quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het ook zonder te vragen, maar speciaal voor jou toch even gedaan. Het antwoord is zoals ik had gedacht.
Je zou niet durven.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:35 schreef kingtoppie het volgende:
Niet dat ik dat zou doen![]()
Lalala....
Watje.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:35 schreef kingtoppie het volgende:
Niet dat ik dat zou doen![]()
Lalala....
Je kan het in principe tegen iedereen zeggen. Of ze het waarderen is een tweede.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens iemand om het tegen te zeggen.
Is het goed als ik over Fera heen hang?quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan het in principe tegen iedereen zeggen. Of ze het waarderen is een tweede.
Niet zo letterlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is het goed als ik over Fera heen hang?
Ja ehh... Ik denk dat mensen denken ''what the fuck?''
Of: ''wie is fera?'' in geval van man.
Ga gewoon over een random sletje in de Next heen hangen.quote:
Moet dat nou?quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga gewoon over een random sletje in de Next heen hangen.
Alleen als je wil, lijkt me.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet dat nou?
Maybe als ik uitermate geil ben.
Mja kmoet een meisje natuurlijk wel interessant vinden... Dan wel hoezeer ze van mijn aandacht houdt, dan wel hoe interessant ik haar vind (2e is meer relatie materiaal)quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:49 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ik spreek toch te weinig meisjes.
Ik ook.quote:
Ik kijk er met andere ogen naar, vriendschappelijk dus, maar er zijn er maar bar weinig waar ik een connectie mee heb.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maarja, zoveel zijn er nou ook weer niet interessant he.
Ik probeer het wel eens met vrouwen...quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:58 schreef Fera het volgende:
Soms denk ik dat er iets mis met mij is.Ik ben zo awkward rond mijn eigen geslacht.
Wat bedoel je precies met een scherpe vriendschap?quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik probeer het wel eens met vrouwen...
Maar gaat wel prima hoor, maar echt in staat een scherpe vriendschap op te bouwen / echt diepgang te voelen blijft een beetje weg.
Wel jammer want dat is eigenlijk iets wat ik alleen bij vrouwen zou kunnen.
(Die ''scherpe'' vriendschap zogezegd niet hoor, heb zat goede vrienden, nouja voornamelijk 4 oid atm..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |