Ik mag toch best wel opmerkingen maken over berichten Fera.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien dat Kaneel het zelf maar moet zeggen als het hem niet aanstaat, vind je niet?
Zo zou je het kunnen noemen. Maar meer zit er niet in nee.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah oké, dus wel een kleine crush op Silk?Maar meer dan dat zit er ook niet in?
Nee! Wat denk je nou zelf?quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik mag toch best wel opmerkingen maken over berichten Fera.
maar ik heb ook wel eens dat ik op bed bedenk eigenlijk te moeten plassen en vervolgens ben ik te luiquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik.
Ik kon het grapje niet laten.
Ik haat dat!! Achteraf had ik ook boven een toilet moeten plaatsenquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ik heb ook wel eens dat ik op bed bedenk eigenlijk te moeten plassen en vervolgens ben ik te lui
In principe mag dat wel, maar om mij nou aan te vallen op een opmerking richting iemand anders die JIJ verkeerd opvat ... Misschien ligt het probleem wel niet bij mij, maar bij jou.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik mag toch best wel opmerkingen maken over berichten Fera.
maar dan halverwege de nacht weer met een volle blaas wakker wordenquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik haat dat!! Achteraf had ik ook boven een toilet moeten plaatsen
Zooooooo irritant
Ik val je niet aan, ik meld alleen hoe je bericht op mij overkomt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:04 schreef Fera het volgende:
In principe mag dat wel, maar om mij nou aan te vallen op een opmerking richting iemand anders die JIJ verkeerd opvat ... Misschien ligt het probleem wel niet bij mij, maar bij jou.
Nee, ik vond niet dat ik uitermate soft uit mijn woorden kwam. Jij vond dat wel. En nu?quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik val je niet aan, ik meld alleen hoe je bericht op mij overkomt.
En dan vat ik het verkeerd op, wil je zeggen dat je niet uitermate soft uit de woorden kwam?
Niks, geen aanval geen ruzie, kusje erop.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik vond niet dat ik uitermate soft uit mijn woorden kwam. Jij vond dat wel. En nu?
cup a soup drinken als je uit bent geweest, heb je gelijk weer wat zout binnen wat je de hele nacht hebt uitgezweetquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
O, nice.Dat wist ik niet.
Veel water drinken voordat je gaat slapen, misschien heb je dan zelfs helemaal geen kater. Hoewel je dan misschien vaker moet pissen 's nachts.
Oe, lekker ... En warm in je buik.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:08 schreef Adames het volgende:
[..]
cup a soup drinken als je uit bent geweest, heb je gelijk weer wat zout binnen wat je de hele nacht hebt uitgezweet
Goeie tip. Ik moet sowieso iets van Cup-A-Soup in huis halen. Wel lekker voor tussendoor een keer.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:11 schreef Adames het volgende:
[..]
ook dat, krantje erbij, even mijn 15 minuten van ontspanning vordat ik naar bed toe ga
geen Cup-B-Soupquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Goeie tip. Ik moet sowieso iets van Cup-A-Soup in huis halen. Wel lekker voor tussendoor een keer.
Wat denk je zelf met zo'n titel?quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
Abraham lincoln vampire hunter
Is dat een goede film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |