Ik denk dat Keshet op zn vroegst volgende week maandag bevaltquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:40 schreef mignonne het volgende:
Ik merk dat ik echt aan het zenuwen ben om te zien of Keshet al bevallen isik ben zó benieuwd naar de kleine man <3 iedere keer als er iets verandert in dit topic gelijk even checken
![]()
![]()
Liza hoe gaat t vandaag?
En KJ wat een enorm schattige foto <3
Nee (nog) niet omdat de baby zo actief is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:27 schreef Tinuviel het volgende:
Liza bij mij was er ook twijfel overgoede groei in verband met weinig vruchtwater. Bij mij hebben ze toen speciale echo's gemaakt en daarbij de verzorging van de baby via de placenta/ navelstreng gemeten. Op diemanier kun je zowel meten of de placenta genoeg voedingsstoffen produceert alsook of die wel via de navelstreng bij je baby terecht komen volgens mij. Hebben ze dat bij jou gemeten?
Sterkte ermee, hopelijk is alles goed.
Doe isquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:32 schreef nytar het volgende:
spannende tijden Liza! Wie weet komt het vandaag wel weer op gang!
Ik heb alleen maar harde buiken...Zal ik anders eerst gaan? Ik hoef niet zo nodig bovenaan te staan
Heb 2 metingen gehad met vrij veel tijd tussen waarbij hij steeds erg groot was. Bij de laatste meting kwam de gyn veel kleiner uit en omdat ze dat raar vond, heeft ze de meting nog eens opnieuw gedaan, maar met hetzelfde resultaat...quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:30 schreef Ticootje het volgende:
Kunnen ze het niet gewoon ergens fout hebben... Of de meting die zo groot uitviel of de meting dat het nu opeens iets kleiner is dan normaal?
Ze maken wel vaker dat soort fouten?
Das toch raar? Dan zou hij in die tussentijd dus te weinig zijn gegroeid?quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:36 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Heb 2 metingen gehad met vrij veel tijd tussen waarbij hij steeds erg groot was. Bij de laatste meting kwam de gyn veel kleiner uit en omdat ze dat raar vond, heeft ze de meting nog eens opnieuw gedaan, maar met hetzelfde resultaat...
Ja en da's waarschijnlijk ook de zorg die er nu is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das toch raar? Dan zou hij in die tussentijd dus te weinig zijn gegroeid?
Vandaar de zorgen ook, kan zijn dat ie steeds net na een groeispurt is gemeten en dat de gyn hem nu net voor de groeispurt te pakken had, maar t kan ook een signaal zijn dat er ergens iets niet goed zit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das toch raar? Dan zou hij in die tussentijd dus te weinig zijn gegroeid?
Ja, volgens mij wel!quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:49 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel!
KD, 2 december zou ik ook prima vinden hoor! Is de verjaardag van mijn overleden oma, vind ik ergens wel bijzonder ook dan.
5 december is geveto'd door de schoonfamilie, mijn zwager is dan jarig. Nou ja, jammer dan. Die claimt die datum al meer dan 50 jaar; tijd voor een nieuwe generatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |