Wat is een illusie?quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:20 schreef kingtoppie het volgende:
Ach wat lul ik poep, tis allemaal een illusie joh, heb toch nog nooit een meisje gehad.![]()
Mijn gedachten zijn slechts verzonnen want ik heb er geen praktijk ervaring mee.quote:
Het is hoe je denkt dat het zal zijn, maar dat hoeft niet per se verkeerd te zijn. Wie weet heb je wel gelijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn gedachten zijn slechts verzonnen want ik heb er geen praktijk ervaring mee.![]()
Tis slechts een of ander verzonnen beeld in mijn hoofd wat mooi klinkt ofzo.
Who knows.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is hoe je denkt dat het zal zijn, maar dat hoeft niet per se verkeerd te zijn. Wie weet heb je wel gelijk.
Nu ga ik de hele nacht liggen piekeren over wat ik liever ben.quote:
Welnee, jij bent zowel knapper als leuker dan ik.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu ga ik de hele nacht liggen piekeren over wat ik liever ben.
Als vrouw word je ''coolheid'' niet heel erg gewaardeerd...quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:28 schreef Fera het volgende:
Nu ga ik de hele nacht liggen piekeren over wat ik liever ben.
Leugens.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welnee, jij bent zowel knapper als leuker dan ik.
zelfmedelijden helpt niet echtquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welnee, jij bent zowel knapper als leuker dan ik.
Waarom worden ''coole'' vrouwen niet gewaardeerd?quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als vrouw word je ''coolheid'' niet heel erg gewaardeerd...
Als man meer...
En hoe heet je bent wordt dan weer meer gewaardeerd bij vrouwen (door mannen)
En minder bij mannen (door vrouwen)
Oh, wordt wel gewaardeerd, maar een heel stuk minder dan bij mannen over het algemeen, tenminste dat is mijn perceptie op deze wereld.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom worden ''coole'' vrouwen niet gewaardeerd?
bedreiging voor sommige mannen, een vrouw hoort geen leuke opmerkingen te maken, alleen lief te lachenquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom worden ''coole'' vrouwen niet gewaardeerd?
Hmmm. Ik snap je punt. Je denkt bij ''cool'' eerder aan een man en bij ''hot'' eerder aan een vrouw. Ik denk dat een combinatie het beste is, maar ''lauw'' klinkt niet zo tof.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, wordt wel gewaardeerd, maar een heel stuk minder dan bij mannen over het algemeen, tenminste dat is mijn perceptie op deze wereld.
kom op, je bent VBL mod geweest, dat zegt toch wel watquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh nee ik constateer, ik heb het geaccepteerd voor mezelf.
Misschien in de jaren '50.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:31 schreef Adames het volgende:
[..]
bedreiging voor sommige mannen, een vrouw hoort geen leuke opmerkingen te maken, alleen lief te lachen
ofzo
het gaat allemaal over minima en maxima, niet over gemiddeldes. niemand wordt blij van gemiddeldesquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik snap je punt. Je denkt bij ''cool'' eerder aan een man en bij ''hot'' eerder aan een vrouw. Ik denk dat een combinatie het beste is, maar ''lauw'' klinkt niet zo tof.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:32 schreef Adames het volgende:
[..]
kom op, je bent VBL mod geweest, dat zegt toch wel wat
Vergeleken met jou ben ik een saaie trut.quote:
True story, though.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geile seks is ook wel wat waard.
O wacht, ook nooit gehad.![]()
Hou toch op te zeurenquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Vergeleken met jou ben ik een saaie trut.
half geile seks?quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel half gehad, maar dat is misschien wel minstens net zo deprimerend.
Maar jij bent 100x zo tof.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hou toch op te zeuren
Niks saai aan jou.
Half? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel half gehad, maar dat is misschien wel minstens net zo deprimerend.
ja seks zonder geilheid is pas echt half werk jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je seks per definitie geil noemt wel.
Je wil niet weten hoe ik je wil hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wil je me verlegen hebben ofzo?
Half stok?quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:37 schreef Fera het volgende:
Half? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |