quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Werkt dat dan echt zo dat als je je foto's van je camera haalt en in je dropbox-folder plaatst, dat ze dan synchroniseren naar je online dropbox?
Dat is echt best ideaal dan
Ja ik heb een map op mn pc gemaakt die door dropbox tooltje in de gaten wordt gehoudenquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Werkt dat dan echt zo dat als je je foto's van je camera haalt en in je dropbox-folder plaatst, dat ze dan synchroniseren naar je online dropbox?
Dat is echt best ideaal dan
Ik heb die! ik vind het echt een fijn ding!quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
Wat ik nog wou vragen: zijn die buikbanden van bv Anita (met klittenband) de enige die echt ondersteunend zijn?
Het leek me namelijk niet bepaald charmant onder een jurkje bijvoorbeeld, maar ik heb binnenkort wel een ondersteunende band nodig. Moet een paar concertjes zingen, en dat vraagt an sich al genoeg van mn buikspieren merkte ik gisteravond!
Ja? Hij leek me echt voor geen meter zitten met dat dikke klittenband....quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb die! ik vind het echt een fijn ding!
Ik draag m echt elke dag... Anders heb ik zo enorm veel pijn in mn banden. Dit geeft zo enorm verlichting.. tipje : marktplaats.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja? Hij leek me echt voor geen meter zitten met dat dikke klittenband....
Misschien toch maar eens aanschaffen dan. Had gisteravond echt de neiging om mn buik met mn handen te ondersteunen, en het concert is pas over een maand
Ja, dat had ik dus ook... Ik heb de mijne volgens mij voor 15 eu gekocht...quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, die ingeving had ik ook net![]()
Stond bij de Prenatal echt een beetje te knarsetanden van die prijs, maar zie er nu al een voor een derde van de oorspronkelijke prijs
Thx, ik ga er op bieden!
Oh wroeten!!!quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:55 schreef OooLizaooO het volgende:
Net buiten bij gyn.
Baby doet het goed!
We zien wel hoeveel hij weegt als hij er uit is...
En verder 2 cm ontsluiting. Niet voor niets liggen liepen vannacht dus. Ze heeft zelfs een beetje gewroet om er 3 van te maken. Maar hoe snel 't nu gaat starten, daar durfde ze niets over zeggen.
Kon best nog wel even duren.
Een week geleden begon het bij mij precies hetzelfde, en twaalf uur later had ik mijn babyquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:55 schreef OooLizaooO het volgende:
Net buiten bij gyn.
Baby doet het goed!
We zien wel hoeveel hij weegt als hij er uit is...
En verder 2 cm ontsluiting. Niet voor niets liggen liepen vannacht dus. Ze heeft zelfs een beetje gewroet om er 3 van te maken. Maar hoe snel 't nu gaat starten, daar durfde ze niets over zeggen.
Kon best nog wel even duren.
Ik hoop ergens, dat door de druk nu wat op te vangen, mn straie niet doorscheurt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:14 schreef pessie het volgende:
Oeh Liza wat spannend! Zo begon het bij mij ook, eerst 2 nachten voorwerk en vervolgens in een paar uurtjes een kind. Ben je blij dat de gyn zo relaxed is?
Sola, suiker en shoppen werkt in zo'n geval wel goed.
Ik heb bij Nathan ook een buikband gekocht, idd bij prenatal. Heb em uiteindelijk niet zoveel gedragen omdat ik de combi bekkenband+buikband niet fijn vond. Ik draag em nu ook nog niet, heb em nog niet nodig. Bij Nathan had ik veel last van het uitrekken van het litteken van mn blindedarmontsteking, die band gaf lekker wat tegendruk.
Goede reden! Bij Nathan heb ik een beetje striae opgelopen in het verlengde van mn litteken, valt dus niet op.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik hoop ergens, dat door de druk nu wat op te vangen, mn straie niet doorscheurt.
Maar ik probeer ook niet zoveel te snoepen enzo, waardoor het allemaal extra zou groeien... Maar ondertussen denk ik dat mn buik al groter is dan het ooit is geweest bij nummer 2.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:23 schreef pessie het volgende:
[..]
Goede reden! Bij Nathan heb ik een beetje striae opgelopen in het verlengde van mn litteken, valt dus niet op.
striae is volgens mij een beetje erfelijk bepaald. ik denk niet dat je er wat dat betreft heel veel aan kunt doen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar ik probeer ook niet zoveel te snoepen enzo, waardoor het allemaal extra zou groeien... Maar ondertussen denk ik dat mn buik al groter is dan het ooit is geweest bij nummer 2.
Ja, had ja...quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:27 schreef pessie het volgende:
[..]
striae is volgens mij een beetje erfelijk bepaald. ik denk niet dat je er wat dat betreft heel veel aan kunt doen.
En jij had een heel bescheiden buik bij L!
Mijne zijn wel wit, op mn heupen zitten ze. En er zit er 1 bij mn navel...quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:29 schreef Kyara het volgende:
Ik heb me ook suf gesmeerd maar denk maar niet dat het geholpen heeft.
Volgens mij heb ik nu nog geen nieuwe straie er bij maar ik zie door de strepen sowieso mijn buik niet meer (ze hebben ook nog geen kans gehad om wit te worden....)
De mijne zijn verser denk ikquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijne zijn wel wit, op mn heupen zitten ze. En er zit er 1 bij mn navel...
Ik ga het ff niet over mn memmen hebben..
Fijn dat alles goed is. En weer een meiske er bijquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:31 schreef danic het volgende:
Ja hoooooi daar ben ik dan.
Echo was helemaal goed! En we krijgen weer een maisje!! Jeuj!!
Wil iemand de OP bijwerken als dat nog mogelijk is?
*insert roze wolk*
Dat weet ik wel zeker... Oh billen, benen... Check check..quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:31 schreef Kyara het volgende:
[..]
De mijne zijn verser denk ik
En ik heb ze op mijn buik en verder naar beneden
En op mijn tieten inderdaad.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Zwangerschap & geboorte
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
17 december: ohnee (meisje)
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel
2013
01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)
05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)
06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)
***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (tweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
22 april: Tally
02 mei: Suikertante (jongetje)
03 mei: Vencodark (jongetje)
04 mei: Spirit82
06 mei: -mandy-
10 mei: Shandaly
1 juni: .Sparkling.
***12 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Nou en!!!!!quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:36 schreef Logician het volgende:
Er was toch laatst zo'n wetenschappen onderzoek geweest waar uit kwam dat al dat smeren uberhaupt niet werkt en alleen maar geldverspilling is.
Het schijnt dat het afhangt van genetische bepaling en leeftijd van je huid.
Danicvan harte, een meisje
En bio-oil ruikt zo lekkerquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou en!!!!!
Ik smeer lekker toch...
geslachtsbepalingsecho?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:35 schreef Spirit82 het volgende:
Verdorie ik wil ook weten wat ik krijgWACHTEN IS RUK!
Zo
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou en!!!!!
Ik smeer lekker toch...
Ik heb de goedkope re-gen olie van de big bazaarquote:
Whehehe, werd hij ook gewaarschuwd?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:40 schreef Suikertante het volgende:
En je borsten ook doen he, glimmende tetten![]()
![]()
Trouwens, mijn meneer heeft vandaag de ongeboren vrucht erkend
(waarom denk ik bij "ongeboren vrucht" altijd aan een groene drilpudding met een steeltje?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |