SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tally op 27-11-2012 14:06:26 ]![]()
Ik bedoel maar, ik ben zo braaf als t maar kanquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik loog.
Ik kan niks walgelijks of verpests aan je ontdekken he?Welkequote:Op dinsdag 27 november 2012 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe oke, weet niet of die op internet staat. Vast wel.
[..]
Kom dan.Valt nog mee, deze.. Maar alsnogquote:
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Je hebt nooit iets stouts gedaan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, ik ben zo braaf als t maar kan
Zoals een snoepje gepikt bij de drogist?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Er werd geen lapo gehunt? Ik had de lapo al 100x kunnen maken voordat hun hem maakte.quote:Ja, dat filmpje die ik op mijn WA hebquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, ik ben zo braaf als t maar kan
[..]
Welke
[..]
Valt nog mee, deze.. Maar alsnog.
![]()
Daar hadden we de Milo voor :$.. Maar tuurlijk niet, dat zou ik nooit doenquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt nooit iets stouts gedaan?
Zoals een snoepje gepikt bij de drogist?
Titel?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er werd geen lapo gehunt? Ik had de lapo al 100x kunnen maken voordat hun hem maakte.
[..]
Ja, dat filmpje die ik op mijn WA heb.
Stil, je verraadt mequote:Op dinsdag 27 november 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet er wel om lachen, admit it!
![]()
! Damn. Ik krijg zin om er een hamburger in te duwen
. Ik denk alleen dat ze dan dood neervalt, want vet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Douwen zou ik niet doen in ieder geval, krijg je van die Michael Jackson toestanden dat er allemaal shit af valtquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]! Damn. Ik krijg zin om er een hamburger in te duwen
![]()
Lapo sluit, noobs die komen hunten en kapen kunnen beter naar onz verhuizen..quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit wie hem opent johDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Daar wil ik 'm wel inprikken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
![]()
Ik had lapo en het boeit me niet dus klaarquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lapo sluit, noobs die komen hunten en kapen kunnen beter naar onz verhuizen..![]()
![]()
Door dit heb ik nu ook zin om haar een hamburger te dwangvoeren, ben ik nu slecht?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
Geilquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als iemand daar een piemel in steekt, zie je dat in haar buikIk heb gister met een leuk meisje gedanst.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daar hadden we de Milo voor :$.. Maar tuurlijk niet, dat zou ik nooit doen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vertelquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geil
[..]
Ik heb gister met een leuk meisje gedanst.
STIEKEM MET JE GEDANSTquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geil
[..]
Ik heb gister met een leuk meisje gedanst.
IK HOOP DAT JE HET LEUK VOND
IK HEB STIEKEM MET JE GEDANST
STIEKEM MET JE GEDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANST![]()
Goed zo. Anders kom ik je weer stalken in VBL.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had lapo en het boeit me niet dus klaar“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Inderdaad, jij bent ontelbaar keer mooierquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mijn hemel..Lilleke kutpop![]()
![]()
Omdat jullie van tevoren hebben afgesproken de lapo en de fipo van dit topic te gaan kapen. Zijn jullie zo verveeld dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had lapo en het boeit me niet dus klaar![]()
Nohquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, jij bent ontelbaar keer mooier![]()
![]()
![]()
MK. Negeer ze als je er zo'n last van hebt. Dit vinden ze alleen maar leuk, leer dat nu eens.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat jullie van tevoren hebben afgesproken de lapo en de fipo van dit topic te gaan kapen. Zijn jullie zo verveeld dan?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Niet stiekem Vinquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
STIEKEM MET JE GEDANST
IK HOOP DAT JE HET LEUK VOND
IK HEB STIEKEM MET JE GEDANST
STIEKEM MET JE GEDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANST
Nouja, in het begin wel. Totdat een ander meisje mij zo de dansvloer optrok he?Nou, feestje in de stad van werk. Ik kwam redelijk laat aan, gratis drank. Ik werd gelijk begroet en mensen waren verbaasd dat ik nette kleertjes aanhad en mijn haar had gedaan enzo.quote:
Paar biertjes en jenevertjes achterover gegooid en een meisje dat de hele tijd met me wilde dansen trok me toen zo de vloer op.
Een meisje dat ik leuk vind was daar ook en een tijdje later hebben we daar gedanst. Meatloaf, Blues Brothers ditdat.
Ik zie haar lange blonde krullen nog wapperen.
Is Rokje een pop?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, jij bent ontelbaar keer mooier
Als je leest hoe ze zich gedraagt, dan niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die vind ik zelf nog wel meevallen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wie zegt dat ik er last van heb?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
MK. Negeer ze als je er zo'n last van hebt. Dit vinden ze alleen maar leuk, leer dat nu eens.
Ik vroeg het me gewoon af
Bovendien vroeg ik me eerst ook af waarom ze dat deden, maar het blijken gewoon een stel verveelde pubers te zijn![]()
![]()
Hahaaaaaaaaa nicequote:Op dinsdag 27 november 2012 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet stiekem Vin
Nouja, in het begin wel. Totdat een ander meisje mij zo de dansvloer optrok he?
[..]
Nou, feestje in de stad van werk. Ik kwam redelijk laat aan, gratis drank. Ik werd gelijk begroet en mensen waren verbaasd dat ik nette kleertjes aanhad en mijn haar had gedaan enzo.
Paar biertjes en jenevertjes achterover gegooid en een meisje dat de hele tijd met me wilde dansen trok me toen zo de vloer op.
Een meisje dat ik leuk vind was daar ook en een tijdje later hebben we daar gedanst. Meatloaf, Blues Brothers ditdat.
Ik zie haar lange blonde krullen nog wapperen...You go kaneeltje
![]()
Toch welquote:.
Leuk manquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet stiekem Vin
Nouja, in het begin wel. Totdat een ander meisje mij zo de dansvloer optrok he?
[..]
Nou, feestje in de stad van werk. Ik kwam redelijk laat aan, gratis drank. Ik werd gelijk begroet en mensen waren verbaasd dat ik nette kleertjes aanhad en mijn haar had gedaan enzo.
Ik zie haar lange blonde krullen nog wapperen.. Nog een date uit weten te halen?
Nee, daarom ookquote:![]()
![]()
Verveeld, check.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er last van heb?
Bovendien vroeg ik me eerst ook af waarom ze dat deden, maar het blijken gewoon een stel verveelde pubers te zijn
Puber, iets minder maar goed.
En we geilen wel op aandacht ja. Nou dames toedeloe maar weer!![]()
![]()
Maar ik ga me vast klaarmaken voor m'n werk zo, dus ik ben pleite.. Tot later stinkerds![]()
![]()
Nou dames, wordt tijd dat jullie gaan opgroeienquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Verveeld, check.
En we geilen wel op aandacht ja. Nou dames toedeloe maar weer!![]()
![]()
Werksequote:Op dinsdag 27 november 2012 13:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Maar ik ga me vast klaarmaken voor m'n werk zo, dus ik ben pleite.. Tot later stinkerds![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je reageert er steeds op. Doe dat gewoon niet, dan is het ook niet leuk om te hunten en zo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er last van heb?
Bovendien vroeg ik me eerst ook af waarom ze dat deden, maar het blijken gewoon een stel verveelde pubers te zijn“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Toedelsquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
![]()
.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je leest hoe ze zich gedraagt, dan niet.![]()
![]()
Als ze verveeld zijn, komen ze toch wel weer terug, net zoals toennet. Dat was toch ook niet door iemand van ons uitgelokt?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je reageert er steeds op. Doe dat gewoon niet, dan is het ook niet leuk om te hunten en zo.![]()
Dat verklaart je kontloosheid.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat je dat niet wist zeg :$Nee, ik durfde niet zo voor al die mensen. Was eng.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leuk man. Nog een date uit weten te halen?
Wat je zegt ben je zelluf.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
![]()
Ze hebben voor de 2e keer het plaatje in de OP veranderdquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:46 schreef stbabylon het volgende:
Wat is met TT/OP/TS? Ik niet snap niet niks van meer??
Dat zijn mensen van dit topic VBL / [VBL Slowchat] #1116 Smegma, oftewel kopkaas!![]()
Het plaatje is veranderd.. ik had Tally al gedmdquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:46 schreef stbabylon het volgende:
Wat is met TT/OP/TS? Ik niet snap niet niks van meer??![]()
Hoef je ook niks van te snappenquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:46 schreef stbabylon het volgende:
Wat is met TT/OP/TS? Ik niet snap niet niks van meer??![]()
Jeugd van tegenwoordig![]()
dus![]()
Oh ok, paniek om niks dusquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze hebben voor de 2e keer het plaatje in de OP veranderd
Dat zijn mensen van dit topic VBL / [VBL Slowchat] #1116 Smegma, oftewel kopkaas!![]()
Geen idee of er paniek was, ik heb geen TR gedaan of zo, dacht dat je hier spontaan kwam binnenvallen en dacht dat dat wel even goed uit kwamquote:![]()
![]()
Ook geen telefoonnummer ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat verklaart je kontloosheid.
[..]
Nee, ik durfde niet zo voor al die mensen. Was eng.
[..]
Wat je zegt ben je zelluf.![]()
![]()
Ik had zo'n enorm vervelende rode balk in MyAT. DAT was wel vervelendquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee of er paniek was, ik heb geen TR gedaan of zo, dacht dat je hier spontaan kwam binnenvallen en dacht dat dat wel even goed uit kwam![]()
![]()
Nee. Maar gisteren ging je er zo lekker autistisch op inquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ze verveeld zijn, komen ze toch wel weer terug, net zoals toennet. Dat was toch ook niet door iemand van ons uitgelokt?.
Dus dat van gister zat ze nu nog steeds dwars!quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar gisteren ging je er zo lekker autistisch op in.
Ik was het allang alweer vergeten lol![]()
Ik weet het niet. Blijkbaar vonden ze dat zo leuk dat er nu weer een OP moest worden veranderd of zo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus dat van gister zat ze nu nog steeds dwars!
Ik was het allang alweer vergeten lol“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Klopt. Maar dat is eng weet je?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kun je altijd nog haar mee op date vragen.
Ja, dat weet ikquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is eng weet je?![]()
![]()
![]()
Nee, het was uit verveling en uit puberaal gedrag, hebben ze zelf ook toegegevenquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Blijkbaar vonden ze dat zo leuk dat er nu weer een OP moest worden veranderd of zo.
Zie hier maar:quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Verveeld, check.
En we geilen wel op aandacht ja.![]()
Gegeten en een paar cache's gezocht en gevonden.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Sporten jijquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:58 schreef DaMook het volgende:
Gegeten en een paar cache's gezocht en gevonden.
![]()
![]()
Zelfs naar Arnhem rijden en Rokje knuffelen is minder eng.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs naar Arnhem rijden en Rokje knuffelen is minder eng.. Zo eng is Rokje knuffelen toch niet?
![]()
![]()
Ja en wie schenkt er weer aandacht aanquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, het was uit verveling en uit puberaal gedrag, hebben ze zelf ook toegegeven
Zie hier maar:
[..]?
jullie allemaal?quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en wie schenkt er weer aandacht aan?
dus![]()
Een beetje wel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]. Zo eng is Rokje knuffelen toch niet?
Maar was het wel waard.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jij, door vervolgens naar hun topic toe te gaan en ze aandacht te gevenquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en wie schenkt er weer aandacht aan?
![]()
![]()
Nou, jij vooral omdat je er meteen weer bovenop sprongquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij, door vervolgens naar hun topic toe te gaan en ze aandacht te geven. Ik heb al vrede gesloten met de voetballertjes. Nou ja, een deel dan
.
Zo eng zijn wij niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, jij vooral omdat je er meteen weer bovenop sprong. Ik heb al vrede gesloten met de voetballertjes. Nou ja, een deel dan
.
![]()
Wat ben je toch liefquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, jij vooral omdat je er meteen weer bovenop sprong. Ik heb al vrede gesloten met de voetballertjes. Nou ja, een deel dan
.
![]()
![]()
Zometeenquote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beetje wel.
Maar was het wel waard.![]()
![]()
Ze komen allemaal weer hier naartoe omdat ze jou misten!quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
![]()
En uit vervelding, puberaal gedrag en omdat het aandachtshoeren zijn![]()
![]()
Mwa. Wellicht komt het omdat ik het niet gewend ben, of omdat ik mannenhumor niet snap, maar ik vond sommige reacties wel ver gaanquote:.
Ja, ik ben zo onmisbaarquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze komen allemaal weer hier naartoe omdat ze jou misten!![]()
En uit vervelding, puberaal gedrag en omdat het aandachtshoeren zijn.
En aandachtshoeren zijn we allemaal.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En ik was juist speciaal voor jou naar de VBL SC gegaanquote:.
Ikke niet hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo onmisbaar.
En aandachtshoeren zijn we allemaal.![]()
![]()
Jezus, waar heb jij generaliseren en over één kam geleerd? Heb je daar een universitaire studie voor gevolgd of heb je jezelf deze ontzettend nuttige vaardigheid aangeleerd?quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze komen allemaal weer hier naartoe omdat ze jou misten!![]()
En uit vervelding, puberaal gedrag en omdat het aandachtshoeren zijn![]()
nog liefde in dit topic ook, moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik was juist speciaal voor jou naar de VBL SC gegaan.
![]()
+1quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo onmisbaar.
En aandachtshoeren zijn we allemaal.
Hallooooo ik zei net dat je lief was hoor![]()
Tsss![]()
Nou nou nou, ik had het tegen Samzz, niet tegen jou hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jezus, waar heb jij generaliseren en over één kam geleerd? Heb je daar een universitaire studie voor gevolgd of heb je jezelf deze ontzettend nuttige vaardigheid aangeleerd?![]()
Hoef je nog niet meteen zo uit je plaat te springen![]()
![]()
Ik dacht dat je er inmiddels wel achter was dat ik eigenlijk een heel lief, hartelijk en vooral humorvol persoon ben.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:10 schreef Adames het volgende:
[..]
nog liefde in dit topic ook, moet niet gekker worden“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, ik las het en moest blozenquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
Hallooooo ik zei net dat je lief was hoor![]()
Tsss.
Je had het wel (indirect) over mij. Dus praat dan gewoon normaal in plaats van zulke onzin.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou nou nou, ik had het tegen Samzz, niet tegen jou hoor![]()
Hoef je nog niet meteen zo uit je plaat te springen![]()
Kom je alleen om te zeiken? Want dan kan je beter weer gewoon naar je eigen SC toe gaan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jezus, waar heb jij generaliseren en over één kam geleerd? Heb je daar een universitaire studie voor gevolgd of heb je jezelf deze ontzettend nuttige vaardigheid aangeleerd?Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
R&P / [Singles] El_Matador en Good.vs.Evil zijn aandachtshoeren!quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo onmisbaar.
En aandachtshoeren zijn we allemaal.![]()
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: