abonnement Unibet Coolblue
pi_119668280

quote:
ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.

DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.

GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.


Vorige topics:
Topicreeks: Pathe Unlimited

• Wat kost zo'n Pathe Unlimited (Gold) Card?
- Een Pathé Unlimited Card kost ¤19,- per maand.
- Een Pathé Unlimited Gold Card kost ¤26,- per maand.

• Is de Pathé Unlimited (Gold) Card geldig voor alle films?

Ja, voor alle voorstellingen van alle films. Bij IMAX 3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤5,- toeslag en bij IMAX 2D ¤2,50 toeslag. Bij "gewone"3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤2,50 toeslag en als je in het bezit bent van een 3D bril betaal je ¤1,50. Bovendien krijg je 10% korting op eten en drinken van het buffet.

Als je een Pathé Unlimited Gold Card hebt betaal je geen toeslagen voor IMAX, IMAX 3D, IMAX 2D en "gewone" 3D voorstellingen, krijg je 1x per jaar een extra stevige duurzamere 3D bril:




En daar bovenop ook nog 25% korting op eten en drinken van het buffet!



Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

• Het toegangsbewijs kan op zijn vroegst 90 minuten en maximaal 30 minuten voor aanvang van de Filmvoorstelling bij één van de verkooppunten van de bioscoop worden opgehaald.

• Een toegangsbewijs voor een volgende filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 90 minuten na de meest recente voltooide transactie met de Pathe Unlimited (Gold) Card.


Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Card

Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Gold Card

Tip: Wanneer je inlogt, pasnummer invult en de bijhorende code is het mogelijk om te zien hoe vaak de pas is gebruikt, welke film, tijd, zaal, etc. Checken van de info kan confronterend zijn voor de fanatieke bioscoopgangers.

Officiële website

pi_119668299
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 11:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Stel een film begint om 13:30, dan kun je:

1) Reserveren via de Pathe app of website met je PUC. Kaarten ophalen 30 tot 90 mins. voor de voorstelling (12:00-13:00); daarna vervalt je reservering

2) Tot en met 13:39 kaartjes uit de automaat trekken

3) Tot en met 13:45 kaartjes aan de balie halen

en

4) Tot en met 13:45 naar binnen met een kaartje, al zijn ze hier minder strikt in dan het bovenstaande.

:)
regel 4 heb ik nog nooit meegemaakt :)
fixed ;)
  dinsdag 27 november 2012 @ 11:36:22 #3
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119668370
Dat vervallen van de reservering is ook lang niet altijd hoor. Heb zondag nog m'n reservering af kunnen halen 5 min voor tijd. Stond nog gewoon op m'n pas.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119668522
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Dat vervallen van de reservering is ook lang niet altijd hoor. Heb zondag nog m'n reservering af kunnen halen 5 min voor tijd. Stond nog gewoon op m'n pas.
Dat wordt inderdaad handmatig gedaan, dus bij een rustige film heb je goede kans dat hij er gewoon op blijft staan.
  dinsdag 27 november 2012 @ 11:43:23 #5
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119668550
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 11:33 schreef mschol het volgende:

[..]

regel 4 heb ik nog nooit meegemaakt :)
fixed ;)
Hier in 040 zijn de machines zo afgesteld dat je er geen kaartjes meer uit kunt trekken na aanvangstijd :)
Confidence through competence
pi_119668611
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 11:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hier in 040 zijn de machines zo afgesteld dat je er geen kaartjes meer uit kunt trekken na aanvangstijd :)
Volgens mij hier in 070 ook...
Gewoon normaal doen ja.
pi_119668761
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 11:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hier in 040 zijn de machines zo afgesteld dat je er geen kaartjes meer uit kunt trekken na aanvangstijd :)
Echt waar? Ik dacht dat het pas niet meer kon als de hoofdfilm begonnen was, dus zo'n 15 min na aanvang. Maar ook dat zal per bioscoop vast en zeker verschillen.
  dinsdag 27 november 2012 @ 11:53:02 #8
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119668808
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 11:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Echt waar? Ik dacht dat het pas niet meer kon als de hoofdfilm begonnen was, dus zo'n 15 min na aanvang. Maar ook dat zal per bioscoop vast en zeker verschillen.
Vroeger was dat zo hier. Op een dag kon ik er geen kaartjes meer uittrekken, naar de balie gegaan, en daar zeiden ze dat het nieuwe policy was. :? :)
Confidence through competence
pi_119668868
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 11:53 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Vroeger was dat zo hier. Op een dag kon ik er geen kaartjes meer uittrekken, naar de balie gegaan, en daar zeiden ze dat het nieuwe policy was. :? :)
Werd ook ruim van tevoren aangekondigd
Gewoon normaal doen ja.
pi_119669050
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 11:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Volgens mij hier in 070 ook...
in 070 zijn ze zo afgesteld dat je 10 minuten na aanvang geen kaartjes meer kan trekken..

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 11:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hier in 040 zijn de machines zo afgesteld dat je er geen kaartjes meer uit kunt trekken na aanvangstijd :)
het verschilt dan ook nog eens per regio :D
pi_119669378
Ik kijk reikhalzend uit naar The Hobbit :9~
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119669469
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 11:33 schreef mschol het volgende:

[..]

regel 4 heb ik nog nooit meegemaakt :)
fixed ;)
Tot 13.39 uur kaartjes afhalen zou prima zijn! Ik ga het eens uitzoeken in Haarlem.
pi_119669478
Perks of Being a Wallflower _O_
  dinsdag 27 november 2012 @ 12:21:46 #14
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119669570
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2012 12:14 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kijk reikhalzend uit naar The Hobbit :9~
Ik naar die, Cloud Atlas en Life of Pi.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119669917
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 12:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik naar die, Cloud Atlas en Life of Pi.
Cloud Atlas had je al kunnen zien. :)
  dinsdag 27 november 2012 @ 12:46:04 #16
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119670183
Ik doe niet aan Sneaks.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119670211
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe niet aan Sneaks.
Waarom niet?
  dinsdag 27 november 2012 @ 12:51:31 #18
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119670317
Omdat:

A. Het op een dag is dat ik niet kan.
B. Ik het tijdstip net iets te laat vind (voor een film van 3u dan).
C. Ik liever in een zaal zit met mensen die ook echt voor DIE film komen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119670706
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Omdat:

A. Het op een dag is dat ik niet kan.
B. Ik het tijdstip net iets te laat vind (voor een film van 3u dan).
C. Ik liever in een zaal zit met mensen die ook echt voor DIE film komen.
Punt 1 en 2 ben ik met je eens, maar in mijn ervaring is het publiek dat naar de sneak gaat over het algemeen een goed publiek, het zijn (bijna) allemaal mensen met een UNL pas en mensen die (dus) van films houden en open staan voor een hoop films. Ik heb in elk geval nog nooit last gehad van het publiek bij een sneak in Haarlem.
pi_119670783
Ik vind het ook te laat voor een doordeweekse avond. Ben dan rond 12 uur pas thuis, nou dan lig ik om half 1 in bed. Ik vind mijn slaap belangrijk :9

Cloud Atlas lijkt me overigens niet zo leuk, Life of Pi en The Hobbit wel :D <3

Vanavond naar Sinister, ben benieuwd of 'ie echt zo goed is.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 27 november 2012 @ 13:13:14 #21
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119670890
Ik wil Jack Reacher wel in de Sneak zien binnenkort :) ...

Eerst even twee drukke weken, daarna in de kerstvakantie ALLE films checken die ik nog niet gezien heb. Kaartjes van The Hobbit kunnen al gereserveerd worden btw, mocht je dit willen en nog niet gedaan hebben. Als je niet meteen de eerste drie dagen wilt, is er nog plek zat in meerdere bioscopen. Ik ga zelf naar Imax Arena, ben toch wel benieuwd naar de HFR versie. Het zou allemaal wat vloeiender moeten lopen, en zeker bij 3D is dat geen overbodige luxe.
Ditismijnsig.
  dinsdag 27 november 2012 @ 13:19:44 #22
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_119671054
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Omdat:

A. Het op een dag is dat ik niet kan.
B. Ik het tijdstip net iets te laat vind (voor een film van 3u dan).
C. Ik liever in een zaal zit met mensen die ook echt voor DIE film komen.
Dit.

Al is het tussendoor best grappig om je eens volledig over te geven aan de verrassing.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_119671085
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:05 schreef bigbass het volgende:

[..]

Punt 1 en 2 ben ik met je eens, maar in mijn ervaring is het publiek dat naar de sneak gaat over het algemeen een goed publiek, het zijn (bijna) allemaal mensen met een UNL pas en mensen die (dus) van films houden en open staan voor een hoop films. Ik heb in elk geval nog nooit last gehad van het publiek bij een sneak in Haarlem.
Inderdaad, al heb je soms wel weglopers, maar dat gebeurt vrijwel nooit bij topfilms.
pi_119671099
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Omdat:

A. Het op een dag is dat ik niet kan.
B. Ik het tijdstip net iets te laat vind (voor een film van 3u dan).
C. Ik liever in een zaal zit met mensen die ook echt voor DIE film komen.
A/B, dan is het geheel begrijpelijk. :)
pi_119671108
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Omdat:

A. Het op een dag is dat ik niet kan.
B. Ik het tijdstip net iets te laat vind (voor een film van 3u dan).
C. Ik liever in een zaal zit met mensen die ook echt voor DIE film komen.
de sneak mag van mij ook best een uurtje vervroegd worden, dan zal ik ook vaker gaan denk ik..
w.b.t. punt C: sneakers weten in princiepe nooit welke film erkomt, dus je bent min of meer film fan als je er naar toe gaat..
  dinsdag 27 november 2012 @ 13:25:44 #26
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119671215
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:21 schreef mschol het volgende:

[..]

de sneak mag van mij ook best een uurtje vervroegd worden, dan zal ik ook vaker gaan denk ik..
w.b.t. punt C: sneakers weten in princiepe nooit welke film erkomt, dus je bent min of meer film fan als je er naar toe gaat..
Mocht je willen maar is helaas niet waar. In Den Haag zijn er soms echt veel middelbare ettertjes die met hun door paps en mams betaalde Unlimited abbo even lekker met een grote groep even een Sneak pakken. Gelukkig hebben ze het geduld voor de meeste films niet en loopt het gros al na een half uur weg. Daarbij reserveren die gastjes ook meestal niet, dus die komen vrijwel altijd aan de zijkanten te zitten. Als je al een week van te voren reserveert heb je grote kans dat je wel naast Sneak fans zit, die de film serieus af willen zien. Dat geluk had ik ook met Cloud Atlas, alleen maar serieus publiek om me heen in plaats van BlackBerry sletjes en bontkraagjes.
Ditismijnsig.
pi_119671253
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:25 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Mocht je willen maar is helaas niet waar. In Den Haag zijn er soms echt veel middelbare ettertjes die met hun door paps en mams betaalde Unlimited abbo even lekker met een grote groep even een Sneak pakken. Gelukkig hebben ze het geduld voor de meeste films niet en loopt het gros al na een half uur weg. Daarbij reserveren die gastjes ook meestal niet, dus die komen vrijwel altijd aan de zijkanten te zitten. Als je al een week van te voren reserveert heb je grote kans dat je wel naast Sneak fans zit, die de film serieus af willen zien. Dat geluk had ik ook met Cloud Atlas, alleen maar serieus publiek om me heen in plaats van BlackBerry sletjes en bontkraagjes.
zoals je zelf zegt zitten die aan de buitenkant, daar heb ik geen last van dus...
  dinsdag 27 november 2012 @ 13:30:04 #28
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119671375
Maar ik kan me wel voorstellen dat dit een groter probleem is bij wat kleinere / langere zalen. Spuimarkt is vrij breed, dus de laatkomers zitten dan altijd aan de zijkant. Ik heb echter ook wel een paar keer van die kotertjes gehad die echt de héle film liepen af te zeiken, maar toch niet weg wilden gaan.

De sneaks zijn daarom voor mij alleen interessant als ik echt op een film zit te wachten, zoals Looper en CA. Voor de rest pak ik wel de middagvoorstellingen in Amsterdam, lekker rustig. Zowel de Munt, Tuschinski als Arena zijn doordeweeks overdag zo goed als verlaten, variërend van 2 tot 20 man in de zaal.
Ditismijnsig.
pi_119671952
Nou ik heb Tinker, Tailer, Solder, Spy destijds in de sneak gezien en dat was gewoon echt niet leuk meer, ondanks het midden.. Mensen vonden de film saai dus een hoop verlieten de film halverwege; niet rustig natuurlijk maar met met veel herrie. Daarnaast waren er ook een aantal die de film niet leuk vonden maar toch bleven zitten.. Gevolg: een hoop commentaar op de film etc. Gelukkig waren alle vervelende mensen net over de helft wel weg maar het is enorm zonde van het eerste gedeelte.

Ik heb ook een hele goede ervaring met de sneak: The Strangers. Thuis en met een horrorpubliek niet spannend, tijdens de sneak lag ongeveer de halve zaal onder zijn stoel te gillen (incl. de mannen) _O- . Geweldige sfeer die ervoor zorgde dat de hele film veel spannender werd en je echt op 't puntje van je stoel zat.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 27 november 2012 @ 14:10:03 #30
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_119672565
Over dat kaartje ophalen en tijden: ik kom eigenlijk nooit 30 minuten van tevoren en heb tot nu toe altijd nog mijn kaartje uit de automaat kunnen printen.

Overigens mag het wel ruimer, maar moet de lengte van het voorprogramma bekend worden gemaakt. Bij Argo duurde dit vorige week ruim 20 minuten! Film stond in kalender om 18:00 uur maar begon uiteindelijk om 18:20 uur. Nadeel wel als je dit doet is dat mensen laat binnen komen, dus dat is en blijft een uitdaging, zeker met zetelreservatie.
  dinsdag 27 november 2012 @ 14:23:34 #31
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119673078
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:10 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Over dat kaartje ophalen en tijden: ik kom eigenlijk nooit 30 minuten van tevoren en heb tot nu toe altijd nog mijn kaartje uit de automaat kunnen printen.

Overigens mag het wel ruimer, maar moet de lengte van het voorprogramma bekend worden gemaakt. Bij Argo duurde dit vorige week ruim 20 minuten! Film stond in kalender om 18:00 uur maar begon uiteindelijk om 18:20 uur. Nadeel wel als je dit doet is dat mensen laat binnen komen, dus dat is en blijft een uitdaging, zeker met zetelreservatie.
Het verschilt niet alleen per dagdeel, maar ook per bioscoop. De floormanager van de bios kan handmatig alle PUC reserveringen verwijderen, vanaf 30 minuten voor aanvang van de film. In de praktijk zullen sommige bioscopen deze regel niet handhaven, andere veel strenger. Zo heb ik bij Pathé de Munt nog nooit meegemaakt dat mijn reservering is weggehaald, en kon ik 1 minuut voor aanvang nog steeds mijn kaartje ophalen. Bij Pathé City echter, kwam ik precies om 11:30 aan, en was mijn reservering gewoon weggehaald. Er zat uiteindelijk maar 5 man in de zaal, van de 90. Vreemd en ook wel irritant, omdat ik dus opnieuw moest bestellen, maar komt gelukkig niet heel vaak voor. Als je 's avonds bij de première, of populaire film een reservering niet ophaalt, kun je er van uitgaan dat deze binnen die 30 minuten weggehaald zal worden om plek vrij te maken voor andere bezoekers. En terecht.
Ditismijnsig.
pi_119673339
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:23 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Het verschilt niet alleen per dagdeel, maar ook per bioscoop. De floormanager van de bios kan handmatig alle PUC reserveringen verwijderen, vanaf 30 minuten voor aanvang van de film. In de praktijk zullen sommige bioscopen deze regel niet handhaven, andere veel strenger. Zo heb ik bij Pathé de Munt nog nooit meegemaakt dat mijn reservering is weggehaald, en kon ik 1 minuut voor aanvang nog steeds mijn kaartje ophalen. Bij Pathé City echter, kwam ik precies om 11:30 aan, en was mijn reservering gewoon weggehaald. Er zat uiteindelijk maar 5 man in de zaal, van de 90. Vreemd en ook wel irritant, omdat ik dus opnieuw moest bestellen, maar komt gelukkig niet heel vaak voor. Als je 's avonds bij de première, of populaire film een reservering niet ophaalt, kun je er van uitgaan dat deze binnen die 30 minuten weggehaald zal worden om plek vrij te maken voor andere bezoekers. En terecht.
Niet alleen de manager kan reserveringen verwijderen, ook de medewerkers.
  dinsdag 27 november 2012 @ 15:34:22 #33
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119675300
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet alleen de manager kan reserveringen verwijderen, ook de medewerkers.
Klopt, maar de meeste doen dat niet vaak tenzij er een zaal flink vol zit met niet-opgehaalde tickets.
Ditismijnsig.
  dinsdag 27 november 2012 @ 17:16:40 #34
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119678877
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

A/B, dan is het geheel begrijpelijk. :)
C toch ook echt wel hoor. En dan heb je wel mensen die niet gaan zieken maar in het eerste half uur weglopen, maar dat vind ik nog steeds irritant. Het leidt af. Dan maar 2 weken wachten en echt naar die precieze film gaan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 27 november 2012 @ 17:18:55 #35
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119678947
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:30 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Maar ik kan me wel voorstellen dat dit een groter probleem is bij wat kleinere / langere zalen. Spuimarkt is vrij breed, dus de laatkomers zitten dan altijd aan de zijkant. Ik heb echter ook wel een paar keer van die kotertjes gehad die echt de héle film liepen af te zeiken, maar toch niet weg wilden gaan.

De sneaks zijn daarom voor mij alleen interessant als ik echt op een film zit te wachten, zoals Looper en CA. Voor de rest pak ik wel de middagvoorstellingen in Amsterdam, lekker rustig. Zowel de Munt, Tuschinski als Arena zijn doordeweeks overdag zo goed als verlaten, variërend van 2 tot 20 man in de zaal.
Ik zit al zo lang op CA te wachten dat ik die 2 extra weken echt nog wel kan wachten om het risico van irritante (wat een kutfiiiilm) domme (Ik snap 'm niiieeeeet) en ongeinteresseerde (echt niet mijn film diiiiit) mensen te verminderen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119679374
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

C toch ook echt wel hoor. En dan heb je wel mensen die niet gaan zieken maar in het eerste half uur weglopen, maar dat vind ik nog steeds irritant. Het leidt af. Dan maar 2 weken wachten en echt naar die precieze film gaan.
hoe leidt dat af als je goed in een film zit?
pi_119679502
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:31 schreef mschol het volgende:

[..]

hoe leidt dat af als je goed in een film zit?
Dit

En het geluid staat over het algemeen hard genoeg, ik erger me meer aan krakende popcorn of meegesmokkelde chipszakken dan aan eventuele pratende mensen.
Maargoed, ieder zijn ding.
  dinsdag 27 november 2012 @ 17:37:37 #38
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119679586
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:31 schreef mschol het volgende:

[..]

hoe leidt dat af als je goed in een film zit?
Het haalt me uit de film. Een spannende film met suspense momenten of zo, en dan hele tijd mensen die opstaan en geluid maken bij het weggaan. Door t beeld lopen. Deuren die de hele tijd open en dicht klepperen. Dodelijk irritant.

Dus daarom: Liever geen sneak.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 27 november 2012 @ 17:38:52 #39
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119679627
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:35 schreef bigbass het volgende:

[..]

Dit

En het geluid staat over het algemeen hard genoeg, ik erger me meer aan krakende popcorn of meegesmokkelde chipszakken dan aan eventuele pratende mensen.
Maargoed, ieder zijn ding.
Want rumoerig weglopende mensen hoor je niet boven het geluid uit, maar een krakende popcorn korrel wel? :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119680176
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Want rumoerig weglopende mensen hoor je niet boven het geluid uit, maar een krakende popcorn korrel wel? :D
Nee, de plastic kraakzakjes wel helaas...
pi_119681308
The Sweeney in de sneak vanavond. Die sla ik over.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_119681410
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:35 schreef bigbass het volgende:

[..]

Dit

En het geluid staat over het algemeen hard genoeg, ik erger me meer aan krakende popcorn of meegesmokkelde chipszakken dan aan eventuele pratende mensen.
Maargoed, ieder zijn ding.
bij pathe de kuip kan je gewoon chips in zakken kopen.

Ik erger me ook aan pratende mensen TIJDENS de film. ik kijk ze altijd boos aan, maar dat zien ze natuurlijk niet _O-
  dinsdag 27 november 2012 @ 18:37:19 #43
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119681557
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:30 schreef Asskicker14 het volgende:
The Sweeney in de sneak vanavond. Die sla ik over.
WTF ik kan de trailer niet eens vinden op Apple Trailers... Zal wel een gare film zijn dan. In ieder geval niks voor de Sneak, die kijk ik wel op een rustig ochtendje of trek hem thuis naar binnen over een paar maandjes.
Ditismijnsig.
pi_119681821
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:33 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

bij pathe de kuip kan je gewoon chips in zakken kopen.

Ik erger me ook aan pratende mensen TIJDENS de film. ik kijk ze altijd boos aan, maar dat zien ze natuurlijk niet _O-
In Haarlem hebben ze van die speciale kartonnen schuitjes waar ze het voor je in leeg gieten. Ze staan in zakken in de schappen, maar daar krijg je ze niet in mee.
pi_119681845
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:37 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

WTF ik kan de trailer niet eens vinden op Apple Trailers... Zal wel een gare film zijn dan. In ieder geval niks voor de Sneak, die kijk ik wel op een rustig ochtendje of trek hem thuis naar binnen over een paar maandjes.
Het is een Engelse film die volgens IMDB ook geen US release krijgt. Ik ben op zich wel benieuwd.
  dinsdag 27 november 2012 @ 18:47:52 #46
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119681932
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:45 schreef bigbass het volgende:

[..]

Het is een Engelse film die volgens IMDB ook geen US release krijgt. Ik ben op zich wel benieuwd.
Na het zien van de trailer, is mijn interesse ook gewekt. Bovendien: Damian Lewis. Altijd +1. Prachtige rol in Life, en in Homeland is 'ie ook steengoed.

Filmpje: The Sweeney (2012) - IMDb
Ditismijnsig.
pi_119683043
Even een IMAX stoeltje gereserveerd bij Spuimarkt voor the hobbit
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:15:55 #48
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119685720
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2012 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
Even een IMAX stoeltje gereserveerd bij Spuimarkt voor the hobbit
Leuk! Ben benieuwd naar je ervaringen over de vernieuwde zaal. Bij deze een request voor een leuk verslag ;).

Zojuist even gekeken bij reserveringen, het lijkt erop alsof ze een paar rijen stoelen minder aan gaan bieden in de IMAX zaal? Ik heb geen zin om de stoelen te tellen, maar ik denk dat dit de kleinste IMAX zaal van Pathé is?
Ditismijnsig.
pi_119689826
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:15 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Leuk! Ben benieuwd naar je ervaringen over de vernieuwde zaal. Bij deze een request voor een leuk verslag ;).

Zojuist even gekeken bij reserveringen, het lijkt erop alsof ze een paar rijen stoelen minder aan gaan bieden in de IMAX zaal? Ik heb geen zin om de stoelen te tellen, maar ik denk dat dit de kleinste IMAX zaal van Pathé is?
Minder rijen klopt, omdat het scherm hoger is is het scherm verder naar voren gekomen (ofzoiets) Mijn bron is de Pathe twitter.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119697958
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:41 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Minder rijen klopt, omdat het scherm hoger is is het scherm verder naar voren gekomen (ofzoiets) Mijn bron is de Pathe twitter.
Ook de projectiecabine moet groter, aangezien in de oude al amper te werken viel. Maar dit aantal stoelen is wel schokkend, Spuimarkt gaat nog flinke capaciteitsproblemen krijgen op bepaalde momenten. Niet alleen bij teveel animo voor IMAX en te weinig plaats,maar ze komen zeker grote zalen tekort. Een probleem als er meerdere grote/populaire releases zijn Dit was al zo, maar nu is er feitelijk nog maar één grote zaal over (9), zeker als in zaal 4 voor een langere periode een niet langer trekkende IMAX film verplicht moet draaien.
pi_119698517
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 00:29 schreef F_JD het volgende:

[..]

Ook de projectiecabine moet groter, aangezien in de oude al amper te werken viel. Maar dit aantal stoelen is wel schokkend, Spuimarkt gaat nog flinke capaciteitsproblemen krijgen op bepaalde momenten. Niet alleen bij teveel animo voor IMAX en te weinig plaats,maar ze komen zeker grote zalen tekort. Een probleem als er meerdere grote/populaire releases zijn Dit was al zo, maar nu is er feitelijk nog maar één grote zaal over (9), zeker als in zaal 4 voor een langere periode een niet langer trekkende IMAX film verplicht moet draaien.
en dat voor een relatief gloednieuw pand _O-
pi_119698554
Het is nog groter dan menig andere bioscoop, maar je zit natuurlijk wel in het centrum van Den Haag, iedereen gaat er naar de film (bij wijze van).
pi_119698614
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 01:00 schreef F_JD het volgende:
Het is nog groter dan menig andere bioscoop, maar je zit natuurlijk wel in het centrum van Den Haag, iedereen gaat er naar de film (bij wijze van).
ik vond em bij opening al wat klein overkomen.. wel erg ruim opgezet, maar 'maar' 9 zalen die allen niet echt heel groot leken..
ik had er toen meer van verwacht iig :D
wordt tijd dat ze scheveningen volledig gaan opknappen.. kunnen ze daar hetzelfde publiek als bij spui kwijt..
pi_119700137
Hmmm, volgens mij is de Pathe voucher niet meer te krijgen bij de ING. Gisteren was hij uitverkocht en nu kan ik het produkt helemaal niet vinden.

Damn, daar gaat het idee om een paar vouchers te bestellen voor het komende jaar.
pi_119700453
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 07:23 schreef calexico27 het volgende:
Hmmm, volgens mij is de Pathe voucher niet meer te krijgen bij de ING. Gisteren was hij uitverkocht en nu kan ik het produkt helemaal niet vinden.

Damn, daar gaat het idee om een paar vouchers te bestellen voor het komende jaar.
staat ie niet onder rentepunten toppers?

Edit: nope!

[ Bericht 1% gewijzigd door wolfrolf op 28-11-2012 08:19:08 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119701042
Gisteren Sinister gezien, viel me toch mee! Ik had echt verwacht dat het een slechte film zou zijn maar ik vond 'm wel nice. Werd vannacht wakker, helemaal op mijn hoede :')
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 28 november 2012 @ 09:32:06 #57
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119701599
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:41 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Minder rijen klopt, omdat het scherm hoger is is het scherm verder naar voren gekomen (ofzoiets) Mijn bron is de Pathe twitter.
Mogen ze in Eindhoven ook wel doen, die eerste paar rijen weghalen. Dat scherm is zo groot dat het tot aan de vloer komt, dus als er dan vooraan mensen zitten dan zitten die met hun kop voor de ondertiteling van de rijen achter hen :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119702257
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:45 schreef bigbass het volgende:

[..]

In Haarlem hebben ze van die speciale kartonnen schuitjes waar ze het voor je in leeg gieten. Ze staan in zakken in de schappen, maar daar krijg je ze niet in mee.
Ik kon laatst de zak gewoon mee de zaal innemen, misschien foutje van de jongen achter de kassa dan?
  woensdag 28 november 2012 @ 10:35:28 #59
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119702976
Ik moet altijd een beetje gniffelen om die mensen die dan zo zacht mogelijk hun pak koekjes of chips open willen maken. Dat werkt niet! Gewoon in 1 keer hups open. Dat is ff kraak maar sneller. Nee, heeeel langzaam pogen zo geluidloos mogelik te doen met als gevolg 5 minuten gekraak :') Aandoenlijk.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119703087
Ik kon laatst ook gewoon mijn zak de bioscoopzaal in nemen.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119703901
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:05 schreef Professional het volgende:

[..]

Ik kon laatst de zak gewoon mee de zaal innemen, misschien foutje van de jongen achter de kassa dan?
In Haarlem is het wel gebruikelijk dat ze de chips in een kartonnen bakje overgooien om het gekraak tegen te gaan. De keren dat ik daar chips heb gekocht (3 x in een periode van 6 maanden) hebben ze dat steeds gedaan.
pi_119703951
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Gisteren Sinister gezien, viel me toch mee! Ik had echt verwacht dat het een slechte film zou zijn maar ik vond 'm wel nice. Werd vannacht wakker, helemaal op mijn hoede :')
Ik vond hem ook erg sterk en een paar keer goed geschrokken. Toen ik die dag beneden de lichten uitdeed om naar boven te gaan, liep ik ook wel even wat sneller naar boven dan gebruikelijk ;)
  woensdag 28 november 2012 @ 11:29:01 #63
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119704523
Wat is dit nouw eer voor onzin? Wil ik dit weekend naar cloud atlas overdag... draait ie alleen 's avonds (en dan kan ik niet). Kijk ik doordeweeks... draait ie wel overdag. Ja hallo, dan moet ik toch werken?1 }:|
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 28 november 2012 @ 11:30:45 #64
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119704575
Morgen 14:45 21:00
Vrijdag 30 november 21:00
Zaterdag 1 december 21:00 23:40
Zondag 2 december 21:00
Maandag 3 december 11:20 21:00
Dinsdag 4 december 11:20 21:00
Woensdag 5 december 21:00

Waarom zouden ze in godsnaam zo'n film door de weeks overdag inzetten? :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119704589
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:30 schreef Ang3l het volgende:
Morgen 14:45 21:00
Vrijdag 30 november 21:00
Zaterdag 1 december 21:00 23:40
Zondag 2 december 21:00
Maandag 3 december 11:20 21:00
Dinsdag 4 december 11:20 21:00
Woensdag 5 december 21:00

Waarom zouden ze in godsnaam zo'n film door de weeks overdag inzetten? :{
Omdat er 's avonds waarschijnlijk betere films in worden gezet... waarvan ze verwachten dat er een betere opkomst is ofzo? Geen idee :o
Gewoon normaal doen ja.
pi_119704778
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Omdat er 's avonds waarschijnlijk betere films in worden gezet... waarvan ze verwachten dat er een betere opkomst is ofzo? Geen idee :o
ik zou em dan juist in het weekend ook in de middag laten draaien...
  Public Relations / Redactie Film woensdag 28 november 2012 @ 11:51:10 #67
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_119705314
De programmering laat wel vaker wat te wensen over.
pi_119705763
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:29 schreef Ang3l het volgende:
Wat is dit nouw eer voor onzin? Wil ik dit weekend naar cloud atlas overdag... draait ie alleen 's avonds (en dan kan ik niet). Kijk ik doordeweeks... draait ie wel overdag. Ja hallo, dan moet ik toch werken?1 }:|
Dit heb ik nu bij Looper. In Haarlem draait 'ie de komende week meestal 's avonds. Dan maar naar de Arena, maandag om 13.30 uur.
  woensdag 28 november 2012 @ 12:29:35 #69
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119706475
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Omdat er 's avonds waarschijnlijk betere films in worden gezet... waarvan ze verwachten dat er een betere opkomst is ofzo? Geen idee :o
Mja, ik denk 't idd ook. Dat ze er niet veel van verwachten of zo.
Wie gaat er nou door de weeks overdag naar zo'n film? :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119708766
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:51 schreef Roberto_BOZ het volgende:
De programmering laat wel vaker wat te wensen over.
Zeg dat, soms vraag ik me echt af wie dat telkens zo plant.
  woensdag 28 november 2012 @ 13:45:11 #71
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119708950
Ik zie dat ie bij pathe tilburg ook maar op 1 tijd draait. Altijd 20:30 's avonds.
Hmmz. Dat voorspelt niet veel goeds.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119712689
zo, kaartje gereserveerd voor rise of the legends vanavond..
pi_119712925
Het is heel simpel, in het weekend draaien er overdag meer kinderfilms.
pi_119713076
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:42 schreef F_JD het volgende:
Het is heel simpel, in het weekend draaien er overdag meer kinderfilms.
terwijl er op het moment helemaal niet zoveel echte kinderfilms draaien...
  woensdag 28 november 2012 @ 16:20:10 #75
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119714344
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:42 schreef F_JD het volgende:
Het is heel simpel, in het weekend draaien er overdag meer kinderfilms.
Want volwassenen kunnen overdag door de weeks nl wel gewoon? :? :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119714437
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Want volwassenen kunnen overdag door de weeks nl wel gewoon? :? :D
Moeders wel zou je denken, toch? Of nouja... nee, ik weet het niet :D
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 28 november 2012 @ 16:29:54 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119714728
De eerste keer dat ik 's avonds kan is pas volgende week donderdag.
O wee als ie dan al uit de bios is gehaald of de tijd is verschoven naar iets onmogeljks }:|
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 28 november 2012 @ 16:30:24 #78
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119714754
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Moeders wel zou je denken, toch? Of nouja... nee, ik weet het niet :D
Ja heerlijk, Tante Nel, Josje en bep van de buren om 11:20u naar Cloud Atlas met z'n 3-en :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119714824
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Want volwassenen kunnen overdag door de weeks nl wel gewoon? :? :D
De kans op volwassenen of scholieren is in elk geval groter. Komt bijna niet voor dat een zaal leeg draait

Bovendien is 180 minuten Cloud Atlas nu eenmaal lastig in te plannen. In die tijd kun je bijna 2 films draaien. En mensen die bang zijn dat hij niet meer draait volgende week... hij komt nu pas uit?!
  woensdag 28 november 2012 @ 16:45:51 #80
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119715501
Nou, voor mijn gevoel draaien films echt steeds korter. Een looptijd voordat ze overgaan naar nog maar 1x op een dag wordt steeds kleiner. Meestal is dat een teken dat hetd e laatste week is. En zo te zien draait deze dus NU al nog maar 1x op een dag (wat idd met de 3uur tijd te maken heeft ook ja ;) dus dat was ook meer een geintje dat ie volgende week niet meer draait).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119717521
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Nou, voor mijn gevoel draaien films echt steeds korter. Een looptijd voordat ze overgaan naar nog maar 1x op een dag wordt steeds kleiner. Meestal is dat een teken dat hetd e laatste week is. En zo te zien draait deze dus NU al nog maar 1x op een dag (wat idd met de 3uur tijd te maken heeft ook ja ;) dus dat was ook meer een geintje dat ie volgende week niet meer draait).
het idee dat ze korter draaien heb ik ook, al vond ik b.v. brave weer heel erg lang draaien
pi_119718287
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:34 schreef mschol het volgende:

[..]

het idee dat ze korter draaien heb ik ook, al vond ik b.v. brave weer heel erg lang draaien
Die klotekinderfilms draaien volgens mij altijd eeuwen :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_119718339
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:34 schreef mschol het volgende:

[..]

het idee dat ze korter draaien heb ik ook, al vond ik b.v. brave weer heel erg lang draaien
Kinderfilms draaien altijd langer, zeker Disney-films. Daarmee kunnen ze na tig weken nog volle zalen trekken op de zaterdag en zondag ochtend/middag en natuurlijk woensdagmiddag. Voor kinderfeestjes maakt het niet uit hoe oud een film is.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_119718382
Zoals Ice Age en Madagascar die al vanaf voor de zomer draaien.
  woensdag 28 november 2012 @ 18:18:34 #85
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119719090
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Die klotekinderfilms draaien volgens mij altijd eeuwen :9
Ja kopt, maar volwassen films mijns inziens steeds korter.
Neem bv een spiderman die na 6 maanden al in de dvd bakken ligt.
Zo'n film draait nooit meer 2 maanden of zo. Of dan misschien op 1 dag in de week nog ergens.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 28 november 2012 @ 18:19:14 #86
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119719121
Noem ik spiderman nou als voorbeeld van een volwassen film? :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 28 november 2012 @ 18:28:20 #87
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_119719441
Dark Knight draaide ook nog behoorlijk lang.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 28 november 2012 @ 18:28:31 #88
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_119719448
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 18:19 schreef Ang3l het volgende:
Noem ik spiderman nou als voorbeeld van een volwassen film? :D
Slecht voorbeeld ja :')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_119721475
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 18:28 schreef Juicyhil het volgende:
Dark Knight draaide ook nog behoorlijk lang.
Een maand of 4 inderdaad!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119721527
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Want volwassenen kunnen overdag door de weeks nl wel gewoon? :? :D
Het zal wel een kwestie zijn van vraag en aanbod. Kinderen gaan bij voorkeur ´s middags naar de film, volwassen bij voorkeur ´s avonds. Dan hebben ze liever een volle zaal bij de kinderfilm (of zelfs twee aangezien een kinderfilm zelden langer duurt dan anderhalf uur) dan een veel legere zaal bij de film voor een oudere doelgroep.
pi_119724523
Tickets voor de Midnight Showing van The Hobbit gereserveerd :D Geen Imax, want dat zit niet echt in de buurt, maar heb er nu al zin in ^^
pi_119727459
Vanmiddag met hoge verwachtingen naar " Killing Them Softly " geweest, maar deze viel mij helaas toch wat tegen. Na het geweldige The Assassination of... van deze regisseur had ik hier iets meer van verwacht.

Wel een fantastische soundtrack overigens met Heroin van The Velvet Underground en The Man Comes Around van Johnny Cash!
pi_119733628
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 00:29 schreef F_JD het volgende:

[..]

Ook de projectiecabine moet groter, aangezien in de oude al amper te werken viel. Maar dit aantal stoelen is wel schokkend, Spuimarkt gaat nog flinke capaciteitsproblemen krijgen op bepaalde momenten. Niet alleen bij teveel animo voor IMAX en te weinig plaats,maar ze komen zeker grote zalen tekort. Een probleem als er meerdere grote/populaire releases zijn Dit was al zo, maar nu is er feitelijk nog maar één grote zaal over (9), zeker als in zaal 4 voor een langere periode een niet langer trekkende IMAX film verplicht moet draaien.
Wel fijn dat zaal 9 overblijft als zijnde reguliere zaal, deze zaal is mijn voornaamste reden om helemaal naar Spuimarkt te komen voor o.a. de Sneak. In Amsterdam zijn er echt te weinig zalen van dat formaat, wat ik best wel onbegrijpelijk vind. Op zaal 14 (IMAX ArenA) en zaal 1 van Tuschinski na, kan ik er geen één noemen. De twee grootste zalen van Pathé de Munt zijn ook maar middelmatig, en hebben bovendien niet erg goed beeld en geluid.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:13 schreef calexico27 het volgende:
Vanmiddag met hoge verwachtingen naar " Killing Them Softly " geweest, maar deze viel mij helaas toch wat tegen. Na het geweldige The Assassination of... van deze regisseur had ik hier iets meer van verwacht.

Wel een fantastische soundtrack overigens met Heroin van The Velvet Underground en The Man Comes Around van Johnny Cash!
Ik vond KTS ook niet zo bijzonder, maar ik ben benieuwd wat jou hier aan tegenviel?

Over de draaiduur van een film: Ik snap best dat sommige films gewoon worden teruggetrokken zodra ze weinig kijkers trekken, maar laat dan op de website in ieder geval weten dat het de laatste week wordt voor een film. Soms twijfel ik echt of ik naar een film zal gaan, mede omdat ik niet weet hoe lang deze nog draait. Zeker in periodes waarin er relatief veel films draaien zoals nu. Ik zou graag willen zien bij een film iets in de trant van: *laatste week*. Dat maakt het plannen makkelijker.

Misschien heeft Pathé hier wel naar gekeken, maar is het marketingtechnisch niet interessant om dit te vermelden. Ze willen natuurlijk het liefst zoveel mogelijk bezoekers in de eerste paar weken om de zalen mee vol te stouwen. Of ze bekijken echt pas in het weekend of een film nog voldoende bezoekers trekt voor een verlenging om vervolgens maandag met de nieuwe programmering te komen. Ik houd in ieder geval zelf een lijstje bij sinds kort, met alle films die ik mis, of geen tijd heb om in de bios te zien. Waaronder Perks of being a wallflower.

[ Bericht 2% gewijzigd door SecondMightyEagle op 28-11-2012 23:28:22 ]
Ditismijnsig.
  woensdag 28 november 2012 @ 23:50:09 #94
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_119734575
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:20 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Over de draaiduur van een film: Ik snap best dat sommige films gewoon worden teruggetrokken zodra ze weinig kijkers trekken, maar laat dan op de website in ieder geval weten dat het de laatste week wordt voor een film. Soms twijfel ik echt of ik naar een film zal gaan, mede omdat ik niet weet hoe lang deze nog draait. Zeker in periodes waarin er relatief veel films draaien zoals nu. Ik zou graag willen zien bij een film iets in de trant van: *laatste week*. Dat maakt het plannen makkelijker.

Misschien heeft Pathé hier wel naar gekeken, maar is het marketingtechnisch niet interessant om dit te vermelden. Ze willen natuurlijk het liefst zoveel mogelijk bezoekers in de eerste paar weken om de zalen mee vol te stouwen. Of ze bekijken echt pas in het weekend of een film nog voldoende bezoekers trekt voor een verlenging om vervolgens maandag met de nieuwe programmering te komen.
zou het commercieel gezien niet juist wel handig zijn te vermelden wanneer het de laatste week is? Nu denk jij, en wellicht ook nog anderen: "ik ga volgende week wel" en loopt Pathe dus jouw bioscoopkaartje (nu ja, je gaat waarsch "gratis" door PUC) en je bakje popcorn en flesje cola mis. Hadden ze het wel vermeld had je bij die film gezeten en wellicht voor wat omzet gezorgd :)

ik ben geen marketingman, maar mijn boerenverstand denk ik dat het dus wel slim is om het te vermelden :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_119734755
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

zou het commercieel gezien niet juist wel handig zijn te vermelden wanneer het de laatste week is? Nu denk jij, en wellicht ook nog anderen: "ik ga volgende week wel" en loopt Pathe dus jouw bioscoopkaartje (nu ja, je gaat waarsch "gratis" door PUC) en je bakje popcorn en flesje cola mis. Hadden ze het wel vermeld had je bij die film gezeten en wellicht voor wat omzet gezorgd :)

ik ben geen marketingman, maar mijn boerenverstand denk ik dat het dus wel slim is om het te vermelden :)
Daar dacht ik ook wel aan inderdaad. Ze hoeven in dat geval niet vanaf de première al te vermelden wanneer de laatste week ingaat, maar als het moment van de laatste week is aangekomen, zou het juist wel meer opleveren als ze dit erbij zetten. Ik zou in dat geval bij veel films nog gaan die ik nog niet gezien heb en ik denk dat wel meer mensen dat hebben, PUC of niet.
Ditismijnsig.
pi_119735369
yay the rise of the guardians gezien..

hij viel mij niet tegen, maar hij schoot ook niet boven gemiddelde uit..
prima filmpje iig.

en voorstukje voor Verschrikkelijke ikke 2 (despicable me 2 dus; bah nederlandse vertalingen) voorspelt weer veel leuks :D
en weeer de trailer voor wreck-it ralph.. waarom pas de 19de december in de bioscoop :(
pi_119735392
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:56 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook wel aan inderdaad. Ze hoeven in dat geval niet vanaf de première al te vermelden wanneer de laatste week ingaat, maar als het moment van de laatste week is aangekomen, zou het juist wel meer opleveren als ze dit erbij zetten. Ik zou in dat geval bij veel films nog gaan die ik nog niet gezien heb en ik denk dat wel meer mensen dat hebben, PUC of niet.
dat hebben ze een hele tijd in scheveningen aangegeven, ik heb daardoor inderdaad meer films gepakt die ik toch nog even wilde zien..
pi_119735412
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 00:29 schreef mschol het volgende:
yay the rise of the guardians gezien..

hij viel mij niet tegen, maar hij schoot ook niet boven gemiddelde uit..
prima filmpje iig.

en voorstukje voor Verschrikkelijke ikke 2 (despicable me 2 dus; bah nederlandse vertalingen) voorspelt weer veel leuks :D
en weeer de trailer voor wreck-it ralph.. waarom pas de 19de december in de bioscoop :(
Je hebt de OV van Rise Of The Guardians gezien, maar kreeg toch een voorstuk van de NL versie van Despicable me 2? Vreemd.
Ditismijnsig.
pi_119735567
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 00:33 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Je hebt de OV van Rise Of The Guardians gezien, maar kreeg toch een voorstuk van de NL versie van Despicable me 2? Vreemd.
Dat gebeurd helaas zo vaak bij animatiefilms.. echt irritant..
wreck it ralph had volgens mij wel de engelse trailer, maar ga nu wel twijfelen :D
  donderdag 29 november 2012 @ 00:54:45 #100
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119735696
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 00:44 schreef mschol het volgende:

[..]

Dat gebeurd helaas zo vaak bij animatiefilms.. echt irritant..
wreck it ralph had volgens mij wel de engelse trailer, maar ga nu wel twijfelen :D
Niet echt slim gedaan, ik haat Nederlandse versies zo erg. Laatst had ik ''Het regent gehaktballen'' gedownload (3D side-by-side) om te kijken met mijn kleine neefje in de herfstvakantie. Ik dacht de eerste vijftien minuten: ''Wat is dit slecht te verstaan zeg?'' tot ik erachter kwam dat de Vlamingen het nagesynchroniseerd hadden. Het was alleen al lastig om de taal bij te benen, laat staan het verhaal te volgen. Gelukkig was de verhaallijn nou niet echt a la Cloud Atlas dus best te doen. Nagesynchroniseerde films blijft voor mij echter not-done.
Ditismijnsig.
pi_119735763
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 00:54 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Niet echt slim gedaan, ik haat Nederlandse versies zo erg. Laatst had ik ''Het regent gehaktballen'' gedownload (3D side-by-side) om te kijken met mijn kleine neefje in de herfstvakantie. Ik dacht de eerste vijftien minuten: ''Wat is dit slecht te verstaan zeg?'' tot ik erachter kwam dat de Vlamingen het nagesynchroniseerd hadden. Het was alleen al lastig om de taal bij te benen, laat staan het verhaal te volgen. Gelukkig was de verhaallijn nou niet echt a la Cloud Atlas dus best te doen. Nagesynchroniseerde films blijft voor mij echter not-done.
die vlamingen in nederlandse vertalingen zijn inderdaad ook lachertjes _O-
ik vind het altijd wel verstaanbaar over het algemeen, maar het klinkt gewoon niet; maak dan een belgische en een nederlandse vertaling ofzo. :')
pi_119740125
Het regent gehaktballen :')

Wat een titel, ik moest even smakelijk lachen :@
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119741526
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:20 schreef SecondMightyEagle het volgende:

Ik vond KTS ook niet zo bijzonder, maar ik ben benieuwd wat jou hier aan tegenviel?
- Er zat weinig aktie in. Nu hoeft dat natuurlijk niet, niet alles hoeft een aktiefilm te zijn.
- Weinig spanning om het echt boeiend te houden.
- Dialogen. Ook niet echt van een hoogstaand niveau vond ik zelf.

Dat allemaal bij elkaar opgeteld maakt het voor mij een tegenvaller. Tuurlijk er zaten ook wel goede scenes in en Brad Pitt vind ik altijd wel goed, maar ik had persoonlijk meer van deze film verwacht.
pi_119742230
Ik vond KTS ook een echte tegenvallen. Voornamelijk vanwege de dialogen ;(
Gewoon normaal doen ja.
pi_119742274
Vanmiddag naar laatste deel Twilight... Gedachten op 0...
  donderdag 29 november 2012 @ 12:57:09 #106
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119744086
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:41 schreef wolfrolf het volgende:
Het regent gehaktballen :')

Wat een titel, ik moest even smakelijk lachen :@
Het is jammer dat de originele titel niet zo goed te vertalen viel, 'Cloudy with a chance of Meatballs' is namelijk wel een pakkende titel. 'Hoe tem je een draak' heb ik ook nog liggen, is voor de volgende logeerpartij.
Ditismijnsig.
pi_119744140
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:57 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Het is jammer dat de originele titel niet zo goed te vertalen viel, 'Cloudy with a chance of Meatballs' is namelijk wel een pakkende titel. 'Hoe tem je een draak' heb ik ook nog liggen, is voor de volgende logeerpartij.
mochten ze/hij/zij die leuk vinden: er is ook nog een serie van; alleen is daar volgens mij geen NL versie beschikbaar...
pi_119744321
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:57 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Het is jammer dat de originele titel niet zo goed te vertalen viel, 'Cloudy with a chance of Meatballs' is namelijk wel een pakkende titel. 'Hoe tem je een draak' heb ik ook nog liggen, is voor de volgende logeerpartij.
How to train your dragon O+
  donderdag 29 november 2012 @ 13:06:24 #109
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119744368
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:58 schreef mschol het volgende:

[..]

mochten ze/hij/zij die leuk vinden: er is ook nog een serie van; alleen is daar volgens mij geen NL versie beschikbaar...
De twee oudste kunnen ondertiteling lezen, de jongste nog niet, thanks!
Ik moet sowieso even een paar 3D films gaan kijken, Pixar / Disney etc. zijn erg druk geweest de afgelopen twee jaar zie ik. In de tijd van Nemo keek ik elke animatiefilm, maar er komen er tegenwoordig zoveel dat het niet bij te benen is. Ik vind het too much om ervoor naar de bios te gaan, maar sommige zijn heerlijk vermaak voor thuis. In de kerstdagen maar is wat binnenhalen.
Ditismijnsig.
  donderdag 29 november 2012 @ 13:07:36 #110
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119744402
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

How to train your dragon O+
Ja, die is echt heel leuk he? O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119744448
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 13:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja, die is echt heel leuk he? O+
despicable me was ook geweldig, die minons _O-
(voor beide is deeltje 2 op komst *O*)
  donderdag 29 november 2012 @ 13:09:35 #112
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119744467
Ik vond despicable me (ook al heb ik m op dvd) een beetje tegenvallen. Don;t get me wrong, nog steeds leuk... maar ik had wel een beetje t gevoel dat alle leuke dingen al in de trailer zaten. Dus had er meer van verwacht zelf.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119746566
It's so fluffy I could DIE!!!!

_O_
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_119747168
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond despicable me (ook al heb ik m op dvd) een beetje tegenvallen. Don;t get me wrong, nog steeds leuk... maar ik had wel een beetje t gevoel dat alle leuke dingen al in de trailer zaten. Dus had er meer van verwacht zelf.
Ik vond m ook niet zo super.
pi_119747195
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 13:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja, die is echt heel leuk he? O+
Uhu. O+ Misschien binnenkort nog maar eens kijken.
  donderdag 29 november 2012 @ 14:35:45 #116
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119747240
Ik vond Despicable Me ook wat tegenvallen. In tegenstelling tot, bijvoorbeeld, Up of Wall-E.
Confidence through competence
pi_119747275
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond Despicable Me ook wat tegenvallen. In tegenstelling tot, bijvoorbeeld, Up of Wall-E.
Wall-E vond ik ook geweldig, maar ik moet bekennen dat ik Up niet gezien heb. Verhaal trekt me niet. Staat wel op mijn watchlist. :P
  donderdag 29 november 2012 @ 14:38:11 #118
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119747311
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wall-E vond ik ook geweldig, maar ik moet bekennen dat ik Up niet gezien heb. Verhaal trekt me niet.
Up is hartstikke leuk! Must-see. Hoeft niet per sé in 3D, voegt niet bijster veel toe aan het verhaal verder. Wall-E blijft goud.
Ditismijnsig.
  donderdag 29 november 2012 @ 14:38:21 #119
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119747317
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wall-E vond ik ook geweldig, maar ik moet bekennen dat ik Up niet gezien heb. Verhaal trekt me niet.
Kijk in ieder geval de briljante eerste scene van Up. ;)

Op mijn lijstje staat nog How to train your dragon :)
Confidence through competence
pi_119748133
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wall-E vond ik ook geweldig, maar ik moet bekennen dat ik Up niet gezien heb. Verhaal trekt me niet. Staat wel op mijn watchlist. :P
het begin van Up maakte voor mij de hele film; dat was zowat een film in een film _O_
pi_119748952
Up O+ O+ O+
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 29 november 2012 @ 16:48:24 #122
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119751152
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wall-E vond ik ook geweldig, maar ik moet bekennen dat ik Up niet gezien heb. Verhaal trekt me niet. Staat wel op mijn watchlist. :P
Ik moet steeds huilen vand e eerste 5 min van Up :@

:D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 29 november 2012 @ 17:07:50 #123
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119751690
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik moet steeds huilen vand e eerste 5 min van Up :@

:D
Als jongen zijnde zal ik dan ook maar toegeven dat ik emotioneel werd van vooral het eerste stuk. Maar ik heb dat al iets te snel :). Het is ZO goed gemaakt. Is toch prachtig wanneer een animatiefilm zulke emoties bij je los kan maken? Ik vind dat het bewijs dat de makers geslaagd zijn in het maken van de film. Ik vind overigens niet de hele film even sterk, maar het is wel één van de betere animatiefilms van de afgelopen vier jaar. Kung Fu Panda kan er niet aan tippen in ieder geval.

P.s. toch maar weer gereserveerd voor de Sneak aankomende dinsdag. De kans dat Jack Reacher gedraait wordt mag ik niet missen. Ook bij Silent Hill 3D blijf ik zitten. Weet iemand of je een toeslag moet betalen indien de Sneak film in 3D blijkt te zijn? Lijkt me niet, maar voor de zekerheid ff checken?
Ditismijnsig.
  donderdag 29 november 2012 @ 17:21:03 #124
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119752069
Nee ik vind ook zeer zeker niet de hele film even sterk. Die hele dodo en de honden die op een gegeven moment vliegtuigjes besturen vond ik wat minder. Maar het onderliggende verhaal van de oude man en zijn vrouw ontroerde me echt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119753156
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:07 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Als jongen zijnde zal ik dan ook maar toegeven dat ik emotioneel werd van vooral het eerste stuk. Maar ik heb dat al iets te snel :). Het is ZO goed gemaakt. Is toch prachtig wanneer een animatiefilm zulke emoties bij je los kan maken? Ik vind dat het bewijs dat de makers geslaagd zijn in het maken van de film. Ik vind overigens niet de hele film even sterk, maar het is wel één van de betere animatiefilms van de afgelopen vier jaar. Kung Fu Panda kan er niet aan tippen in ieder geval.

P.s. toch maar weer gereserveerd voor de Sneak aankomende dinsdag. De kans dat Jack Reacher gedraait wordt mag ik niet missen. Ook bij Silent Hill 3D blijf ik zitten. Weet iemand of je een toeslag moet betalen indien de Sneak film in 3D blijkt te zijn? Lijkt me niet, maar voor de zekerheid ff checken?
Nee, je hoeft geen toeslag te betalen, je krijgt dan een 3D bril bij de deur.
Net ook gereserveerd, verrassend volle zaal al in Haarlem voor donderdag.
  donderdag 29 november 2012 @ 18:03:18 #126
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119753421
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:21 schreef Ang3l het volgende:
Nee ik vind ook zeer zeker niet de hele film even sterk. Die hele dodo en de honden die op een gegeven moment vliegtuigjes besturen vond ik wat minder. Maar het onderliggende verhaal van de oude man en zijn vrouw ontroerde me echt.
Inderdaad! Dat stuk met die honden vond ik best flauw, en doet geen recht aan het ijzersterke begin. Ook de wandelingen door de jungle en over de rotsen zijn ook soms een beetje te langdradig, hier had wat meer humor of spanning in gemogen. Of ik bekijk het weer iets te volwassen... ;). Het begin kan ik echt een aantal keer per jaar opnieuw zien, om er dan nog steeds van te genieten. Zulke stukjes uit animatiefilms zijn helaas wel op een hand te tellen, zouden ze meer mee mogen doen!

quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:54 schreef bigbass het volgende:

[..]

Nee, je hoeft geen toeslag te betalen, je krijgt dan een 3D bril bij de deur.
Net ook gereserveerd, verrassend volle zaal al in Haarlem voor donderdag.
Sneak op donderdag? Of gewoon een andere film?
Ditismijnsig.
pi_119757119
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 07:23 schreef calexico27 het volgende:
Hmmm, volgens mij is de Pathe voucher niet meer te krijgen bij de ING. Gisteren was hij uitverkocht en nu kan ik het produkt helemaal niet vinden.

Damn, daar gaat het idee om een paar vouchers te bestellen voor het komende jaar.
Ja dit is wel balen! Hoop dat hij snel weer terug komt.
pi_119757385
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:03 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Sneak op donderdag? Of gewoon een andere film?
Hij bedoelt dat het nu op donderdag al druk is met reserveringen voor de aankomende sneak preview. Zeker in Haarlem, bioscoop is niet zo enorm.



Vrij vol inderdaad, normaal is het dinsdagmiddag pas zo vol, en nu dus 5 dagen van tevoren.

Als de ''Afgelopen om'' tijd klopt kan het Jack Reacher niet zijn; 1 uur en 3 kwartier tijd, waarvan 1 kwartier trailers/reclame houdt anderhalf uur over. Silent Hill 3D duurt ongeveer zo lang, Jack Reacher >2 uur.
pi_119757658
Ik zie op de 3e rij (van achter) nog een stoel in het midden vrij. Perfecte plek!

[ Bericht 8% gewijzigd door wolfrolf op 29-11-2012 20:15:55 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 29 november 2012 @ 20:19:33 #130
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119758037
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:01 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Hij bedoelt dat het nu op donderdag al druk is met reserveringen voor de aankomende sneak preview. Zeker in Haarlem, bioscoop is niet zo enorm.

[ afbeelding ]

Vrij vol inderdaad, normaal is het dinsdagmiddag pas zo vol, en nu dus 5 dagen van tevoren.

Als de ''Afgelopen om'' tijd klopt kan het Jack Reacher niet zijn; 1 uur en 3 kwartier tijd, waarvan 1 kwartier trailers/reclame houdt anderhalf uur over. Silent Hill 3D duurt ongeveer zo lang, Jack Reacher >2 uur.
Bij Spuimarkt is het juist aankomende Sneak heel rustig gezien het aantal reserveringen in tegenstelling tot de drie eerdere Sneaks, dus het schommelt nogal.

De bios in Haarlem valt me best wel tegen trouwens.

Er is volgens mij maar één grotere zaal (zoals hierboven afgebeeld) maar zelfs die is niet zo heel groot. Ik heb er destijds Johnny English gezien, was wel vermakelijk. De rest van de zalen vind ik echter maar raar ingedeeld, en een erg klein scherm. Een film als Hope Springs kun je er wel zien, maar voor goede actiefilms die niet in de grotere zaal draaien toch wat te min.
Ditismijnsig.
pi_119758105
Ik kijk in elke zaal... Alles is beter dan op het scherm thuis..
pi_119758215
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:19 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Bij Spuimarkt is het juist aankomende Sneak heel rustig gezien het aantal reserveringen in tegenstelling tot de drie eerdere Sneaks, dus het schommelt nogal.

De bios in Haarlem valt me best wel tegen trouwens.

Er is volgens mij maar één grotere zaal (zoals hierboven afgebeeld) maar zelfs die is niet zo heel groot. Ik heb er destijds Johnny English gezien, was wel vermakelijk. De rest van de zalen vind ik echter maar raar ingedeeld, en een erg klein scherm. Een film als Hope Springs kun je er wel zien, maar voor goede actiefilms die niet in de grotere zaal draaien toch wat te min.
De grootste zaal in Haarlem is nog veul groter, dat is deze:


Vind het wel prima zo. Kleiner scherm is ook goed. Als een film een enorm scherm nodig heeft om hem te kunnen waarderen is het mijn inziens toch een prutfilm.

Grote zaal is meer rumoer, meer wachten, meer mensen die gaan pissen, etc.
  donderdag 29 november 2012 @ 20:26:43 #133
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119758314
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:24 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

De grootste zaal in Haarlem is nog veul groter, dat is deze:
[ afbeelding ]

Vind het wel prima zo. Kleiner scherm is ook goed. Als een film een enorm scherm nodig heeft om hem te kunnen waarderen is het mijn inziens toch een prutfilm.

Grote zaal is meer rumoer, meer wachten, meer mensen die gaan pissen, etc.
Oh ja thanks, dat was 'm! Hier had ik Johnny English gezien. Een prima zaal wel hoor, maar ze kunnen groter :). Het geluid was toen wel prima trouwens. Zaal 8 draaide Hope Springs toen, dat was een vreemde, kleine zaal.


quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:21 schreef wc-eend het volgende:
Ik kijk in elke zaal... Alles is beter dan op het scherm thuis..
Ik doe er ook nooit heel moeilijk over hoor, maar ik heb mijn PUC nog niet zo lang, dus ik oriënteer me op de vele verschillende bioscopen in de omgeving. Ik denk persoonlijk dat een film als Skyfall in grote mate een verschil maakt of je deze nou ziet in IMAX of in een van de kleinere zalen. Je wordt meer in het verhaal gezogen. Hier thuis staat ie bij een film ook altijd lekker hard, vindt dat wel wat hebben. Over het algemeen is er geen één zaal echt slecht, alhoewel bij de Munt sommige zalen wel heel klein zijn, het geluid echt muisstil staat, om over de muizen zelf nog maar niet te spreken (van horen zeggen).
Ditismijnsig.
pi_119759746
Net in Haarlem naar Taken 2 geweest in zaal 6, geluid stond wel erg zacht daar.
Film was matig, tijdverdrijf.
  donderdag 29 november 2012 @ 21:22:46 #135
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119760881
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:59 schreef Professional het volgende:
Net in Haarlem naar Taken 2 geweest in zaal 6, geluid stond wel erg zacht daar.
Film was matig, tijdverdrijf.
Bij Taken geldt: 1 = 2.

Bij Tuschinski zou ik ook niet naar een kleine zaal gaan, uitgezonderd de grote zaal is het geluid echt heel slecht. Alsof ze geen eens een bass installatie hebben staan. Leuk voor cult-films (wat er dan ook vaak draait) maar een actie-film moet je er niet zien. Pathé durft zelfs een oud kleedkamertje te gebruiken als bioscoop zaal. Projector achterin bouwen, paar stoelen erin passen en meten en klaar. Dat de zaal een rare knik heeft in het midden, en richting het beeldscherm steeds smaller wordt. Het lijkt net een ruime huiskamer, er ontbreekt alleen nog een openhaard. Zaal 3 is dat in Tuschinski. En dan ook nog 10,50 voor een kaartje vragen...
Ditismijnsig.
  donderdag 29 november 2012 @ 21:40:29 #136
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119761890
Wel knus :D Maar dan is 10.50 wel duur ja.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119761925
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:22 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Bij Taken geldt: 1 = 2.

Bij Tuschinski zou ik ook niet naar een kleine zaal gaan, uitgezonderd de grote zaal is het geluid echt heel slecht. Alsof ze geen eens een bass installatie hebben staan. Leuk voor cult-films (wat er dan ook vaak draait) maar een actie-film moet je er niet zien. Pathé durft zelfs een oud kleedkamertje te gebruiken als bioscoop zaal. Projector achterin bouwen, paar stoelen erin passen en meten en klaar. Dat de zaal een rare knik heeft in het midden, en richting het beeldscherm steeds smaller wordt. Het lijkt net een ruime huiskamer, er ontbreekt alleen nog een openhaard. Zaal 3 is dat in Tuschinski. En dan ook nog 10,50 voor een kaartje vragen...
klinkt hilarisch, dat moet ik een keer gaan meemaken
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 29 november 2012 @ 21:46:29 #138
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_119762214
Los zou ik sowieso nooit een kaartje kopen. Echt duur is het...
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 29 november 2012 @ 21:50:15 #139
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119762429
Net naar Trouble with the Curve geweest met Clint Eastwood en die chick van de Muppets.

Trouble with the Curve (2012) - IMDb

Leuk, al kreeg ik een echte Moneyball déjà vu. Op zo'n moment is een PUC handig: echt niet een film waar je een kaartje voor zou kopen.
Confidence through competence
pi_119762477
Tuschinski heeft vaak mooie films draaien, maar alleen al vanwege de zaalindeling (kleine schermen, rare kijkhoek etc.) kom ik er nooit. Zeer jammer. Snap dat het een oud gebouw is en dat juist zijn meerwaarde heeft, maar een beetje modernere zalen is toch niet teveel gevraagd?
pi_119762522
Ik ga idd liever alleen naar films in de grote zaal in Tuschinski. :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 29 november 2012 @ 21:56:48 #142
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_119762802
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:51 schreef Deezertje het volgende:
Tuschinski heeft vaak mooie films draaien, maar alleen al vanwege de zaalindeling (kleine schermen, rare kijkhoek etc.) kom ik er nooit. Zeer jammer. Snap dat het een oud gebouw is en dat juist zijn meerwaarde heeft, maar een beetje modernere zalen is toch niet teveel gevraagd?
Alleen de grote zaal is inderdaad de moeite waard. Maar dat is voor Pathé denk ik niet echt winstgevend.

Ik was wel toen es naar Tuschinski 100 meter verderop geweest en daar waren dan wel fatsoenlijke zalen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 29 november 2012 @ 22:03:58 #143
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119763235
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:41 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

klinkt hilarisch, dat moet ik een keer gaan meemaken
Ik dik het verhaal wat aan natuurlijk, maar zaal 3 is echt waar om te huilen. Je ziet gewoon dat het niet als bioszaal bedoelt is, maar dat Pathé heeft gedacht van: hier slaan we nog even een slaatje uit. Links voor het scherm loopt gewoon een trappetje met een 'nooddeur', wat eigenlijk gewoon de deur is om naar het podium te lopen van Tuschinski. Het is net of je bij iemand thuis op een beamer een film zit te kijken. Het is meer een soort van hal dan een zaal.

Op zich hoeft dat natuurlijk geen drama te zijn, maar 10,50 vragen voor een kaartje voor zo'n zaal is gewoon niet reëel in vergelijking met andere bioscopen en zalen.
Ditismijnsig.
pi_119763327
pathe buitenhof is ook duurder, en daar zijn de zalen ook niet direct beter t.o.v. spui; ze ademen wel veel meer sfeer uit :Y
pi_119763502
Zaal 3 heeft inderdaad ook echt een klein scherm. De achterste rij wil je eigenlijk gewoon niet zitten, dan zie je haast niks meer. Ook heb je dan last van het nooduitgang bordje wat de hele tijd maar aanblijft (moet volgens mij ook van de wet, maar bij andere bioscopen/zalen valt het me niet eens op). En volgens mij kan die projector alleen breedbeeld films aan want de zwarte balken zie je helaas altijd (en heb je dus nóg een kleiner scherm over)...
  donderdag 29 november 2012 @ 22:10:39 #146
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_119763619
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:08 schreef Deezertje het volgende:
Zaal 3 heeft inderdaad ook echt een klein scherm. De achterste rij wil je eigenlijk gewoon niet zitten, dan zie je haast niks meer. Ook heb je dan last van het nooduitgang bordje wat de hele tijd maar aanblijft (moet volgens mij ook van de wet, maar bij andere bioscopen/zalen valt het me niet eens op). En volgens mij kan die projector alleen breedbeeld films aan want de zwarte balken zie je helaas altijd (en heb je dus nóg een kleiner scherm over)...
Nee, in Pathé ArenA weet ik dat hij altijd uitgaat tijdens de film/
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 29 november 2012 @ 22:11:32 #147
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119763679
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:05 schreef mschol het volgende:
pathe buitenhof is ook duurder, en daar zijn de zalen ook niet direct beter t.o.v. spui; ze ademen wel veel meer sfeer uit :Y
De prijs zal inderdaad niet gericht zijn op de techniek / grootte zaal, maar op de sfeer / doelgroep dat het aantrekt. Bij Beasts Of The Southern Wild in zaal 3 Tuschinski zaten er alleen maar 60+ers in de zaal. Waarvan er één zijn laatste film aan te bekijken was geloof ik. Ik wilde eigenlijk nog de ambulance bellen, zo hard hijgde / snurkte deze man.
Ditismijnsig.
pi_119765070
Net naar Rise of the Guardians geweest, zeker een aanrader. Genoeg gaten in het plot, maar dat mag bij een animatiefilm en een paar keer goed gelachen :D
  donderdag 29 november 2012 @ 22:44:50 #149
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119765356
Vodafone klanten kunnen gratis midweek Pathé vouchers scoren trouwens:

FHF / [gratis] Pathé bioscoopbonnen

Heb het zelf geprobeerd en het werkt prima, kreeg 2x e-tickets voor pathé.

http://www.vouchercloud.n(...)ingscode-vouchercode

[ Bericht 1% gewijzigd door SecondMightyEagle op 29-11-2012 23:16:14 ]
Ditismijnsig.
pi_119772383
Mij is het ook gelukt :D
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 30 november 2012 @ 09:19:08 #151
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119772637
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:11 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

De prijs zal inderdaad niet gericht zijn op de techniek / grootte zaal, maar op de sfeer / doelgroep dat het aantrekt. Bij Beasts Of The Southern Wild in zaal 3 Tuschinski zaten er alleen maar 60+ers in de zaal. Waarvan er één zijn laatste film aan te bekijken was geloof ik. Ik wilde eigenlijk nog de ambulance bellen, zo hard hijgde / snurkte deze man.
Beasts Of The Southern Wild O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 30 november 2012 @ 09:25:29 #152
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119772768
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Beasts Of The Southern Wild O+
Haha die is goed hè! Kijk hem nu voor de tweede keer met m'n vriendin, ze vindt hem ook geweldig. Ik wist helemaal niet dat die regisseur zo weinig ervaring had, alsmede de acteurs. De vader bijvoorbeeld, is helemaal geen acteur maar is bakker van beroep. Dit is zijn eerste film, maar man wat speelt die kerel goed??
Ditismijnsig.
  vrijdag 30 november 2012 @ 09:40:20 #153
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119773002
Ik had gister de soundtrack nog opstaan. Erg mooi :)

En ja, de meeste acteurs waren geen acteurs voor ze meespeelden met die film.
Denk ook dat het meisje wel meedingt naar een oscar.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119781675
Up toch maar gekeken, leuke film. Al deed het begin me niet eens zo heel veel. :@ En een beetje jammer van de honden vliegen in vliegtuigjes e.d. maar het is een fantasiefilm dus dan mag het. Geef Up een 8,5.
pi_119781975
ik ga denk ik vanavond cloud atlas checken... 18:00 de film in...
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:26:51 #156
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119782139
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Al deed het begin me niet eens zo heel veel. :@
Confidence through competence
pi_119782504
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:21 schreef mschol het volgende:
ik ga denk ik vanavond cloud atlas checken... 18:00 de film in...
Ik ga die film skippen denk ik... komt mij iets te pretentieus over..

Komende dinsdag weer eens een sneak gereserveerd! Benieuwd welke film het wordt :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119783556
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En ik jank redelijk snel bij films, normaal gesproken. :P
pi_119783607
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:38 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik ga die film skippen denk ik... komt mij iets te pretentieus over..
Het is een kunstwerk. Als verhaal vond ik het meh, maar het is wel fantastisch mooi gedaan.
pi_119784421
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is een kunstwerk. Als verhaal vond ik het meh, maar het is wel fantastisch mooi gedaan.
Als het verhaal meh is, vind ik het zonde van de 3 uur :@
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119786033
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:29 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Als het verhaal meh is, vind ik het zonde van de 3 uur :@
Kan ik me voorstellen, ik ging er optimistisch in en vond hem ook meh, als je al sceptisch bent bij aanvang gaat het een lange zit worden ;)
pi_119787350
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:19 schreef bigbass het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen, ik ging er optimistisch in en vond hem ook meh, als je al sceptisch bent bij aanvang gaat het een lange zit worden ;)
Fuck, ik ga vanavond en ben wel een beetje sceptisch.. :P
pi_119787882
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:08 schreef F_JD het volgende:

[..]

Fuck, ik ga vanavond en ben wel een beetje sceptisch.. :P
Probeer vooral van de ervaring te genieten en verwacht geen spetterende conclusie, dan komt het wel goed ;)
  vrijdag 30 november 2012 @ 19:44:52 #164
12621 tcr
*nix 4ever
pi_119790293
Zo mijn 1e maand ING-voucher zit er op, net nummer 10 gehad (Looper). Mooie score lijkt me zo na een maand afgekicked te zijn geweest (tja vakanties gaan voor).

Volgende maand gaan we gewoon verder, maar dit is denk ik wel mijn max per maand, meer wordt lastig als ik ook nog mijn andere hobby's wil doen...
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:15:46 #165
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119794150
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:28 schreef bigbass het volgende:

[..]

Probeer vooral van de ervaring te genieten en verwacht geen spetterende conclusie, dan komt het wel goed ;)
Inderdaad, met zo'n instelling wordt het alleen maar leuker. En ik vond er zelf verrassend grappige humor in zitten in de scène met de ouderen, zonder teveel te spoilen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:44 schreef tcr het volgende:
Zo mijn 1e maand ING-voucher zit er op, net nummer 10 gehad (Looper). Mooie score lijkt me zo na een maand afgekicked te zijn geweest (tja vakanties gaan voor).

Volgende maand gaan we gewoon verder, maar dit is denk ik wel mijn max per maand, meer wordt lastig als ik ook nog mijn andere hobby's wil doen...
Ik bewaar de kaartjes en zit ook al op 25 sinds eind september :@ . In het begin maak ik er waarschijnlijk vaker gebruik van dan later, maar op zich niet erg. Ik heb er zelf een paar loze loterij-abbo's uitgegooid, in plaats daarvan kan ik nu lekker naar de film. Bij de loterij won ik ook soms maanden niks, dat is ook weggegooid geld. Ik ga nu zeker in ieder geval 2x of meer naar de film, dus die 19 euro is het mij sowieso veel meer waard.


Prijsverhogingsalert!!

Pathé heeft trouwens haar prijzen omhooggegooid! Gelukkig niet voor PUC (vooralsnog), maar bij Pathé de Munt kost een kaartje nu online / ticketmachine ¤ 9,50 in plaats van ¤ 9,00 euro. Tuschinski kost nu ¤ 11,00 online / ticketmachine (grote zaal), in plaats van ¤ 10,50. Momenteel sta je als PUC houder dus bij twee reguliere films in de maand al gelijk aan het normale tarief. Ben benieuwd of er ook een prijsverhoging voor Unlimited kaarten gepland staat, zal vast ook 50 cent duurder worden.
Ditismijnsig.
pi_119796389
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:15 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Prijsverhogingsalert!!

Pathé heeft trouwens haar prijzen omhooggegooid! Gelukkig niet voor PUC (vooralsnog), maar bij Pathé de Munt kost een kaartje nu online / ticketmachine ¤ 9,50 in plaats van ¤ 9,00 euro. Tuschinski kost nu ¤ 11,00 online / ticketmachine (grote zaal), in plaats van ¤ 10,50. Momenteel sta je als PUC houder dus bij twee reguliere films in de maand al gelijk aan het normale tarief. Ben benieuwd of er ook een prijsverhoging voor Unlimited kaarten gepland staat, zal vast ook 50 cent duurder worden.
Voordeelpas en familieticket zijn ook duurder geworden, maar dat maakt voor de PUC geen verschil. :)
pi_119796566
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:29 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Als het verhaal meh is, vind ik het zonde van de 3 uur :@
Nou het zijn eigenlijk meerdere verhalen natuurlijk. :) Ze komen niet allemaal samen, of ik moet iets gemist hebben.
pi_119800460
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou het zijn eigenlijk meerdere verhalen natuurlijk. :) Ze komen niet allemaal samen, of ik moet iets gemist hebben.
ze komen niet echt samen, ze hebben wel allemaal verwijzingen naar andere verhalen...

hij is nogal apart, niet direct vervelend (heb de hele tijd min of meer geboeid zitten kijken, afgezien van iemand die af en toe random lawaai maakte in de zaal)
maar om de preciese dra(a)d(en) te volgen moet ik em zeker nog een keer zien.. maar of ik daar zin in heb.. tis best een flinke zit...
pi_119800892
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Voordeelpas en familieticket zijn ook duurder geworden, maar dat maakt voor de PUC geen verschil. :)
kwestie van tijd, btw verschil willen ze ook geheid gladtrekken.. dat kan deels mooi met een prijs verhoging van ¤1 i.p.v. ¤0,50

[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 01-12-2012 11:54:17 ]
pi_119808383
Ik heb gisteren Looper gezien. Ik vond 'm echt wel goed. Vooral echt goed gedaan hoe Joseph Bruce nadeed met de trekjes enzo, en hij leek echt heel erg op hem, tegen eng aan zelfs. :o
Gewoon normaal doen ja.
  zaterdag 1 december 2012 @ 18:43:18 #171
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119818709
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 23:29 schreef mschol het volgende:

[..]

ze komen niet echt samen, ze hebben wel allemaal verwijzingen naar andere verhalen...

hij is nogal apart, niet direct vervelend (heb de hele tijd min of meer geboeid zitten kijken, afgezien van iemand die af en toe random lawaai maakte in de zaal)
maar om de preciese dra(a)d(en) te volgen moet ik em zeker nog een keer zien.. maar of ik daar zin in heb.. tis best een flinke zit...
Ik ga hem maandag voor de tweede keer zien met een vriendin, al zit ik wel op tegen de lange zit inderdaad :).
Ditismijnsig.
  zaterdag 1 december 2012 @ 19:04:39 #172
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_119819304
Weet iemand sinds wanneer de pathe site netjes de eindtijd van de film toont? Super handig! Normaal probeer ik het maar een beetje te gokken.. :D
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_119819458
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:04 schreef Yesse het volgende:
Weet iemand sinds wanneer de pathe site netjes de eindtijd van de film toont? Super handig! Normaal probeer ik het maar een beetje te gokken.. :D
Was mij laatst ook al opgevallen, erg handig!

Weet niet sinds wanneer, maar kan nooit lang geweest zijn
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_119819844
Hopelijk is de planning van volgende week beter.
Deze week waren er echt allemaal rare filmtijden. Niks sloot aan op school... en inderdaad sommige films blijven maanden draaien en de nieuwe films krijgen allemaal een onhandige tijd in de ochtend of 's avonds rond een uur of half tien... :(
pi_119820456
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:24 schreef Deezertje het volgende:
Hopelijk is de planning van volgende week beter.
Deze week waren er echt allemaal rare filmtijden. Niks sloot aan op school... en inderdaad sommige films blijven maanden draaien en de nieuwe films krijgen allemaal een onhandige tijd in de ochtend of 's avonds rond een uur of half tien... :(
Hier ben ik het sowieso mee eens, wat ook buitengewoon vervelend is dat een hoop goeie films in kleine kut zaaltjes draaien waardoor ze dus snel vol zitten, dacht morgen even naar Looper te gaan in De Kuip, jammer joh, vol, reden, klein klote zaaltje.

Grote zalen draaien nog steeds skyfall en diversen.

Knap vermoeiend,
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  zaterdag 1 december 2012 @ 20:39:20 #176
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119821989
Over 20 minuten naar Cloud Atlas... ben benieuwd na het commentaar hier :)
Confidence through competence
  zaterdag 1 december 2012 @ 20:47:29 #177
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_119822241
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:04 schreef Yesse het volgende:
Weet iemand sinds wanneer de pathe site netjes de eindtijd van de film toont? Super handig! Normaal probeer ik het maar een beetje te gokken.. :D
Erg handig ja :Y Kan ik de film erna nog inplannen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_119826528
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:04 schreef Yesse het volgende:
Weet iemand sinds wanneer de pathe site netjes de eindtijd van de film toont? Super handig! Normaal probeer ik het maar een beetje te gokken.. :D
dat is volgens mij sinds kort pas... (denk een week max?)

tijden zijn niet helemaal accuraat, maar het geeft een leuk idee iig :)
  zondag 2 december 2012 @ 00:24:50 #179
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119830178
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
Over 20 minuten naar Cloud Atlas... ben benieuwd na het commentaar hier :)
Verstand op 0, gewoon kijken :D Wel aardige film, idd wat bombastisch, maar ach. ;)
Confidence through competence
pi_119861129
Faal pathe app. Ik reserveer 1 kaartje voor Looper vanmiddag voor zondagmiddag schouwburgplein. Krijg ik bevestiging voor 3x Skyfall tuschinski as. Woensdagavond. Pluspunt reservering was wel aanwezig.
Hell To The Liars
pi_119869104
Gistermiddag Skyfall in Haarlem gezien. Beste film die ik in 2012 gezien heb!
pi_119869636
Iemand al kaarten gereserveerd voor de Hobbit in iMax? :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_119870710
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 08:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Iemand al kaarten gereserveerd voor de Hobbit in iMax? :D
yep @ Spuimarkt
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119870869
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 09:46 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

yep @ Spuimarkt
Me too
Gewoon normaal doen ja.
pi_119874680
ik zag dat the hobbit in buitenhof in HFR (High frame rate) gaat draaien... verdubbeling van het normale aantal frames per/sec ofzo?

ik ga the hobbit iig niet zien in imax, voegt te weinig (en/of verschil is te klein) toe om de hogere ticketprijs te verantwoorden..
pi_119875364
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 12:01 schreef mschol het volgende:
ik zag dat the hobbit in buitenhof in HFR (High frame rate) gaat draaien... verdubbeling van het normale aantal frames per/sec ofzo?

ik ga the hobbit iig niet zien in imax, voegt te weinig (en/of verschil is te klein) toe om de hogere ticketprijs te verantwoorden..
De enige reden dat ik 'm in IMAX ga bekijken is omdat ik nog nooit eerder IMAX gezien heb :o dus ik wil het even leren kennen.
Gewoon normaal doen ja.
pi_119875984
Ik heb IMAX noch HFR gezien. Oplossing: 12 december naar The Hobbit in HFR, in het weekend naar IMAX :)

Er draaien meer films nu dan mijn agenda aankan :( Looper, RotG en Lawless wil ik nog zien ... en Pathé flikt het steeds om sommige films na een week alleen op onmogelijke tijden uit te zenden (werkdagen 15:30 ofzo) ... gelukkig zal dat voor Looper en RotG wel loslopen ...
pi_119876136
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 12:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

De enige reden dat ik 'm in IMAX ga bekijken is omdat ik nog nooit eerder IMAX gezien heb :o dus ik wil het even leren kennen.
ik ben ooit speciaal voor imax naar amsterdam voor avatar gegaan..
  Public Relations / Redactie Film maandag 3 december 2012 @ 13:19:28 #189
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_119877134
Is er ook een IMAX/48 FPS combo?

Anders moet ik naar Antwerpen voor de 48FPS en naar Rotterdam voor de IMAX :P
pi_119877193
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 12:44 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ben ooit speciaal voor imax naar amsterdam voor avatar gegaan..
Oh :9 dat zou ik dus nooit doen.
Gewoon normaal doen ja.
pi_119877234
quote:
19s.gif Op maandag 3 december 2012 13:21 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Oh :9 dat zou ik dus nooit doen.
het werd zo gehyped dat ik het wilde zien, en damn die kermis was koud toen ik thuis kwam....
pi_119877249
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 13:19 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Is er ook een IMAX/48 FPS combo?

Anders moet ik naar Antwerpen voor de 48FPS en naar Rotterdam voor de IMAX :P
den haag draait de hfr variant
hfr/imax gebeurd niet volgens mij
pi_119877304
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 13:22 schreef mschol het volgende:

[..]

het werd zo gehyped dat ik het wilde zien, en damn die kermis was koud toen ik thuis kwam....
Ik heb Avatar in 3D gezien en dat vond ik al prachtig O+ 2 keer gegaan zelfs :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_119880028
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 13:19 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Is er ook een IMAX/48 FPS combo?
Pathé Arena.
pi_119882298
Daarnet een privé screening gehad van The rise of the guardians 8-)

Leuke film wel!

Dan nu nog ff Skyfall nog een keer op een normaal scherm kijken :)

[ Bericht 15% gewijzigd door wolfrolf op 03-12-2012 15:58:46 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119883642
quote:
6s.gif Op maandag 3 december 2012 15:45 schreef wolfrolf het volgende:
Daarnet een privé screening gehad van The rise of the guardians 8-)

Leuke film wel!

Dan nu nog ff Skyfall nog een keer op een normaal scherm kijken :)
prive screening nog wel :D

bij mij zat de zaal flink vol toen ik em zag...
  maandag 3 december 2012 @ 16:37:24 #197
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_119884294
He drek, ik heb Cloud Atlas laatst overgeslagen in de sneak preview aangezien deze altijd bomvol zit en het een lange zit was, in de plaats daarvan ben ik naar Argo gegaan. Nu weet ik inmiddels dat Cloud Atlas niet gaat draaien in Rembrandt. Ik heb echt spijt dat ik niet gewoon gegaan ben. ;(
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
pi_119886120
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 13:19 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Is er ook een IMAX/48 FPS combo?

Anders moet ik naar Antwerpen voor de 48FPS en naar Rotterdam voor de IMAX :P
Moeilijk he, het topic van the Hobbit vinden waar het op de laatste pagina staat...

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2012 17:21:43 ]
pi_119889533
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:22 schreef mschol het volgende:

[..]

prive screening nog wel :D

bij mij zat de zaal flink vol toen ik em zag...
ik was daar (Delft) de enige bezoeker vanmiddag _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119891731
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:37 schreef EnemyRock het volgende:
He drek, ik heb Cloud Atlas laatst overgeslagen in de sneak preview aangezien deze altijd bomvol zit en het een lange zit was, in de plaats daarvan ben ik naar Argo gegaan. Nu weet ik inmiddels dat Cloud Atlas niet gaat draaien in Rembrandt. Ik heb echt spijt dat ik niet gewoon gegaan ben. ;(
Arnhem begint echt slecht te worden. Sinds de nieuwbouw is aangekondigd bij het station (eind 2015? klaar) doen ze echt niets meer aan het gebouw. Oude zalen, weinig films, niet druk, bizarre filmtijden vaak. En waar ik me dan nog het meeste aan erger is inderdaad films die ze aankondigen maar die uiteindelijk dan toch niet gaan draaien in Arnhem, of uiteindelijk alleen de Nederlandstalige versie... Laat dan geen trailers zien en plaats ze niet in de 'binennkort' agenda op de Pathe site van Rembrandt.

Ze hebben laatst de automaten verplaatst, maar dat moest ook wel. Ze stonden echt op een onlogische plek waar niemand doorhad dat er automaten waren... :')
pi_119893642
Bij Pathe De Kuip ook 2D showings van The Hobbit _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 3 december 2012 @ 20:22:43 #202
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_119893645
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Arnhem begint echt slecht te worden. Sinds de nieuwbouw is aangekondigd bij het station (eind 2015? klaar) doen ze echt niets meer aan het gebouw. Oude zalen, weinig films, niet druk, bizarre filmtijden vaak. En waar ik me dan nog het meeste aan erger is inderdaad films die ze aankondigen maar die uiteindelijk dan toch niet gaan draaien in Arnhem, of uiteindelijk alleen de Nederlandstalige versie... Laat dan geen trailers zien en plaats ze niet in de 'binennkort' agenda op de Pathe site van Rembrandt.

Ze hebben laatst de automaten verplaatst, maar dat moest ook wel. Ze stonden echt op een onlogische plek waar niemand doorhad dat er automaten waren... :')
Vandaag ben ik er ook achter gekomen dat Wreck it Ralph enkel in het Nederlands gaat draaien. Dit was ook het geval met Rise of the Guardians. Ik had mij gewoon verheugd op het kijken van deze films.

You're tearing me apart Rembrandt! :'(
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
  maandag 3 december 2012 @ 20:24:23 #203
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119893736
Voor de tweede keer Cloud Atlas gezien, en dit keer wel van ELKE acteur ELK personage gezien. Je moest het (vooral op het begin) goed in de gaten houden, maar het is te doen. Echt heel goed gemaakt. Het verhaal kijkt zelfs na de tweede keer ook nog wel lekker weg. Ik moest zelfs nog lachen op dezelfde grappen (bejaardenhuis). :P

En ik heb nog even opgelet op de nooduitgang verlichting: deze gaat bij Pathé de Munt uit zodra de hoofdfilm start. Bij Tuschinski blijft deze in kleinere zalen wel verlicht, wat best irritant is.Het was trouwens bizar druk, normaliter is het bij de Munt 's middags nagenoeg uitgestorven, of in ieder geval onder de tien bezoekers per zaal. Nu was meer zo'n driekwart van de zaal gevuld met bezoekers voor Cloud Atlas :). Er gingen wel twee mensen weg, waarschijnlijk omdat ze het verhaal niet begrepen. :')

Ben echt benieuwd naar The Hobbit, ik denk alleen wel dat m'n verwachtingen misschien iets te hoog liggen. Ik heb vanmiddag de trailer voor de 10e keer gezien, en het is volgens mij wel iets meer 'mainstream' geworden dan de eerste film. Maar we gaan het zien. Ook maar is kijken of de term 48fps ook daadwerkelijk een zichtbaar effect heeft in IMAX, en zo ja in hoeverre dat de ¤ 5 extra waard is. Ik had hem liever in 2D gezien, maar helaas. Ik vind overigens bij bijvoorbeeld Skyfall wel IMAX echt iets toevoegen. Vooral bij actiescènes zijn de explosies beter te horen en voelen dan in elke andere zaal in of rond Amsterdam.
Ditismijnsig.
pi_119900392
Nou Argo is in de nieuwe programmering alleen nog te vinden een keertje in de 50 plus bios. :')

Dan maar wachten op de bluray rip.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119900561
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:24 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Ben echt benieuwd naar The Hobbit, ik denk alleen wel dat m'n verwachtingen misschien iets te hoog liggen. Ik heb vanmiddag de trailer voor de 10e keer gezien, en het is volgens mij wel iets meer 'mainstream' geworden dan de eerste film. Maar we gaan het zien. Ook maar is kijken of de term 48fps ook daadwerkelijk een zichtbaar effect heeft in IMAX, en zo ja in hoeverre dat de ¤ 5 extra waard is. Ik had hem liever in 2D gezien, maar helaas. Ik vind overigens bij bijvoorbeeld Skyfall wel IMAX echt iets toevoegen. Vooral bij actiescènes zijn de explosies beter te horen en voelen dan in elke andere zaal in of rond Amsterdam.
The Hobbit zal sowieso anders worden dan LOTR. Ik denk dat veel mensen met verkeerde verwachtingen die film zullen gaan bezoeken. Het blijft een ander, kinderlijker verhaal.
  maandag 3 december 2012 @ 22:33:03 #206
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119900752
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:26 schreef wolfrolf het volgende:
Nou Argo is in de nieuwe programmering alleen nog te vinden een keertje in de 50 plus bios. :')

Dan maar wachten op de bluray rip.
Vreemd, in Amsterdam draait 'ie nog vol op?

quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

The Hobbit zal sowieso anders worden dan LOTR. Ik denk dat veel mensen met verkeerde verwachtingen die film zullen gaan bezoeken. Het blijft een ander, kinderlijker verhaal.
Dan toch maar eerst het boek lezen? Afgaand op de trailer en mijn kennis van het verhaal van horen zeggen, zal het wel goed lopen.
Ditismijnsig.
pi_119900872
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:33 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Vreemd, in Amsterdam draait 'ie nog vol op?

Dan draait ie daar zeker erg lekker! In Rotterdam, Den Haag en Delft (wat bij mij in de buurt is) is ie verdwenen ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 3 december 2012 @ 22:37:38 #208
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119900988
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:26 schreef wolfrolf het volgende:
Nou Argo is in de nieuwe programmering alleen nog te vinden een keertje in de 50 plus bios. :')

lol, vraag je je toch echt af wat er 50 plus aan is. Paar maanden geleden ook met The American (George Clooney), superheftige sexscene, wordt beeld daar op pauze gezet omdat het tijd was voor koffie _O- :@
Confidence through competence
pi_119901349
Trouwens even een heads up over zaal 4 van Pathé Delft... als je naar een film gaat waar je van weet dat die in de 2.35:1 aspect ratio geschoten is, ben je beter af om die in een andere bioscoop te checken als blijkt dat die film in zaal 4 draait.

Waarom? Omdat het scherm in die zaal 1.85:1 afmeting is vanwege de nooduitgang die in de ACHTERWAND zit :') Nu was dat vandaag met Rise of the Guardians geen probleem, want die was beeldvullend, maar met zo'n super-breed breedbeeld film heb je dus, net als op je TV, dan zwarte balken onder en boven waardoor het echt heel klein zou worden.

Nouja, dat.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119901451
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:33 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Vreemd, in Amsterdam draait 'ie nog vol op?

[..]

Dan toch maar eerst het boek lezen? Afgaand op de trailer en mijn kennis van het verhaal van horen zeggen, zal het wel goed lopen.
Nou ik weet nog dat op de basisschool in groep 3 het boek werd voorgelezen door mijn leuke meester. Ik weet er niet veel meer van, maar als het geschikt was voor kinderen van groep 3 dan zal het wel geen heftig verhaal zijn. :) Mogelijk hebben ze het verhaal in de film aangepast om het iets volwassener te maken, dat weet ik verder niet.
pi_119901614
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119901728
quote:
_O-
  maandag 3 december 2012 @ 22:53:31 #213
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119901844
quote:
Jaja, maar ondertussen heb je wel stiekem getwitterd en gevraagd wanneer de voorverkoop is!!!
Ditismijnsig.
pi_119901862
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:53 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Jaja, maar ondertussen heb je wel stiekem getwitterd en gevraagd wanneer de voorverkoop is!!!
:D :@ :@ :@ :@
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 3 december 2012 @ 22:55:54 #215
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119901950
:D :')
Confidence through competence
pi_119903570
De sneak in Pathé Breda vanavond was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 3 december 2012 @ 23:36:20 #217
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_119903699
Morgen Cloud Atlas en Wreck It Ralph. Ik ben vooral enthousiast voor Wreck It Ralph. _O_
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_119904064
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
De sneak in Pathé Breda vanavond was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
Awesome, zin in morgen :D
pi_119904662
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Morgen Cloud Atlas en Wreck It Ralph. Ik ben vooral enthousiast voor Wreck It Ralph. _O_
Ik heb gereserveerd voor Cloud Atlas donderdag. Misschien dat ik er heen ga :@ :P Het kan ook Sinister worden.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119907669
Gisteren naar The Perks of being a Wallflower geweest, wat topfilm! Verwachte dat hij goed was, maar niet zo goed. Woensdag naar Life of Pi, ben benieuwd!
  dinsdag 4 december 2012 @ 08:22:00 #221
12621 tcr
*nix 4ever
pi_119907815
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:22 schreef wolfrolf het volgende:
Bij Pathe De Kuip ook 2D showings van The Hobbit _O_
Bij de Arena ook ;), drie keuze's zelfs: IMAX 3D, 3D of 2D, lekker naar 2D volgende week woensdag, kaartje is al gereserveerd (was nummer 5 zo te zien). Benieuwd of het zaal 1 is, zag er niet groot uit ;).
  dinsdag 4 december 2012 @ 09:02:24 #222
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119908345
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:45 schreef bigbass het volgende:

[..]

Awesome, zin in morgen :D
Heb een flinke griep dus ik kan vanavond niet Sneaken, had wel gereserveerd :(.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 08:22 schreef tcr het volgende:

[..]

Bij de Arena ook ;), drie keuze's zelfs: IMAX 3D, 3D of 2D, lekker naar 2D volgende week woensdag, kaartje is al gereserveerd (was nummer 5 zo te zien). Benieuwd of het zaal 1 is, zag er niet groot uit ;).
Dat is inderdaad niet zaal 1. In zaal 1 draait Twilight volgende week woensdag om 21:00 uur.
Ditismijnsig.
pi_119908503
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 08:22 schreef tcr het volgende:

[..]

Bij de Arena ook ;), drie keuze's zelfs: IMAX 3D, 3D of 2D, lekker naar 2D volgende week woensdag, kaartje is al gereserveerd (was nummer 5 zo te zien). Benieuwd of het zaal 1 is, zag er niet groot uit ;).
Netjes inderdaad.
Ik ga toch lekker naar de nachtvoorstelling, hopelijk zit er een beetje leuk aansluitende sneak voor.
  dinsdag 4 december 2012 @ 09:34:39 #224
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119908888
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 09:13 schreef bigbass het volgende:

[..]

Netjes inderdaad.
Ik ga toch lekker naar de nachtvoorstelling, hopelijk zit er een beetje leuk aansluitende sneak voor.
Zo lange zit voor je dan!
Ditismijnsig.
pi_119910402
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 07:58 schreef Peterrtt het volgende:
Gisteren naar The Perks of being a Wallflower geweest, wat topfilm! Verwachte dat hij goed was, maar niet zo goed. Woensdag naar Life of Pi, ben benieuwd!
Deze ga ik ook z.s.m. nog bekijken, heb er veel over gehoord!
Gewoon normaal doen ja.
pi_119911178
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
De sneak in Pathé Breda vanavond was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
:o dan moet ik mijzelf naar de sneak begeven *O*
pi_119911700
donderdag naar Alex Cross, ben benieuwd :o
Gewoon normaal doen ja.
pi_119913115
Ik baal er van dat wij geen pathe hebben, steeds naar de kuip rijden :{

Wij hebben een stomme arcaplex bioscoop. Mag een stad 2 bioscopen hebben ? :P kan ik niet gewoon een pathe openen? _O-
pi_119914951
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik baal er van dat wij geen pathe hebben, steeds naar de kuip rijden :{

Wij hebben een stomme arcaplex bioscoop. Mag een stad 2 bioscopen hebben ? :P kan ik niet gewoon een pathe openen? _O-
Tuurlijk kan dat, in Rotterdam zit ook Cinerama bijvoorbeeld.

Heeft Arcaplex geen klantenkaart ? :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119915007
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik baal er van dat wij geen pathe hebben, steeds naar de kuip rijden :{

Wij hebben een stomme arcaplex bioscoop. Mag een stad 2 bioscopen hebben ? :P kan ik niet gewoon een pathe openen? _O-
Wij hebben 3 bioscopen zelfs :9 allemaal Pathé.
Gewoon normaal doen ja.
pi_119915122
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Wij hebben 3 bioscopen zelfs :9 allemaal Pathé.
idd, dat heeft voor mij sterk meegewogen bij het halen van zo'n pas.. 3 bioscopen, met allen 3 een (iets) ander publiek (en dus de films die er vertoond worden)
pi_119915242
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:54 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat, in Rotterdam zit ook Cinerama bijvoorbeeld.

Heeft Arcaplex geen klantenkaart ? :P
Nee helaas niet, anders had ik die wel genomen :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Wij hebben 3 bioscopen zelfs :9 allemaal Pathé.
Ik heb het over verschillende bioscopen ;)
pi_119915705
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:02 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nee helaas niet, anders had ik die wel genomen :D

[..]

Ik heb het over verschillende bioscopen ;)
Dat snapte ik wel hoor love :*
Gewoon normaal doen ja.
pi_119916136
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Wij hebben 3 bioscopen zelfs :9 allemaal Pathé.
Pathé Scheveningen is hooguit een restant van een bioscoop ;( Daar mag best een lakje verf overheen.

Buitenhof heb ik volgens mijn bezoekgeschiedenis 56 keer bezocht, Spuimarkt 42 keer, Scheveningen 2 keer. Dat zegt wel iets over de films die ik kijk. En over het café in Buitenhof :+
pi_119916209
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:30 schreef knnth het volgende:

[..]

Pathé Scheveningen is hooguit een restant van een bioscoop ;( Daar mag best een lakje verf overheen.

Buitenhof heb ik volgens mijn bezoekgeschiedenis 56 keer bezocht, Spuimarkt 42 keer, Scheveningen 2 keer. Dat zegt wel iets over de films die ik kijk. En over het café in Buitenhof :+
Ik heb gehoord ergens dat Pathé Scheveningen gaat verbouwen. Weet niet meer wanneer en waar ik dat hoorde :o wel onlangs geloof ik.
Gewoon normaal doen ja.
pi_119918262
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik heb gehoord ergens dat Pathé Scheveningen gaat verbouwen. Weet niet meer wanneer en waar ik dat hoorde :o wel onlangs geloof ik.
Dat is al 1000x verschoven.
pi_119919393
Vanavond Sneak. _O_
pi_119920349
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Vanavond Sneak. _O_
is dat de "i can fix it" film zoals pathesneakers zegt?
zo ja: count me in *O*
pi_119920612
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:48 schreef mschol het volgende:

[..]

is dat de "i can fix it" film zoals pathesneakers zegt?
zo ja: count me in *O*
Jazeker.
pi_119924858
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 09:34 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Zo lange zit voor je dan!
Als The Hobbit half zo leuk wordt als ik hoop (en imdb geeft mij het idee dat dat wel goed komt) dan wordt dat geen probleem :P
pi_119924904
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jazeker.
onderweg eventjes een stoeltje in spuimarkt gereserveerd :s)

heb d'r zin in :D
pi_119925252
Ik ben doodmoe. Vanavond geen sneak doen dan maar ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119943089
ik was bijna te laat, reservering was ook al vervallen (FUUUUU) zat dus nu godver op de 3de rij.. gelukkig wel in het midden...

maar het viel mij mee, ik zat niet zo dicht op het doek als ik had gedacht...
pi_119943469
Paperman short movie was wel tof ^O^
pi_119944684
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:30 schreef xminator het volgende:
Paperman short movie was wel tof ^O^
Heel tof inderdaad. Leuker dan Wreck-It Ralph. :@
  woensdag 5 december 2012 @ 02:33:22 #246
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_119944823
Enorm van Wreck-It Ralph genoten, en inderdaad de paperman short was geniaal! Gaat Disney dit nu voor elke animatie doen? Bij Brave hadden ze ook al een leuke short voor de film getoond, La Luna.
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
pi_119944952
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2012 01:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heel tof inderdaad. Leuker dan Wreck-It Ralph. :@
het gaf mij een soort van Up gevoel..

En Ralph keek gewoon weer erg lekker weg, erg leuk gedaan..
al die game verwijzingen :D _O_
pi_119944954
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 02:33 schreef EnemyRock het volgende:
Enorm van Wreck-It Ralph genoten, en inderdaad de paperman short was geniaal! Gaat Disney dit nu voor elke animatie doen? Bij Brave hadden ze ook al een leuke short voor de film getoond, La Luna.
de Pixar films (Brave, Toy story, finding nemo e.d.) hebben allemaal hun eigen animated short volgens mij; Pixar is die trend volgens mij begonnen en ik denk dat disney daarvan geleerd heeft.. :P
pi_119945121
Ze waren allebei briljant :)
pi_119947340
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:39 schreef bigbass het volgende:

[..]

Als The Hobbit half zo leuk wordt als ik hoop (en imdb geeft mij het idee dat dat wel goed komt) dan wordt dat geen probleem :P
Van de 6972 stemmers geeft 5896 een 10. Hoe realistisch is dat, denk je? :P
pi_119947679
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:57 schreef knnth het volgende:

[..]

Van de 6972 stemmers geeft 5896 een 10. Hoe realistisch is dat, denk je? :P
imdb heeft minimaal 2 tot 4 weken nodig om uit te kristalliseren..
pi_119947684
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:57 schreef knnth het volgende:

[..]

Van de 6972 stemmers geeft 5896 een 10. Hoe realistisch is dat, denk je? :P
Rotten tomatoes geeft me ook wel aardige hoop, als ik de critics zo lees :)
pi_119947793
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:09 schreef mschol het volgende:

[..]

imdb heeft minimaal 2 tot 4 weken nodig om uit te kristalliseren..
Bij films als deze eerder een jaar. En als ik zie dat Inception op de 14e plek aller tijden staat denk ik nog wel langer ...
pi_119947833
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:14 schreef knnth het volgende:

[..]

Bij films als deze eerder een jaar. En als ik zie dat Inception op de 14e plek aller tijden staat denk ik nog wel langer ...
dat er soms wat vreemde dingen uitkomen doe je niet veel aan. maar de meeste mensen zien em in die eerste paar weken, en daarna veranderd hij niet heel drastisch meer over het algemeen..
inception op 14de plaats is wel echt een enorme rare misser ja..
pi_119950243
Vanavond ga ik naar de voorpremiére van Life of Pi, beeldschone film is dat denk ik O+
Gewoon normaal doen ja.
pi_119950725
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Vanavond ga ik naar de voorpremiére van Life of Pi, beeldschone film is dat denk ik O+
Ik ook, ben erg benieuwd :D
pi_119957693
Vanavond naar Trouble with the curve. Recensies zijn niet al te positief maar een goede Eastwood film op zijn tijd kan ik wel waarderen.
pi_119958328
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:10 schreef Professional het volgende:
Vanavond naar Trouble with the curve. Recensies zijn niet al te positief maar een goede Eastwood film op zijn tijd kan ik wel waarderen.
Eastwood zelf is een ramp, in een verder niet eens zo onaardige film.
  woensdag 5 december 2012 @ 16:54:25 #259
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119961484
Die chick van de Muppets is leuk om naar te kijken. Normaal speelt ze altijd in wat luchtigere rollen, maar deze pakt ze ook goed op.

Beetje Moneyball achtig.
Confidence through competence
pi_119963370
We hebben er weer 1!

Nederlandse premieredatum 3 januari 2013 http://www.pathe.nl/film/17624/pitch-perfect

Pitch.Perfect.2012.1080p.BluRay.x264-SPARKS

:')

May be interesting voor diegenen die deze film graag willen zien
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119964858
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:49 schreef wolfrolf het volgende:
We hebben er weer 1!

Nederlandse premieredatum 3 januari 2013 http://www.pathe.nl/film/17624/pitch-perfect

Pitch.Perfect.2012.1080p.BluRay.x264-SPARKS

:')

May be interesting voor diegenen die deze film graag willen zien
Dankjewel.
pi_119964916
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:09 schreef mschol het volgende:

[..]

imdb heeft minimaal 2 tot 4 weken nodig om uit te kristalliseren..
Wel langer dan dat. De strontfilm Prometheus had eerst ook een 9, nu gelukkig nog maar een 7,3.
pi_119966548
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dankjewel.
Graag gedaan! Of was je sarcastisch ;(

Ik vind Prometheus trouwens gewoon wel puik.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119966841
Ik kan me bij een 27-in-een-dozijn-formulefilm als Pitch Perfect best voorstellen dat ze eerst even afwachten of hij niet flopt in Amerika voor ze hem hier gaan programmeren.
pi_119968028
Aaaaah, ik haat de winter!! (donkere avonden). Normaal zou ik gewoon nog naar een film gaan, maar als ik pas om kwart voor 1 thuis ben van Life of Pi en morgen weer vroeg op moet... dan toch nog maar even wachten! Dan morgen maar naar Cloud Atlas (wel 's middags hoor ;))
pi_119968527
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:18 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik kan me bij een 27-in-een-dozijn-formulefilm als Pitch Perfect best voorstellen dat ze eerst even afwachten of hij niet flopt in Amerika voor ze hem hier gaan programmeren.
Maar dan vind ik dit nog steeds achterlijk.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119969879
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:13 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Graag gedaan! Of was je sarcastisch ;(

Ik vind Prometheus trouwens gewoon wel puik.
Nee was niet sarcastisch. Gezien imdb kan het best een aardige chickflick zijn.

Prometheus was belachelijk. Personages sloegen nergens op, scene's sloegen nergens op, spanning was ver te zoeken. Maar meningen verschillen. :P
pi_119974775
Net naar Life of Pi geweest, erg mooi gemaakt en vermakelijk, maar had er net iets meer van verwacht en was soms ook wat te langdradig. Het 3D was bij sommige scènes er mooi! Alleen had ook het gevoel of het bij andere delen wat onscherp was.

Eerste 10min van de film kon er geen ondertiteling worden gelezen, omdat ze het beeld niet op het juiste formaat hadden gezet xD.
pi_119975560
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:53 schreef Peterrtt het volgende:
Net naar Life of Pi geweest, erg mooi gemaakt en vermakelijk, maar had er net iets meer van verwacht en was soms ook wat te langdradig. Het 3D was bij sommige scènes er mooi! Alleen had ook het gevoel of het bij andere delen wat onscherp was.

Eerste 10min van de film kon er geen ondertiteling worden gelezen, omdat ze het beeld niet op het juiste formaat hadden gezet xD.
Ben het met je eens, ben er ook nog niet helemaal over eens of dat truukje met het scherm bij de vliegende vissen geslaagd was of niet, maar het was in elk geval origineel.
De beelden waren wel prachtig.
pi_119975675
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:53 schreef Peterrtt het volgende:
Net naar Life of Pi geweest, erg mooi gemaakt en vermakelijk, maar had er net iets meer van verwacht en was soms ook wat te langdradig. Het 3D was bij sommige scènes er mooi! Alleen had ook het gevoel of het bij andere delen wat onscherp was.

Eerste 10min van de film kon er geen ondertiteling worden gelezen, omdat ze het beeld niet op het juiste formaat hadden gezet xD.
Dan zaten we in dezelfde zaal. :D

Er was alleen een kind van 10 ofzo achterin de hele tijd aan het lachen om van alles en regelmatig 'aahw' aan het zeggen op zo'n kinderlijke toon. Bloedirritant. :')

Kutkinderen in de bios.
pi_119976272
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:10 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Dan zaten we in dezelfde zaal. :D

Er was alleen een kind van 10 ofzo achterin de hele tijd aan het lachen om van alles en regelmatig 'aahw' aan het zeggen op zo'n kinderlijke toon. Bloedirritant. :')

Kutkinderen in de bios.
De twee mensen naast mijn broertje (gelukkig niet naast mij) moesten ook op alles commentaar geven, de meest obvious dingen hardop uitspreken. Schijtirritant en dan hoorde ik nog maar de helft.
pi_119976761
Life Of Pi. _O_

Mijn fijnste bioscoopervaring sinds Avatar 3D. Ik heb ontzettend genoten van het verhaal en de mooie beelden. Het geeft mij een reden om het boek een keer te lezen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_119977074
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Life Of Pi. _O_

Mijn fijnste bioscoopervaring sinds Avatar 3D. Ik heb ontzettend genoten van het verhaal en de mooie beelden. Het geeft mij een reden om het boek een keer te lezen.
Idd O+

Prachtige beelden en een geweldig verhaal met leuke humor.

Richard O+
Gewoon normaal doen ja.
pi_119978701
Pitch perfect meteen maar even gekeken. Meh, prima chickflick wel. Glee-fans zullen ervan smullen, maar het plot is zo cliché als de pest en het einde veel te abrupt. De laatste helft van de film leek erg afgeraffeld en dat terwijl het best een lange film is.
pi_119980650
niet helemaal het topic ervoor, maar misschien weet iemand het hier: hoe kan je aan de special edition bioscoopbonnen komen (waar dus een bepaalde film op afgebeeld is)?

de site van de bioscoopbon laat mij alleen maar reguliere bonnen bestellen e.v.t. in blik..
maar aangezien ik het als kadootje wil geven (met als doel de personen naar een specifieke film te sturen) en toch ze keuze vrijheid geven (bioscoopbon)
vond ik dat wel een leuke optie...
pi_119981262
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:43 schreef mschol het volgende:
niet helemaal het topic ervoor, maar misschien weet iemand het hier: hoe kan je aan de special edition bioscoopbonnen komen (waar dus een bepaalde film op afgebeeld is)?

de site van de bioscoopbon laat mij alleen maar reguliere bonnen bestellen e.v.t. in blik..
maar aangezien ik het als kadootje wil geven (met als doel de personen naar een specifieke film te sturen) en toch ze keuze vrijheid geven (bioscoopbon)
vond ik dat wel een leuke optie...
Om welke film gaat het?
Het klopt dat je die niet kunt krijgen in de bios zelf. Volgens mij win je die bij prijsvragen e.d.
pi_119981397
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Om welke film gaat het?
Het klopt dat je die niet kunt krijgen in de bios zelf. Volgens mij win je die bij prijsvragen e.d.
ik wilde proberen er 1 te scoren voor Wreck-it ralph (1 van ¤15)
wel jammer dat je ze niet zou kunnen kopen, dat ziet er iig leuker uit dan zo'n saaie bon; zeker bij kerst/sint vieringen
  donderdag 6 december 2012 @ 00:15:53 #278
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_119981697
Kun je niet iets op een kartonnetje printen en dat als enveloppe geven met de bon erin?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_119981837
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 00:05 schreef mschol het volgende:

[..]

ik wilde proberen er 1 te scoren voor Wreck-it ralph (1 van ¤15)
wel jammer dat je ze niet zou kunnen kopen, dat ziet er iig leuker uit dan zo'n saaie bon; zeker bij kerst/sint vieringen
Stop de bon in een dvd-hoesje, maak een mooie voorkant met de filmposter en klaar is Kees.
pi_119982579
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 00:15 schreef Juicyhil het volgende:
Kun je niet iets op een kartonnetje printen en dat als enveloppe geven met de bon erin?
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 00:21 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Stop de bon in een dvd-hoesje, maak een mooie voorkant met de filmposter en klaar is Kees.
Dit kan uiteraard allemaal, maar ik ben meer van de kant en klare oplossingen als die aanwezig zijn :@
  donderdag 6 december 2012 @ 01:15:09 #281
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_119982976
Net terug van de voorpremière van Life of Pi. Ik vond de film en het verhaal zelf bij vlagen langdradig en een beetje lijken op een minder spectaculaire versie van Sinbad de zeeman. Toch was ik erg onder de indruk van de mooie beelden, de 3D animatie, het kleurgebruik, en gewoon het hele visuele spektakel. In het begin in India maar later op open zee. Stiekem lijkt het mij wel interessant om deze film te zien met een psychedelisch middel op. :P

En nog een maal over Wreck- It Ralph, hele leuke film maar ik zie momenteel enkel 4 ingeroosterde voorpremière's in Rembrandt, namelijk op zondag en woensdag, beide in het Nederlands. Ik zou dit een enorm domme zet vinden om juist die film niet in het Engels te vertonen. De film die volzit met verwijzingen naar oldschool games waar juist jongeren en gamers van kunnen genieten en het enkel als een simpel animatiefilmpje uit de verf laten komen.
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
pi_119985325
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:25 schreef F_JD het volgende:

[..]

Eastwood zelf is een ramp, in een verder niet eens zo onaardige film.
Eastwood was inderdaad niet super in zijn grombeer modus, maar film was wel OK. Geen film waar ik 9,50 voor zou willen betalen.
  donderdag 6 december 2012 @ 08:32:44 #283
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119985453
Vanavond EINDELIJK naar Cloud atlas! *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 6 december 2012 @ 08:33:36 #284
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119985474
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Pitch perfect meteen maar even gekeken. Meh, prima chickflick wel. Glee-fans zullen ervan smullen, maar het plot is zo cliché als de pest en het einde veel te abrupt. De laatste helft van de film leek erg afgeraffeld en dat terwijl het best een lange film is.
Ja het lijkt wel wel echt Glee the movie ja :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 6 december 2012 @ 08:34:24 #285
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119985493
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Life Of Pi. _O_

Mijn fijnste bioscoopervaring sinds Avatar 3D. Ik heb ontzettend genoten van het verhaal en de mooie beelden. Het geeft mij een reden om het boek een keer te lezen.
Ik heb het boek gelezen, lang geleden, dus ben erg benieuw (en huiverig) wat ze er van gemaakt hebben. Maar tot nu toe zijn de meeste recensies ERG goed, dus ik heb er vertrouwen in!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119986338
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Pitch perfect meteen maar even gekeken. Meh, prima chickflick wel. Glee-fans zullen ervan smullen, maar het plot is zo cliché als de pest en het einde veel te abrupt. De laatste helft van de film leek erg afgeraffeld en dat terwijl het best een lange film is.
Helemaal mee eens, wel jammer want ik vond de previews een stuk minder cliché lijken. Er had veel meer ingezeten.

Wel genoten van 'Fat Amy' haar opmerkingen waren wel lekker scherp :D
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  donderdag 6 december 2012 @ 10:11:05 #287
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119987372
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 00:05 schreef mschol het volgende:

[..]

ik wilde proberen er 1 te scoren voor Wreck-it ralph (1 van ¤15)
wel jammer dat je ze niet zou kunnen kopen, dat ziet er iig leuker uit dan zo'n saaie bon; zeker bij kerst/sint vieringen
Waarom voor ¤ 15,-? Dan komt hij of zij bij één bioscoopkaartje er toch niet helemaal uit? Dan houd je geld over. En als je met z'n tweeën bent is het weer te weinig :).
Ditismijnsig.
pi_119988581
Ik ben gisteravond ook naar Life of Pi geweest, wat een geweldig mooie film. Ik vond hem totaal niet langdradig, ik genoot optimaal van alle natuur en dieren enzo O+
Er zitten leuke grappen in verwerkt maar ook treurige momenten. Het 3D effect was inderdaad te evenaren met Avatar 3D, geweldig mooi. Ik ben om!
Gewoon normaal doen ja.
pi_119990300
Zojuist een mail van Pathe de Kuip terug die mij vertelde dat de HFR 3D voorstelling met een 4K projector wordt geprojecteerd :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119990430
Ik ga vanavond naar Alex Cross alleen de recensies zijn om te janken :'(
Gewoon normaal doen ja.
pi_119990673
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik ga vanavond naar Alex Cross alleen de recensies zijn om te janken :'(
boeiend. Gewoon gaan, fuck recensies
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119991209
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:11 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Waarom voor ¤ 15,-? Dan komt hij of zij bij één bioscoopkaartje er toch niet helemaal uit? Dan houd je geld over. En als je met z'n tweeën bent is het weer te weinig :).
het gaat om 2 kinderen, dan kom ik precies uit :)
-edit-
ik heb ook nog wel 2 goede 3D brillen
en ik bedenk mij net dat ik dan 2 a3 euro te kort kom ofzo, de toeslag voor 3D niet meegerekend..

dat mag pathe wel eens afschaffen..., ze hebben hun ombouwingen er ruimschoots mee terugverdiend inmiddels lijkt mij zo..
pi_119991469
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik ga vanavond naar Alex Cross alleen de recensies zijn om te janken :'(
Ik zou alleen gaan om Jack te zien als een gespierde psychopaat.

"She's...stunning." Brrr
  donderdag 6 december 2012 @ 13:16:19 #294
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119993067
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:23 schreef mschol het volgende:

[..]

het gaat om 2 kinderen, dan kom ik precies uit :)
-edit-
ik heb ook nog wel 2 goede 3D brillen
en ik bedenk mij net dat ik dan 2 a3 euro te kort kom ofzo, de toeslag voor 3D niet meegerekend..

dat mag pathe wel eens afschaffen..., ze hebben hun ombouwingen er ruimschoots mee terugverdiend inmiddels lijkt mij zo..
Helaas is het verdienmodel zo ingericht, dat de toeslagen voor IMAX, 3D, IMAX 3D, aardig wat opleveren. Ik zou er niet op rekenen dat men dit terugdraait. Voor die ene keer dat ik naar IMAX ga in de 2-3 maanden, hou ik wel gewoon mijn PUC van ¤ 19. Die 2,50 doe ik niet moeilijk over. Die van ¤ 26,- haal ik er never nooit uit, dat zou betekenen dat ik minimaal 2 x 3D en 1 x IMAX per maand moet gaan zien. IMAX draait vaak 1,5-2 maanden dezelfde film met als uitzondering de kerstperiode (Resident Evil 4 weken, 007 ~4 weken en The Hobbit er achteraan). 3D films ben ik geen groot fan van, maar als er een leuke 3D film is download ik de Side-By-Side 3D versie wel.
Ditismijnsig.
pi_119993376
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zou alleen gaan om Jack te zien als een gespierde psychopaat.

"She's...stunning." Brrr
Precies, dat is ook de enige reden dat ik 'm graag wil zien.

'KATE, WE HAVE TO GO BACK!' :D :')
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 6 december 2012 @ 13:46:33 #296
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_119994113
Iemand een goed woordje over cloud atlas?
morgen weer met m'n meisje, alles al gezien op cloud atlas en alex cross na..
  donderdag 6 december 2012 @ 13:53:34 #297
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119994364
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:46 schreef JaafkeGB het volgende:
Iemand een goed woordje over cloud atlas?
morgen weer met m'n meisje, alles al gezien op cloud atlas en alex cross na..
Ja zeker, als je een klein stukje terugleest zie je geloof ik van meerdere mensen wel positieve reacties. Ik vond het zelf een erg vermakelijke film. Je moet geen duidelijk begin tot eind film verwachten, maar gewoon lekker genieten van de verschilllende personages die gespeeld worden door de acteurs. Ik vond zelf het verhaal erg goed, maar er zijn een aantal mensen die een gesloten eind verwachten of de verschillende verhalen graag samen zien komen. Dit gebeurt gedeeltelijk. Ik vond het één van de betere films van het jaar in ieder geval. Mooie soundtrack, bij vlagen flink humoristisch, gewoon een leuke film. Wel een lange zit, dus als je niet goed stil kan blijven zitten ga je je al snel aan dingen irriteren en vind je het misschien wat te lang duren.
Ditismijnsig.
pi_119995221
Super.... Ik wist niet eens dat er een topic was voor Pathe Unlimited.

Heb de pas sinds oktober en het bevalt me erg goed :-)
Heb tot nu toe alleen maar leuke films gekeken die ik normaal niet eens had gezien. Handig!!

En misschien kan ik nog wel inspiratie opdoen voor leuke films. :) :)
pi_119997350
Ja superhandig ding, vooral omdat je makkelijker naar de films gaat die minder media-aandacht krijgen.

Ik heb laatst mijn bezoekhistorie sinds mei 2010 (waar mei 2009 - mei 2010 is gebleven, geen flauw idee) afgezet tegen mijn cijfers op IMDb. Ruim 60% gaf ik een 7 of hoger, ruim 10% kreeg een 8 of 9 :) Honderd films in totaal gezien sindsdien, komend weekend 101 en 102 denk ik :P
pi_119997454
Woooow :D Je hebt er dan echt wel veel gezien ;)
pi_119999101
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:24 schreef Golden19871 het volgende:
Woooow :D Je hebt er dan echt wel veel gezien ;)
Ik kom daar ook op ongeveer, ben iets langer dan een jaar lid en heb er ongeveer 50 gezien :9
Gewoon normaal doen ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')