Ik heb maar 2 echte vrienden. Meer heb ik er niet nodig. Rest zijn gewone vrienden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik probeer het wel eens met vrouwen...
Maar gaat wel prima hoor, maar echt in staat een scherpe vriendschap op te bouwen / echt diepgang te voelen blijft een beetje weg.
Wel jammer want dat is eigenlijk iets wat ik alleen bij vrouwen zou kunnen.
(Die ''scherpe'' vriendschap zogezegd niet hoor, heb zat goede vrienden, nouja voornamelijk 4 oid atm..)
Oh gewoon eentje die staat als een huis...quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met een scherpe vriendschap?
"De ware" dus?quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:06 schreef kingtoppie het volgende:
Kwil eens iemand bijzonder en mooi tegelijkertijd vinden.
Ah, duidelijk. Dat zou ik ook nog wel met een vrouw willen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh gewoon eentje die staat als een huis...
Hmm, geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen idee.. Denk dat je dat pas weet na X jaar samenzijn.
Wat voorn idee heb jij gehad over je voorgaande vriendinnen dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, geen idee eigenlijk
Ik ben veel te nuchter denk ik om er überhaupt in te geloven![]()
Dat vind ik een heel goede vraag. Er is één ex met wie ik echt aan een toekomst durfde te denken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat voorn idee heb jij gehad over je voorgaande vriendinnen dan?
Weten doe je het nooit ... Je kunt het wel aanvoelen, maar ook dat blijft een gok.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen idee.. Denk dat je dat pas weet na X jaar samenzijn.
Dan heb jij het toch ook gevoeld lijkt me?quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat vind ik een heel goede vraag. Er is één ex met wie ik echt aan een toekomst durfde te denken.
Ik heb er grote moeite mee me "over te geven" aan iemand..
Dat gevoel komt pas als het vertrouwen al een paar jaar gegrond blijkt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Weten doe je het nooit ... Je kunt het wel aanvoelen, maar ook dat blijft een gok.
De lengte van de relatie zegt niets. Mijn ouders waren 24 jaar getrouwd en toch niet de ware voor elkaar.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat gevoel komt pas als het vertrouwen al een paar jaar gegrond blijkt.
Naja, het is wat Fera zegt, je weet het nooit zeker. Dat denk ik ook veel te vaak. En denken aan is wat anders dan doenquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan heb jij het toch ook gevoeld lijkt me?
Ik focus me liever op het hier en nu. Als het op dit moment goed gaat en goed voelt, dan is die persoon op dat moment de ware, voor die periode in mijn leven. Er is niet maar één 'ware', dat kunnen er in je leven meerderen zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:14 schreef kingtoppie het volgende:
Boeie, als ik zou durven hopen, gaat het goed.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik focus me liever op het hier en nu. Als het op dit moment goed gaat en goed voelt, dan is die persoon op dat moment de ware, voor die periode in mijn leven. Er is niet maar één 'ware', dat kunnen er in je leven meerderen zijn.
Dat snap ik. Ik vertrouw ook niet zomaar iemand, uitzonderingen daargelaten. En inderdaad, je moet nog maar afwachten of het nog steeds goed voelt wanneer er mindere tijden zijn aangebroken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar ik vertrouw niet zo snel mensen Fera..
Kan het wel goed voelen maar daar hecht ik nog even niet zoveel waarde aan als het nog niks doorstaan heeft.
Maar het voelt goed dus is leuk![]()
Dit vind ik dus ook. Je moet samen wel wat serieus doorstaan en er goed uitkomen. Hou ik ook wel vanquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar ik vertrouw niet zo snel mensen Fera..
Kan het wel goed voelen maar daar hecht ik nog even niet zoveel waarde aan als het nog niks doorstaan heeft.
Maar het voelt goed dus is leuk![]()
Wat is een illusie?quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:20 schreef kingtoppie het volgende:
Ach wat lul ik poep, tis allemaal een illusie joh, heb toch nog nooit een meisje gehad.![]()
Mijn gedachten zijn slechts verzonnen want ik heb er geen praktijk ervaring mee.quote:
Het is hoe je denkt dat het zal zijn, maar dat hoeft niet per se verkeerd te zijn. Wie weet heb je wel gelijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn gedachten zijn slechts verzonnen want ik heb er geen praktijk ervaring mee.![]()
Tis slechts een of ander verzonnen beeld in mijn hoofd wat mooi klinkt ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |