is in principe hetzelfde gedrag want daar praten we toch over. Alleen het item/onderwerp is een andere.
Iets van: wij/ik (Melkert) weten het beter en hebben daarmee het recht om alles zelf te bepalen. De rest van Nederland snapt ons toch niet...
Voer voor psychologen !!
hoe dik zou een "achterkamerboek" zijn over de CDA (en de VVD trouwens)quote:Op woensdag 28 november 2012 10:50 schreef Hexagon het volgende:
Degenen die willen weten waar de afgang van Melkert vandaan kwam raad ik aan dit boek eens te lezen
[ afbeelding ]
Daar zeg je zo eens wat.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
hoe dik zou een "achterkamerboek" zijn over de CDA (en de VVD trouwens)
Dat is inderdaad veel te hoog gegrepen voor je.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:37 schreef cempexo het volgende:
[..]
..." in de buurt van zijn niveau "...
als bestuurder en beleidsmaker is er volgens mij nooit iemand geweest die op Melkert's prestaties inhoudelijke kritiek had.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:21 schreef Boldface het volgende:
Kortom: Wordt het niet eens tijd voor onvoorwaardelijk eerherstel voor Ad Melkert?
In een politieke partij zoals de PvdA is het groepsgedrag de basis. Er is iemand die iets bedenkt dat door de anderen overgenomen dient of moet worden. Doe je dat niet dan val je buiten hun definitie van saamhorigheid.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lees eerst dat boek anders voor je er allerlei uitspraken over gaat doen.
Het is een reconstructie van de PvdA gedurende Paars II. Daarin wordt nergens partij voor Melkert gekozen.
Er zijn nu politici die knopen durven door te hakken. Of misschien moet ik zeggen die geen andere keuze hebben dan de tering naar de nering te zetten. We zullen nooit weten of een Melkert of een Dijkstal daartoe in staat zouden zijn geweest. Zij kenden economische groei en konden nog volop op de pof leven.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Namelijk op deze manier...
Dat is altijd het leuke aan jou, je licht nooit iets toe.Ik heb al verschillende voorbeelden gegeven waaruit blijkt dat de huidige politici juist een stuk harder zijn dan mensen als Ad Melkert en Hans Dijkstal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |