quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Werkt dat dan echt zo dat als je je foto's van je camera haalt en in je dropbox-folder plaatst, dat ze dan synchroniseren naar je online dropbox?
Dat is echt best ideaal dan
Ja ik heb een map op mn pc gemaakt die door dropbox tooltje in de gaten wordt gehoudenquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Werkt dat dan echt zo dat als je je foto's van je camera haalt en in je dropbox-folder plaatst, dat ze dan synchroniseren naar je online dropbox?
Dat is echt best ideaal dan
Ik heb die! ik vind het echt een fijn ding!quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
Wat ik nog wou vragen: zijn die buikbanden van bv Anita (met klittenband) de enige die echt ondersteunend zijn?
Het leek me namelijk niet bepaald charmant onder een jurkje bijvoorbeeld, maar ik heb binnenkort wel een ondersteunende band nodig. Moet een paar concertjes zingen, en dat vraagt an sich al genoeg van mn buikspieren merkte ik gisteravond!
Ja? Hij leek me echt voor geen meter zitten met dat dikke klittenband....quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb die! ik vind het echt een fijn ding!
Ik draag m echt elke dag... Anders heb ik zo enorm veel pijn in mn banden. Dit geeft zo enorm verlichting.. tipje : marktplaats.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja? Hij leek me echt voor geen meter zitten met dat dikke klittenband....
Misschien toch maar eens aanschaffen dan. Had gisteravond echt de neiging om mn buik met mn handen te ondersteunen, en het concert is pas over een maand
Ja, dat had ik dus ook... Ik heb de mijne volgens mij voor 15 eu gekocht...quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, die ingeving had ik ook net![]()
Stond bij de Prenatal echt een beetje te knarsetanden van die prijs, maar zie er nu al een voor een derde van de oorspronkelijke prijs
Thx, ik ga er op bieden!
Oh wroeten!!!quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:55 schreef OooLizaooO het volgende:
Net buiten bij gyn.
Baby doet het goed!
We zien wel hoeveel hij weegt als hij er uit is...
En verder 2 cm ontsluiting. Niet voor niets liggen liepen vannacht dus. Ze heeft zelfs een beetje gewroet om er 3 van te maken. Maar hoe snel 't nu gaat starten, daar durfde ze niets over zeggen.
Kon best nog wel even duren.
Een week geleden begon het bij mij precies hetzelfde, en twaalf uur later had ik mijn babyquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:55 schreef OooLizaooO het volgende:
Net buiten bij gyn.
Baby doet het goed!
We zien wel hoeveel hij weegt als hij er uit is...
En verder 2 cm ontsluiting. Niet voor niets liggen liepen vannacht dus. Ze heeft zelfs een beetje gewroet om er 3 van te maken. Maar hoe snel 't nu gaat starten, daar durfde ze niets over zeggen.
Kon best nog wel even duren.
Ik hoop ergens, dat door de druk nu wat op te vangen, mn straie niet doorscheurt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:14 schreef pessie het volgende:
Oeh Liza wat spannend! Zo begon het bij mij ook, eerst 2 nachten voorwerk en vervolgens in een paar uurtjes een kind. Ben je blij dat de gyn zo relaxed is?
Sola, suiker en shoppen werkt in zo'n geval wel goed.
Ik heb bij Nathan ook een buikband gekocht, idd bij prenatal. Heb em uiteindelijk niet zoveel gedragen omdat ik de combi bekkenband+buikband niet fijn vond. Ik draag em nu ook nog niet, heb em nog niet nodig. Bij Nathan had ik veel last van het uitrekken van het litteken van mn blindedarmontsteking, die band gaf lekker wat tegendruk.
Goede reden! Bij Nathan heb ik een beetje striae opgelopen in het verlengde van mn litteken, valt dus niet op.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik hoop ergens, dat door de druk nu wat op te vangen, mn straie niet doorscheurt.
Maar ik probeer ook niet zoveel te snoepen enzo, waardoor het allemaal extra zou groeien... Maar ondertussen denk ik dat mn buik al groter is dan het ooit is geweest bij nummer 2.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:23 schreef pessie het volgende:
[..]
Goede reden! Bij Nathan heb ik een beetje striae opgelopen in het verlengde van mn litteken, valt dus niet op.
striae is volgens mij een beetje erfelijk bepaald. ik denk niet dat je er wat dat betreft heel veel aan kunt doen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar ik probeer ook niet zoveel te snoepen enzo, waardoor het allemaal extra zou groeien... Maar ondertussen denk ik dat mn buik al groter is dan het ooit is geweest bij nummer 2.
Ja, had ja...quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:27 schreef pessie het volgende:
[..]
striae is volgens mij een beetje erfelijk bepaald. ik denk niet dat je er wat dat betreft heel veel aan kunt doen.
En jij had een heel bescheiden buik bij L!
Mijne zijn wel wit, op mn heupen zitten ze. En er zit er 1 bij mn navel...quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:29 schreef Kyara het volgende:
Ik heb me ook suf gesmeerd maar denk maar niet dat het geholpen heeft.
Volgens mij heb ik nu nog geen nieuwe straie er bij maar ik zie door de strepen sowieso mijn buik niet meer (ze hebben ook nog geen kans gehad om wit te worden....)
De mijne zijn verser denk ikquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijne zijn wel wit, op mn heupen zitten ze. En er zit er 1 bij mn navel...
Ik ga het ff niet over mn memmen hebben..
Fijn dat alles goed is. En weer een meiske er bijquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:31 schreef danic het volgende:
Ja hoooooi daar ben ik dan.
Echo was helemaal goed! En we krijgen weer een maisje!! Jeuj!!
Wil iemand de OP bijwerken als dat nog mogelijk is?
*insert roze wolk*
Dat weet ik wel zeker... Oh billen, benen... Check check..quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:31 schreef Kyara het volgende:
[..]
De mijne zijn verser denk ik
En ik heb ze op mijn buik en verder naar beneden
En op mijn tieten inderdaad.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Zwangerschap & geboorte
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
17 december: ohnee (meisje)
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel
2013
01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)
05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)
06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)
***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (tweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
22 april: Tally
02 mei: Suikertante (jongetje)
03 mei: Vencodark (jongetje)
04 mei: Spirit82
06 mei: -mandy-
10 mei: Shandaly
1 juni: .Sparkling.
***12 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Nou en!!!!!quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:36 schreef Logician het volgende:
Er was toch laatst zo'n wetenschappen onderzoek geweest waar uit kwam dat al dat smeren uberhaupt niet werkt en alleen maar geldverspilling is.
Het schijnt dat het afhangt van genetische bepaling en leeftijd van je huid.
Danicvan harte, een meisje
En bio-oil ruikt zo lekkerquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou en!!!!!
Ik smeer lekker toch...
geslachtsbepalingsecho?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:35 schreef Spirit82 het volgende:
Verdorie ik wil ook weten wat ik krijgWACHTEN IS RUK!
Zo
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou en!!!!!
Ik smeer lekker toch...
Ik heb de goedkope re-gen olie van de big bazaarquote:
Whehehe, werd hij ook gewaarschuwd?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:40 schreef Suikertante het volgende:
En je borsten ook doen he, glimmende tetten![]()
![]()
Trouwens, mijn meneer heeft vandaag de ongeboren vrucht erkend
(waarom denk ik bij "ongeboren vrucht" altijd aan een groene drilpudding met een steeltje?)
Ik probeer mijn ongeduldige leven te beteren... maar soms moet het er even uit!quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:37 schreef Suikertante het volgende:
Je kúnt ook morgen een geslachtsbepaling laten doen Spirit..![]()
Wetenschappelijk onderzoek:quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:36 schreef Logician het volgende:
Er was toch laatst zo'n wetenschappen onderzoek geweest waar uit kwam dat al dat smeren uberhaupt niet werkt en alleen maar geldverspilling is.
Het schijnt dat het afhangt van genetische bepaling en leeftijd van je huid.
Wat lief!quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:40 schreef Suikertante het volgende:
En je borsten ook doen he, glimmende tetten![]()
![]()
Trouwens, mijn meneer heeft vandaag de ongeboren vrucht erkend
(waarom denk ik bij "ongeboren vrucht" altijd aan een groene drilpudding met een steeltje?)
Whehehe, ik zit ook te wachten ergens op idd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat lief!Die erkenning dan, niet jouw mental picture.
Ik vraag me nog steeds af of vriend op zijn knieen gaat of dat het toch geregistreerd partnerschap wordt. Ik laat het van hem afhangen, dus het schiet nog niet echt op
We gaan volgende week een paar dagen naar Duitsland samen. Ik ben benieuwd! Ga helemaal niet aandringen ofzo, als het niet komt, dan over een poosje wel gewoon geregistreerd partnerschapquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Whehehe, ik zit ook te wachten ergens op idd.![]()
Je gaat niet aandringen. Maar je gaat wel dat hele weekend stiekem op een aanzoek wachten he?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
We gaan volgende week een paar dagen naar Duitsland samen. Ik ben benieuwd! Ga helemaal niet aandringen ofzo, als het niet komt, dan over een poosje wel gewoon geregistreerd partnerschap
Niet eens, weet je, het is meer iets waarvan ik denk: het zou kunnen, maar ik reken er niet echt op. Als het een aanzoek is, zal het me sowieso overvallen omdat ik er nog steeds niet over uit ben of ik weer wil trouwen of niet. Aan de andere kant, hij is zo geweldig en we hebben het zo ontzettend fijn samen, waarom ook niet. Ik zou niemand anders willenquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Je gaat niet aandringen. Maar je gaat wel dat hele weekend stiekem op een aanzoek wachten he?
Vanwege de enorme hoeveelheid vruchtwater en de pijn die ik daardoor heb.quote:
Ik heb het zo druk dat ik soms gewoon geen tijd heb om mee te lezen, laat staan om te reagerenquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:27 schreef .Sparkling. het volgende:
Jullie gaan echt te hard! Ik heb nog maar zo weinig te melden dat ik te vaak niet meelees en ik mis van alles. Dat ik mezelf nog even moet inloggen via mijn nieuwe telefoon zal ook wel schelen denk ik.
Maar ik zag dat KJ haar zoontje heeft, jaaa!Gefeliciteerd!
En Danic krijgt nog een meisje, super leuk!
Ladylike, dat is al snel. Spannend, zenuwen zeker?
En verder eh.. Ik weet het niet meer! Sorry, ik log mezelf meteen even in via mijn telefoon. Daarmee reageer ik veel sneller
Jinx het nou niet naar mens!!quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:29 schreef pessie het volgende:
Danic een meisje, wat leuk![]()
Lady, het einde in zicht, spannend!
Spirit, wij zaten uiteindelijk bij de pretecho en toen lag het kindje netjes in stuit met de beentjes stijf tegen elkaar, dan weet je nog niets zeker. Over minder dan 3 weken hoop ik dat de gyn even wil bevestigen wat wij denken, dan kan ik EIN-DE-LIJK kleertjes kopen!
Ik ben er helemaal klaar voor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:34 schreef Spirit82 het volgende:
Woeeah Ladyllike, dat is wel eventjes 18 daagjes te vroeg! Niet dramatisch en om een goede reden, maar ben je er klaar voor? Spannend en tof ook dat je de datum gewoon deelt!!
Wauw, lijkt me zo vreemd om te weten wanneer je baby gaat komen, soort van. Aftellen!quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal klaar voor.
Ik wil het zelfs van de daken schreeuwen
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal klaar voor.
Ik wil het zelfs van de daken schreeuwen
Ja, het is een vreemd gevoel, maar heerlijk om het juist te weten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Wauw, lijkt me zo vreemd om te weten wanneer je baby gaat komen, soort van. Aftellen!
En dat de bevalling dat onverhoopt toch eerder begint. En dat je vriend denkt om 23.00u. Nou die komt vandaag niet meer. En vervolgens je vriend zich klem zuipt en wat nog meer. En om 4 uur toch mee naar het ziekenhuis moet omdat de bevalling is begonnen, en jezelf met dikke weeen moet rijden. En dat de zusters je vriend moeten wakker maken/houden omdat hij steeds in slaap valtquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, het is een vreemd gevoel, maar heerlijk om het juist te weten.
Hoef ik niet meer in onzekerheid te zitten en mn vriend kan van zn biertje genieten zonder bang te zijn dat hij met alcohol op naar het ziekenhuis moet racen
Die was van de week met wat vrienden weg en toch schoot het me toch even door het hoofd...
wat als ik NU naar het zh moet?![]()
Herkenbaar welquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:46 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of vriend op zijn knieen gaat of dat het toch geregistreerd partnerschap wordt. Ik laat het van hem afhangen, dus het schiet nog niet echt op
Rampscenario, maar ik heb gelukkig genoeg mensen die in dat geval kunnen helpenquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dat de bevalling dat onverhoopt toch eerder begint. En dat je vriend denkt om 23.00u. Nou die komt vandaag niet meer. En vervolgens je vriend zich klem zuipt en wat nog meer. En om 4 uur toch mee naar het ziekenhuis moet omdat de bevalling is begonnen, en jezelf met dikke weeen moet rijden. En dat de zusters je vriend moeten wakker maken/houden omdat hij steeds in slaap valt
En dat de dag erop de oom van de pasgeborene op vriendenuitje is, en 's morgens al naar het ziekenhuis komt, met, net zoals zijn broer, een walm van hier tot ginder.
niet autobiografisch, wel waar gebeurt
Kwam eigenlijk alleen kijken of er Keshet nieuws is![]()
![]()
Kindje(s) waren 4 wk te vroeg meen ik. Dus het was niet zo dat ze al op de 40 zat.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:50 schreef Logician het volgende:
Wat een verhaal Ama
Lot.. wat gaat dat snel!!
Hoe sneu voor die moeder (en de vader natuurlijk qua meemaken).quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kindje(s) waren 4 wk te vroeg meen ik. Dus het was niet zo dat ze al op de 40 zat.
Dus vriend dacht dat hij veilig wel kon gaan zuipen etc en de dag erop zn roes uitslapen.
Nou niet dus
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:52 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn vriend zag laatst een zwangere vrouw op tv met striae (van die heerlijke dikke, rode strepen) en schrok enorm, hij dacht dat het een of andere enge ziekte was![]()
Die arme, naieve jongen
quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:50 schreef Suikertante het volgende:
L0t 20 weken! Doe maar nonchalant, dat is een megamijlpaal hoor!!
![]()
Moeder is heel wat gewend van vaders... maar dit is wel toppunt zeg maar.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:52 schreef Logician het volgende:
[..]
Hoe sneu voor die moeder (en de vader natuurlijk qua meemaken)
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:52 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn vriend zag laatst een zwangere vrouw op tv met striae (van die heerlijke dikke, rode strepen) en schrok enorm, hij dacht dat het een of andere enge ziekte was![]()
Die arme, naieve jongen
Ik was bij de eerste toch zeker 38 van de 40 weken vitaal en actiefquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
[..]Ja, het klinkt ook al heel ver maar zo voel ik me nog helemaal niet, ik ben nog vitaal enzo
oeiquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moeder is heel wat gewend van vaders... maar dit is wel toppunt zeg maar.
anyway, ik kruip weer langzaam weg uit dit topic
Idem!quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik was bij de eerste toch zeker 38 van de 40 weken vitaal en actief
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:55 schreef Logician het volgende:
[..]
Idem!
En nu ben ik 102jr going on 34jr
18 is ook bizar ver!! Uberhaupt zwanger zijn is bizarquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:58 schreef Suikertante het volgende:
L0t toen ik hier net in het topic kwam vond ik 20 weken echt ZO ver!! En nu zit ik al bijna op 18. Maar 20 is echt heul heul ver hoor!!
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:58 schreef Suikertante het volgende:
L0t toen ik hier net in het topic kwam vond ik 20 weken echt ZO ver!! En nu zit ik al bijna op 18. Maar 20 is echt heul heul ver hoor!!
Kijk, dat geeft moedquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik was bij de eerste toch zeker 38 van de 40 weken vitaal en actief
Wees daar juist ook maar voorzichtig meequote:Op dinsdag 27 november 2012 18:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kijk, dat geeft moed![]()
Enige waar ik nu wat last van krijg is als ik veel moet trekken en tillen. Afgelopen nachtdiensten een aantal keer een behoorlijk zware patiënt in bed moeten tillen en dat voel ik wel aan m'n banden. Niet meer doen dus.
LogiVoel je je nog steeds oké nu?
Ja, dat is het vervelende van nachtdiensten. Je bent maar met z'n tweeën en je kan zo'n verwarde patiënt ook moeilijk op de grond laten liggen.. Vanaf nu in ieder geval geen nachten meer, heerlijkquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wees daar juist ook maar voorzichtig mee
Begrijpelijk, nadeel van een verzorgende functiequote:Op dinsdag 27 november 2012 18:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, dat is het vervelende van nachtdiensten. Je bent maar met z'n tweeën en je kan zo'n verwarde patiënt ook moeilijk op de grond laten liggen.. Vanaf nu in ieder geval geen nachten meer, heerlijk
Niet super om eerlijk te zijn, maar kussen helpt wel wat qua bekkenpijn en de harde buiken tsja ..quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kijk, dat geeft moed![]()
Enige waar ik nu wat last van krijg is als ik veel moet trekken en tillen. Afgelopen nachtdiensten een aantal keer een behoorlijk zware patiënt in bed moeten tillen en dat voel ik wel aan m'n banden. Niet meer doen dus.
LogiVoel je je nog steeds oké nu?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:15 schreef Suikertante het volgende:
Spenny heeft de hint begrepen Logi?
Dat! Soms denk ik serieus 'Zou het allemaal wel echt zijn?'quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
18 is ook bizar ver!! Uberhaupt zwanger zijn is bizarKun je nagaan als dat kind straks op je buik lig, hoe bizar is DAT!
HAAA, zo doe ik dat ookquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HAAA, zo doe ik dat ookDat die mannen nou zo gek zijn om het nog te gaan halen ook
(en hem uiteraard daarna uitmaken voor feeder en hem de schuld geven van mn dikke buik)
Ja, en ook echt zo ver terug gekekenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:17 schreef .Sparkling. het volgende:
Iehhh, dat lijkt me rot om te ontvangen. Je weet dat iedereen ze kan zien maar dat er echt iemand zit te geilen op die foto's en jullie dan ook nog een berichtje stuurt..
Jullie zien er te goed uit!quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, en ook echt zo ver terug gekekenMaar reageer er gewoon niet op. Die user staat er ook wel om bekend om vrouwen op FOK! lastig te vallen
Die hebben de hele dag de tijd om te oefenen dus kunnen nog zware tegenstand biedenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:33 schreef Logician het volgende:
*burp* taart was lekker!
Arme Spen en DrMarten zijn nu biljarten (zitten samen in hetzelfde team) en ze balen als een stekker, moeten vanaaf tegen een senioren club in een bejaarden aula
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Die hebben de hele dag de tijd om te oefenen dus kunnen nog zware tegenstand bieden
Ik ga zo aan de chocolademousse met verse slagroom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja verdorie, ik heb nog wel een bus in de koelkast staan, maar om daar nu uit te gaan lurken vind ik ook zoietsquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:00 schreef pessie het volgende:
Logi, slagroomtaart klinkt goed![]()
Nu heb ik ook zin in slagroom...
Ik heb laatst een poging gedaan tiramisu zonder ei en alcohol te maken, het was best te eten maar echt tiramisu is wel lekkerder. En dan maak ik em überhaupt al zonder alcohol. Heb alle grotere supermarkten in de omgeving gebeld voor gepasteuriseerd ei maar nergens te krijgenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:16 schreef -mandy- het volgende:
Kaatjejannie gefeliciteerd met Luuk!!!![]()
![]()
![]()
Danic een meisje![]()
![]()
!
Lot 20 weken! Je bent al op de helft!![]()
![]()
![]()
Aaahh chocolademousse met verse slagroom, er zijn weinig dingen die lekkerder zijn dan dat! Op tiramisu na dan, maar da's voor na de bevalling.
Even naar de buren om te klagen? Of zijn die niet thuis?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:25 schreef Spirit82 het volgende:
Net weer een klacht ingediend bij de woningbouwvereniging over de jankende hond van de onderbuurman. Hond is alweer sinds 4 uur vanmiddag AAN EEN STUK DOOR aan het janken en het houdt maar niet op. Ik kan radio of tv niet eens hard genoeg zetten om het te overstemmen. Vriend is vanavond de hort op, dus ben alleen, met razende hormonen... niet de beste combinatie om dan een klacht in te dienen maar ik was het zooooo zat
Als kruimel geboren is hoop ik bijna dat hij 3x per nacht wakker wordt. Ik zet mijn naaldhakken naar mijn bed om als pantoffels aan te trekken als ik dan, met een omweg, naar het ledikantje loopWRAAK!!!
Hun bel indrukken en secondelijm opsmerenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:25 schreef Spirit82 het volgende:
Net weer een klacht ingediend bij de woningbouwvereniging over de jankende hond van de onderbuurman. Hond is alweer sinds 4 uur vanmiddag AAN EEN STUK DOOR aan het janken en het houdt maar niet op. Ik kan radio of tv niet eens hard genoeg zetten om het te overstemmen. Vriend is vanavond de hort op, dus ben alleen, met razende hormonen... niet de beste combinatie om dan een klacht in te dienen maar ik was het zooooo zat
Als kruimel geboren is hoop ik bijna dat hij 3x per nacht wakker wordt. Ik zet mijn naaldhakken naar mijn bed om als pantoffels aan te trekken als ik dan, met een omweg, naar het ledikantje loopWRAAK!!!
Ik vind het ook zielig want het beest op zich doet niks verkeerd, hij kan alleen niet alleen zijn. Dat de onderbuurman van zijn probleem nu mijn probleem maakt, al anderhalf jaar nu en steeds excuus op excuus stapelt om er geen fuck aan te hoeven doen schiet me nu gewoon echt in het verkeerde keelgat. Dit is nu de derde of vierde keer dat ik het bij de woningbouw meldt met het uitdrukkelijke verzoek om mij te laten weten wat ze met mijn klacht doen en wat de stand van zaken is (vorige keer gaven ze aan dat de hond weg moest als hij overlast bleef veroorzaken) en mij te laten weten of ik de politie moet inschakelen of niet. Dat heb ik tot op heden niet gedaan omdat het mij beter leek het eerst in persoon op te lossen, toen dat niks uithaalde via de woningbouw, maar ik ontplof nu echt bijna. Al moet ik iedere dag de politie bellen ik ben het ZATquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:29 schreef Kyara het volgende:
Wat zielig voor die hond. Dierenbescherming? Of dierenpolitie? Of is het gewoon een vervelend beest?
3x per nacht als ie net geboren is ga je ontgetwijfeld redden hoor
Teveel cola light gedronken vandaag. 2 stuiterbabies in mijn buik
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:13 schreef Logician het volgende:
Pessie zou je graag een stukje geven
Oh en net zo hard gelachen bij dwddIk had 'm eerder al gezien, maar ik kan daar dus echt de humor niet van inzienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spirit, ik kan me je boosheid heel goed voorstellen hormonen of niet, heb je nu schriftelijk geklaagd?3!
Wauw!quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:43 schreef Elmo76 het volgende:
De echo was goed!!
Robinson lag lekker te spartelen en zwaaien!
[ afbeelding ]
Ach ik heb ook gewoon foute humor hoor, hence de Spennyquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik had 'm eerder al gezien, maar ik kan daar dus echt de humor niet van inzien![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:43 schreef Elmo76 het volgende:
De echo was goed!!
Robinson lag lekker te spartelen en zwaaien!
[ afbeelding ]
Ohh nee ik ook niet, ik ben echt als de dood voor dat soort dingen. Ik zou ook helemaal flippen als mij zoiets zou overkomenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik had 'm eerder al gezien, maar ik kan daar dus echt de humor niet van inzien![]()
Ik zou waarschijnlijk vragen of alles goed wasquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh nee ik ook niet, ik ben echt als de dood voor dat soort dingen. Ik zou ook helemaal flippen als mij zoiets zou overkomen
slaaplekkerquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:10 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een lieffie Elmo
Ja heb schriftelijk een klacht ingediend. Hoorde volgens mij de voordeur beneden en hond is nu godzijdank stil. Man wat kun je daar gek van worden zeg... stond op het punt dan ook de politie maar te bellen want ik werd echt gek.
Ben kapot nu, dus ik duik mn bed maar in. Samen met mn nieuwe kussen
En wij maar denken dat we nog wat marktwaarde hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:40 schreef Logician het volgende:
Idemgeen mamaporno hier blijkbaar..
Weg illusiequote:Op dinsdag 27 november 2012 21:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En wij maar denken dat we nog wat marktwaarde hebben.
Naaaah.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:51 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat Liza gewoon bezig is of een kindje heeft...
Kesh, vanavond ben jij!
Ik was net een paar dagen geleden aan 't hormonsteren omdat er niemand reageerde op mijn geklaag over baby die ineens veel kleiner werd ingeschatquote:Op woensdag 28 november 2012 08:35 schreef As1981 het volgende:
Nou ik snap Joene wel hoor. ik lurk eigenlijk alleen maar mee want er werd op mijn posts niet tot nauwelijks gereageerd en ik ben dus niet van het klagen.
Het lijkt alsof je hier iets te klagen neerzet men wel reageer. ik was daar wel klaar mee en post nu eigenlijk niet meer op af en toe een felicitatie voor de kersrverse ouder na.
Ik herken dit helemaal niet!quote:Op woensdag 28 november 2012 08:35 schreef As1981 het volgende:
Nou ik snap Joene wel hoor. ik lurk eigenlijk alleen maar mee want er werd op mijn posts niet tot nauwelijks gereageerd en ik ben dus niet van het klagen.
Het lijkt alsof je hier iets te klagen neerzet men wel reageer. ik was daar wel klaar mee en post nu eigenlijk niet meer op af en toe een felicitatie voor de kersrverse ouder na.
af en toe klagen moet ook kunnen en zal ik ook niet over zeuren. maar het viel me wel op.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:01 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ik was net een paar dagen geleden aan 't hormonsteren omdat er niemand reageerde op mijn geklaag over baby die ineens veel kleiner werd ingeschat.
Ik vind het juist leuk hoor om positieve dingen/roze-wolk-verhalen/... te lezen.
Zelf probeer ik ook zoveel mogelijk te genieten van mijn zwangerschap, maar af en toe lukt dat ook gewoon even niet.
of men wil niet op mij reageren dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 09:12 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik herken dit helemaal niet!
Tenminste, ik vind zelf dat ik niet veel klaar en wel reacties krijg. Maar misschien moet ik niet zelf oordelen over mijn klaaggehalte
Dananana wat spannend!!![]()
En Liza, het is nu wel mooi geweest, kom maar op met een mooie verse spekkige baby
Ik probeer te bedenken wat je dan gepost hebt waar niet op gereageerd isquote:Op woensdag 28 november 2012 09:13 schreef As1981 het volgende:
[..]
of men wil niet op mij reageren dat kan ook natuurlijk
We zijn allemaal anders, de een deelt het liever hier, de ander liever irl. Het een is niet beter dan het ander, wmb.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:12 schreef As1981 het volgende:
[..]
af en toe klagen moet ook kunnen en zal ik ook niet over zeuren. maar het viel me wel op.
Ik ben zelf positief ingesteld en vind het met momenten ook zwaar maar deel dat dan liever met de mensen die dicht bij me staan dan op een forum. men hoeft me niet zielig te vinden, heb er zelf bewust voor gekozen.
Dat betekend niet dat sommige dingen echt niet leuk zijn zoals niet goed groeiende kindjes.
Dat zal t zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 09:13 schreef As1981 het volgende:
[..]
of men wil niet op mij reageren dat kan ook natuurlijk
quote:Op woensdag 28 november 2012 09:15 schreef Suikertante het volgende:
Het is denk ik inderdaad meer dat je makkelijker onthoudt waar iemand mee bezig is als ze heel vaak post, en jij houdt je inderdaad rustig As!
Overigens word ik altijd heel vrolijk van je plaatje![]()
het is ook echt al even geleden dat ik iets over mezelf gepost heb.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:14 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik probeer te bedenken wat je dan gepost hebt waar niet op gereageerd is
Met een ijsstokje?!quote:Op woensdag 28 november 2012 09:16 schreef L-E het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik aan het bevallen was. Ik had zelf de ontsluiting gemeten met een ijsstokjeen het was 6 a 7 cm. Maar we hadden nog niets in huis voor een baby, PANIEK!
quote:Op woensdag 28 november 2012 09:16 schreef L-E het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik aan het bevallen was. Ik had zelf de ontsluiting gemeten met een ijsstokjeen het was 6 a 7 cm. Maar we hadden nog niets in huis voor een baby, PANIEK!
welke heb je?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:19 schreef Ticootje het volgende:
Ik post vooral offtopic....
Ik heb trouwens 2 sluitlakens gekocht... Ik ben benieuwd.. Na de geboorte van Leyla had ik gewoon van die correctietruitjes van de hema, en toen merkte ik ook al dat je sneller weer je figuur terug hebt. Dus ik ga het gewoon proberen.
nou ja, dat dus. Al ben ik inmiddels al iets meer ervaren gelukkigquote:Op woensdag 28 november 2012 09:20 schreef Suikertante het volgende:
Om mijn vrienden niet dood te spammen met 32953289 berichten over het nieuwste lieve rompertje, het laatste kriebeltje of overvloedige afscheiding post ik het hier eigenlijk, en om te lezen over hoe leuk en stom andere zwangeren het hebben. Plus (en ook heel belangrijk) ik leer hier eigenlij alles over mijn zwangerschap.
Sluitlakens moet ik even googlen
(misschien is een ijsstokje mét ijs wel aangenamer L-E!)
Schijnt ook heel fijn te zijn voor vrouwen die veel last hebben van hun bekken, het sluitlaken corrigeert de houding waardoor het bekken weer beter belast wordt, ofzoiets.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:23 schreef Suikertante het volgende:
Oh ik zie nu dat het ook je houding verbetert waardoor je de juiste spieren weer gaat gebruiken.
En dat een surfpak dus niet helpt
dat ik heb ik ook een beetje bij de term knooplakens.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:25 schreef Hooiwagen het volgende:
Ik moet ook maar even googlen, want ik stel me nu dames voor in zo'n Romeinse outfit van een geknoopt laken en dat zal het vast niet zijn.
quote:Op woensdag 28 november 2012 09:28 schreef laziness het volgende:
Zelf als je sluitlaken door google gooit krijg je een foto te zien van die eeuwige joggingbroek![]()
Dat dacht ik ook. Tenminste, heb ik in een grijs verleden eens ergens gelezen. Nooit echt goed in verdiept, ik ga er vanuit dat mijn lichaam ook zonder toestanden kan terugplooien.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:25 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik dacht net dat die dingen je spieren lui maakte en je dus minder snel/goed terugplooit. Verkeerd gedacht dus?
Die motherease?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:22 schreef Kyara het volgende:
[..]
welke heb je?
Ik zat er ook a aan te denken. Correctieondergoed vind ik niets met kraamverband(lekker broeierig
). Correctie hemdjes kruipen omhoog bij mij....
Het is ook niet de bedoeling dat je ze heel lang draagt...quote:Op woensdag 28 november 2012 09:25 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik dacht net dat die dingen je spieren lui maakte en je dus minder snel/goed terugplooit. Verkeerd gedacht dus?
Zo'n oud knooplaken draag je je kraamperiode, traditioneel een dag of tien, niet langer.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:25 schreef OooLizaooO het volgende:
Nee, op die plaatjes niet nee... Maar dikke lul dat die vrouwen net bevallen zijn... Modellen met maatje 32.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:41 schreef OooLizaooO het volgende:
En het ziet er nog niet eens giga vreselijk uit
die vrouwen met een minibuikje zijn net zwanger of zo.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, op die plaatjes niet nee... Maar dikke lul dat die vrouwen net bevallen zijn... Modellen met maatje 32.
Sorryquote:
Nou datquote:Op woensdag 28 november 2012 09:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, op die plaatjes niet nee... Maar dikke lul dat die vrouwen net bevallen zijn... Modellen met maatje 32.
Mandje voor de deur?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:49 schreef Kyara het volgende:
[..]
jij wacht zeker ook op de ooievaar?
Nee das te vroeg.. Ik heb Jen beloofd na het vuurwerk.quote:
3 koningen?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee das te vroeg.. Ik heb Jen beloofd na het vuurwerk.
Dat is prima...quote:
Waar ben je geweest??quote:Op woensdag 28 november 2012 09:57 schreef L-E het volgende:
Oke, ik dacht dus dat ik in het geboortehotel wilde bevallen. Luxe kamers, zag er heerlijk uit enzo. Hoor ik gisteren dat die luxe kamers zijn voor als je je kraamtijd daar doorbrengt, en dat je tijdens de bevalling op een gewoon ziekenhuisbed onder de tl-balken ligt. Daar gaat mijn romantische idee.
Vandaar dat ik nog steeds niet bevallen ben hé! Geen ooievaar gesignaleerd hier in de omgeving!quote:Op woensdag 28 november 2012 09:49 schreef Kyara het volgende:
[..]
jij wacht zeker ook op de ooievaar?
En telt ook als je bijvoorbeeld maar 2 nachten blijft?quote:
jaquote:Op woensdag 28 november 2012 10:04 schreef OooLizaooO het volgende:
Met ontsluiting en niet-gebroken vliezen mag je gewoon nog in bad, toch?
Alstuquote:Op woensdag 28 november 2012 09:47 schreef Hooiwagen het volgende:
[..]
Nou dat. Ik zie er vast niet zo uit na mn bevalling. Hell, ik zie er nu al niet zo uit
.
Mijn vliezen braken verleden keer toen ik in bad geweest wasquote:Op woensdag 28 november 2012 10:04 schreef OooLizaooO het volgende:
Niet in het bubbelbad in de sauna... ;-)quote:Op woensdag 28 november 2012 10:04 schreef OooLizaooO het volgende:
Die zullen ook niet blij zijn als daar je vliezen gaan brekenquote:Op woensdag 28 november 2012 10:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niet in het bubbelbad in de sauna... ;-)
Misschien is het wel heel goed???quote:Op woensdag 28 november 2012 10:24 schreef papillion het volgende:
[..]
Die zullen ook niet blij zijn als daar je vliezen gaan breken
Ik zie een mooi afstudeer onderzoek. Kan vast niet minder nuttig zijn als sommige onderzoeken/enquêtes die ik hier soms voorbij zie komen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien is het wel heel goed???
Hell, je hebt ook placentacreme tegen rimpels!quote:Op woensdag 28 november 2012 10:32 schreef papillion het volgende:
[..]
Ik zie een mooi afstudeer onderzoek. Kan vast niet minder nuttig zijn als sommige onderzoeken/enquêtes die ik hier soms voorbij zie komen.
hij dekt zich gewoon alvast in voor de nieuwe camera-lens die ie gaat kopenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:05 schreef Ticootje het volgende:
Oh J moest gister opmerken dat ik veel aan het kopen ben... Broeken, sluitlakens....Ik was lekker bezig zeg maar.
BUY ALL THE THINGSquote:Op woensdag 28 november 2012 11:05 schreef Ticootje het volgende:
Oh J moest gister opmerken dat ik veel aan het kopen ben... Broeken, sluitlakens....Ik was lekker bezig zeg maar.
Nee, ik ben pas 33 weken...quote:Op woensdag 28 november 2012 11:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
BUY ALL THE THINGS
Ben jij nu ook al thuis eigenlijk? (sorry, /zeef) Dat helpt bij mij wel mee qua koopgraagheid, ik moet mezelf echt inhouden met webshoppen, ik verzin telkens wel weer wat anders nuttigs
hahaha idd mooi excuus voor t gadget die hij graag wilt hebben.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
hij dekt zich gewoon alvast in voor de nieuwe camera-lens die ie gaat kopen
Hou je wel rekening met levertijden van kinderwagen en kamertje?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:13 schreef Hooiwagen het volgende:
Ik durf nog steeds niet goed dingen te kopen omdat ik pas 14 weken ben morgen.. Jinx-angst is er nog steeds. Denk elke keer, nee ná de volgende controle dan mag ik wat kopen en zo schuift het maar door. Zit nu elke dag naar dat kussen te kijken en maar bedacht dat ik het na de controle van morgenochtend maar ga bestellen. Zelfde geldt voor inschrijven voor cursussen en info-avonden. Denk dat ik na de 20 weken echo pas echt los durf te gaan.
Marktplaats!!!!quote:Op woensdag 28 november 2012 11:16 schreef laziness het volgende:
[..]
Hou je wel rekening met levertijden van kinderwagen en kamertje?
ik heb echt een hele gave canvas gezien... Misschien ga ik daar wel eens naar opzoek voor op de slaapkamer ofzo.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:32 schreef Suikertante het volgende:
Ik merk wel dat we ineens veel duidelijker ideeën hebben over het kamertje sinds we weten wat het is. Maar dat gaat vooral om kleuren inderdaad, dus het bedje enzo hadden we al gespot (op MP). Nu zie ik natuurlijk ineens posters, kussens en dat soort dingen
Ik durfde ook niet zoveel te kopen hoor, alleen een rompertje na de goede combinatietest geloof ik.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:13 schreef Hooiwagen het volgende:
Ik durf nog steeds niet goed dingen te kopen omdat ik pas 14 weken ben morgen.. Jinx-angst is er nog steeds. Denk elke keer, nee ná de volgende controle dan mag ik wat kopen en zo schuift het maar door. Zit nu elke dag naar dat kussen te kijken en maar bedacht dat ik het na de controle van morgenochtend maar ga bestellen. Zelfde geldt voor inschrijven voor cursussen en info-avonden. Denk dat ik na de 20 weken echo pas echt los durf te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |