Wat denk je zelf met zo'n titel?quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
Abraham lincoln vampire hunter
Is dat een goede film?
Kan alle kanten op.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf met zo'n titel?
Supernatural is wel lachenquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan alle kanten op.
Ik kijk de series true blood en supernatural, dat zijn geweldige series ook al klinkt het concept misschien ergens stom.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
Kga hem gewoon kijken, ik kijk nog wel af en toe in het topic..
Kusje voor Fera.
Thats how shit goes...quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:22 schreef Spezza19 het volgende:
oberen te slapen... Straks toch eens proberen vroeg op te staan ipv 12 uur.... Gaat weer helemaal de verkeerde kant op met mij
Op mijn buik nog wel. Wat intiem.quote:
Mijn buik is wel gevoelig.quote:
Mijn dieet vandaag zullen we maar niet onthullenquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Thats how shit goes...
Als je maar ontbijt.
Geen reet dus.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:26 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn dieet vandaag zullen we maar niet onthullen
Jij zit in de weg.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Zit alleen maar in de weg
Die van mij hangt nog nergens overheen, gelukkig.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Zit alleen maar in de weg
Ik denk niet dat mijn vriend dat leuk vindt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:30 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kan wel even over je heenhangen Fera.
Heb je het wel gevraag dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn vriend dat leuk vindt.
Ik weet het ook zonder te vragen, maar speciaal voor jou toch even gedaan. Het antwoord is zoals ik had gedacht.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het ook zonder te vragen, maar speciaal voor jou toch even gedaan. Het antwoord is zoals ik had gedacht.
Je zou niet durven.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:35 schreef kingtoppie het volgende:
Niet dat ik dat zou doen![]()
Lalala....
Watje.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:35 schreef kingtoppie het volgende:
Niet dat ik dat zou doen![]()
Lalala....
Je kan het in principe tegen iedereen zeggen. Of ze het waarderen is een tweede.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens iemand om het tegen te zeggen.
Is het goed als ik over Fera heen hang?quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan het in principe tegen iedereen zeggen. Of ze het waarderen is een tweede.
Niet zo letterlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is het goed als ik over Fera heen hang?
Ja ehh... Ik denk dat mensen denken ''what the fuck?''
Of: ''wie is fera?'' in geval van man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |