Ik denk dat Keshet op zn vroegst volgende week maandag bevaltquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:40 schreef mignonne het volgende:
Ik merk dat ik echt aan het zenuwen ben om te zien of Keshet al bevallen isik ben zó benieuwd naar de kleine man <3 iedere keer als er iets verandert in dit topic gelijk even checken
![]()
![]()
Liza hoe gaat t vandaag?
En KJ wat een enorm schattige foto <3
Nee (nog) niet omdat de baby zo actief is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:27 schreef Tinuviel het volgende:
Liza bij mij was er ook twijfel overgoede groei in verband met weinig vruchtwater. Bij mij hebben ze toen speciale echo's gemaakt en daarbij de verzorging van de baby via de placenta/ navelstreng gemeten. Op diemanier kun je zowel meten of de placenta genoeg voedingsstoffen produceert alsook of die wel via de navelstreng bij je baby terecht komen volgens mij. Hebben ze dat bij jou gemeten?
Sterkte ermee, hopelijk is alles goed.
Doe isquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:32 schreef nytar het volgende:
spannende tijden Liza! Wie weet komt het vandaag wel weer op gang!
Ik heb alleen maar harde buiken...Zal ik anders eerst gaan? Ik hoef niet zo nodig bovenaan te staan
Heb 2 metingen gehad met vrij veel tijd tussen waarbij hij steeds erg groot was. Bij de laatste meting kwam de gyn veel kleiner uit en omdat ze dat raar vond, heeft ze de meting nog eens opnieuw gedaan, maar met hetzelfde resultaat...quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:30 schreef Ticootje het volgende:
Kunnen ze het niet gewoon ergens fout hebben... Of de meting die zo groot uitviel of de meting dat het nu opeens iets kleiner is dan normaal?
Ze maken wel vaker dat soort fouten?
Das toch raar? Dan zou hij in die tussentijd dus te weinig zijn gegroeid?quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:36 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Heb 2 metingen gehad met vrij veel tijd tussen waarbij hij steeds erg groot was. Bij de laatste meting kwam de gyn veel kleiner uit en omdat ze dat raar vond, heeft ze de meting nog eens opnieuw gedaan, maar met hetzelfde resultaat...
Ja en da's waarschijnlijk ook de zorg die er nu is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das toch raar? Dan zou hij in die tussentijd dus te weinig zijn gegroeid?
Vandaar de zorgen ook, kan zijn dat ie steeds net na een groeispurt is gemeten en dat de gyn hem nu net voor de groeispurt te pakken had, maar t kan ook een signaal zijn dat er ergens iets niet goed zit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das toch raar? Dan zou hij in die tussentijd dus te weinig zijn gegroeid?
Ja, volgens mij wel!quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:49 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel!
KD, 2 december zou ik ook prima vinden hoor! Is de verjaardag van mijn overleden oma, vind ik ergens wel bijzonder ook dan.
5 december is geveto'd door de schoonfamilie, mijn zwager is dan jarig. Nou ja, jammer dan. Die claimt die datum al meer dan 50 jaar; tijd voor een nieuwe generatie.
Flauwvallen kan verder niet zoveel kwaad... Als het inderdaad ijzer is, kan de vk even testen, dan kun je daar tabletten voor krijgen. Maar sommige vrouwen vallen gewoon sneller flauw.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:50 schreef Stansfield het volgende:
Met mijn vrouw gaat het nu wat minder. In het begin had ze niet erg veel last, maar nu voelt ze zich toch wel erg beroerd. Ze is gisteren zelfs flauw gevallen op haar werk. En ze heeft nu de verloskundige gebeld. Die vertelde dat het niet heel erg kwaad kon. Ze heeft in het verleden wel eens vaker bloedarmoede gehad. Dus maar veel appelstroop en spinazie eten. Of is het een andere manier om dat tegen te gaan?
en dan noem je m nico? of Niklaus?quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:49 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel!
KD, 2 december zou ik ook prima vinden hoor! Is de verjaardag van mijn overleden oma, vind ik ergens wel bijzonder ook dan.
5 december is geveto'd door de schoonfamilie, mijn zwager is dan jarig. Nou ja, jammer dan. Die claimt die datum al meer dan 50 jaar; tijd voor een nieuwe generatie.
Nekoquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
en dan noem je m nico? of Niklaus?
Nergens voor nodig, enig voorwerk! Ik had helemaal geen tekenen dat er een bevalling aan zat te komen en vanaf het eerste krampje duurde het 15 uur en toen was ze er.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:45 schreef Keshet het volgende:
Ik ga voorlopig nog niet bevallen hoor, ik ben er echt nog niet aan toe! De vorige keer heb ik geen zwangerschapsverlof gehad; nu ga ik voor het maximale.
Mijn moeder heeft besloten dat ik morgen ga bevallen, want volle maan enzo. Maar dit is al poging 25 van haar om dé datum te voorspellen, ik hecht er maar niet al te veel waarde aan.
Ik heb nog geen harde buiken, geen krampjes, heulemaal niks! Ik dacht zelf dat het 10-11-12 zou worden maar dat is flink mislukt.
Vrijdag heb ik weer controle; als hij er dan nog niet is worden er afspraken over inleiden gemaakt voor na het weekend.
Zul je zien; krijg ik straks nog een Sinterklaaskindje joh.
Maar, E.'s logeertas is ingepakt, Hendriks eerste pakje ligt klaar en we zijn bijna uit de naam.
Succes vanmiddag Liza!
Danic, jij ook succes! Hopelijk gaat de echo nu wel door! En nog meer hoop ik dat alles 'gewoon' goed is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
ok. Gaan we dan even laten testen en kijken of tabletten werken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Flauwvallen kan verder niet zoveel kwaad... Als het inderdaad ijzer is, kan de vk even testen, dan kun je daar tabletten voor krijgen. Maar sommige vrouwen vallen gewoon sneller flauw.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:00 schreef Keshet het volgende:
Ik ga mijn nesteldrang weer even mijn ratio over laten nemen. Zij die voor de derde keer in twee weken de trapkast gaan schoonmaken groeten u!
Je moet gewoon alles dettollen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ik vind het echt spannend hoor!! Maar zou dat ook niet mooi zijn? Afspraak voor maandag om in te leiden maar dan zondag al vanzelf gaanquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:58 schreef Keshet het volgende:
Trix, het plan is inderdaad om dan tussen de 41 en 42 weken in te leiden. Inleiden in het weekend doen ze bij voorkeur niet, dus ik gok dat ik me dan maandag of dinsdag moet melden.
Stiekem hoop ik er ook wel een beetje op; ik vind dit zo'n niemandsland! Ik mág bevallen maar het kan ook maar zo 2 weken duren nog! Ik voel me lichamelijk prima, heb zin om vanalles te gaan doen maar ik durf niet zo goed ver van huis omdat ik geen idee heb wat me te wachten staat qua weeën enzo.
Enne:Kun je al snel weer naar bed?
Tico, ik neem je suggesties mee in de discussies.![]()
Stansfield, dat flauwvallen is niet leuk voor je vrouw maar voor jou ook niet. Mijn vriend schrok zich in ieder geval altijd helemaal kapot als ik weer eens ondersteboven ging tijdens mijn 1e zwangerschap. Wat mij bij hielp was dat ik me er (figuurlijk) bij neerlegde dat 't kon gebeuren en me er niet al te druk over maken. En vooral ook heel snel gaan zitten als het zwart voor mijn ogen werd, dan kon ik niet meer naar vallen.
Na een week of 18 steeg mijn bloeddruk iets en viel ik niet meer flauw.
Gewoon een serie downloaden en op je gat lamen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:12 schreef Logician het volgende:
En hier na 1 afspraak vanmorgen onverwacht de hele dag en avond niet, verveel me nu al
as in: controle voor verkorting/verweking/ontsluiting: ja, nadaquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
Vandaar de zorgen ook, kan zijn dat ie steeds net na een groeispurt is gemeten en dat de gyn hem nu net voor de groeispurt te pakken had, maar t kan ook een signaal zijn dat er ergens iets niet goed zit.
Fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt Liza.
Ben jij verder ook nog onderzocht of kijken ze enkel naar de baby?
Ja lastig grote schoonmaak zou zo fijn, maar dat mag niet, zijn dus nogal frustrerend om dan niets te doen. Normaal zou ik dat heerlijk vinden..quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon een serie downloaden en op je gat lamen.
Vampire diaries natuurlijk!quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:15 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja lastig grote schoonmaak zou zo fijn, maar dat mag niet, zijn dus nogal frustrerend om dan niets te doen. Normaal zou ik dat heerlijk vinden..
Nog aanraders qua series?
Dankje, zou ik zelf ook fijn vinden. 't Moet dan juist vroeg genoeg starten, want manlief zit op een reisafstand van 2,5u en ik hou 'm dan liever van 's morgens vroeg bij mijquote:
Is dat leuk ja? Vond True blood best welquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vampire diaries natuurlijk!
Of anders die je gewoon de 4 films van twilight en sleep je spen mee naar de bios voor het laatste deel.
Minder sex, maar wel met een onwijs lekkere acteur...quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:17 schreef Logician het volgende:
[..]
Is dat leuk ja? Vond True blood best wel![]()
Zal eens kieken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |