2 straten verderop ja.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat huurhuis is in hetzelfde dorp?
Een goeie voorbereiding is het halve werk. Voor mijn gevoel heb ik het aardig onder controle. Ik heb namelijk licht autistische trekjes wanneer het aankomt op de controle uit handen geven.quote:
Wel Polen toch hè?quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een goeie voorbereiding is het halve werk. Voor mijn gevoel heb ik het aardig onder controle. Ik heb namelijk licht autistische trekjes wanneer het aankomt op de controle uit handen geven.
Maar wel druk nu hoor. Aannemer regelen, shit uitzoeken her en der, budgetteren, ruzie maken.
Geen Polen gesproken tot op heden. Ik sluit echter niets uit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel Polen toch hè?
Tevens fucking saai college![]()
Hij heeft alles in deel 1 van dit vak ook al verteld
We gaan nu zo'n beetje aan de nieuwe stof geloof ik.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen Polen gesproken tot op heden. Ik sluit echter niets uit.
Als hij alles al een keer heeft verteld grijp je toch in. Kun je toch zeggen tegen hem?
Naar Jimi geweest?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:53 schreef Saind het volgende:
Verrassing voor Knut Knutdeijsbeer ijsbeer als hij zichzelf weer eens spytoolt:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2012 11:01:19 ]
Dat hoeft niet, je kan gewoon een gmail account openen en die naam gebruikenquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom moet ik m'n echte naam opgeven aan youtube
quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:01 schreef kapiteintje het volgende:
Ok...wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het niet zo vreemd dat ze dat weigerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat doe ik ook, maar hij blijft maar aangeven dat ik m'n naam moet opgevenquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, je kan gewoon een gmail account openen en die naam gebruiken
Vreemd ik heb daar geen last van (Chrome)quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook, maar hij blijft maar aangeven dat ik m'n naam moet opgevenAls enige optie om te weigeren zie ik staan dat ze me het later nog een keer mogen vragen.
Ik vind het doodnormaal. Dat er serieus mensen zijn die zo dik zijn en ook nog eens menen voor maar 1 stoel te moeten betalen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind het niet zo vreemd dat ze dat weigeren
Gewoon blijven weigeren. Ze zullen ons niet klein krijgen!quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook, maar hij blijft maar aangeven dat ik m'n naam moet opgevenAls enige optie om te weigeren zie ik staan dat ze me het later nog een keer mogen vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |